Бірінші дүниежүзілік соғыс: шығу себептері, негізгі соғыс қимылдары және салдары


Slide 1 Slide 2

Сабақ жоспары.

Пән аты: Дүниежүзі тарихы.

Сабақтың тақырыбы: §1. Бірінші дүниежүзілік соғыс.

Сабақтың мақсаты: Оқушыларға Бірінші дүниежүзілік соғыстың шығу себептерін, соғыс қимылдарының барысын түсіндіре отырып, ең ірі шайқастар туралы мағлұмат беру.

Білімділігі: Оқушылырға Бірінші дүниежүзілік соғыс туралы жан-жақты мағлұмат бере отырып, тарихи білімдерін тереңдету, соғыс барысындағы өзгерістер, соғыстың қорытындысымен, соғыстың әкелген зардаптары н айту, соғыс барысында қолданылған жаңа әскери техника түрлерімен таныстыра отырып білімдерін жетілдіру.

Дамытушылық: Оқушылардың тарихи оқиғаларды есте сақтау, зерттеу, іздену шығармашылық жұмыс істеу қабілетін дамыту.

Тәрбиелік: Соғыс нәтижесінде қаза тапқан адамдарды, мемлекетке тигізген зардаптарын, экономикалық дағдарыстарды түсіндіре отырып, соғыстың нәтижесінде халыққа тигізен кері әсерін айта отырып, соғыс ты болдырмауға, дипломатиялық қарым-қатынастар негізінде, бейбітшілікте өмір сүруге тәрбиелеу.

Сабақ түрі: Жаңа сабақты игеру сабағы. Баяндау, сұрақ-жауап, топпен, жеке оқушымен жұмыс жасау.

Сабақтың көрнекілігі: Презентация, сүреттер, ойындар.

Slide 3

№ Сабақтың кезеңдері. Мұғалімнің іс-әрекеті, шеберлігі.

1. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушы санын түгелдеу, сынып тазалығына көңіл бөлу.

2. Үй тапсырмасын тексеру кезеңдері. Эритроцитті қанның қызыл түйіршігі деп неге атайды?

Гемоглабиннің ағза тіршілігі үшін қандай маңызы бар?

3. Жан-жақты білім тексеру кезеңі. Шұбалшаңның қанының түсі қандай болады? Қанының ұрамында эритроциттер бар ма?

Өмыртқасыз жәндіктердің қанайналымы қалай жүзеге асады?

4. Мақсат қою

кезеңі. Бүгінгі жаңа тақырыпта осы сұрақтарға жауап табамыз.

5. Жаңа сабақты түсіндіру кезеңі. Шұбалшаңның қанайналы жүйесі әр буылтыққа жеке болады. Сақиналы қантамырлармен өзара байланысқан ірі арқа қантамырларынан және құрсақ қантамырларынан тұрады. Бұл екеуінен қылтамырлар тарамдалып, теріні және зәр шығару, асқорыту, жүйке жүйесін түгелдей торлап жатады. Дененін алдыңғы бөлігіндегі ірілеу сақиналы қантамырлар - жүрекше деп аталады. Ол жиырылып босаңсуы нәтижесінде қан құрсақ қантамырлармен дененің артқы жағына, арқа қантамырларымен алдыңғы бөліміне қарай ағады. Дене құысына тікелей құйылмай, қантамырлар арқылы таралып, айналатын қан айналымы тұйық қанайналым жүйесі деп аталады. Шұбалшаңның қанайналым жүйесі осылай жүзеге асады.

Ұлулардың, шаяндармен өрмекшілердің қанайналымы ашық қан айналым жүйесіне жатады. Бұл жануарларда қан жүректен, ұшы тұйық емес қан тамырларына одан дене құысына құйылады. Ұлудың жүрегі екі бөлімнен, құлақшадан және қарыншадан тұрады. Бунақденелілерде қанайналым ашық, қан нәрлі заттарды тасымалдайды, тыныс алуға қатысады.

6. Жаңа сабақты түсінгенін тексеру кезеңі. Шұбалшаңның қанайналым жүйесі неліктен тұйық жүйе деп аталынады?

Бунақденелілердің қанайналым қызметінің шаян мен өрмекшіден ерекшелігі неде?

7. Бекіту кезеңі. Сөйтіп қан ашық қанайналым жүйесімен қозғалады. Аталған жәндіктердің ішінде ұлудың жүрегі ғана екі бөлімнен қарыншадан және құлақшадан тұрады.

8. Үйге тапсырма беру кезеңі. §42 Омыртқасыз жәндіктердің қанайналым жүйесін оқып келу.

9. Оқушылардың білімін бағалау кезеңі.

Сабақтың кезеңдері.

Мұғалімнің іс-әрекеті, шеберлігі.

1

Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, оқушы санын түгелдеу, сынып тазалығына көңіл бөлу.

2

Үй тапсырмасын тексеру кезеңдері.

Кіріспе бойынша оқушылардың түсінігін талдау, сұрақтар арқылы пысықтау:

1. Қазіргі дүниежүзі тарихының хронологиясы анықтаңыз?

2. Қазіргі дүниежүзі кезеңінің ең басты оқиғаларын атңыз?

3. ХХ ғасырдың басында саяси биліктің қандай түрі дамыды, формаларын көрсетіп мәнін ашыңыз?

4. Бірінші дүниежүзілік соғыс қарсаңында қандай одақтар құрылды, құрамын айтыңыз?

3

Жан-жақты білім тексеру кезеңі.

Бірінші дүниежүзілік соғыс түралы не білесіңдер?

Қай жылдары болған? Соғыс басталуының себебі не? Соғысқа қатысқан мемлекеттердің мақсаты не? Соғыс нәтижесі қандай?

4

Мақсат қою

кезеңі.

Бүгінгі жаңа тақырыпта осы сұрақтарға жауап табамыз.

Сабақ барысы

Slide 4

5

Жаңа сабақты түсіндіру кезеңі.

Сабақ түсіндіріледі.

6

Жаңа сабақты түсінгенін тексеру кезеңі.

«Сандар сөйлейді» ойыны арқылы оқушылардың мерзімдер, хронологияны есте сақтау қабілетін дамыту.

7

Бекіту кезеңі.

Өтілген сабаққа қысқаша шолу жасап, сабаққа қорытынды жасалынады.

8

Үйге тапсырма беру кезеңі.

1. Бірінші дүниежүзілік соғыстың шығу себептері қандай?

2. Соғыс барысындағы ең ірі шайқастарды кесте түрінше жазыңыз?

3. АҚШ тың соғысқа енуінің себебтеріні анықтаңыз?

4. Соғыс барысында қолданылған жаңа әскер техника түрлерін табыңыз?

9

Оқушылардың білімін бағалау кезеңі.

Slide 5

Тапсырма № 1

Сұрақтарға өткен сабақтағы ең маңызды оқиғаларды еске түсіру арқылы жауап бер.

Үй тапсырмасын пысықтау

1

Қазіргі дүниежүзі тарихының хронологиясы анықтаңыз?

Slide 6

2

Қазіргі дүниежүзі тарихи кезеңінің ең басты оқиғаларын атаңыз ?

Үй тапсырмасын пысықтау

Slide 7

3

ХХ ғасырдың басында саяси биліктің қандай түрі дамыды, формаларын көрсетіп мәнін ашыңыз?

Slide 8

4

Бірінші дүниежүзілік соғыс қарсаңында қандай одақтар құрылды, қай жылы, құрамын айтыңыз?

Антанта -1907ж- Англия, Франция, Россия.

Үштік одақ -1882ж-

Германия, Австрия-Венгрия, Италия.

Slide 9

Жоспар:

1. Соғыстың шығу себептері мен мақсаты.

2. 1914-1916 жылдардағы соғыс қимылдары.

3. Соғысушы елдерде әлеуметтік экономикалық және саяси дағдарыстың пісіп-жетілуі.

4. АҚШ-тың 1917жылғы соғысқа кірісуі.

5. Соғыстың аяқталуы, қорытындысы.

Slide 10

1. Соғыстың шығу себептері мен мақсаты.

Slide 11

Негізгі қайшылық:

Англия

Франция

Австро-Венгрия

Slide 12

Мақсаттары:

Англия

Франция


Ұқсас жұмыстар
Бірінші дүниежүзілік соғыс: себептері, негізгі кезеңдері және халықаралық салдары
Екінші дүниежүзілік соғыс: себептері, кезеңдері және салдары
Қазақстандықтардың Екінші дүниежүзілік соғыс жылдарындағы ерлігі мен Отан қорғау дәстүрі
Қырғи қабақ соғыс (1945-1991): идеологиялық қақтығыс және халықаралық салдары
1939-1945 жылдардағы Екінші дүниежүзілік соғыс және Ұлы Отан соғысы: басталуы, түбірлі бетбұрыстар мен қорытындылары
Бірінші дүниежүзілік соғыстың Ұлыбритания мен Британ империясының саяси-экономикалық салдары
Бауыржан Момышұлы: соғыс қаһарманы, жазушы және Халық қаһарманы
Жапония: саяси құрылымы, соғыс тарихы және кейінгі экономикалық өрлеуі
Софы Сматаев шығармашылығындағы соғыс концепциясының когнитивтік-фреймдік құрылымы
1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыс және Бірінші дүниежүзілік соғыстың Қазақстанға ықпалы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz