Бастауыш мектептің 1-4 сыныптарына арналған музыка пәнінің бағдарламасы




Презентация қосу
Бастауыш
мектептің 1-4
сыныптарына
арналған
музыка
пәнінің
бағдарламасы
• 2. Жаттығу жұмысы: ә) әр
түрлі буындарға әндету – У –
О – А. Бұл жаттығуды 3 - 4
сыныпта пайдалануға
болады.

• а) «Бөбегім» - үзінді
(Қ.Сәтиев – жергілікті
композитор, сөзі
М.Мақатаевтікі) әндетіп, баяу,
нәзік, жұмсақ. Орындау
барысында интонация
тазалығына, 2 дауысқа көңіл
бөлу, оны қадағалау.

• Мақсаты: терең демді алып
үнемді шығару – пайдалану,
әдемі дауысты қадағалау, 2
дауыстылыққа көшу (бірігіп,
қатар – қатар арқылы т.с.с.).
• Сабақтың барысы, жүрісі

• 1. Музыка туралы әңгіме, Ән туралы әңгіме

• 2. Жаттығу жұмысы: «Апорт деген тәтті
алма» Д. Ботпаев (қайырмасы).

• 3. «Апорт деген тәтті алма» - 1- ші шумақ,
үйрету.

• 4. Өздері білетін әндерді еске түсіру.

• 5. «Бесік жыры» қазақ халық әні – тыңдау.

• 6. Бұлбұлдың, аққудың дауысын ажырату
тыңдау арқылы.

• 7. «Апорт деген тәтті алма» - әндетіп –
қайталау.

• 8. «Кім қалай дауыстайды?» - ойын өткізу.

• 9. Қорытынды.
• Бағдарламаның ең негізі
тақырыптылық.

• 1 сынып: 1. Музыка қандай сезімді
білдіреді? (ойын баласы)

• 2 сынып: Музыка қандай сыр
шертеді? (бала және ертегі)

• 3 сынып: Музыка қалай толғайды?
(бала шығармашылығы)

• 4 сынып: Музыка нені толғайды ?
(бала және аңыз)
• Міндет, талап, максат
• Жалпы міндеті - 1сынып оқушыларына қойылатын
міндеттермен сипаттас, сабақтас болып келеді.
Қызығушылығын әрі қарай қалыптастырады, музыкалық
қабілеті дамиды. Музыканы саналы түрде қабылдап,
терең сезіне білуіне, әнді орындау шеберлігінің шыңдала
түсуіне бағытталады.
Біріншіден - 2 сынып оқушысы тәжірибелі бала,
мектептің сабаққа қойылатын талабын біледі, зейіні
тұрақтала түседі.
Олардың оқи, жаза алатындықтары музыка сабағында
қойылатын талаптарды шешуге жағдай жасайды.
Оқушыларға музыка сабағын өте қызықты өткізуге
толық мүмкіндік бар.
Музыка сабағы (үлгі ретінде)
• Тақырыбы: Музыканы қабылдау, әнді үйрету әдісі
үстіндегі оқушылардың шығармашылығы.
Мақсаты: бастауыш сыныпта өтілетін 4 тоқсанны ң
тақырыбына байланысты музыка қабылдау, әндерді үйрету
барысында балалардың шығармашылығын бай қап, оны
дамыту, ой - өрісі арқылы, пікір – талдау барысында іске
асыру. Әртүрлі іс - әрекеттер арқылы музыканы т үсіну,
мазмұнын ашып идеясын білу. Қабылдан ған шы ғармалар,
үйретілетін – орындалатын әндер арқылы орындаушылы қ
қабілетін дамытып, есту – түсіну ар қылы орындаушылы қ
шеберлігінің дамуын қадағалау. Халық музыкасына,
композиторлық музыкасына көзқарасы және де өмірбаянын,
шығармашылықтарын білу. Балалардың шығармашылық
ынтасын, ой - өрісін, қиялын дамыту.

Ұқсас жұмыстар
Музыка мұғалімнің міндеті:
КІШІ ЖАСТАҒЫ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНА ИНФОРМИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ МАҚСАТЫ
Бастауыш мектепгі музыка сабағыныі типтік бағдарламасы мен әдістемелік кешені, мазмұндық сипаты
бастауыш мектептегі музыка сабағының типтік бағдарламасы 1-4 сынып
Бастауыш мектептегі музыка сабағының типтік бағдарламасы мен әдістемелік кешені
ҚАЗАҚ ТІЛІ ЖӘНЕ ӘДЕБИЕТ ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ НҰРСҰЛТАНОВА НҰРГҮЛ
Музыканы тыңдау әдістемесі
Бастауыш мектептегі музыка сабағының типтік бағдарламасы мен әдістемелік кешені,мазмұндық сипаты
«Мұрагер»
Шет тілі
Пәндер