Педагогикалық ұжымдағы пікір алмасулар және келеңсіз жағдайлар




Презентация қосу
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
Семей қаласындағы Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті
Педагогикалық психология факультеті

Тақырыбы:

Педагогикалық ұжымдағы пікір
алмасулар және келеңсіз
жағдайлар

Орындаған: Айтқажы А.А.
Тексерген: Джанбубекова М.З
Ұжым дегеніміз адамдардың жай ғана
жиынтығы, немесе кездейсоқ топтаса салуы емес,
ол жалпы мақсатқа жетуді алға міндет етіп қойған,
қоғамға пайда тигізуге ұмтылушылардың тобы.

А.С.Макаренко

Мақсаты бір болып табылатын педагогикалық
ұжымда пікір алмасу оның сол мақсатқа жетуіне
септігін тигізеді. Ұжым мүшелерінің педагогикалық
жетістіктер мен кемшіліктерді, жаңа құндылықтар
мен технологияларға баға беру, яғни педагогикалық
процесс барысында туындайтын мәселелерді бірге
қарастырып, талдап және пікір алмасатын болса,
нәтижесі соғұрлым жоғары болады.
Педагогикалық ұжымда келеңсіз жағдайдың
қалыптасуына ұжымдағы келіспеушілікті немесе
"климаттық ауытқуды" атауға болады. Педагогикалық
келіспеушілікті көптеген мамандар адамдардың тікелей
қарым-қатынасы саласында пайда болатын қарама-
қайшылықтың шиеленісіп кетуі ретінде қарастырады.
Педагогикалық ұжымда пайда болатын келіспеушіліктер өз
табиғатында тұлғааралық келіспеушілік болып табылады.
Ондай жағдайда адамдар іс-әрекеттің мақсатына келіспейді
немесе оған қол жеткізудің әдістері мен құралдары туралы
әртүрлі пікірде болады.
Келіспеушіліктер әртүрлі себептердің салдары
болуы мүмкін. Педагогикалық ұжымдағы
тұлғааралық келіспеушіліктер бірлескен
педагогикалық әрекет процесінде орныққан өзара
байланыстың бұзылуына байланысты туындайды.
Ол педагогикалық қызметке байланысты
мұғалімдер, басшылар арасындағы іскерлік
сипаттағы байланыс болуы мүмкін.
Педагогикалық ұжымда орын алатын келіспеушіліктің негізгі үш тобын
бөліп көрсетуге болады
Бірінші топ - кәсіптік- Екінші топ - педагог Үшінші топ —
педагогикалық әрекетті мінез-құлқының өзара педагогикалық
максатқа жетуге кедергі қатынас нормасына сай процестерге
келтіретін, іскерлік келмеуіне, сол сияқты қатысушылардың мінез
байланыстардың мінез-қүлық пен іс- бен темпераменттік
бұзылуынан әрекеттің ұжым ерекшеліктері негізінде
туындайтын кәсіптік мүшелерінің бір-бірінен тұлғалық
келіспеушіліктер. күткен талаптарына сай сәйкессіздіктен
Бұндай келіспеушіліктер келмеуінен туындайды. туындайтын
жұмыстағы Ол педагогтың өз келіспеушіліктер. Бұл
ынтасыздықтан, әріптестеріне жене топты негізінен
мұғалімдердің әрекет оқушыларға көрсеткен ұстамдылық, өзіне
мақсатын түсінбеуінен әдепсіздігі, кәсіптік деген бағасы мен
және өз ісін жете этика нормаларының пікірінің аса жоғары
білмеуінен туындайды. бұзылуы, ұжым талабын болуы, эмоциялық
орындамау және т.б. тұрақсыздығы, шамадан
түрінде көрініс береді. тыс өкпешілдігі сияқты
сапалар құрайды.
Келіспеушіліктің алдын алу кезінде сол адамның неге осылай жаса ғанды ғын
Егер келіспеушілікті бастапқы кезеңінде келістіру
мүмкін болмаса, онда оны шешудің тактикасы мен
стратегиясы жасалуы керек. Оны мектеп директоры немесе
оның орынбасарлары іске асырады, қажет болған жағдайда
ұжымдық шешім қабылданады. Ол бойынша келіспеуші
ұжым мүшелеріне біршама уақыт бір-бірімен араласпау
немесе ол араласуды шектеу туралы шарт қойылуы
мүмкін. Кәсіптік келіспешшіліктер енбек жағдайын, оқу-
тәрбие процесін өзгерту, мектеп жұмысының тәртібіне
түзету енгізу арқылы реттеледі. Ал тұлғалық
сәйкессіздіктен туындайтын келіспеушілікті жою күрделі
сипат алады. Бұндай жағдайда басшы келіспеуші жақтарға
өзге де пікірлердін өмір сүруін мойындататындай шешім
қабылдайды.
Пайдаланылған әдебиеттер:
1.Т.В.Паньшина. Педагогикалық менеджмент.
Алматы. 2012.
2.Н.Д,Хмель, Г.Т.Хайруллин. Педагогика.
Алматы.2005.
3.Ж.Әбиев. С.Бабаев. Педагогика.
Алматы:Дарын.2004.
4. Тұрдалиева Ш.Т. Қарым-қатынас психологиясы.
Алматы:Эверо.2013.

Ұқсас жұмыстар
Мектептің тұтас педагогикалық процесінде қақтығыстарды басқару
Тәрбие әдістері туралы түсінік
Тәрбие құралдары
Тәрбие әдістерінің жіктелуі
Имидж туралы түсінік
Тәрбие әдістері жайлы
Тәрбие әдістерінің түрлеріне анықтама беру, кесте түрінде көрсету
ТҰЛҒАНЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ ҰЖЫМНЫҢ РӨЛІ
Жалпы педагогика туралы
Ықпал эту тактикасының ұстанымы
Пәндер