Баланың метепке психологиялық даярлығы


Бұл презентацияның бағасы: 500 теңге
Скачать: бот арқылы


Презентация қосу
Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі
Семей қаласындағы Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті
«Педагогика» факультеті

Баланың метепке психологиялық
даярлығы

Орындаған: п-223 топ студенті
Әлімбаева Арай
Тексерген: Жакпарова Г.А.

Семей
2015ж
Психологиялық сөздікте "мектепке
психологиялық даярлық" ұғымын
былай анықтайды:

баланың мектептегі
оқуды табысты
бастауы үшін қажетті
психикалық сапалар
кешені
мектеп пен оқуға

жағымды қатынастан (мотивтік даярлық);
мінез-құлықтың ырықтылығының барынша жоғары
деңгейінен (еріктік даярлық);
білім, іскерлік, дағдының белгілі бір қоры мен таным
үрдістерінің даму деңгейінен (ақыл-ой даярлығы),
үлкендермен және кұрдастарымен өзара қарым-қатынас
орнатуды, сынып ұжымы өміріне араласып кетуді, бірлескен
әрекетті орындауды қамтамасыз ететін адамгершілік
сапалардың қалыптасуынан тұрады.
Баланың мектепке танымдық
даярлығын аса маңызды үш
тұрғыда:

зейіннің даму естің
деңгейі дамудеңгейі

ойлаудың қарапайымнан
жоғары формаға
дейінгі даму деңгейі
Олардың әрқайсысының көріну жолдары қарым-қатынастың
түрлі стильдері арқылы сипатталынды. Мәселен, зейін
қасиеттері мен түрлері:

көлемі,
тұрақтылығы,
алаңдағыштығы,
шашыраңқылығы,
шоғырлануы және ырықтылығы өктемдік,
тәуелсіздік,
ымырашылдық стильдерінде қалай көрінетіндігі;
есте сақтау мен қайта жаңғыртудың көрнекі-бейнелік,
қозғалыс, логикалық ойлау түрлерінің жоғарыда аталған
қарым-қатынастың 3 түрлі стилінде көріну жолдары
зерттелді.
Мектепке дейінгі мекеме тәрбиеленушілерінің «денсаулық», «қарым-
қатынас», «таным», «шығармашылық», «әлеуметтену» құзіреттіліктерін
қалыптастыру мақсатында:

мектепалды даярлықтың негізгі аспектісі ретінде
тұлғаралық қарым-қатынастарды, баланың өзіне өзінің
қатынасын, қарым-қатынастың мәнерлі белгілерін, қатынас
құралы – тіл туралы, коммуникацияның мектепке дейінгі
жас ерекшеліктеріне сәйкес жіктелуін, халық ауыз
әдебиетінің озық үлгілері арқылы балалардың сөздік
қорын дамытуды және қазақ фольклорының кіші
жанрларын логопедиялық құрал ретінде пайдалану;
танымдық даярлық – мектепке дейінгі мекеменің оқу-тәрбие үрдісінде
балалардың ой ұшқырлығын, тапқырлығын, танымдық сергектігі мен
елгезектігін дамытуда психологиялық жаңа құралдарды пайдалану;
танымдық әрекеттер: қабылдау, есте сақтау, түйсік, қиялды ауыз
әдебиеті үлгілері арқылы балалардың жас ерекшеліктеріне қарай,
ұйымдастырылған оқу әрекетінде және педагогикалық процессте
дамыту;

мектепке баратын балаларға ұлттық құндылықтар арқылы
әлеуметтік орта нормаларын меңгерту адамгершілік
әліппесі, мінез-құлық мәдениеті туралы қарапайым
түсініктер беру; адам табыстылығының, саулығының,
бақытының кепілі ұстамдылық, ал оның негізі – сабыр
екенін ұғындыру; сабырлылық туралы ұлы ойшылдар
қазынасымен таныстырудың психотехникалары.
Зердесін
Өзін-өзі алып
дамыту жүре алуын,
дербестігін
Эмоциясы мен дамыту
сезімдерін
дамыту
Мектеп жасына Танымдық
дейінгі кезеңде
баланы дамыту үрдісін
барысы: дамыту

Өзін-өзі көрсете
Өзіне-өзінің
алуына, өзін-өзі
сенімділігін, өзін-
жетілдіруге
өзі қабылдау,
ынтасын дамыту Күрт жақсы көруді
қиыншылықтарғ дамыту
а төтеп бере
алуын дамыту
педагогикалық процес және оның жағымды бағасына
ата-аналардың қызығушылығының пайда болуы;

балалардың Балаларды мектеп өміріне
педагогпен және тарту бірлескен іс-әрекет баланың өзіндік
құрдастарымен барысында жағымды күй дамуын ерте бағдарлау
қалыптасуын қамтамасыз қажеттігін ата-аналар
жақсы қарым- ету, ата-аналардың
қатынасы қанағаттануын негізгі сезінуі керек.
деңгейімен көрсеткіштері мыналар:
қанағаттану;

балалардың мектеп алды даярлық сабағына барғаннан
кейінгі жағымды күй;
Назарларыңызға
рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
Бастауыш мектептегі педагогикалық коррекция
Балалардың мектепке психологиялық дайындығы
Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық процестер коррекциясы
Халқын, салтын сүйер,иманды,адамгершілігі мол ұл-қыз тәрбиелеу
Балалардың мектепте оқуға психологиялық даярлығы
Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен өзіндік дамуы жайында
ЕРТЕ БАЛАЛЫҚ ШАҚ ЖАСЫНДАҒЫ БАЛАНЫҢ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Мектеп психологының мақсаты
БОЛАШАҚ ОҚЫТУШЫЛАРДЫҢ ЭТНОПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМІНІҢ МАЗМҰНЫ
Коррекциялық бағдарламаның түрлері
Пәндер