Генри Форд


Бұл презентацияның бағасы: 500 теңге
Скачать: бот арқылы


Презентация қосу
Генри Форд
Генри Форд (ағылш. Henry Ford; 30 шілде
1863 жыл — 7 сәуір 1947 жыл) – бірегей тұлға, бұл
машина құрылысында революция жасаған – шын
мәнінде жеке автомобильді ойлап тапқан адам.
«Форд десек, автомобильді меңзейміз, автомобиль
десек, Фордты меңзейміз». Өткен ғасырдың 20-
жылдары қарапайым американдықтар XX ғасырдың
ең үздік бизнесмендерінің бірінің еңбегін
мойындап, осылай деп айтушы еді. Генри Форд
табысының тарихы – бұл тар жол тайғақ кешуден
өткен ирландтық текті ауыл баласының заманауи
капитализмнің негізін қалаушысына айналу жолы.
ӨМІРБАЯНЫ
Генри Форд алты ағайынды болды. Отбасы өмірі бір сарынды өтуші еді:
ата-анасымен бірге балалар үй шаруасын жасады, фермада жұмыс жасады,
шошқа бағып, таң атқаннан кеш батқанша егісте ерінбей еңбек етті. Генри
әкесінің фермасында мықты шаруа адамы бола алатын еді, бірақ мұны
тағдыр жазбапты. Оны құрылғылар мен механизмдер әсері әлдеқайда көп
қызықтыратын. Ұл бала үнемі бірдеңені бұрап, құрастырып, үйде
кездесетін, қарапайым аспаптар құрылғысын зерттейтін, ағалары мен
апаларының механикалық ойыншықтарын бөлшектеуші еді. Фордтардың
отбасылық аңыздары бойынша үйде жаңа ойыншық пайда болса, балалар
оны болашақ авто конструктордан «Тек ойыншықты Генриге бермеңдер!»
деген айқаймен жасырушы еді.
Жас Форд 12 жасқа толғанда әкесі ұлына қалта сағатын сыйлады. Ал ол

шыдамай, сол сәтте механизмін көру үшін оны ашып қарайды. Сағатты ң
тісті доңғалағының құрылғысын жылдам түсініп, ол аймақтағы
сағаттарды жөндей бастады, сонымен қоса көрші-фермерлерлердің кофе
ұсатқыштарын, молотилкаларын және басқа да механикалық аспаптарын
жөндеп беруші еді. Осылайша Генри өзінің алғашқы ақшасын тапты.

Шамамен сол жасында ол оның келешек өміріне тікелей әсер еткен
алғашқы «техникалық» толқынысын басынан кешірді. Қаладан ферма ға
ат арбамен қайтып келе жатқанда аттарды үркітіп, д әл жанынан
ысылдаған үлкен өздігінен бумен жүретін машина – локомобиль ыз ғытып
өтті. Сол күні жас Генри Форд өз өмірін механика ға арнайтынына өз-
өзіне ант берді.
1879 жылы Форд 16 жасқа толғанда, ешкімге бір с өз айтпастан та ғдырын

сынау үшін Детройтқа жол тартты. Алдымен ол ағайынды Флауэрлерді ң
кеме салу зауытына көмекші шебер болып орналасты, ал т үнде са ғат
жөндеушінің көмекшісі болып, қосымша ақша табатын. Өмір ауырлап
кетті, ақша тамаққа әзер жетуші еді, бірақ Генри м ұнда ба ғасыз саба қ
алды. Бірде зауыт инженері жас жігітті ң аса ауыр арбаны әзер тартып келе
жатқанын көріп: «аяқтарыңның саусақтарына тіреліп тырмыс, сонда б әрі
де жақсы болады» деп айқайлады. Форд үлкен жолдасыны ң о ған
кездейсоқ аяқ астында айтқан сөзін өмір бойы есінде са қтап қалды.
Соңынан, ол Американың ірі авто өнеркәсіпшісі болғанда, ол б ұл с өзді
өзінің инженерлік зертханасының қабырғасына ойып жазады.
Детройтта Форд Эдисонның жергілікті электр компаниясына
инженер қызметіне кірді. Түнде ол өз үйінің жанындағы
кішігірім сарайда жоғалатын, мұнда ол өзінің болашақ
автомобилінің қозғалтқышын құрастырушы еді. 1893 жылы
Форд түні бойы көз майын тауысқан, өзінің бірінші моторын
құрастырды. Генри өзін бақытты сезінді. Ол моторды арбаға
орнатты – осылайша Детройтта бірінші автомобиль пайда болды.
«Жұртшылық оған қоғамдық апат ретінде қарады, себебі ол
көп шу шығарып, аттарды үркітетін еді, – деп келтіреді Форд
сөзін «Вокруг Света» журналы – Мен қалада то қтағанда үнемі
менің арбамның жанында бір топ халық жиналатын еді. Егер
мен оны бір минутқа қалдырсам, оны айдап көргісі келетін, бір
қызық құмар адам табылатын еді. Соңынан мен өзіммен бірге
шынжыр алып жүретінмін, егер арбамды бір жерде қалдырсам,
оны шам бағанасына бекітіп кететін болдым».
ФОРД КОМПАНИЯСЫНЫҢ АЛҒАШҚЫ
КӨЛІКТЕРІНІҢ БІРІ
Генри ұзақ уақыт оның жобасына ақша салуға келісетін одақтастар таба алмады, барлығы
бас тартты. 1903 жылы ғана ол аңызға айналған «Форд Моторс Компаниді» тіркеді, ал өзі
кәсіпорынның бас басқарушысы болды. Форд сынақ модельдерін — Ford A, Ford B, Ford C,
шығара бастады, бірақ олар табысқа ие болмады. Өнертапқыш өз сәтсіздіктерінің себебін
іздеуден жалыққан емес, күндердің күнінде оған ғажап ой келді: қарапайым және
қолжетімді автомобиль жасау қажет. Тек бай адам ғана емес, қарапайым американды қ сатып
ала алатын машина. Сән салтанатты өмірге арналған емес, таң ат қанда жұмыс қа кететін,
қарапайым клерктер мен фермерлерге арналған автомобиль. Генри бұл оны байытатын ж әне
Америкада машинаны ағылтатын ой екенін бірден ұқты.
Сонымен 1908 жылы дәл сол қоғамдық модель – халық арасында «Қаңылтыр Лизи» деген
аяулы атқа ие болған, Ford T жасалды. Бұл автомобиль нарықты дүр сілкіндіріп, XX
ғасырдың басындағы Американың нағыз символына айналды. Елеусіз өзгерістермен Ford Т
моделі 1928 жылға дейін шығарылды. Оның алдында барлы ғы – қарапайым клерктер мен
фермерлерден, бандиттер мен полицейлер бас иді. Бутлегерлер Ford Т-да контрабандалы қ
виски тасыды, ал гангстерлер қылмыскерлерді дәл осы машинамен қуған полицейлерден
қашты.
Генри Детройтта күніне мың автомобильге дейін шығаратын, тек қана Ford Т модельдерін
құрастыруға арналған жаңа зауыт салуды шешті. «Лизидің» бірінен соң бірін шығаруды
бастаған, өнертапқыш автомобиль бағасын $800-ден $400 дейін түсіруді ұйғарды.
Бәсекелестер оған банкроттықты болжады, бірақ олар қателесті: Форд шынында да
қарапайым американдық үшін автомобильді қолжетімді ете отырып, өндірісін жол ға қоя
білді.
ФОРД КОМПАНИЯСЫНЫҢ
КӨЛІКТЕРІ(1985-2009)


1947 жылы қайтыс болғанға дейін Генри
Фордтың жылдық табысы 188,1 миллиард
долларды құрап,әлемдегі ең бай
кәсіпкерлердің тізіміне енді.

Ұқсас жұмыстар
Форт династиясы
Автокөлік өндірісі
Менеджмент ғылымы
Менеджмент туралы ғылымды қалыптастыру және дамыту
ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖҮЙЕСІ. БАСҚАРУ ЖҮЙЕСІ ЖӘНЕ ҚҰРЫЛЫМЫ
Ұйым түсінігі және түрлері. Ұйымның ішкі және сыртқы ортасы
Сабақ үлгілері
Ньютонның Кеплер заңдарын дәлелдеуі
Билл Гейтс биографиясы
Ерітінділер. Ерітінді концентрациясын белгілеу тәсілдері. Есептер шығару
Пәндер