Тілдерді оқытуда технологияларды қолдану әдістерін үлгілеу




Презентация қосу
Тілдерді оқытуда
технологияларды
қолдану әдістерін
үлгілеу
Сабақта жаңа технология ретінде ақпараттық-
коммуникативтік технологияларды пайдалануда
өткізілетін сабақтарды жоспарлаудың негізгі
талаптары:
-психологиялық ахуал туғызуы;
-оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтырын
тудыру;
-ақпараттық-коммуникативттік технологиялармен
жұмыс істей білуге үйрету;
-ақпараттық-коммуникативтік технологиялармен
жұмыс істей білуге үйрету;
-ақпараттық-коммуникативтңк технологиялармен
орындалатын жұмыстың қызықты болуы;
-сыныптағы әр деңгейлі оқушылар ескерілуі керек;
-өзіндік пікір, идеялар, тұжырым, түсінік келтіру;
-оқушылар өзінің үйренгені мен өз білімі туралы
түсініктерін ортаға салып, бірлесе талқылап, олар
туралы пікір алысуға мүмкіндік жасау;
• Ақпараттық технология арқылы біз сабақтарды
түрлендіріп, жаңаша ұйымдастыра алуға
мүмкіндік туады. Тіл сабағында мынадай
тапсырмаларды орындатуға болады:
• Тақырыпқа байланысты көрген бейнежазбаға өз
ойын білдіру; диалог, монолог құру; сурет арқылы
ойын жеткізу;
• Компьютер экранына сөйлемдер жазылады. Ол
сөйлемдер белгілі уақыттан соң өшеді. Экранда
қандай сөйлем жазылғанын есте сақтап, қатесіз
дәптерлеріне жазу керек;
• Аудиожазба тыңдағананнан кейін қандай
ассоциация пайда болады? Мәтін не туралы?
Екенін топпен талқылап, мазмұндайды;
• Мәтінді тыңдаты, бір біріне сұрақ қояды.
Өздерінің жауаптарына мәтін құрады.
Құрастырған аудиомәтінді қайта тыңдап
салыстырады;
• ақпараттық-коммуникативтік
технологиялармен байланысты
тапсырмалар:
• - Оқу материалын терең
түсінуге;
• - Оқу мотвациясының артуына;
• - Алған білімнің ұзақ уақыт есте
сақталуына;
• - Білім беруге жұмсалған
уақыттың азаюына ықпал етеді.
• Бүгінгі таңда жеке тұлғаға бағдарланған
оқыту технологиялары бар:
• - В.Ф.Шаталовтың тірек негізіндегі
технологиясы;\
• - П.М.Эрдниевтің дидактикалық бірліктерді
шоғырландыру технологиясы;
• - В.В.Фирсовтың саралай оқыту технологиясы;
• - Л.В.Занковтың, Д.Б.Эльконин-В.В.Давыдовтың
дамыта оқыту технологиясы;
• - М.Чошановтың, П.И.Третьековтың, К.Я.
Вазинаның, В.М. Монаховтың модульдік оқыту
технологиясы
• - Г.К.Селевконың өзін-өзі дамыту технологиясы;
• - Ж.А.Қараевтың Т.Т. Ғаливтың,
Ә.Жүнісбековтың, М.М Жанпейсованың
Н.Н.Нұрахметов пен Қ.Әбдіғалиевтың оқыту
технологиялары кеңінен танымал.
• Дәстүрлі педагогика
• Кітапта қанша болса, сонша және мұғалім қанша
айтса, сонша білу.
• Мұғалім оқушыға білім береді.
• Мұғалім оқу үшін оұушылар қағазға жазады.
• Анық, қолмен жазылған есеп.
• Оқушылардың ақпарат көздерін таңдауы шектеулі.
• Оқушылар бір-бірінен жазбаны жасырады жіне
мұғалімге ғана оқуға болады. Жаңа педагогика
• Нені білуді және еске сақтауды шешу.
• Мұғалім оқушыларды ақпараттарды бағалауға,
таңдауға, ұйымдастыруға жіне сақтауға көмектеседі.
• Оқушылар дискке жазады және желіге жариялайды.
• Кәсіби қағазға басылған құжаттар.
• Оқушылар жеке тағдау жасайды деп күтіледі.
• Оқушылар өз жұмыстарын редакцялау және тексеру
кезінде пікір алмасады.
сақтауды шешу.
Мұғалім оқушыларды
ақпараттарды бағалауға,
таңдауға, ұйымдастыруға жіне
сақтауға көмектеседі.
Оқушылар дискке жазады
және желіге жариялайды.
Кәсіби қағазға басылған
құжаттар.
Оқушылар жеке тағдау
жасайды деп күтіледі.
Оқушылар өз жұмыстарын
• Қорыта келгеде оқыту үрдісінде
ақпараттық технологияны
қолдану білім сапасын
жақсартуға көмектеседі. «Қазіргі
заманда жастарға ақпараттық
технологиямен байланысты
әлемдік стандартқа сай жаңа
білім беру өте қажет» деп, ел
Президенті атап көрсеткендей,
ақпараттық технологияларды
тілді оқытуда тиімді пайдалану-
жаңа білім берудің бірден – бір
шарты.

Ұқсас жұмыстар
Математиканы оқып үйренуде компьютерді пайдаланудың әдістемелік ерекшеліктері
Ақпараттық технологиялардың пайдасы
ГАЖ мүмкіншіліктері
АҚПАРАТТЫҚ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ БОЙЫНША САБАҚ ӨТКІЗУ
Бастауыш сыныпта қазақ тілін оқытуда жаңа технологияларды қолдану
ОҚЫТУДА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
Бастауыш мектепте сөз таптарын оқытудың тиімді әдіс - тәсілдері
Мағлұматтар ақпаратты өңдеу ақпаратты өңдеу базасы
«ХХІ ғасыр педагогының портреті»
Ақпараттандыру бағдарламасы
Пәндер