Әліппе кезеңіндегі сөйлеммен жұмыс: 1-сыныпта байланыстырып сөйлеуді үйрету және артикуляциялық қателерді түзету әдістері


Slide 1

Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі

Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті

СРО №4

Сауат ашу кезеңіндегі сөйлеммен жұмыс.

Орындаған:Совет Назерке

Тобы:П-305

Тексерген:Таттимбетова С. Ж

Slide 2

I сынып оқушылары сөйлеу сөйлемнен тұратынын біледі. Олар сөйлемді сөзге бөледі. Бір сөйлемде қанша сөз бар екенін анықтайды, өздері екі-үш сөзден сөйлем құрайды. Ертегіні қайталап айтқанда, әнгімелескенде олар сөйлеммсн сөйлейді. Әрине, бұлар сөйлем туралы тек алғашқы мәліметтері, бұл мағлұматтары кейін граммати¬ка сабақтарында нақтылана түседі.

Slide 3

Әліппе кезеңіндегі негізгі міндет - балаларды ауызша сөйлем құрауға үйрету. Әліппедегі картинкалардың, көпшілігі балаларды сөйлем құрауға үйретуді және олардың сөйлеу қателіктерін түзетуді көздейді.

Slide 4

Байланыстырып сөйлеуге үйрету сұрақ-жауап түрінде жүргізіледі. Ол (сұрау) әңгіменің жоспары іспеттес болуы керек.

Логикалық байланыстырып сөйлеуге үйрету үшін деформациялық мәтіндер алған жақсы.

Slide 5

Байланыстырып сөйлеуге үйретуде диафильм, мультфильм немесе балалардың ойыны, сондай-ақ мектептегі қандай да болмасын бір оқиға жөнінде де әңгімелесу тиімді нәтиже береді.

Сөйлеуге үйретуде дыбысты дұрыс айтып және оны дәл қабылдаудың маңызы зор.

Slide 6

I сынып оқушыларының Дыбысты бұзып айту бірқатар жағдайда оны дәл қабылдай алмағандықтан болуы мүмкін. Мысалы, ұяң дауыссыздарды қаттылау айту, айтылуы ұқсас дауыссыздарды ажыратпай, түсініксіз айту (с-ш, ж-з, ч-щ, т. б. ) . Мұндай жағдайды балаға осы дыбыстардан қос буын құратып айтқызса, (па-ба, ба-па, ка-га, га-ка, жа-за, за-жа, жа-ша, ша-жа) оңай білуге болады.

Slide 7

Дыбыстарды бұзып айту сөзді дыбыстық талдау процесінде де көрінеді. (Мысалы, шаш, шана сөздерінен »ш» дыбысын бөліп көрсеткенде т. б. ) . Баланың сөйлеу кемшілігін жөндеу әрбір баламен үнемі жеке жұмыс жүргізуді талап етеді.

Slide 8

Егер баланың сөйлеуі анық болмаса және ол түзеле қоймаса, мұндай жағдайда оны маман мұғалімге-логопедке жіберу керек.

Slide 9

Назарларыңызға рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Бастауыш сыныпта сауат ашу кезеңіндегі сөйлеммен жұмыс және тіл дамыту
Балаларда байланыстырып сөйлеуді қалыптастыру: лексика, логика және ойынның үйлесімі
К, Г, Х дыбыстарының артикуляциялық ерекшеліктері мен каппацизм, гаммацизм, хитизмді түзету әдістері
Дислалияға шалдыққан балалармен жұмыс: түрлері, себептері және логопедиялық түзету әдістері
Балалардағы фонетико-фонематикалық дамымаушылық: себептері, деңгейлері және түзету әдістері
Сөйлемейтін балалармен логопедиялық түзету-педагогикалық жұмыстың негізгі бағыттары мен әдістері
Әліппе пәнінің оқу-әдістемелік кешені: оқулықтар, жазу дәптерлері және дидактикалық материалдар
Тұйық және тұтығатын балалармен коррекциялық жұмыс әдістемесі: диагностика, түзету және отбасы-педагогикалық қолдау
Балаларға арналған артикуляциялық гимнастика: логопедиялық әдістемелік альбом
Мәтіндік редактор және мәтінмен жұмыс: терезе элементтері, енгізу, түзету, пішімдеу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz