Мұғалім психологиясы: кәсіби қасиеттер, мамандық таңдауға әсер ететін факторлар және эмоциялық төзімділік


Slide 1

Мұғалім психологиясы

Slide 2

Мұғалім мамандығы - мамандық адамның келесі қасиеттерін айқындайды;

адамдармен қарым-қатынас жасағанда өзін-өзі жақсы сезіну, дұрыс қарым-қатынасты талап ету, өзін басқа адымның орнына ойша қоя алу, жақсы қабілеті, басқа адамдардын ойын, көңіл күйін, мақсатын тез түсіну, басқалардын жеке қасиеттері жайлы есте қалдыру және ойда ұзақ ұстауы жақсы болуы керек және т. б.

Slide 3

Мұндай мамандыққа ие адамға тән нәрселер:

басқару,

оқыту,

тәрбиелеу,

адамдардың әртүрлі сұраныстарына байланысты пайдалы іс- әрекетерін іске асыру;

тыңдау, ой өрісі кең болу, сөйлеу мәнері; көңілден шығатын ақыл- кеңес,

ақылды, сезімтал және адамның мінезін байқау,

ойша басқа адамның ішкі дүниесін модельдеу қабілеті,

Slide 4

Педогог мамандығын таңдау. Е. А. Климов мамандық таңдауға ықпал ететін сегіз түрлі негізгі факторларды айтады:

1. үлкендердің, отбасының ұстанымы;

2. құрбы - құрдастардың ұстанымы;

3. мектептегі педогогтардың, сынып жетекшілердің ұстанымы;

4. жеке өмірлік және кәсіптік жоспары;

5. қабілеті;

6. қоғамдық талаптарды ескеру;

7. мамандық туралы ақпараттар;

8. икемділік

Slide 5

Педагогтың субьективті қасиеттері. ХХ ғ. басында Г. Ф. Каптеревтің айтуынша «Мұғалім тұлғасы оқу жағдайында бірінші орын алады, осы немесе басқа қасиеттері оқытуда тәрбиелік жағынан жоғары немесе төмен түсуіне ықпал етеді» деген. Ендеше педагогтың қандай қасиеттері ең негізгі етіп анықталған? Ен басты болып «арнайы ұстаздық қасиет» (бұған кіретін мұғалімнің ғылыми дайындығы) және «ұстаздың өзіндік таланты».

Slide 6 Slide 7

П. Ф. Каптерев жеке мұғалімнің «ерекше адамгершілік қасиеттері» болуы керек деп атап корсеткен. Бұл қасиеттерге; әділдік, зейінділік, сергектік, адалдық, төзімділік, балаларға деген шынайы махаббат кіреді. Оның ішіне балаға және жастық шаққа деген сүйіспеншілік, ұстаз мамандығына деген сүйіспеншілік.

Slide 8

Н. В. Кузьмина бойынша, субъективті факторлар құрамына: тип бағыты, қабілеттік пен білгірлік деңгейі, бірлікке арнайы - педагогикалық әдістемелік, әлеуметтік психологиялық, дифференциалды - психологиялық, аутопсихология кіреді.

Slide 9

Педагогтың тағы бір қасиеті эмоциялық қақтығыстарға төтеп беру қабілеті (психофизиологиялық шаршауға қарсылығы) . Оның негізгі түрлері мыналар:

- Жүдеу, шаршау

- Психосоматикалық қабыну;

- Ұйқысыздық:

- Адамға келеңсіз нұсқау жасау:

- Жұмысқа келеңсіз нұсқау жасау:

- Өзінің міндетіне көңілсіз қарау:

- Психостимуляторларды ( темекі, кофе, арақ, дәрі дәрмек ) пайдалану:

- Тәбеттің жойылуы немесе артық тамақтану:

- Өзін өзі төмен бағалау:

- Агрессияның артуы:

- Пассивтік артуы ( цинизм, пессимизм, апатия )

- Өзін орынсыз кінәлі санауы.

Slide 10

Назарларыңызға рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Мамандық таңдауға кәсіби бағдар беру: мақсаттары, әдістері және қазіргі заманның талаптары
Бүйрек қызметіне әсер ететін факторлар
Басқарудағы шешім қабылдаудың психологиясы: модельдер, түрлері және ақпараттық-эмоциялық факторлар
Фотосинтезге әсер ететін сыртқы және ішкі факторлар
Фотосинтезге әсер ететін сыртқы, ішкі және шектеуші факторлар
Қаржылық тәуекелге әсер ететін факторлар мен олардың жіктелуі
Науқастың психологиясы: аурудың объективті және субъективті ауырлығы, ықпал ететін факторлар және психологиялық реакциялар
Мал терісіне әсер ететін факторлар және тері ақаулары
Ж.Пиаже теориясы, бала психикасының дамуына әсер ететін факторлар және ойын түрлерінің сипаттамасы
Тәуекелдің түсінігі, түрлері және деңгейіне әсер ететін факторлар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz