Жоғары мектеп оқытушысының дәріс оқу шеберлігі



Орындаған:
Экология - 6М060800, 1 курс магистранттары
Тексерген:Касымова Р. С.
МОӨЖ-2
Жоғары мектеп оқытушысының
дәріс оқу шеберлігі
ӘЛ-ФАРАБИ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ
География және табиғатты пайдалану факультеті
Тұрақты даму жөніндегі ЮНЕСКО кафедрасы

«Оратор» (лат. «сөйлеу») екі мағынада қолданылады:
Көпшілік алдында сөз сөйлейтін адам;
Көпшілік алдында жақсы сөйлей алатын, тілмар, сөз шеберлігіне ие адам

Педагог шебер болу үшін:
Өзінің мүмкіндіктерін жаңа формация мұғалімі ретінде объективті бағалай алуы керек;
Кәсіби мамандығына қажетті қабілеттерді меңгеруі тиіс;
Жалпы мәдениетті, интеллектуалды іс-әрекетті, мінез-құлық, қарым-қатынас мәдениетін меңгеруі тиіс;
Өтіп жатқан интеграциялық процестерге, әлемдік білім беру кеңістігі қарқынына бағыттала алуы тиіс.


Шебер педагог

Сабақты тартымды, қызықты етіп өткізу - мұғалімнің шеберлігі, білімділігі, таланты.
Егер, мұғалім:
сабақта бір тақырыпты оқытуда оқушыларды ойландыруға,
ізденуге,
тәжірибе жасап, істеген жұмысын қорытындылай білуге, сөйлеу мәдениетін дамытуға,
ғылыми тілде сөйлей білуге назар аударса,
келесі бір сабақтың тұрмыс, салт- сана көрінісіне, кәзіргі жеткіншек жете білмейтін ұғым- түсінігін бүгінгі өмір салтына жинастыра көңіл аударса, сол арқылы танымдық мақсат қояды.


Мұғалім шеберлігі - бұл өте жоғары білімді сапалар жиынтығы, әрі ұдайы жетіліп отыратын тәрбиелеу мен оқыту өнері.
Жеке тұлға мәдениеті, білім мен өрісті дүниетаным, педагогикалық техника мен озат тәжірибе, осы педагогикалық шеберліктің негізі деп ойлаймыз. Қазіргі заман мұғалімнің тұлғалық белгісі - ой өрісінің кеңдігі мен оның ауқымды дүниетанымы. Заман ағымымен теңдей қадам басамын деген әрбір адам өте көп ақпараттан хабардар болуы қажет. Қазіргі заман оқу әдістерін жеке меңгеру де осы шеберліктің бір қыры. Енді бір қыры - шәкіртпен қарым - қатынастың, шәкірттің іс-әрекетін қуаттау немесе тежеу болып табылады.
Ұстаз өмір бойы бала тәрбиесіне ықпал етумен яғни дәлелдеп сендіру, шәкірттің қызығушылығын дамыту, талап ете білу. Осы ықпал түрлерін іске асыруда ұстаз нағыз шебер болуы керек.

Дәріс - логикалық құралған, жүйелі ойластырылған және тәжірибелік немесе көрнекі құралдармен көрсетілетін белгілі бір ғылыми сұрақтың нақты баяндалуы. Жалпы дәрісны жүйеленген ғылыми мәселелерді ұйымдасқан және жақсы сөйлеу арқылы жеткізу деп атайды.
Қәзіргі дәрістердегі негізгі сұраныстар:
ғылымилық,
қол жетімділік,
құрылымдылық және мазмұндылық
Баяндау эмоционалдылығы,
Басқа оқу сабақтарымен байланыс,
Күнделікті өмір тәжіребиесі
Қазіргі дәрістерге сұраныс

Осы сұраныстарға қатысты әрбір дәріс:
нақты құрылымға және баяндалатын сұрақтардың жүйелі ашылу логикасына;
Теориялық және әдістік өзектілік, маңызды мәселеге;
Белгілі бір тақырыптың аяқталған сипаты, алдыңғы мәліметтермен байланыстылыққа;
Дәлелді және дәлелденген, айқын және түрлі мысалдарға, фактілерге, дәйектілікке ие, тәжіребемен тығыз байланысқа;
Күрделі, қарама - қайшылықтар және оның шешу жолдары көрсетілген және тыңдаушыға ойлануға мүмкіндік беруге ие болу керек.
Қазіргі дәрістерге сұраныс

Логикалық дәлелділікке ие және оқумандарға қажетті үйрену қызығушылығын тудыратын, өзіндік жұмыс жасауға бағыт беретін;
Ғылым мен техниканың қазіргі деңгейінде, жылдан - жылға олардың дамуына қатысты мәліметтерге ие;
Мағлұматтардың методикалық өңделуін көрсетуги ие (негізгі ойларды бөліп қарастыру, қорытынды, әр түрлі тұжырымдамаларда қайталануы) ;
Көрнекі, аудиовизуалды мағлұматтармен, үлгілермен, модельдермен сабақтастыққа ие;
Анық және нақты тілде жеткізіліп, жаңа терминдер мен ұғымдардың түсіндірмесіне ие;
Тыңдаушылар қабылдауына түсінікті болу керек
Қазіргі дәрістерге сұраныс

Оқытушының дәріске дайындығы
Дайындық 2 кезеңнен тұрады:
Бірінші - дәріс түрін, атауын, мақсатын анықтау, тыңдаушылар құрамын, дәріс өтетін жерді бағалау;
Екінші - жоспар жасау, теоретикалық, фактілік мағлұматтарды құру, олармен және сөйлеу мәнерімен жұмыс. Оқытушы алдында 3 байланысты сұрақ тұрады, нені, қай жерде және қалай айту керек.
Ескеру керек:
Дайындық,
Айту, бұл жерде сұрақтарға жауап кіреді.
Талқылау жүргізу,
Дәрістен кейін Дәріс оқу шеберлігін бағалай және кезекті анализ жасау

Дәріс оқу әдістері
Дәріс оқудың 3 түрін бөліп қарастыруға болады:
Мәтінді оқу,
Мәтінді әр бөлім бойынша оқып ауызша айтып бері,
Еркін импровизация.

Оқытушы сөйлеуіндегі ерекшеліктер

тембр,
дыбыс, үн,
қарқын,
үзіліс,
сөздің эмоционалдық бояуы.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz