Музыкалық білім беру педагогикасының маңызы және педагог музыканттың әдіснамалық мәдениеті




Презентация қосу
Қазақстан Республикасының Ғылым және білім министрлігі
Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік

Университеті

Тақырыбы: Музыкалық білім беру педагогикасының маңызы және педагог -
музыканттың әдіснамалық мәдениеті . Музыкалық-педагогикалық әрекет
ізденістерінің түрлері

Орындаған:Айтуған .А
Тексерген: Педагогика ғылымдарының кандидаты,
доценті қауымдастырылған профессор Султанова Н.К

2015 жыл
Музыкалық білім беру педагогикасының маңызы және педагог -
музыканттың әдіснамалық мәдениетіс

Педагог - музыканттың негізгі жұмысы – оқыту. Бірақ тәжірибелі
музыкант өз жұмыс - әрекетін, оқушылардың іс-әрекетін, өз нәтижесін
қалай талдамайды? Тәжірибелі педагогтан сұрасақ - қандай нәтиже,
қандай мүмкіншілік, неге үйрету, неге тәрбиелеу, қандай
қызығушылығы, балалардың түрлі әрекеттегі көрінісі, олардың
музыкалық дамуына, икемділік пен дағдыларының қалыптасуына қай
жерде, әлі де неге көңіл бөлу керек? - деген сұрақ туады.

Әрбір педагог - музыканттың өз жұмысында кәсіби жетілдіру
деңгейінде неге үйрену керек: өздік жұмысының ізденуін, кәсіби
әрекетінің талдауын, оқыту әдісінің нәтижелілігін, музыкалық білім
беру мазмұнының нәтижесін қадағалау және өз ізденісінде принциптер
мен бағыттылығын қалыптастыруы керек. Осындай іс-әрекет мазмұны
әдіснамалық сипаты деп аталады.
Болашақ педагог-музыканттың әдіснамалық
и

мәдениетінің мазмұны:

музыкалық білім беру әдіснамасына қызығушылықпен қарау,
оны тәжірибелік әрекетінде және мұғалімдік тұлға ретінде
құндылығын түсіну;

әдіснамалық білімінің кәсіби деңгейде қалыптасуы;

ізденіс жұмысындағы әдіс - тәсілдерін меңгеру барысында
тәжірибеде қолдана білуі және қолданған әдебиетті
әдіснамалық тұрғыда талдай білуі.
Педагогикадағы ізденіс жұмысы – бұл
ғылыми әрекетінің нәтижесі мен процесі,
с

қоғамдағы құндылық ретіндегі жаңа
білімнің заңдылықтары, құрылысы, оқу-
тәрбие механизмі, педагогика тарихы мен
теориясы, оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру
әдісі, оның мазмұны, принципі, ұйымдастыру
формасы және әдістемесі.
Ізденіс жұмысын тиімді, өнімді және мамандандыру
мақсатында жұмыс жасау, басылымдағы ізденіс
жұмыстарын зерттеуін үйрену. Бұл жұмыстың аты
«зерттеу - сұрақты талдау қалпы». Сондықтан
ізденушінің кітапханаларда, орталықтарда сақталатын
ақпараттарға бет бұруы қажет. Онда ғылыми білімінің
жетістіктері жазылған, адамзаттың осы бағыттағы жолы
көрсетілген.

Ізденушінің ақпараттарды дұрыс қолдануы және қайнар
көздерді дұрыс таңдауы – бұл ізденушінің кәсіби
мамандандануы.

Кітап - ондағы бірізділік бойынша авторлардың ғылыми
негізде көрсеткен жұмыстары бар, «бір қолдан»
жазылған монография болып саналады. Басылым
көлемі - кемінде 100 бет.
Шынайы педагогикалық тәжірибе – бұл мектептік өмір. Ғылыми жұмысының
жүрісі, заңдылықтары мен тұтастығы келесі әдістерге байланысты: байқау, анкета,
әңгіме, интервью және тест.
и

Байқау – алдын-ала фактілерінің көрінісі айнымайтынын қарастыруы мен ізденуі.
Байқау – қандай да болсын педагогикалық құбылысты айнымайтынын қарастыру,
іздеу процесінде ізденуші нақты материалдарды табады. Осы кезде бай қауды ң
хаттамасы жүргізіледі.

Әдебиет негізін зерттеудің ең жеңіл әдісі – бұл карточкаларда (библиографиялы қ)
әдебиеттердің аттары, оған аннотация жазу. Карточкалар кішігірім қа ғаздан
жасалады. Әдебиет жөнінде мағлұматтарды карточкаларға жазған жөн.

Мысалы: Бабанский Ю.К., Проблемы повышения эффективности педагогических
исследований. М., 1999. Сборник - название /Под ред....... М.,1999. статья – автор.
Название // Педагогика. №5. 2001. С.25-30.

Зерттелген материал, мақалалар мен кітаптарды қыс қаша мазм ұндауды ң к өптеген
тәсілдері бар. Негізгілері: аннотациялау, тезистеу, реферация, конспектілеу,
цитата, логикалық құрылысы.
Монографияда ғылыми-зерттеу нәтижесі өте
анық және толық мазмұндалады. Монография
авторлары көбінесе үлкен ғалымдар болып
келеді, себебі олардың ғылыми тәжірибесі
мол. Монография тақырыбының негізінде
көптеген атаулы әдебиеттердің тізімімен
толықтырылады. Әдебиеттер тізімі бір
жағынан авторға өз ойының дұрыстығына
көзін жеткізуге көмектессе, ал екінші жағынан
бұл тізімдер автор көзқарасының әрі қарай
дамуына үлкен жол ашады.
Назарларыңызға рахмет

и

Ұқсас жұмыстар
Музыкалық – педагогикалық білім беру әдіснамасы
сыныптан тыс музыкалық жұмыстарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесі
Педагогика ғылымның әдіснамасы
Анықтама сөздік. Музыкалық білім беруде педагогиканың психологиямен және философиямен байланыс
Қабылдаудың түрлері
Жоғары мектеп педагогикасының қызметтері
Жоғары мектеп педагогикасының жалпы негіздері
Глоссарий
Педагогика әдіснамасы
Жоғары мектеп педагогикасының әдіснамасы
Пәндер