Биология курсын оқытуда заманауи технологияларды пайдаланудың психология-педагогикалық негіздемесі




Презентация қосу
Курстық жұмыс
Тақырыбы:«Биология курсын оқытуда заманауи
технологияларды пайдаланудың психология-
педагогикалық негіздемесі »
Мақсаты • Міндеті
Өзіндік пікірлерін дәлелдеу
• пікірталастар мен талқылауға қатысу
қажет
o оқушылар өздерінің қалай оқу
• өзінің жолдастарына, мұғалімдерге
керектігіне назар аудара отырып,
сұрақ қоюы
олардың өз ойлары мен
• жолдастарының пікіріне жауап айтуы
дәлелдемелерін нақты жеткізе
• үлгерімі нашар сыныптастарын
алатын, яғни ойға жүйрік, тілге
оқытумен айналысу
шешен, әрі жазбаша түрде еркін,
• өз бетімен қиын тапсырмаларды
көркем бейнелеп жазуға
таңдау
төселген, бірнеше тілді қатар
• танымдық тапсырмаларды шешуде
меңгерген бәсекеге қабілетті
бұрыннан білетін әдісті қолдану
жан-жақты жетілген жеке тұлға
• өзін-өзі бағалауға жағдай туғызу
қалыптастыру болып табылады.
Қазақстан Республикасының «Білім туралы»
Заңының 8 - бабында «Білім беру жүйесінің
басты міндеті - оқытудың жаңа
технологияларын енгізу, білім беруді
ақпараттандыру, халықаралық
коммуникациялық желілерге шығу, ұлттық
және жалпы адамзаттық құндылықтар,
ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке
тұлғаны қалыптастыруға, дамытуға және
кәсіби шыңдауға бағытталған білім алу үшін
қажетті жағдайлар жасау» - деп атап
көрсеткендей, қазіргі кезеңде әрбір мұғалімнің
алдына қойып отырған басты міндеттерінің бірі
- оқытудың әдіс - тәсілдерін үнемі жетілдіріп
отыру және жаңа педагогикалық технологияны
меңгеру.
Жаңа технологияны қолдану мына
кезеңдер арқылы іске асады:

І кезең: оқып-үйрену;
ІІ кезең: меңгеру;
ІІІ кезең: өмірге ендіру;
IV кезең: дамыту.
1. Жаңа педагогикалық технология
2. Ойын технологиясы.
3. Проблемалы оқыту технологиясы.
4. Сын тұрғысынан ойлау технологиясы
5. Деңгейлік саралау технологиясы
6. Жекелеп оқыту технологиясы
7. Топтық технология
8. Кезеңдеп оқыту технологиясы
9. Жеке пәндік педагогикалық
технология
10. Өзіндік дамыту технологиясы
11. Дамыта оқыту технологиялары
12. Модульдік оқыту технологиясы.
Инновация білім деңгейінің көтерлуіне
жағдай туғызады. Кейінгі кезеңдегі
ғалымдар өз зерттеулерінде оқу- тәрбие
ісіне жаңалықтарды енгізіп, тарату
мәселесін қарастырады. Н. Апатова, М.
Поташкин, В.Я. Ляудис т.б. ғалымдар
тәрбиешінің жаңалыққа қабілеттілігіне
ерекше көңіл бөлді.
Әлемдік педагогикалық тәжірибеде
«технология» ұғымының ену тарихына көз
жіберсек, бұдан 15-20 жыл бұрын Отандық
педагогикада технология ұғымы мүлдем
дерлік қолданған жоқ. Жалпы, технология
идеясы өте жаңа ұғым емес. Оқыту процесін
технологияландыру туралы ойды осыдан 400
жыл бұрын Я. А.Коменский айтқан болатын.
Оның ойынша оқыту «техникалық» болуы
қажет, яғни нені үйретсе де, нені оқытса да
табыссыз болмауы керек. Білім берудегі кез-
келген техниканың өзегі Я.А.Коменскийден
кейінгі педагогикалық технология элеметтерін
Г.Пес талоций еңбектерінен кездестіруге
болады
Эссе
Тіршіліктің
пайда болуы Кубизм

Қан айналу
Биологи
жүйесі я пәні
бойынш Топтастыру

а

Бес жолды өлең
Венн диаграммасы

Түртіп алу жүйесі
«Сын тұрғысынан ойлау үшін оқу мен
жазу» стратегияларын сабақта пайдалана
отырып өткізу барысында мынадай
қорытындыға келуге болады:
• оқушы мен мұғалімнің кең дәрежеде
сыйласуына;
• оқушыларға өз пікірін айта білуіне;
• оқыту процесіне барлық оқушыларды
қамтуға;
• шығармашылық қабілеттерін ашуға
жағдай жасайды.
Модуль дегеніміз – мазмұны, талабы
ортақ бірнеше тақырыптардан тұратын,
күнтізбелік жоспардағы әрі бақылау
жұмысының арасында өтілетін оқу
атериялдары.
Әр сабақ соңында үш сабақ ерекше
болады:
• қорытынды өздік жұмыс сабағы;
• қатемен жұмыс сабағы;
• бақылау жұмыс сабағы.
.Курстық жұмысымды Елбасымыз
Н.Ә.Назарбаевтың мына сөзімен
аяқтағым келеді:
«Еліміздің ертеңі бүгінгі ұрпақтың
қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры
ұстаздың қолында».
Назарларыңызғ
а рахмет!!!!!

Ұқсас жұмыстар
АҚПАРАТТЫҚ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ БОЙЫНША САБАҚ ӨТКІЗУ
Ақпараттық технологиялардың пайдасы
Биология оқу әдістемесінің дамуына үлес қосқан Қазақстандық адіскерлер жане олардың еңбектері
ОҚЫТУДА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ БАКАЛАВРИАТ
Инновациялық технология
БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МИНИСТРЛІГІ ИНСТИТУТЫ
Кванттық физика тарихы және тарихи деректерді физика пәнін оқытуда қолдану әдістемесін оқыту
Электродинамика курсындағы пәнаралық байланыс
Кіші жастағы оқушыларға математиканы оқытудың теориясы мен тәжірибесіні қазіргі жағдайы, даму болашағы
Пәндер