Тілдерді оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану әдістері және сабақты жоспарлаудың талаптары


Slide 1

Тілдерді оқытуда технологияларды қолдану әдістерін үлгілеу

Slide 2

Сабақта жаңа технология ретінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды пайдалануда өткізілетін сабақтарды жоспарлаудың негізгі талаптары: -психологиялық ахуал туғызуы; -оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтырын тудыру; -ақпараттық-коммуникативттік технологиялармен жұмыс істей білуге үйрету; -ақпараттық-коммуникативтік технологиялармен жұмыс істей білуге үйрету; -ақпараттық-коммуникативтңк технологиялармен орындалатын жұмыстың қызықты болуы; -сыныптағы әр деңгейлі оқушылар ескерілуі керек; -өзіндік пікір, идеялар, тұжырым, түсінік келтіру; -оқушылар өзінің үйренгені мен өз білімі туралы түсініктерін ортаға салып, бірлесе талқылап, олар туралы пікір алысуға мүмкіндік жасау;

Slide 3

Ақпараттық технология арқылы біз сабақтарды түрлендіріп, жаңаша ұйымдастыра алуға мүмкіндік туады. Тіл сабағында мынадай тапсырмаларды орындатуға болады:

Тақырыпқа байланысты көрген бейнежазбаға өз ойын білдіру; диалог, монолог құру; сурет арқылы ойын жеткізу;

Компьютер экранына сөйлемдер жазылады. Ол сөйлемдер белгілі уақыттан соң өшеді. Экранда қандай сөйлем жазылғанын есте сақтап, қатесіз дәптерлеріне жазу керек;

Аудиожазба тыңдағананнан кейін қандай ассоциация пайда болады? Мәтін не туралы? Екенін топпен талқылап, мазмұндайды;

Мәтінді тыңдаты, бір біріне сұрақ қояды. Өздерінің жауаптарына мәтін құрады. Құрастырған аудиомәтінді қайта тыңдап салыстырады;

Slide 4

ақпараттық-коммуникативтік технологиялармен байланысты тапсырмалар:

- Оқу материалын терең түсінуге;

- Оқу мотвациясының артуына;

- Алған білімнің ұзақ уақыт есте сақталуына;

- Білім беруге жұмсалған уақыттың азаюына ықпал етеді.

Slide 5

Бүгінгі таңда жеке тұлғаға бағдарланған оқыту технологиялары бар:

- В. Ф. Шаталовтың тірек негізіндегі технологиясы; \

- П. М. Эрдниевтің дидактикалық бірліктерді шоғырландыру технологиясы;

- В. В. Фирсовтың саралай оқыту технологиясы;

- Л. В. Занковтың, Д. Б. Эльконин-В. В. Давыдовтың дамыта оқыту технологиясы;

- М. Чошановтың, П. И. Третьековтың, К. Я. Вазинаның, В. М. Монаховтың модульдік оқыту технологиясы

- Г. К. Селевконың өзін-өзі дамыту технологиясы;

- Ж. А. Қараевтың Т. Т. Ғаливтың, Ә. Жүнісбековтың, М. М Жанпейсованың Н. Н. Нұрахметов пен Қ. Әбдіғалиевтың оқыту технологиялары кеңінен танымал.

Slide 6

Дәстүрлі педагогика

Кітапта қанша болса, сонша және мұғалім қанша айтса, сонша білу.

Мұғалім оқушыға білім береді.

Мұғалім оқу үшін оұушылар қағазға жазады.

Анық, қолмен жазылған есеп.

Оқушылардың ақпарат көздерін таңдауы шектеулі.

Оқушылар бір-бірінен жазбаны жасырады жіне мұғалімге ғана оқуға болады. Жаңа педагогика

Нені білуді және еске сақтауды шешу.

Мұғалім оқушыларды ақпараттарды бағалауға, таңдауға, ұйымдастыруға жіне сақтауға көмектеседі.

Оқушылар дискке жазады және желіге жариялайды.

Кәсіби қағазға басылған құжаттар.

Оқушылар жеке тағдау жасайды деп күтіледі.

Оқушылар өз жұмыстарын редакцялау және тексеру кезінде пікір алмасады.

Slide 7

Жаңа педагогика Нені білуді және еске сақтауды шешу. Мұғалім оқушыларды ақпараттарды бағалауға, таңдауға, ұйымдастыруға жіне сақтауға көмектеседі. Оқушылар дискке жазады және желіге жариялайды. Кәсіби қағазға басылған құжаттар. Оқушылар жеке тағдау жасайды деп күтіледі. Оқушылар өз жұмыстарын редакцялау және тексеру кезінде пікір алмасады.

Slide 8

Қорыта келгеде оқыту үрдісінде ақпараттық технологияны қолдану білім сапасын жақсартуға көмектеседі. «Қазіргі заманда жастарға ақпараттық технологиямен байланысты әлемдік стандартқа сай жаңа білім беру өте қажет» деп, ел Президенті атап көрсеткендей, ақпараттық технологияларды тілді оқытуда тиімді пайдалану- жаңа білім берудің бірден - бір шарты.


Ұқсас жұмыстар
Физика пәнінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану арқылы оқушылардың ақпараттық құзыреттілігін дамыту
Физика сабағында ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану арқылы оқушылардың ақпараттық құзыреттілігін дамыту
Информатика пәнін оқытуда ақпараттық-коммуникативтік және жаңа педагогикалық технологиялардың қолдану формалары мен тиімділігі
Биология сабақтарында ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолданудың әдістемесі мен тиімділігі
Қазақ тілін оқытуда жаңа педагогикалық және ақпараттық технологияларды қолдану
Қазақ тілі пәнінде ақпараттық-коммуникативтік және интерактивті технологияларды енгізудің әдістемесі мен тиімділігі
Биология сабағында ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану: жүрек-қантамыр жүйесі және алғашқы көмек
Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданудың педагогикалық негіздері
Математиканы оқытуда қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды қолдану
Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды енгізу арқылы білім сапасын арттыру жолдары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz