Жануартану тірі табиғат бұрышында оқушылардың жұмысын ұйымдастыру




Презентация қосу
ТАҚЫРЫБЫ: ЖАНУАРТАНУ ТІРІ ТАБИҒАТ
БҰРЫШЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЖҰМЫСЫН
ҰЙЫМДАСТЫРУ
Зерттеу өзектілігі: ХХІ ғасырдың табалдырығын аттаған еліміз
әлемнің дамыған елдерінің қауымдастығына кіруге бет алды.
Сондықтан еліміздің туын биікке көтерер білімді, білікті, адамгершілігі
жоғары ұрпақ тәрбиелеу біздің алдымыздағы ең басты
міндет. «Болашақта еңбек етіп, өмір сүретіндер - бүгінгі мектеп
оқушылары, мұғалім оларды қалай тәрбиелесе, Қазақстан  сол
деңгейде болады. Сондықтан  ұстазға жүктелетін міндет ауыр» - деген
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаев. Қазақстан
Республикасының «Білім беру туралы» заңында ұлттық және жалпы
азаматтық құқықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке
адамдарды қалыптастыруға, дамытуға және кәсіби шыңдауға
бағытталған білім беру және жеке адамның шығармашылық, рухани
күш – қуатын жетілдіру, жеке тұлғаның  жан – жақты толысуына
жағдай жасай отырып, зерделі азамат даярлау міндеті көзделген. Жаңа
білім алу үрдісі оқытушы мен оқушыға шығармашылықпен  жұмыс
жасауға итермелейді, себебі оқушы білімді өздігінен іздену арқылы алу
керек болса, мұғалім  оқушының білім алуына себептер, жағдайлар
тудыру керек.
Биология сабағында оқушылардың қызығушылығын арттырудың түрлі
әдістері бар. Оқушылардың биология сабағына белсендіру алдымен
қызықтыру үшін кабинетке тірі табиғат бұрышын ұйымдастыру керек.
Тірі табиғат бұрышында жануарлар бөлімінде омыртқасыздар
қарапайымдылар көп жасушалар буынаяқтылар, бунақденелер,
былқылдақденелілер, шаяндар балықтар болса, енді өсімдіктер
Зерттеу жұмыстың міндеттері:
- мектеп жасына дейінгі балалардың қабылдауына сай
келетін қарапайым экологиялық білім беру;
- жануарлар әлеміне танымдық қызығушылығын арттыру;
- табиғи нысаналар мен құбылыстарды бақылау дағдыларын
қалыптастыру;
- өзінің табиғатқа қарсы жасаған іс-әрекетінің аяғы немен
аяқталатынын көру, сезіну дағдыларын қалыптастыру;
- жануарлар әлеміне адамгершілікпен және қамқорлықпен
қарауға тәрбиелеу.
Зерттеу жұмысының әдістері: Бұл бағытта білім берудің
әртүрлілігі, нұсқадағы мазмұны, құрылымы ғылымға және
тәжірибеге негізделген жаңа идеялар, жаңа технологиялар
бар. Сондықтан оқыту үрдісіндегі жаңа әдіс-тәсілдер оқу
мазмұны мен оқушылардың жас ерекшеліктеріне қарай
таңдап алудың маңызы зор. Қазіргі таңда оқытудың озық
технологияларын меңгермейінше сауатты, жан-жақты
маман болу мүмкін емес.
Зерттеу жұмысының тиімділігі: Мектептердің оқу
үрдісіне жаңа ақпараттық технологияны енгізу арқылы
оқу сапасы жақсарып, дамыта оқыту жүзеге асырылып,
сабақ қарқыны жеделдетіліп, жеке тұлғамен жұмыс
істей отырып, саралап, даралап оқытуға мүмкіндік
туады. Жаңа ақпараттық технологияны шағын
жинақталған мектептерде де пайдалануға болады.
Зерттеудің құрылымы: кіріспеден, екі тараудан және
қорытынды мен пайдаланған әдебиеттер тізімінен
тұрады.
Зерттеу объектісі: Мектептегі тірі табиғат
бұрышындағы оқушылардың жұмысы
АКВАРИУМ БАЛЫҚТАРЫ

Ең кең тараған түрлері
гуппилер;
•семсерқұйрық;
•неон балық;
•данио;
•зебра балық;
•сотқар балық;
•горамиллер;
•хромис;
•скалярия;
•жайыншалар;
•барбус;
•кардинал;
•алтын балық;
•комета;
•шілтеқұйрық;
БАРБУС
СКАЛЯРИЯ
ТЕРРАРИУМ
ҚОРЫТЫНДЫ

Биология сабағында оқушылардың
қызығушылығын арттыру үшін түрлі
әдістерді қолдануға
болады.Жануарлардың аквариумдегі,
акватеррариумдегі және басқа да
мамандандырылған бөлмелердегі
жануарларды пайдаланып, сабақты
бекітіп, қорытындылауға болады.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!

Ұқсас жұмыстар
Көрнекілік әдіс
Балалар бақшасындағы табиғат бұрышы
БИОЛОГИЯ ПӘНІНЕН СЫНЫПТАНТЫС ТӘРБИЕЛІК ЖҰМЫСТАРДЫ ӨТКІЗУ ӘДІСТЕРІ
Бастауыш мектептегі
Дәстүрлі емес сабақтардың өзектілігі
Шағын жинақты мектептерде сабақ беруді ұйымдастыру ерекшеліктері мен нәтижелігі
Сыныпта тыс жұмыстар
Бастауыш мектепте дүниетану танымжорықтарын ұйымдастыру
Зертханалық жұмыстар
Дағдыларды дамыту
Пәндер