Ж.Пиаже 1921-1922 жж.  Психиканың түрлі кезеңмен дамуы концепциясының авторы




Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ
МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ
АТЫНДАҒЫ МЕМЕЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ

СӨЖ

Орындаған :Теміржан Д.С.
Тексерген :Кулмышева
Н.А.
Ж.ПИАЖЕ 1921-1922 ЖЖ.
ПСИХИКАНЫҢ ТҮРЛІ
КЕЗЕҢМЕН ДАМУЫ
КОНЦЕПЦИЯСЫНЫҢ
АВТОРЫ. "ГЕНЕТИКАЛЫҚ
ЭПИСТЕМОЛОГИЯ" ІЛІМІН
ЖАСАУШЫ. ЖЕНЕВА
ЖӘНЕ ПАРИЖ УНИВЕРСИТЕ
ТІНІҢ ПРОФЕССОРЫ
ФРАНЦУЗ ТІЛІНДЕ
АУДАРЫЛҒАН ЕҢБЕГІНДЕ
«БАЛАНЫ ОҚЫТСАҢ ДА,
ОҚЫТПАСАҢ ДА
ПСИХИКАСЫНЫҢ
ДАМУЫНА, АҚЫЛ-ОЙЫНЫҢ
ӨРІС АЛУЫНА ЫҚПАЛЫН
ТИГІЗБЕЙДІ» ДЕДІ.
КӨРНЕКТІ ЧЕХТЫҢ ҰЛЫ
ПЕДАГОГЫ ЯН АМОС
КОМЕНСКИЙ (1592-1670Ж)
БАЛАЛАРДЫ СЕЗІМ
ЕРЕКШЕЛІКТЕРІНЕ БАЙЛАНЫСТЫ
ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІН ҚҰРУ КЕРЕКТІГІ
ТУРАЛЫ ЕҢ АЛҒАШ ӨЗ ПІКІРІН
ҰСЫНЫП, МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ
ТӘРБИЕНІҢ АЛҒАШҚЫ ЖҮЙЕСІН
ЖАСАДЫ. ОСЫ НЕГІЗДЕ «ҰЛЫ
ДИДАКТИКА», «СУРЕТТІ КӨРНЕКІ
ӘЛЕМ» ЕҢБЕКТЕРІ ШЫҚТЫ.
БАЛАЛАР ПСИХОЛОГИЯСЫНЫҢ
ПАЙДА БОЛУЫ МЕН БАЛА
ПСИХИКАСЫНЫҢ ДАМУ
ЗАҢДЫЛЫҚТАРЫН ЗЕРТТЕУ
БИОЛОГИЯ ҒЫЛЫМЫНЫҢ
ЖҮЙЕСІНЕ ЕНГЕН ҮЛКЕН БІР
ЖАҢАЛЫҚ БОЛДЫ.XIX Ғ. ЧАРЛЗ
ДАРВИННІҢ ЖАСАҒАН
ЭВОЛЮЦИЯЛЫҚ ІЛІМІ АСА
МАҢЫЗДЫ КЕЗЕҢ БОЛДЫ.
АДАМ СОҒАН СӘЙКЕС
ОРГАНИКАЛЫҚ ДҮНИЕНІҢ
ДАМУЫНЫҢ ТҰТАС ЖҮЙЕСІНЕ
ЕНДІ.
Т.Б ӨЗ ЕҢБЕКТЕРІНДЕ БАЛАЛАР
ПСИХОЛОГИЯСЫ ТУРАЛЫ МӘСЕЛЕЛЕРДІ
ҚОРЫТЫНДЫЛАП, НЕГІЗГІ БАҒЫТТАРҒА
ҚЫСҚАША ТАЛДАУ ЖАСАДЫ.
РЕВОЛЮЦИЯДАН КЕЙІНГІ ҚАЙТА ӨРЛЕУ
ЖЫЛДАРЫНДА ДИАЛЕКТИКАЛЫҚ
МАТЕРИАЛИЗМ НЕГІЗІНДЕ ДЕ БАЛА
ПСИХИКАСЫНЫҢ ДАМУЫ ТУРАЛЫ
РЕСЕЙДЕ ЭКСПЕРИМЕНТАЛДЫҚ БАЛАЛАР
ПСИХОЛОГИЯСЫ ЕРЕКШЕ ҚАРҚЫНМЕН
ЖҰМЫС ЖАСАДЫ. АТАП АЙТАР БОЛСАҚ,
А.Ф.ЛАЗУРСКИЙ, А.П.НЕЧАЕВ,
И.КРОСНОГОРСКИЙ, В.М.БЕХТЕРЕВ,
Н.М.ШЕЛОВАНОВТАРДЫҢ
ФИЗИОЛОГИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУЛЕРІ СОНЫҢ
ДӘЛЕЛІ.
БАЛАЛАР ТІЛ БАЙЛЫҒЫН ДАМЫТУДА ПАЙДАЛАНАТЫН
ОЙЫН ТҮРЛЕРІН ТӨМЕНДЕГІДЕЙ ЖҮЙЕЛЕУГЕ БОЛАДЫ:
1. МАЗМҰНДЫ БЕЙНЕЛІ ОЙЫН: ОТБАСЫ, БАЛАБАҚША,
МЕКТЕП, АУРУХАНА, ҰШҚЫШТАР, МАЛ ФЕРМАСЫ,
ҚҰРЫЛЫСШЫЛАР, МҰНАЙШЫЛАР, ТЕМІР ЖОЛ,
ТЕҢІЗШІЛЕР; БАЛАЛАР ТІЛ БАЙЛЫҒЫН ДАМЫТУДА
ПАЙДАЛАНАТЫН ОЙЫН ТҮРЛЕРІН ТӨМЕНДЕГІДЕЙ
ЖҮЙЕЛЕУГЕ БОЛАДЫ:
1. МАЗМҰНДЫ БЕЙНЕЛІ ОЙЫН: ОТБАСЫ, БАЛАБАҚША,
МЕКТЕП, АУРУХАНА, ҰШҚЫШТАР, МАЛ ФЕРМАСЫ,
ҚҰРЫЛЫСШЫЛАР, МҰНАЙШЫЛАР, ТЕМІР ЖОЛ,
ТЕҢІЗШІЛЕР;
2. Қимыл-қозғалыс ойындары: ақ серек, к өк серек,
ұшты-ұшты, аңшылар, сиқырлы таяқ, жаяу көкпар,
ақбайпақ, ормандағы аю, мысық пен тор ғайлар,
бақташы мен қозылар, қуыспақ, қасқыр қа қпан,
соқыр теке, жырадағы қасқыр.
3. Дидактикалық ойындар: заттардың түсін аны қта,
қуыршақты серуенге дайында, орныңды тап, ойлан
тап, ұзын-қысқа, аласа-биік, әр құстың мекенін тап,
түсті лото, дәл тауып айт, тігін шеберханасы, тез ретке
келтір, мына заттарды сипатта, сандарды ң орнын тап,
жоғары төмен, дүкен, көршілер, аралар, телеграф;
4. Құрылыс ойындары: лото және басқа
конструкторларды пайдалану;
1.Спорттық ойындар: футбол, воллейбол, теннис,
хоккей, баскетбол;
2.Рөлді-сюжетті ойындар: адамгершілік тәрбиесі
тақырыбына оқылған ертегі, әңгімелерді рөлдерге
бөле отырып орындау.
ҚАБЫЛДАУ, ОЙЛАУ, СӨЙЛЕУ ҮДЕРІСТЕРІ
ДАМЫП, ЗАТТАРДЫ ПІШІНІНЕ, ТҮСІНЕ,
КӨЛЕМІНЕ ҚАРАЙ ІРІКТЕУГЕ, ӘР ТҮРЛІ
ҚИМЫЛДАРДЫ ОРЫНДАУҒА ҮЙРЕНЕДІ.
АУЫЗША ОЙНАЛАТЫН ДИДАКТИКАЛЫҚ
ОЙЫНДАРДА СҰРАҚ, ӨТІНІШ КЕЛІСІМДІ
БІЛДІРЕТІН ДАУЫС ЫРҒАҚТАРЫНА ЕЛІКТЕУ
ҚАБІЛЕТТЕРІ ЖЕТІЛЕДІ. ЕРТЕГІ НЕМЕСЕ
ӘҢГІМЕНІҢ МАЗМҰНЫ БОЙЫНША БӨЛЕК-
БӨЛЕК СУРЕТТЕРДІ ПАЙДАЛАНҒАНДА ОЛАРДЫ
БЕЛГІЛІ БІР ТӘРТІППЕН ЖИНАУ, ТОПТАСТЫРУ
ҮШІН ТАПҚЫРЛЫҚ, БАЙҚАҒЫШТЫҚ,
ЗЕРЕКТІЛІК КӨРСЕТЕДІ.
ОНЫҢ БОЯУЛАРЫНЫҢ БІР-БІРІМЕН
КЕЛІСІМДІ БОЛУЫН ЖОСПАРЛАЙДЫ,
ҚАДАҒАЛАЙДЫ.
ҚҰРЫЛЫС МАТЕРИАЛДАРЫНЫҢ
ПІШІНІ, ТҮСІ БОЙЫНША
СИММЕТРИЯЛЫ ОРНАЛАСТЫРЫП,
ОЛАРДЫ КӨЛЕМІ (КЕҢ-ТАР), БИІКТІГІ
(БИІК-АЛАСА) БОЙЫНША
САЛЫСТЫРАДЫ. ОЙЫН БАРЫСЫНДА
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ТАНЫТЫП,
ЖАҢА МАЗМҰН ОЙЛАСТЫРЫП,
БЕЛСЕНДІЛІК КӨРСЕТЕДІ. ӨЗІНІҢ
ЖӘНЕ ЖОЛДАСТАРЫНЫҢ
ТҰРҒЫЗҒАН ҚҰРЫЛЫСТАРЫНЫҢ
САПАСЫНА БАҒА БЕРЕДІ.

Ұқсас жұмыстар
Психиканың түрлі кезеңмен дамуы концепциясының авторы
СӨЖ
Пиаже Жан (1896-1980) - Швейцария психологі
Оқытуға зерттеу жүргізу
Ж.Пиаже және оның мектебі
Бала психикасының дамуына әсер етуші факторлар. Ойын түрлеріне сипаттама
Қазақстан ашаршылық жылдары
Қазақстандағы 1921-1922 жж, 1931-1933 жж ашаршылық
Қуғын - сүргін, ашаршылық құрбандарын еске алу
1922 жылдар аралығындағы аштық сипаты
Пәндер