Оқушылардың сыныптан тыс музыкалық жұмыстарды ұйымдасту және өткізу әдістемесі слайд арқылы түсіндіру 




Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ
ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТРЛІГІ
ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ
МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ

Орындаған:Құралтаева Мадина
Тобы:П-301
Тексерген:П.ғ.к.доцент Султанова Н.К.
 ОҚУШЫЛАРДЫҢ СЫНЫПТАН
ТЫС МУЗЫКАЛЫҚ
ЖҰМЫСТАРДЫ ҰЙЫМДАСТУ
ЖӘНЕ ӨТКІЗУ ӘДІСТЕМЕСІ
СЛАЙД АРҚЫЛЫ ТҮСІНДІРУ 
Сыныптан, мектептен тыс музыкалық тәрбие жұмысы
оқушыларды қоғамдық мәні бар музыкалық іс-
әрекеттерге белсенділікпен қатыстыру,
бастамашылдық пен өз беттілікке ынталандыру, жеке
тұлғалық музыкалық қызығушылығын арттыру
негізінде музыкалық бейімділіктері мен қабілеттерін
дамыту міндеттерін жүзеге асыруды көздейді.
Сыныптан, мектептен тыс музыкалық тәрбие жұмысы,

мектептегі оқу-тәрбие іс-әрекетінің табиғи жалғасы
әрі маңызды элементтерінің бірі ретінде, музыка
сабақтарында алған білім, іскерлік, дағдыларын әрі
қарай тереңдетіп жалғастырушы болып табылады.
Бұндай тәрбие жұмысы оқушыларға білім мен тәрбие
берудің жалпы принциптеріне бағынады. Оған
бірнеше ерекшеліктер тән.
Біріншіден, сыныптан, Үшіншіден, сыныптан, мектептен
мектептен тыс түрлі тыс музыкалық тәрбие жұмысын
музыкалық әрекет баланың ұйымдастыру мен өткізуде
музыка сабағына ашыла уақытқа қатаң шектеу болмайды.
Бұл баланың өз ынта-жігеріне
бермейтін жеке-дара
қалауына, еркіне сәйкес
.
музыкалық қабілетін ашуға ұйымдастырылатын әрекеті.
ықпал етеді. Төртіншіден, сыныптан,
Екіншіден, балалардың мектептен тыс музыкалық тәрбие
ұжым болып әрекет етуге жұмысының түрімен айналысу
деген талпыныстарын баланың әлеуметтік-музыкалық
тәжірибесін жандандырып,
қанағаттандырып,
жетілдіреді, оны музыка өнерінің
ұжымдық-орындаушылыққа, таңдаулы үлгілерімен кеңірек
ынтымақтастыққа, бір-біріне таныстырып, қажетті музыкалық
қамқор болуға үйретеді. практикалық іскерлігі мен
дағдыларын қалыптастырады.
ЖҮЙЕЛІ ТҮРДЕ ЖӘНЕ МАҚСАТТЫ БАҒЫТТЫЛЫҚПЕН
ЖҮРГІЗІЛЕТІН САБАҚТАН, СЫНЫПТАН, МЕКТЕПТЕН ТЫС
ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫ, СОНДАЙ-АҚ БАЛАЛАРДЫҢ
МУЗЫКАЛЫҚ-ШЫҒАРМАШЫЛЫҚТАРЫН ДАМЫТУ ОСЫ
ЖҰМЫСТЫҢ ЖОҒАРЫДА АТАЛҒАН ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН,
ОҚУШЫЛАР ҚҰРАМЫНЫҢ ЖАС ЖӘНЕ ЖЕКЕ-ДАРА
ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН, МАТЕРИАЛДЫҚ БАЗАНЫ, ПЕДАГОГ
МАМАНДАРДЫҢ КӘСІПТІК ДЕҢГЕЙІН, ЖЕРГІЛІКТІ
ЖЕРДЕГІ МӘДЕНИ ИНФРОҚҰРЫЛЫМДАРДЫҢ ЖӘНЕ Т.Б.
МҮМКІНДІКТЕРІН ЕСЕПКЕ АЛУ НЕГІЗІНДЕ ТҮРЛІ
ҰЙЫМДАСТЫРУ ФОРМАЛАРЫ АРҚЫЛЫ ЖҮЗЕГЕ
АСЫРЫЛҒАНДА ҒАНА НӘТИЖЕЛІ ЖЕТІСТІКТЕРГЕ ҚОЛ
ЖЕТКІЗЕДІ.
Сыныптан, мектептен тыс музыкалық тәрбие жұмыстарын негізгі
үш топқа бөліп топтастыруға болады:
•оқушылармен жеке жұмыс;
•түрлі үйірмелердегі, клубтар мен қоғамдардағы, шығармашылық
бірлестіктердегі топпен жұмыс;
•балалардың үлкен ұжымдарға қатыстыратын көпшілік іс-шаралары.
Оқушылармен жеке жұмыс жеке дауыста ән салу немесе музыкалық
аспаптарда: домбыра, қобыз, сырнай, фортепиано, скрипка, гитара
және т.б. ойнап үйрену және т.б. әуесқойлық қызығушылығын
қанағаттандыру мақсатында музыкант-педагогтердің, музыка
мамандарының жетекшілігімен ұйымдастырылады. Осындай жеке
жұмыс балалардың болашақта топтық жұмысқа таратылуының
алғашқы сатысы болып табылады
Назарларыңызға
рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
Оқушылардың сыныптан тыс музыкалық жұмыстарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесі
Хордағы ән айту
сыныптан тыс музыкалық жұмыстарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесі
Музыканы тыңдау әдістемесі
Сыныптан, мектептен тыс музыкалық тәрбие жұмысы
САРАМАНДЫҚ ЖӘНЕ ЗЕРТХАНАЛЫҚ САБАҚТАРДЫҢ АЙЫРМАШЫЛЫҚТАРЫ ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ
Математикадан сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру технологиясы
БИОЛОГИЯ ПӘНІНЕН СЫНЫПТАНТЫС ТӘРБИЕЛІК ЖҰМЫСТАРДЫ ӨТКІЗУ ӘДІСТЕРІ
МАТЕМАТИКАДАН СЫНЫПТАН ТЫС
ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ ФОРМАЛАРЫ
Пәндер