Портфолио "Бастауыш мектеп мұғалімі" слайд жасау Эссе "Менің болашақ мамандығым"



Портфолио "Бастауыш мектеп мұғалімі" слайд жасау Эссе "Менің болашақ мамандығым"
Мансурбаева Ж. Е., П-405

"Менің болашақ мамандығым"
Мамандық - бұл әрбір адамның сүйіп, әрі қуана жасайтын ісі, оның ертеңгі болашағы. Әр адам мамандығын өзі таңдауы және оған құрметпен қарауы керек. Себебі мамандық таңдау үлкен жауапкершілікті қажет етеді.
Ізгі мамандықтардың бірі - мұғалімдік дер едім. Ұстаз - жас ұрпақтың рухани сәулеткері, қоғам, халық өзінің үміті мол болашағын тапсыратын сенімді өкілі. Олар сол сенімді ақтай отырып, беделді де зерек, парасатты, ұлттық және адамзаттық құндылықтарды бойына дарытқан тұлғаларды тәрбиелеуде.
Ұстаз болу - жүрек жылылығын, мейірім шуағын, адамгершілік ұлылығын баланың бойына дарыту. Ұстаз білімді, еңбекқор, бала жанын түсіне алатын болса ғана ұстаздық кәсіптің шыңына жете алады деп ойлаймын. Олай болса, ең алдымен өзімді өзім танып, үздіксіз ізденіп, аяусыз еңбектенуім керек. Бойымдағы бар білімді, асыл қасиеттерімді шәкірттеріме арнай білсем, олардың жүрегіне жол тауып, сан алуан мінезі бар өзге ұлт өкілдерін қазақ тілінде сөйлетіп, жаза білетін дәрежеге жеткізсем, қазақ халқының әдет-ғұрпын, тарихын танып білуге талпындырсам, тілін құрметтеуге әрі Отанды, адамзатты сүюге тәрбиелесем менің мақсатымның орындалғаны, еңбегімнің ақталғаны деп білемін.

Өзім жайлы
Аты-жөні:
Туған жылы:
Білімі:
Бітірген оқу-орны:
Еңбек өтілі:
Санаты:
Курстан өтуі:

Мақсаты:
Оқушылардың білімге деген қызығушылығын дамыту
Оқушыларды өз бетімен білім алуға дағдыландыру
Алған білімдерін талдап, өмірде пайдалануға үйрету
Топтасып және ұжымдасып жұмыс істеуге тәрбиелеу

Міндеті:
Мектептің қоғамдық өміріне тікелей қатысу;
Бала тәрбиесіндегі рухани-адамгершілік, құқықтық, салауаттылық, кәсіби бағытта ықпалдықтар жасау;
Оқу тәрбие үдерісінде демекшілік көмек көрсету

Мазмұны:

Жұмыс жүйесі
Сын тұрғысынан ойлау
Практикалық
іс-әрекетке
бөлу
Белсенділік
Қажет болса
көзқарастарды
өзгерту
Өз ойларын
айтуға
үйрету
Басқаларды
тыңдай
білу
Қарым-қатынас
жасауға
үйрету
Өз ойын
тұжырымдай
білу
Білім
іскерлік дағды-
ны
қалыптастыру
Әдістері

Қызығушылықты
ояту
стратегиялары
Мағынаны
ажырату
стратегиялары
Ой толғаныс
стратегиялары
Әлемді
шарлау
Топтас-
тыру
Ой
шақыру
Инсерт
Бес
жолды
өлең
Эссе
Топқа
бөлу
Венн
диаграммасы
Автор
орындығы
Оқушы шығармашылығы
Сабақ құрылымының жоспары

Ой бөлісу
Өлең сурет
салу
Сыныппен
саяхат
Оқушымен бірігіп
зерттеу жұмысын
жүргізу
Жүйелеп
жазу
Сабақтағы
жұмыс
Еркін жазу
шығарма
Мұғалім - оқушы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz