Музыка мұғалімнің міндеті:




Презентация қосу
Музыка мұғалімнің міндеті:
музыка сабағын логикалық
байланысты белгілеу және де
сабақта әр түрлі музыкалық
материалға бірқалыпта көшу, ән
айту бола ма, музыка тыңдау бола
ма, музыкалық сауатын ашу ма,
қимыл - ырғақ, сурет салу, ойындар
өткізу сабақтың тақырыбына
байланысты, жалпы оқушыларды
музыка өнеріне баулу.
Бағдарламаның ең негізі тақырыптылық.

1 сынып: 1. Музыка қандай сезімді білдіреді?
(ойын баласы)

2 сынып: Музыка қандай сыр шертеді?
(бала және ертегі)

3 сынып: Музыка қалай толғайды? (бала
шығармашылығы)

4 сынып: Музыка нені толғайды? (бала және
аңыз)

Міндет, талап, максат
Жалпы міндеті - 1сынып оқушыларына қойылатын
міндеттермен сипаттас, сабақтас болып келеді.
Қызығушылығын әрі қарай қалыптастырады,
музыкалық қабілеті дамиды. Музыканы саналы
түрде қабылдап, терең сезіне білуіне, әнді орындау
шеберлігінің шыңдала түсуіне бағытталады.
Біріншіден - 2 сынып оқушысы тәжірибелі бала,
мектептің сабаққа қойылатын талабын біледі, зейіні
тұрақтала түседі.
Олардың оқи, жаза алатындықтары музыка
сабағында қойылатын талаптарды шешуге жағдай
жасайды. Оқушыларға музыка сабағын өте қызықты
өткізуге толық мүмкіндік бар.
Оқушылар ұжымды түрде жұмыс істейді,
қызығушылығын арттыру, өз ойын жинақтау,
шығарманы талдайды, ән әуенінің тембрін (бояуын)
айқындауға талаптандырады.

Музыка мен өмірдің өзара тығыз байланыстыру,
шығарманы түсініп қабылдау, әндердің мәнін сезініп
- қадағалау керек. Ән үйрену кезінде «Ән айту
қалпын» сақтау.

Нотаның жазылу тәртібімен таныстыру, орындау,
қысқасы: музыка сауатымен таныстыру бағдарлама
бойынша жүргізіледі.
МУЗЫКА САБАҒЫ (ҮЛГІ
РЕТІНДЕ)
Тақырыбы: Музыканы қабылдау, әнді үйрету әдісі
үстіндегі оқушылардың шығармашылығы.
Мақсаты: бастауыш сыныпта өтілетін 4 тоқсанны ң
тақырыбына байланысты музыка қабылдау, әндерді үйрету
барысында балалардың шығармашылығын бай қап, оны
дамыту, ой - өрісі арқылы, пікір – талдау барысында іске
асыру. Әртүрлі іс - әрекеттер арқылы музыканы т үсіну,
мазмұнын ашып идеясын білу. Қабылданған шы ғармалар,
үйретілетін – орындалатын әндер арқылы орындаушылы қ
қабілетін дамытып, есту – түсіну ар қылы орындаушылы қ
шеберлігінің дамуын қадағалау. Халық музыкасына,
композиторлық музыкасына көзқарасы және де өмірбаянын,
шығармашылықтарын білу. Балалардың шығармашылық
ынтасын, ой - өрісін, қиялын дамыту.
САБАҚТЫҢ ЖОСПАРЫ ЖӘНЕ
БАРЫСЫ
1. Музыка пәнінің бағдарламасы
тақырыптылық жұйесінде құрылғандығына
байланысты 1 – 4 сыныпқа тоқталсақ 4
тоқсандардың тақырыптары:
Музыка нені толғайды?
Музыка тілі дегеніміз не?
Музыканың құрылысы (формасы).
Халық салт – дәстүрі - халық
мұрасы. Әлем музыкалық шығармалары –
адамның рухани байлығы. Достық және
орындаушылық мәдениеті.
2. Жаттығу жұмысы: ә) әр түрлі буындарға әндету – У – О – А. Бұл
жаттығуды 3 - 4 сыныпта пайдалануға болады.

а) «Бөбегім» - үзінді (Қ.Сәтиев – жергілікті композитор, сөзі М.Мақатаевтікі)
әндетіп, баяу, нәзік, жұмсақ. Орындау барысында интонация тазалығына, 2
дауысқа көңіл бөлу, оны қадағалау.

Мақсаты: терең демді алып үнемді шығару – пайдалану, әдемі дауысты
қадағалау, 2 дауыстылыққа көшу (бірігіп, қатар – қатар арқылы т.с.с.).

б) «Кел, балақай» - музыкалық ойын үйрету (мазмұнын қимыл арқылы
бейнелеп ашу). Ол да 1 сынып оқушыларының шығармашылығы.

в) «Ана» К. Дүйсекеев, қайырмасын жұмсақ, нәзік. 8 наурыз туралы әнгіме
құру, ана мен баланың қарым – қатынасы, шығармашылық әнгіме
құрастыру.

г) «Туған күніңмен» Н.Тілендиев, кайырмасы – шапалақтау арқылы не
соқпалы аспаптар арқылы сүйемелдеу жасау (1 қатар – ширектік ноталар, 2
қатар – сегіздік ноталар, 3 қатар – бір ширектік нота, бір ширектік кідіріс
жасау).
3. Музыка тыңдау: «Вальс және Т үн ортасы» -
әнгіме құрастыру, ертегіні еске алу.
Шығармашылығы – сағаттың әр соққанына бір
окушыдан сапқа тұрып, 12 – ден кейін тез
отырады. Мақсаты: музыканы бейнелеп – суреттеу,
мазмұнын ашу, еске түсіру.

4. Қайталау: үйренген әндерге, ты ңдаған
шығармаларға шолу.

Мақсаты: әндер, шығармалар арқылы бейнелеп,
суреттеп мазмұнын ашу, олар арқылы
орындаушылық шеберлігін дамытып,
шығармашылыққа баулу, әртүрлі әдіс – тәсілдерді
қолдану.
БАСТАУЫШ МЕКТЕПТІҢ 1-4
СЫНЫПТАРЫНА АРНАЛҒАН
МУЗЫКА ПӘНІНІҢ
БАҒДАРЛАМАСЫ
Сабақтардың тақырыбы. Музыка қандай
сезімді білдіреді?

Сабақтың мақсаты: Музыка сезімталдығын
оятып, бірге толғана білуге тәрбиелеу.
Шығармалар арқылы музыканың сипатын
ажыратуды үйренеді.

Атқарылатын жұмыстар: музыка тыңдау, бір
дауыстан тұратын жаттығуларды айтады, оны
аспапта ойнау, ән айту, есту арқылы дыбыс
биіктігін ажырату. Музыка ырғақтық
қимылдар жасау, музыкалық ойындар өткізу.
Сабақтың барысы, жүрісі

1. Музыка туралы әңгіме, Ән туралы әңгіме

2. Жаттығу жұмысы: «Апорт деген тәтті алма» Д. Ботпаев ( қайырмасы).

3. «Апорт деген тәтті алма» - 1- ші шума қ, үйрету.

4. Өздері білетін әндерді еске түсіру.

5. «Бесік жыры» қазақ халық әні – тыңдау.

6. Бұлбұлдың, аққудың дауысын ажырату тыңдау ар қылы.

7. «Апорт деген тәтті алма» - әндетіп – қайталау.

8. «Кім қалай дауыстайды?» - ойын өткізу.

9. Қорытынды.

Ұқсас жұмыстар
Бастауыш мектептегі музыка сабағының типтік бағдарламасы мен әдістемелік кешені
Бастауыш мектептегі музыка сабағының типтік бағдарламасы мен әдістемелік кешені,мазмұндық сипаты
Бастауыш мектепгі музыка сабағыныі типтік бағдарламасы мен әдістемелік кешені, мазмұндық сипаты
Музыкалық қабылдау - әлеумет - мәдениеттік және психологиялық-педагогикалық мәселесі. Музыкалық қабылдаудың түрлері
Қазақ тілінде дидактикалық ойындарды пайдалану
Музыканы тыңдау әдістемесі
Қазіргі замандағы музыка мұғалімі, атқаратын қызметтері, мұғалімнің құзіреттілігі
ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН МЕМЛЕКЕТТІК ПЕДАГОГИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ
Музыка сабағындағы музыкалық іс-әрекет
Музыканы қабылдаудың төрт кезеңі
Пәндер