Рейтинг тест жүйесін енгізу жолдары




Презентация қосу
Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы Мемлекеттік университеті
Педагогикалық факультеті

Рейтинг тест жүйесін енгізу жолдары

Орындаған:Ерланқызы М.
Студенттердің білім деңгейін рейтинг жүйесі
бойынша бағалау көптеген елдердің оқу орындарында
қолданылады. Әр елде бұл жүйенің өз ерекшеліктері
мен ортақ белгілері бар. Кейбір кездерде б ұл ж үйелер
оны енгізуге жұмсалған күш – қуатты ақтамай жатады,
ал кейбір кездерде білім деңгейін к өтеруге өз септігін
тигізіп жатады. Рейтинг жүйесі көптен бері қолданып
келе жатқанына қарамай, жалпыға бірдей моделі жо қ.
Бұл жүйе рейтингтік деп аталғанмен к өп жа ғдайда ол
өзінің мақсаты мен идеологиясына сай келе бермейді.
Көбінесе бұл жүйе бағаны есептеудің күрделі тәртібін
пайдалануға келіп тіреледі.
Рейтинг жүйесін ойлап шығарып, пайдаланғандар алдына үш мақсат қойған:

Рейтинг жүйесін ойлап шығарып, пайдаланғандар алдына үш мақсат
қойған:
Рейтинг жүйесін енгізудің тиімді жа қтары:
Қорытынды
Сонымен білім деңгейін бағалау – өте күрделі әрі біржа қты үрдіс.
мтихан бағасы студенттің барлық жұмысының нәтижесі бола т ұрып
ның семестр бойы жұмысымен тікелей байланысы жо қ, сол себепті оны ң
қу үрдісінің ұйымдастырушы негізі қызметін толық атқара алмайды.
сынылып отырған ой – пікір студенттің дайындық деңгейін ба ғалайтын
өрсеткішті оның оқу кезеңінің бойында табысты жұмыс істеуіне себеп
олатын, студентке ашық – түсінікті болып, қорытынды баға ға деген
енімділік деңгейін көтеретін көрсеткіш ретінде қалыптастыратын әдістеме
олдарын табу.
туденттердің білім деңгейін бақылау ауызша сұрау, бақылау жұмысы, тест,
септеу – сызу жұмыстарын тексеру, рефераттар, тапсырмалар, лабораториялы қ
практикалық жұмыстар, коллоквиум, сынақтар мен емтихандар ар қылы
үргізіледі.

Ұқсас жұмыстар
Жоғары құрудың үлгерімі мен сабаққа колледж жалпы қатысуын
Зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістері
Арнайы мамандардың зерттеулерінің көрсетуімен оқытылатын курстарда компьютерлік сауаттылық аспектілері қарастырылады
MFLOPS
БАҒАЛАУ ТАРИХЫ
Қазақстанда телекоммуникация саласының дамуы
ЖОО оқытушы - профессор құрамының рейтинг нәтижесі бойынша ТОР
Балалардың дарындылығын бақылау
ОҢТҮСТІК КОРЕЯ ТУРАЛЫ
ИНТЕРНЕТТЕГІ РЕСУРСТАРДЫ ІЗДЕУ ӘДІСТЕМЕСІ
Пәндер