Жоғары мектеп оқытушысының дәріс оқу шеберлігі


Slide 1

Орындаған:

Экология - 6М060800, 1 курс магистранттары

Тексерген:Касымова Р. С.

МОӨЖ-2

Жоғары мектеп оқытушысының

дәріс оқу шеберлігі

ӘЛ-ФАРАБИ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ

География және табиғатты пайдалану факультеті

Тұрақты даму жөніндегі ЮНЕСКО кафедрасы

Slide 2

«Оратор» (лат. «сөйлеу») екі мағынада қолданылады:

Көпшілік алдында сөз сөйлейтін адам;

Көпшілік алдында жақсы сөйлей алатын, тілмар, сөз шеберлігіне ие адам

Slide 3

Педагог шебер болу үшін:

Өзінің мүмкіндіктерін жаңа формация мұғалімі ретінде объективті бағалай алуы керек;

Кәсіби мамандығына қажетті қабілеттерді меңгеруі тиіс;

Жалпы мәдениетті, интеллектуалды іс-әрекетті, мінез-құлық, қарым-қатынас мәдениетін меңгеруі тиіс;

Өтіп жатқан интеграциялық процестерге, әлемдік білім беру кеңістігі қарқынына бағыттала алуы тиіс.

Slide 4 Slide 5

Шебер педагог

Slide 6

Сабақты тартымды, қызықты етіп өткізу - мұғалімнің шеберлігі, білімділігі, таланты.

Егер, мұғалім:

сабақта бір тақырыпты оқытуда оқушыларды ойландыруға,

ізденуге,

тәжірибе жасап, істеген жұмысын қорытындылай білуге, сөйлеу мәдениетін дамытуға,

ғылыми тілде сөйлей білуге назар аударса,

келесі бір сабақтың тұрмыс, салт- сана көрінісіне, кәзіргі жеткіншек жете білмейтін ұғым- түсінігін бүгінгі өмір салтына жинастыра көңіл аударса, сол арқылы танымдық мақсат қояды.

Slide 7 Slide 8

Мұғалім шеберлігі - бұл өте жоғары білімді сапалар жиынтығы, әрі ұдайы жетіліп отыратын тәрбиелеу мен оқыту өнері.

Жеке тұлға мәдениеті, білім мен өрісті дүниетаным, педагогикалық техника мен озат тәжірибе, осы педагогикалық шеберліктің негізі деп ойлаймыз. Қазіргі заман мұғалімнің тұлғалық белгісі - ой өрісінің кеңдігі мен оның ауқымды дүниетанымы. Заман ағымымен теңдей қадам басамын деген әрбір адам өте көп ақпараттан хабардар болуы қажет. Қазіргі заман оқу әдістерін жеке меңгеру де осы шеберліктің бір қыры. Енді бір қыры - шәкіртпен қарым - қатынастың, шәкірттің іс-әрекетін қуаттау немесе тежеу болып табылады.

Ұстаз өмір бойы бала тәрбиесіне ықпал етумен яғни дәлелдеп сендіру, шәкірттің қызығушылығын дамыту, талап ете білу. Осы ықпал түрлерін іске асыруда ұстаз нағыз шебер болуы керек.

Slide 9

Дәріс - логикалық құралған, жүйелі ойластырылған және тәжірибелік немесе көрнекі құралдармен көрсетілетін белгілі бір ғылыми сұрақтың нақты баяндалуы. Жалпы дәрісны жүйеленген ғылыми мәселелерді ұйымдасқан және жақсы сөйлеу арқылы жеткізу деп атайды.

Қәзіргі дәрістердегі негізгі сұраныстар:

ғылымилық,

қол жетімділік,

құрылымдылық және мазмұндылық

Баяндау эмоционалдылығы,

Басқа оқу сабақтарымен байланыс,

Күнделікті өмір тәжіребиесі

Қазіргі дәрістерге сұраныс

Slide 10

Осы сұраныстарға қатысты әрбір дәріс:

нақты құрылымға және баяндалатын сұрақтардың жүйелі ашылу логикасына;

Теориялық және әдістік өзектілік, маңызды мәселеге;

Белгілі бір тақырыптың аяқталған сипаты, алдыңғы мәліметтермен байланыстылыққа;

Дәлелді және дәлелденген, айқын және түрлі мысалдарға, фактілерге, дәйектілікке ие, тәжіребемен тығыз байланысқа;

Күрделі, қарама - қайшылықтар және оның шешу жолдары көрсетілген және тыңдаушыға ойлануға мүмкіндік беруге ие болу керек.

Қазіргі дәрістерге сұраныс

Slide 11

Логикалық дәлелділікке ие және оқумандарға қажетті үйрену қызығушылығын тудыратын, өзіндік жұмыс жасауға бағыт беретін;

Ғылым мен техниканың қазіргі деңгейінде, жылдан - жылға олардың дамуына қатысты мәліметтерге ие;

Мағлұматтардың методикалық өңделуін көрсетуги ие (негізгі ойларды бөліп қарастыру, қорытынды, әр түрлі тұжырымдамаларда қайталануы) ;

Көрнекі, аудиовизуалды мағлұматтармен, үлгілермен, модельдермен сабақтастыққа ие;

Анық және нақты тілде жеткізіліп, жаңа терминдер мен ұғымдардың түсіндірмесіне ие;

Тыңдаушылар қабылдауына түсінікті болу керек

Қазіргі дәрістерге сұраныс

Slide 12

Оқытушының дәріске дайындығы

Дайындық 2 кезеңнен тұрады:

Бірінші - дәріс түрін, атауын, мақсатын анықтау, тыңдаушылар құрамын, дәріс өтетін жерді бағалау;

Екінші - жоспар жасау, теоретикалық, фактілік мағлұматтарды құру, олармен және сөйлеу мәнерімен жұмыс. Оқытушы алдында 3 байланысты сұрақ тұрады, нені, қай жерде және қалай айту керек.

Ескеру керек:

Дайындық,

Айту, бұл жерде сұрақтарға жауап кіреді.

Талқылау жүргізу,

Дәрістен кейін Дәріс оқу шеберлігін бағалай және кезекті анализ жасау

Slide 13

Дәріс оқу әдістері

Дәріс оқудың 3 түрін бөліп қарастыруға болады:

Мәтінді оқу,

Мәтінді әр бөлім бойынша оқып ауызша айтып бері,

Еркін импровизация.

Slide 14

Оқытушы сөйлеуіндегі ерекшеліктер

Slide 15

тембр,

дыбыс, үн,

қарқын,

үзіліс,

сөздің эмоционалдық бояуы.


Ұқсас жұмыстар
Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби біліктілігі
Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік біліктілігі
Қарым қатынасты модельдеу
Педагогикалық шеберлік
Оқытушының кәсіби құзыреттілігі
Педагогика ғылымның әдіснамасы
Компьютерлік білім беру
Дайындық кезеңдері
Жоғары мектеп оқытушысының коммуникативтік біліктілігі
Ақпараттық технологиялар арқылы оқушыларға білім беру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz