Қимыл-қозғалысты ойындар


Бұл презентацияның бағасы: 500 теңге
Скачать: бот арқылы


Презентация қосу
Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі
Семей қаласындағы Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті
«Педагогика» факультеті

БӨЖ №7
Қимыл-қозғалысты ойындар
Орындаған: п-223 топ студенті
Касимжанова Мәдина
Тексерген: Кулмышева Н.А.

Семей
2015ж
Қимыл-қозғалысты
ойындар - ойын түрлерінің бір түрі. Онын
негізін — әртүрлі қимыл-қозғалыс
әрекеттері шығармашылықпен құрылған,
дәлелді мазмұны, тақырыбы, идеясы бар,
ережелері, көбінесе қарапайым ойындар құрайды.
Қимыл-қозғалысты ойындарының дене
құаттарына әсері:

Күш

Жылдамдық

Ептілік
Күш – сыртқы қарсылықты жеңу немесе бұлшық ет
көмегі арқылы оған қарсылық көрсету.

Күш 3 түрлібұлшық ет жұмысы
тәртібінде пайда болады:

Жеңу тәртібі. Қозғалмайтын
Бұл кезде бұлшық Көну тәртібі. (статикалық)
ет жиырылады, Бұл кезде бұлшық тәртіп. Бұл кезде
қысқарады. ет созылады, бұлшық ет
Мысалы, аспа ұзарады. ұзындығы
темірде тартылу. өзгермейді.
Жылдамдық – адамдардың белгілі бір уақыт
аралығында кеңістікте жылдам қозғалған әрекеті.

Қарапайым қозғалыс жылдамдығы дегеніміз –
алдын ала белгілі қозғалыспен белгілі, бірақ
кенеттен берлген дыбысқа жауап (спортшының
дыбыс берілген кезде белгілі қозғалыс
Жылдам- әрекетін тез орындауы)

дықтың
түрлері:
Күрделі қозғалыс жылдамдығы дегеніміз –
белгілі, белгісіз қоздырғыштарды сезіну, көру,
жауап қайтару уақыты.
Ептілік – адамның кеңістікте үйлесімді
қозғала алуын, жаңа күрделі қозғалысты
тез меңгере алуын, өзгеру жағдайына
байланысты өз әрекетін тез басқаша құра
алу қабілеті.
Қимыл-қозғалыс
ойындарының міндеттері:

Білім беру Тәрбиелеу

Сауықтыру
Білім беру міндеттеріБіріншіден адамдардың өмірге керек қимылының
шеберлігі мен дағдысын қалыптастыруы, дене қуаты қасиеттерінің де ңгейін
дамытуы, екіншіден осы жинақтаған қасиеттерді (базаны, негізді)
адамдардың қалап алған мамандықтарына (кәсіптік, спорттық т,б.)
қолдануы. Негізгі дене мәдениеті жалпы білім беретін мектептерде,
колледждерде, жоғарғы оқу орындарында, оқу - тәрбие мекемелерінде дене
тәрбиесі сабақтары, әртүрлі жаттықтыру түрлерінде жүргізіледі.
Сауықтыру міндеттеріЕмдік және денсаулық нығайту дене мәдениеті
деп бөлінеді. Емдік дене мәдениетінің міндеті адам а ғзасы м үшелеріні ң
ауырып, уақытша жоғалтып алған қызметтік мүмкіншіліктерін дене
жаттығулары арқылы қалпына келтіру. Денсаулық нығайту дене мәдениеті –
денсаулықты нығайтуға, жаттығушылар ағзасының жұмыс істеу қабылетін
арттыруға қызмет етеді. Сабақ арасында, жұмыста (сергіту с әттері,
өндірістік гимнастика, дене жаттығулары) күнделікті тұрмыста (та ңерте ңгі
бой жазу, өз бетімен жаттықтыру сабақтары, серуендеу, саяхат, жоры қ т.б.)
қолданылады.
Тәрбиелік міндеттері Міндеті қозғалысқа үйрету, дене қуаты
қасиеттерін тәрбиелеу, дене тәрбиесі мен спорт саласында теориялы қ білім
беру.
Табиғат-
тың
табиғи Гигиеналы
Дене күші қ тазалық
тәрбиелік факторлары

Қимыл-қозғалыс
ойындарының
амалдары:
Дене тәрбиелік арнайы дене тәрбиесі
міндеттерін орындауға арналған, көп рет
қайталанған адамның қимылын, әрекетін дене
тәрбиесі жаттығулары дейміз. Тек дене тәрбиесі
міндеттерін шешуге бағытталып, педагогика
заңдылықтарына бағынған қимыл-қозғалыстар
ғана дене тәрбиесі жаттығулары деп аталады.
Табиғаттың табиғи күші табиғи күштер
(күннің қызуы, судың, ауаның температурасы,
атмосфераның т.б.) денсаулықты нығайтуға,
шынықтыруға, жұмыс қабілетін өсіруге,
жаттығуларды тиімді пайдалануға көмегін
тигізетін дене тәрбиесінің қосымша амалдары
болып есептеледі.
Гигиеналық тазалық факторлары белсенді демалысқа
немесе шаршаған ағзаны қалыпқа келтіруге қол жеткізеді.

2-ге бөлуге болады:

Д.Т.ү.кіретін тәсілдер. Бұған
Д.Т.үрдісіне кірмейтін тәсілдер. марафонды жүргізу кезіндегі
Олар: еңбек гигиенасы, арнайы тамақ беру, жаттығу
тамақтану, демалыс режимдері, кезінде жайлы жағдай туғызу(ауа
яғни дене тәрбиесі тазалығы, жақсы жарық беру
жаттығуларымен айналысуға т.б.) ағзаны тез қалыпқа
толық мүмкіндік беретін келтірудің гигиеналық тәсілдері
жағдайлар. (ауаны аэронизациялау, ауа-
температура ортасы) жатады.
Назарларыңызға
рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
Қимыл – қозғалыс ойындарының теориялық негіздері
Мектеп жасына дейінгі балалардың қимыл - қозғалыс ойындар
Қазақтың ұлттық ойын түрлері
Баланың сенсорлық мәдениеті - адамзат жасаған сенсорлық мәдениетті меңгеру нәтижесі
Емдік дене шынықтыру
Қимыл - қозғалыс ойындар
Қазақ халқының ұлттық ойындарының зерттелуі
ОМЫРТҚА ЖОТАСЫНЫҢ БҰЗЫЛУЫ
Оқушының қозғалыс режимі
Мектеп жасындағы балалардың сөйлеу тілін тексерудің негізгі бағыттары
Пәндер