Қимыл-қозғалысты ойындар



Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі
Семей қаласындағы Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті
«Педагогика» факультеті
БӨЖ №7
Қимыл-қозғалысты ойындар
Орындаған: п-223 топ студенті
Касимжанова Мәдина
Тексерген: Кулмышева Н. А.
Семей
2015ж

Қимыл-қозғалысты ойындар - ойын түрлерінің бір түрі. Онын негізін - әртүрлі қимыл-қозғалыс әрекеттері шығармашылықпен құрылған, дәлелді мазмұны, тақырыбы, идеясы бар, ережелері, көбінесе қарапайым ойындар құрайды.

Қимыл-қозғалысты ойындарының дене құаттарына әсері:
Күш
Жылдамдық
Ептілік

Күш - сыртқы қарсылықты жеңу немесе бұлшық ет көмегі арқылы оған қарсылық көрсету.
Күш 3 түрлібұлшық ет жұмысы тәртібінде пайда болады:
Жеңу тәртібі. Бұл кезде бұлшық ет жиырылады, қысқарады. Мысалы, аспа темірде тартылу.
Көну тәртібі. Бұл кезде бұлшық ет созылады, ұзарады.
Қозғалмайтын (статикалық) тәртіп. Бұл кезде бұлшық ет ұзындығы өзгермейді.

Жылдамдық - адамдардың белгілі бір уақыт аралығында кеңістікте жылдам қозғалған әрекеті.
Жылдам-дықтың түрлері:
Қарапайым қозғалыс жылдамдығы дегеніміз - алдын ала белгілі қозғалыспен белгілі, бірақ кенеттен берлген дыбысқа жауап (спортшының дыбыс берілген кезде белгілі қозғалыс әрекетін тез орындауы)
Күрделі қозғалыс жылдамдығы дегеніміз - белгілі, белгісіз қоздырғыштарды сезіну, көру, жауап қайтару уақыты.

Ептілік - адамның кеңістікте үйлесімді қозғала алуын, жаңа күрделі қозғалысты тез меңгере алуын, өзгеру жағдайына байланысты өз әрекетін тез басқаша құра алу қабілеті.

Қимыл-қозғалыс ойындарының міндеттері:
Білім беру
Сауықтыру
Тәрбиелеу

Білім беру міндеттеріБіріншіден адамдардың өмірге керек қимылының шеберлігі мен дағдысын қалыптастыруы, дене қуаты қасиеттерінің деңгейін дамытуы, екіншіден осы жинақтаған қасиеттерді (базаны, негізді) адамдардың қалап алған мамандықтарына (кәсіптік, спорттық т, б. ) қолдануы. Негізгі дене мәдениеті жалпы білім беретін мектептерде, колледждерде, жоғарғы оқу орындарында, оқу - тәрбие мекемелерінде дене тәрбиесі сабақтары, әртүрлі жаттықтыру түрлерінде жүргізіледі.
Сауықтыру міндеттеріЕмдік және денсаулық нығайту дене мәдениеті деп бөлінеді. Емдік дене мәдениетінің міндеті адам ағзасы мүшелерінің ауырып, уақытша жоғалтып алған қызметтік мүмкіншіліктерін дене жаттығулары арқылы қалпына келтіру. Денсаулық нығайту дене мәдениеті - денсаулықты нығайтуға, жаттығушылар ағзасының жұмыс істеу қабылетін арттыруға қызмет етеді. Сабақ арасында, жұмыста (сергіту сәттері, өндірістік гимнастика, дене жаттығулары) күнделікті тұрмыста (таңертеңгі бой жазу, өз бетімен жаттықтыру сабақтары, серуендеу, саяхат, жорық т. б. ) қолданылады.
Тәрбиелік міндеттері Міндеті қозғалысқа үйрету, дене қуаты қасиеттерін тәрбиелеу, дене тәрбиесі мен спорт саласында теориялық білім беру.

Қимыл-қозғалыс ойындарының амалдары:
Дене тәрбиелік
Табиғат-тың табиғи күші
Гигиеналық тазалық факторлары

Дене тәрбиелік арнайы дене тәрбиесі міндеттерін орындауға арналған, көп рет қайталанған адамның қимылын, әрекетін дене тәрбиесі жаттығулары дейміз. Тек дене тәрбиесі міндеттерін шешуге бағытталып, педагогика заңдылықтарына бағынған қимыл-қозғалыстар ғана дене тәрбиесі жаттығулары деп аталады.
Табиғаттың табиғи күші табиғи күштер (күннің қызуы, судың, ауаның температурасы, атмосфераның т. б. ) денсаулықты нығайтуға, шынықтыруға, жұмыс қабілетін өсіруге, жаттығуларды тиімді пайдалануға көмегін тигізетін дене тәрбиесінің қосымша амалдары болып есептеледі.

Гигиеналық тазалық факторлары белсенді демалысқа немесе шаршаған ағзаны қалыпқа келтіруге қол жеткізеді.
2-ге бөлуге болады:
Д. Т. үрдісіне кірмейтін тәсілдер. Олар: еңбек гигиенасы, тамақтану, демалыс режимдері, яғни дене тәрбиесі жаттығуларымен айналысуға толық мүмкіндік беретін жағдайлар.
Д. Т. ү. кіретін тәсілдер. Бұған марафонды жүргізу кезіндегі арнайы тамақ беру, жаттығу кезінде жайлы жағдай туғызу(ауа тазалығы, жақсы жарық беру т. б. ) ағзаны тез қалыпқа келтірудің гигиеналық тәсілдері (ауаны аэронизациялау, ауа- температура ортасы) жатады.

Назарларыңызға
рахмет!!!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz