«Педагогикалық шеберлік мәселесін шешудегі театр мен педагогикалық өнердегі ортақтық пен айырмашылық
Презентация қосу
«ПЕДАГОГИКАЛЫҚ
ШЕБЕРЛІК МӘСЕЛЕСІН
ШЕШУДЕГІ ТЕАТР МЕН
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ
ӨНЕРДЕГІ ОРТАҚТЫҚ ПЕН
АЙЫРМАШЫЛЫҚ
Орын
даған
:
Абдулла
А.Е.
Жоспары: Педагогикалық және
театралды өнердегі ортақтық
пен айырмашылық
К.С.Станиславскийдің
педагогтар дайындаудағы
театралдық жүйесі,
принциптері
Педагогикалық әрекеттегі
актерлік және режиссерлік
шеберлік элементтері
Мұғалім – қоғамның ең
білімді, ең отаншыл, ең
«сынампаз» бөлігі.
Н.Ә.Назарбаев
Педаг
ог
Режиссе
р
Педагог – өз пәнін жетік
меңгерген, ғылым мен өнердің
тиісті салаларынан хабардар,
оқыту мен тәрбиенің әдістемесін
жетік игерген маман.
Актер – драмалық спектакль
мен кинофильмде рөл
орындаушы.
Режиссер – үйретуші, қойылым
және автор мәтінімен жұмыс
процесін талдаушы, түсіндіруші.
Т. Ф О.С.
Ефремо Булатов
ва а
Актерлік –
көркем
Актерлік –
дарындылық,
тәрбиеленушіг
талант,
е әдемі,
көрнекті
әсерлі,
шығармашылы
түсінікті ғана
қ қабілет,
емес,
асқан
эмоционалды
шеберлік,
әсер ету.
ерекше әсерлі
мәнер.
1.
Сцена
рий
авторы
Мұғалім
Импро нің 2.
Режисс
визато
р сабақтағ ер
ы рөлі
Актер
А.С.
М. Ғабдуллин
Макаренка
Театрда біз
актердың Мұғалім
ойынынан балаларды тек
(рөлінен) оқумен ғана
ләззат алатын тәрбиелемейді,
болсақ, сыртқы
педагогикада келбеті, жүріс-
сол тірі тұрысы, киім-
организм, бірақ киісі арқылы
мұнда да
ойнамайды, тәрбиелейді.
тірбиелейді.
Өмір шындығы
принципі
Станиславскийдің Жоғарғы тапсырма
принциптері принципі
Іс-әрекет
К.С.
белсенділігі
принципі
Табиғи
(шынайылық)
принципі
Өзгеріс принципі
Өмір Жоғарғы
шындығы тапсырма
принципі принципі
Педагог үшін де,
Шығармашылықт актер үшін де
а ешқандай жоғарғы
өтірік, тапсырма – бұл
жасандылық мінез-құлқын
болмау қажет. анықтайтын
энергия көзі.
Іс-әрекет белсенділігі
принципі – бейне мен сезімді
жәй ғана сомдау емес, іс –
әрекетте көрсету.
Табиғи (шынайылық)
принципі. Аудиторияны
шынайылықпен жаулап алу
және басқару.
Өзгеріс принципі.
Сомдайтын рөлдің бейнесін
көрсету (уайымдау, сезіну,
эмоционалды әрекет ету)
қабілеті.
Өзінің ым-ишарасын көрсете
алмайтын, бет-әлпеттік керегіне
қарай өзгерте алмайтын педагог
жақсы тәрбиеші бола алмайды.
Болашақта педагогикалық
жоғарға оқу орындарында міндетті
түрде болашақ педагогтардың бет-
келбетін, дауыс пен жүріс-тұрыс,
киім-киісіне мән беріліп, сабақ
ретінде жүргізіледі деп сенемін.
В. А. Сухомлинский
Педагог пен актердің
айырмашылығы:
• Шынайы; • Ойдан
• Монолог; шығарылған
• Ұзақ мерзімді; персонаж;
• Тәрбиелейді; • Диалог;
• Режиссер, • Қысқаша
сценарий авторы – мерзімді;
өзі; • Ойнайды;
• Режиссер,
Педаго сценарий авторы –
Актер
қосымша;
г
Педагог пен актердің
ұқсастығы:
Қызықт
Шығарм ы
а шыл; өткізу;
Адамда
р
алдынд
Қарым-
а
қатына
сөйлеу;
сқа
Мақса түсу,
ты;
ТАМАШАЛАҒАНДАРЫҢ
ЫЗҒА РАХМЕТ!!!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz