Баланың мектепке психологиялық даярлығы: құрамдары мен мектепалды кезеңдегі қалыптастыру әдістері


Slide 1

Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі

Семей қаласындағы Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті

«Педагогика» факультеті

Баланың метепке психологиялық даярлығы

Семей

2015ж

Орындаған: п-223 топ студенті

Әлімбаева Арай

Тексерген: Жакпарова Г. А.

Slide 2

Психологиялық сөздікте "мектепке психологиялық даярлық" ұғымын былай анықтайды:

баланың мектептегі оқуды табысты бастауы үшін қажетті психикалық сапалар кешені

Slide 3

мектеп пен оқуға

жағымды қатынастан (мотивтік даярлық) ;

мінез-құлықтың ырықтылығының барынша жоғары деңгейінен (еріктік даярлық) ;

білім, іскерлік, дағдының белгілі бір қоры мен таным үрдістерінің даму деңгейінен (ақыл-ой даярлығы),

үлкендермен және кұрдастарымен өзара қарым-қатынас орнатуды, сынып ұжымы өміріне араласып кетуді, бірлескен әрекетті орындауды қамтамасыз ететін адамгершілік сапалардың қалыптасуынан тұрады.

Slide 4

Баланың мектепке танымдық даярлығын аса маңызды үш тұрғыда:

зейіннің даму деңгейі

естің дамудеңгейі

ойлаудың қарапайымнан жоғары формаға дейінгі даму деңгейі

Slide 5

Олардың әрқайсысының көріну жолдары қарым-қатынастың түрлі стильдері арқылы сипатталынды. Мәселен, зейін қасиеттері мен түрлері:

көлемі,

тұрақтылығы,

алаңдағыштығы,

шашыраңқылығы,

шоғырлануы және ырықтылығы өктемдік,

тәуелсіздік,

ымырашылдық стильдерінде қалай көрінетіндігі;

есте сақтау мен қайта жаңғыртудың көрнекі-бейнелік,

қозғалыс, логикалық ойлау түрлерінің жоғарыда аталған қарым-қатынастың 3 түрлі стилінде көріну жолдары зерттелді.

Slide 6

Мектепке дейінгі мекеме тәрбиеленушілерінің «денсаулық», «қарым-қатынас», «таным», «шығармашылық», «әлеуметтену» құзіреттіліктерін қалыптастыру мақсатында:

мектепалды даярлықтың негізгі аспектісі ретінде тұлғаралық қарым-қатынастарды, баланың өзіне өзінің қатынасын, қарым-қатынастың мәнерлі белгілерін, қатынас құралы - тіл туралы, коммуникацияның мектепке дейінгі жас ерекшеліктеріне сәйкес жіктелуін, халық ауыз әдебиетінің озық үлгілері арқылы балалардың сөздік қорын дамытуды және қазақ фольклорының кіші жанрларын логопедиялық құрал ретінде пайдалану;

Slide 7

мектепке баратын балаларға ұлттық құндылықтар арқылы әлеуметтік орта нормаларын меңгерту адамгершілік әліппесі, мінез-құлық мәдениеті туралы қарапайым түсініктер беру; адам табыстылығының, саулығының, бақытының кепілі ұстамдылық, ал оның негізі - сабыр екенін ұғындыру; сабырлылық туралы ұлы ойшылдар қазынасымен таныстырудың психотехникалары.

танымдық даярлық - мектепке дейінгі мекеменің оқу-тәрбие үрдісінде балалардың ой ұшқырлығын, тапқырлығын, танымдық сергектігі мен елгезектігін дамытуда психологиялық жаңа құралдарды пайдалану; танымдық әрекеттер: қабылдау, есте сақтау, түйсік, қиялды ауыз әдебиеті үлгілері арқылы балалардың жас ерекшеліктеріне қарай, ұйымдастырылған оқу әрекетінде және педагогикалық процессте дамыту;

Slide 8

Мектеп жасына дейінгі кезеңде баланы дамыту барысы:

Эмоциясы мен сезімдерін дамыту

Зердесін дамыту

Өзін-өзі көрсете алуына, өзін-өзі жетілдіруге ынтасын дамыту

Күрт қиыншылықтарға төтеп бере алуын дамыту

Өзіне-өзінің сенімділігін, өзін-өзі қабылдау, жақсы көруді дамыту

Танымдық үрдісін дамыту

Өзін-өзі алып жүре алуын, дербестігін дамыту

Slide 9

Балаларды мектеп өміріне тарту бірлескен іс-әрекет барысында жағымды күй қалыптасуын қамтамасыз ету, ата-аналардың қанағаттануын негізгі көрсеткіштері мыналар:

педагогикалық процес және оның жағымды бағасына ата-аналардың қызығушылығының пайда болуы;

балалардың мектеп алды даярлық сабағына барғаннан кейінгі жағымды күй;

балалардың педагогпен және құрдастарымен жақсы қарым-қатынасы деңгейімен қанағаттану;

баланың өзіндік дамуын ерте бағдарлау қажеттігін ата-аналар сезінуі керек.

Slide 10

Назарларыңызға

рахмет!!!


Ұқсас жұмыстар
Мектепке дейінгі кезеңдегі баланың ойлау үдерісі, ес және қиял қабілеттерінің дамуы
Арқалық қаласының мектепалды оқушыларының танымдық үдерісін дамытудың психологиялық-педагогикалық бағдарламасы
Мектепалды даярлық топтарында балалардың қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру әдістемесі
Мектепке дейінгі мекемедегі практикалық психологиялық кабинет: қызметтері мен әдістері
Мектепке психологиялық дайындықты психодиагностикалық бағалау әдістері
Ерте балалық шақтағы баланың психологиялық даму ерекшеліктері
Мектепке дейінгі жастағы баланың даму талаптары мен тәрбиелік әдістемесі
Мектепке дайындықтың психологиялық және функционалдық диагностикасы: көрсеткіштер мен әдістер
Мектепалды топ балаларында шама және көлем ұғымдарын қалыптастыру әдістемесі
Мектепке дейінгі балалардың мінез-құлық мәдениетін қалыптастыру: шарттары, әдістемесі және бағалау әдістері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz