Білім беру үрдісін басқаруды құжаттармен қамтамасыз ету




Презентация қосу
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті
Педагогикалық психология факультеті

Білім беру үрдісін басқаруды
құжаттармен қамтамасыз ету.

Орындаған:Әбілманова Ә.
П- 225 топ.

Семей 2015ж.
Жоспар:
1. Білім беру үрдісін басқару.

2. Білім беру үрдісін басқарудың мақсаттары мен міндеттері.

3. Білім беру үрдісін басқаруды құжаттармен қамтамасыз ету.
Білім беру үрдіс оқу бағдарламасы мен мемлекеттік стандарт
негізінде айқындалып, оны оқу орындары жүзеге асырып, тиісті
мекемелер арқылы басқарылады. Білім берудің сипатын мемлекетті ң
әлеуметтік экономикасы, саяси құрылысы, тарихи-мәдени жағдайы мен
ұлттық ерекшеліктері айқындайды. Білім беру саласындағы қо ғамның
талабы мемлекеттің білім беру саясатындағы принциптер негізінде
жүзеге асырылады.
Білім беруді басқару үрдісінің басты мақсаты - педагог
кадрлардың және орталықтың әлеуетін тиімді пайдалану және дамыту
арқылы білім беру сапасының артуын қамтамасыз ететін жағымды
жағдай туғызу.
Бiлiм берудi басқару сипаты мынадай мемлекеттiк саясат
принциптерiнің жүзеге асырылуын қамтамасыз етеді:
•республикадағы мәдени және бiлiм беру кеңiстiгiнiң бiртұтастығы;
•бiлiмнiң жалпыға бiрдейлiгi, бiлiм беру жүйесiнiң дайындығы, даму
деңгейi мен ерекшелiктерiне бейiмделгiштiгi;
•бiлiм жүйесiнiң еркiндiгi мен көптүрлiлiгi;
•бiлiм берудi басқарудың демократиялық, мемлекеттiк қоғамды қ сипаты;
•бiлiм беру мекемелерiнiң дербестiгi.
Бiлiм берудi басқару - республикадағы мәдени және бiлiм беру
сипаты мынадай кеңiстiгiнiң бiртұтастығы;
мемлекеттiк саясат
принциптерiнің - бiлiмнiң жалпыға бiрдейлiгi, бiлiм беру
жүзеге асырылуын жүйесiнiң дайындығы, даму деңгейi
қамтамасыз етеді:
мен ерекшелiктерiне бейiмделгiштiгi;
- бiлiм жүйесiнiң еркiндiгi мен кӛптүрлiлiгi;
- бiлiм берудi басқарудың демократиялық,
мемлекеттiк қоғамдық сипаты;
- бiлiм беру мекемелерiнiң дербестiгi.
Қазiргi бiлiм жүйесiнiң басты ерекше
Білім беру мақсаты төмендегілерді есепке ала отырып
қойылады:

оқушының интеллектуалды,
эмоционалды, жеке бас дамуының ішкі
үрдістері;

оқушылардың оқу іс - әрекеті;

оқыту мазмұны;

мұғалімнің іс - әрекеті.
Білім беру үрдісін басқару міндеттері:

оқыту үрдісін жоспарлай білуі;

жүйелі түрде бақылау мен бағалау
үрдісін жүргізіп отыруы;

берілген білімді тәжірибеде қолдануға
және бекітуге басшылық жасауы;

кез келген нысан және үрдістің әр
түрлілігін кескіндеу және хабарлау.

оны мақсатты түрде ұйымдастыра
алуы
Білім беру үрдісін басқаруда келесідей құқықтық -
нормативтік құжаттармен қамтамасыз етілуі
тиіс:

білім беру үйлестіру кеңесінің бірыңғай оқу-
мекемесінің жұмысын тәрбие жұмысын
құрылымына талдау; жоспарлау; жоспарлау;

Мектеп туралы
мектеп жұмысының серіктестік
облыстық білім беру
даму жоспарын ұжымдармен келісім
департаментіне
жасау; шартқа отыру;
өтініш беру;

мектеп жарғысына
бірыңғай оқу
толықтырулар
жоспарын әзірлеу;
енгізу;
Пайдаланған әдебиеттер:

1. Рахымбаев А. Б., Сабатаева Б. О., Бельгибаев А. Қ. Менеджмент
(электронды оқу құралы) Алматы, 2006. 128б.
2. Паньшина, Т.В.,   Айтпаева Ж.Ж. Педагогикалық менеджмент
(оқулық ) Алматы, 2012.- 247б. 

Ұқсас жұмыстар
Басқару əдістері
Экологияны оқыту әдістемесі
Педагогикалық менеджменттің құрылымдары
Білім және ғылым министрлігі
Компьютерлік технология
Педагогикалық үдеріс жүйенің барлық құрамдас бөліктерін біріктіруші басты жүйе ретінде
Ақпараттық технологиялардың пайдасы
Қоғам тапсырысына сәйкес Арқалық қаласы мектепалды оқушыларының танымдық ұрдісін дамытудың психологиялық- педагогикалық бағдарламасы
Жалпы және педагогикалық психология
Дәрілік препараттар жазбасының құрамын нормалау
Пәндер