Биология курсын оқытуда заманауи технологияларды пайдаланудың психология-педагогикалық негіздемесі



Курстық жұмыс
Тақырыбы:«Биология курсын оқытуда заманауи технологияларды пайдаланудың психология-педагогикалық негіздемесі »

оқушылар өздерінің қалай оқу керектігіне назар аудара отырып, олардың өз ойлары мен дәлелдемелерін нақты жеткізе алатын, яғни ойға жүйрік, тілге шешен, әрі жазбаша түрде еркін, көркем бейнелеп жазуға төселген, бірнеше тілді қатар меңгерген бәсекеге қабілетті жан-жақты жетілген жеке тұлға қалыптастыру болып табылады.
Мақсаты
Өзіндік пікірлерін дәлелдеу
пікірталастар мен талқылауға қатысу қажет
өзінің жолдастарына, мұғалімдерге сұрақ қоюы
жолдастарының пікіріне жауап айтуы
үлгерімі нашар сыныптастарын оқытумен айналысу
өз бетімен қиын тапсырмаларды таңдау
танымдық тапсырмаларды шешуде бұрыннан білетін әдісті қолдану
өзін-өзі бағалауға жағдай туғызу
Міндеті

Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңының 8 - бабында «Білім беру жүйесінің басты міндеті - оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық коммуникациялық желілерге шығу, ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке тұлғаны қалыптастыруға, дамытуға және кәсіби шыңдауға бағытталған білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау» - деп атап көрсеткендей, қазіргі кезеңде әрбір мұғалімнің алдына қойып отырған басты міндеттерінің бірі - оқытудың әдіс - тәсілдерін үнемі жетілдіріп отыру және жаңа педагогикалық технологияны меңгеру.

І кезең: оқып-үйрену;
ІІ кезең: меңгеру;
ІІІ кезең: өмірге ендіру;
IV кезең: дамыту.
Жаңа технологияны қолдану мына кезеңдер арқылы іске асады:

1. Жаңа педагогикалық технология
2. Ойын технологиясы.
3. Проблемалы оқыту технологиясы.
4. Сын тұрғысынан ойлау технологиясы
5. Деңгейлік саралау технологиясы
6. Жекелеп оқыту технологиясы
7. Топтық технология
8. Кезеңдеп оқыту технологиясы
9. Жеке пәндік педагогикалық технология
10. Өзіндік дамыту технологиясы
11. Дамыта оқыту технологиялары
12. Модульдік оқыту технологиясы.

Инновация білім деңгейінің көтерлуіне жағдай туғызады. Кейінгі кезеңдегі ғалымдар өз зерттеулерінде оқу- тәрбие ісіне жаңалықтарды енгізіп, тарату мәселесін қарастырады. Н. Апатова, М. Поташкин, В. Я. Ляудис т. б. ғалымдар тәрбиешінің жаңалыққа қабілеттілігіне ерекше көңіл бөлді.

Әлемдік педагогикалық тәжірибеде «технология» ұғымының ену тарихына көз жіберсек, бұдан 15-20 жыл бұрын Отандық педагогикада технология ұғымы мүлдем дерлік қолданған жоқ. Жалпы, технология идеясы өте жаңа ұғым емес. Оқыту процесін технологияландыру туралы ойды осыдан 400 жыл бұрын Я. А. Коменский айтқан болатын. Оның ойынша оқыту «техникалық» болуы қажет, яғни нені үйретсе де, нені оқытса да табыссыз болмауы керек. Білім берудегі кез-келген техниканың өзегі Я. А. Коменскийден кейінгі педагогикалық технология элеметтерін Г. Пес талоций еңбектерінен кездестіруге болады

Биология пәні бойынша
Эссе
Кубизм
Топтастыру
Венн диаграммасы
Түртіп алу жүйесі
Бес жолды өлең
Қан айналу жүйесі
Тіршіліктің пайда болуы

«Сын тұрғысынан ойлау үшін оқу мен жазу» стратегияларын сабақта пайдалана отырып өткізу барысында мынадай қорытындыға келуге болады:
оқушы мен мұғалімнің кең дәрежеде сыйласуына;
оқушыларға өз пікірін айта білуіне;
оқыту процесіне барлық оқушыларды қамтуға;
шығармашылық қабілеттерін ашуға жағдай жасайды.

Модуль дегеніміз - мазмұны, талабы ортақ бірнеше тақырыптардан тұратын, күнтізбелік жоспардағы әрі бақылау жұмысының арасында өтілетін оқу атериялдары.
Әр сабақ соңында үш сабақ ерекше болады:
қорытынды өздік жұмыс сабағы;
қатемен жұмыс сабағы;
бақылау жұмыс сабағы.

. Курстық жұмысымды Елбасымыз Н. Ә. Назарбаевтың мына сөзімен аяқтағым келеді:
«Еліміздің ертеңі бүгінгі ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздың қолында».

Назарларыңызға рахмет
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz