«Педагогикалық шеберлік мәселесін шешудегі театр мен педагогикалық өнердегі ортақтық пен айырмашылық




Презентация қосу
«ПЕДАГОГИКАЛЫҚ
ШЕБЕРЛІК МӘСЕЛЕСІН
ШЕШУДЕГІ ТЕАТР МЕН
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ
ӨНЕРДЕГІ ОРТАҚТЫҚ ПЕН
АЙЫРМАШЫЛЫҚ

Орын
даған
:
Абдулла
А.Е.
Жоспары: Педагогикалық және
театралды өнердегі ортақтық
пен айырмашылық

К.С.Станиславскийдің
педагогтар дайындаудағы
театралдық жүйесі,
принциптері

Педагогикалық әрекеттегі
актерлік және режиссерлік
шеберлік элементтері
Мұғалім – қоғамның ең
білімді, ең отаншыл, ең
«сынампаз» бөлігі.

Н.Ә.Назарбаев
Педаг
ог

Режиссе
р
Педагог – өз пәнін жетік
меңгерген, ғылым мен өнердің
тиісті салаларынан хабардар,
оқыту мен тәрбиенің әдістемесін
жетік игерген маман.

Актер – драмалық спектакль
мен кинофильмде рөл
орындаушы.

Режиссер – үйретуші, қойылым
және автор мәтінімен жұмыс
процесін талдаушы, түсіндіруші.
Т. Ф О.С.
Ефремо Булатов
ва а
Актерлік –
көркем
Актерлік –
дарындылық,
тәрбиеленушіг
талант,
е әдемі,
көрнекті
әсерлі,
шығармашылы
түсінікті ғана
қ қабілет,
емес,
асқан
эмоционалды
шеберлік,
әсер ету.
ерекше әсерлі
мәнер.
1.
Сцена
рий
авторы

Мұғалім
Импро нің 2.
Режисс
визато
р сабақтағ ер

ы рөлі

Актер
А.С.
М. Ғабдуллин
Макаренка
Театрда біз
актердың Мұғалім
ойынынан балаларды тек
(рөлінен) оқумен ғана
ләззат алатын тәрбиелемейді,
болсақ, сыртқы
педагогикада келбеті, жүріс-
сол тірі тұрысы, киім-
организм, бірақ киісі арқылы
мұнда да
ойнамайды, тәрбиелейді.
тірбиелейді.
Өмір шындығы
принципі
Станиславскийдің Жоғарғы тапсырма
принциптері принципі
Іс-әрекет
К.С.

белсенділігі
принципі
Табиғи
(шынайылық)
принципі
Өзгеріс принципі
Өмір Жоғарғы
шындығы тапсырма
принципі принципі
Педагог үшін де,
Шығармашылықт актер үшін де
а ешқандай жоғарғы
өтірік, тапсырма – бұл
жасандылық мінез-құлқын
болмау қажет. анықтайтын
энергия көзі.
Іс-әрекет белсенділігі
принципі – бейне мен сезімді
жәй ғана сомдау емес, іс –
әрекетте көрсету.

Табиғи (шынайылық)
принципі. Аудиторияны
шынайылықпен жаулап алу
және басқару.
Өзгеріс принципі.
Сомдайтын рөлдің бейнесін
көрсету (уайымдау, сезіну,
эмоционалды әрекет ету)
қабілеті.
Өзінің ым-ишарасын көрсете
алмайтын, бет-әлпеттік керегіне
қарай өзгерте алмайтын педагог
жақсы тәрбиеші бола алмайды.
Болашақта педагогикалық
жоғарға оқу орындарында міндетті
түрде болашақ педагогтардың бет-
келбетін, дауыс пен жүріс-тұрыс,
киім-киісіне мән беріліп, сабақ
ретінде жүргізіледі деп сенемін.

В. А. Сухомлинский
Педагог пен актердің
айырмашылығы:

• Шынайы; • Ойдан
• Монолог; шығарылған
• Ұзақ мерзімді; персонаж;
• Тәрбиелейді; • Диалог;
• Режиссер, • Қысқаша
сценарий авторы – мерзімді;
өзі; • Ойнайды;
• Режиссер,
Педаго сценарий авторы –
Актер
қосымша;
г
Педагог пен актердің
ұқсастығы:

Қызықт
Шығарм ы
а шыл; өткізу;
Адамда
р
алдынд
Қарым-
а
қатына
сөйлеу;
сқа
Мақса түсу,
ты;
ТАМАШАЛАҒАНДАРЫҢ
ЫЗҒА РАХМЕТ!!!

Ұқсас жұмыстар
Жоғарғы тапсырма принципі принциптері
Шығармашыл мұғалім
Білім беру жүйесіндегі патриоттық тәрбие қалыптастырудың инновациялық әдістері
МҰҒАЛІМ ИМИДЖІ
Музыка сабағындағы музыкалық іс-әрекет түрлері мен оқыту әдістемесі
Педагогикалық процесс - күрделі жүйелі құбылыс
ДРАМАТУРГИЯ ЖАНРЫ, ТАҚЫРЫПТЫҚ ЕРЕКШЕЛІГІ
Екінші кезең
Тәрбие әлеуметтік құбылыс
Педагогикалық қолдаудың жалпы түсінігі мен шеберлігі
Пәндер