Диспут және жарыс оқушыларда мінез – құлықпен өнегелі сананы қалыптастыру әдісі



Тақырыбы: "Пікірталас және жарыс - оқушыларда
мінез - құлықпен өнегелі сананы қалыптастыру әдісі".

Курстық жұмыстың:
Тақырыбы:
Мақсаты:
Құрылымы:
Диспут және жарыс оқушыларда мінез -
құлықпен өнегелі сананы қалыптастыру
әдісі.
Диспутпен жарыс арқылы оқушылардың
санасында дұрыс мінез - құлықпен
өнегені қалыптастыру.
Кіріспе, екі бөлім, қорытынды,
пайдаланылған әдебиеттер тізімі

1 білім: Оқушылардың мінез - құлықысымен санасын
қалыптастырудың теориялық негіздері
1. 1 Мінез - құлқымен сана ұғымының мәні.
Мінез - жеке адамның өзіне тән қылық - әрекетінде, тіл
қатынасында тұрақты қалыптасатын дара
ерекшеліктерінің жиынтығы.
Балалардың мінез - құлықын тәрбиелеуде отбасы мен
мектептің алатын орны ерекше.
Сана - өзімен қатар еңбек барысында пайда болған тілмен
бірге жасайды. Тілсіз сана жоқ. Сана - психиканы
біріктіруші жоғары өмір әрекеті формасы, адамның еңбек
әрекетіне орай басқалармен тұрақты тілдік қатынасқа келу
арқасында қоғамдық - тарихи шарттарға сай қалыптасуының
нәтижесі. Сана бұл қоғамдық болмыс.

1. 2. Оқушылардың мінез - құқысымен санасын
қалыптастырудың әдістері

2. Оқушылардың мінез - құлықпен өнегелі
санасын қалыптастыру жолдары
2. 1. пікірталас арқылы оқушылардың мінез - құлықпен
өнегелі санасын қалыптастыру әдісі.
Диспут (лат. Disputare - пікірталас) - белгілі бір мәселенің
мән - жайын талқылаудың ұтымды жолы.
Оқу пікірталастары - оқытудың сөздік әдістерінің ішінде
елеулі орын алады. Оның оқыту процесіндегі ең басты
қызметі - танымдық қызығушылықты ынталандыру
оқушыларды қандай да мәселе бойынша түрлі ғылыми
көзқарастарлы белсенді түрде талдауға қалыптастыру,
басқа жеке тұлғаның және өзінің көзқарастарының негіздерін
түсінуге жағдай жасау.

Пікірталастың мынадай заңдылықтары бар:
1. Мақсат - ұту емес, үйрену, шешендік өнерді жетілдіру
2. Шыншылдық - әрбір ойдың түйінін дұрыс айтып,
бағалап отыру
3. Бір - біріне құрметпен қарап пікір таластыру
4. Пікірталас кезінде адамның жеке қасиеттерін бетіне
басуға, ойымен келіспеген адамды кемістуге болмайды
Дебат - пікірталас, шешендік өнер, ол философиялық,
психологиялық ғылым. Бұл сайыс адамның бір мезгілде
жазу, айту қабілетін жетілдіру.

2. 2. Жарыс - оқушылардың мінез - құлықпен
өнегелі санасын қалыптастыру әдісі ретінде
Жарыс - адамға, қоғамға қажетті сапаларды
тәрбиелеуде оқушылардың табиғи бәсекелестік
қасиеттерін бағыттайтын әдіс.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz