7-8 сыныптарға арналған кіріктірілген биология сабағы: организмнің ішкі ортасы (қан) және бунақденелілердің дамуы


Slide 1

Қостанай облысы

Жангелдин ауданы

Шилі ауылы

Қ. Жармағанбетов атындағы орта мектебінің

биология пәнінің мұғалімі:

“Назарбаев зиткерлік мектебі ”және Кембридж университетімен әзірленген халықаралық оқыту бағдарламасының негізінде 3-ші (базалық) негізгі біліктілікті арттыру курсының тыңдаушысы

Сертификат №0006450

Мукышева Динара Тургановна

І-санат

Жұмыс өтілі-13 жыл

Slide 2

Шағын жинақталған мектептерде 7, 8 сыныптарға арналған биология пәнінен кіріктірілген сабақ

Бунақденелілердің дамуы

Бунақденелілердің даму жолдарына, пайдасы мен зиянына түсінік беру;

Организмнің ішкі ортасы

) Оқушыларға ағзаның ішкі ортасы-қан екеніне түсінік бере отырып,

атқаратын қызметтерін меңгерту;

Slide 3

Психологиялық дайындық

Осы сабақта білімімізді көрсету

үшін барлығымызға

сәттілік тілейміз!

Slide 4

Типі: Жаңа білімді меңгеру.

Түрі: Демонстрациялық сабақ

Әдісі: СТО стратегиялары, пікірін айту,, мағлұмат беру, оқулықпен жұмыс, топтастыру, ой қозғау, талдау, іздендіру, салыстыру.

Көрнекілігі: слайдтар, интерактивті тақта, ашық журнал.

Slide 5

Ұйымдастыру кезеңі

Қызығушылығын ояту

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

тапсырма бойынша топқа бөлу

Slide 6

Т о п е р е ж е с і

Ұйымшылдық

Сыйластық

Тәртіп сақтау

Жетістікке жету

Тапсырманы сапалы орындау

Уақытқа бағыну

Бірге шешім қабылдау

Slide 7

Сабақтың технологиялық картасы

“Ұйымдастыру”

Үй тапсырмасын сұрау

“Миға шабуыл”

сұрақ-жауап

“Жұмбақ сурет”

Бекіту.

Интерактивті ойын

Жаңа сабақ

“Білу” деңгейі

“Ара ұясы”техникасы

“Түсіну” деңгейі

Эссе жазу

“Талдау” деңгейі

“Ой қозғау” стратегиясы

Қорытындылау,

жинақтау

Рефлексия

Slide 8

“Миға шабуыл” сұрақ-жауап

(Әр сұрақ 1 ұпаймен белгіленеді)

”Омыртқалылар” тобына

1. Бұлшық ет жұмысын қандай жүйе басқарады?

2. Қажу дегеніміз не?

3. Бүгу және жазу бұлшық еттеріне анықтама бер.

4. Еңбек физиологиясын кім зерттеді?

“Омыртқасыздар” тобына

1. Кенелер қайда тіршілік етеді?

2. Кененің ауыз мүшесі қалай бейімделген?

3. Кенелер қалай көбейеді?

4. Жайылым кенесі туралы айтып бер

Slide 9

Жұмбақ суреттер

“Омыртқалылар” тобына

Сандардың тұсына аталымын жазыңдар

“Омыртқасыздар” тобына

Кененің сыртқы құрылысын атап бер.

Кененің түрлерін ата

Slide 10

Интерактивті ойын

Қорытындылау

Slide 11

Жаңа сабақ кезеңі- білімнің шыңдалар шағы

«Біле бер, қанша білсең, тағы тіле,

Жетесің мақсатыңа біле-біле» - деп Жүсіп Баласағұни айтқандай, сабағымызды одан әрі жалғастырамыз.

Жаңа сабақ “Блум жүйесі” бойынша жүзеге асады.

Slide 12

Ызыңдап ән салып,

Жұп-жұқа қанаты.

Тәттіге тамсанып

Қоқысқа қонады.

( . . . )

Қарақұрым нөпірі,

Егін, шөптің жебірі.

( . . . )

Өзі кілем түріндей,

Құдды қырдың гүліндей.

Гүлге қонса кетеді,

Айырмасы білінбей.

( . . . )

Бүгінгі сабақтың тақырыбын ашу үшін,

алдымен мен сіздерге жұмбақ жасырамын.

Осы жұмбақтың шешуін тапсаңыздар тақырыптың

басты кейіпкерлері шығады.

Slide 13 Slide 14

Жұмыртқа-имаго

Жумыртқа-дернәсіл-имаго

Slide 15 Slide 16

Бунақденелілер табиғаттағы және адам

өміріндегі атқаратын рөлі

( Адам өмірінде пайдасы )

Көңқоңыз-топырақтан ін қазып, оны қопсыту

арқылы топырақ түзетуге

Қатысады.

Қанқоңыз, құмырсқа, шаншар-ауыр

шаруашылығына зиян келтіретін

сан алуан зиянкестерді жояды.

Баларалар-адамға бал және балауыз береді,

өсімдіктерді тозандандырады

Slide 17

Бунақденелілер табиғаттағы және адам

өміріндегі атқаратын рөлі

( Адам өмірінде зияны)

Көптеген бунақденелілер (бүйі, қарақұрт, құршаян, кене, т. б. )

улылығымен,

паразиттік тіршілігімен,

ауру таратқыштығымен, омыртқалы жануарға және адамға зиянды

Паразит бунақденелілер (маса, қандала, бүрге, бит, тарақан, т. б. )

көптеген қауіпт ауруларды таратып, адамдарға зиянын тигізеді

Ауыл шаруашылығына өте қауіпті бунақденелілердің

бірегейі - азиялық шегіртке.

Slide 18

“Бунақденелілер” тақырыбында

эссе жазу

“Түсіну” деңгейі

Slide 19

Организмнің ішкі ортасы- қан

Қан (гр. haemo ; лат. sanguis - қан) -

дегеніміз

-организмдегі ішкі сұйық ортаның бірі. Адам организмінің ішкі ортасын ұлпа сұйықтығы, қан мен лимфа құрайды. Ұлпа сұйықтығы қанның сұйық бөлігі-плазмадан түзіледі. Плазма құрамында жасушаның барлық тіршілік әрекеттеріне қажетті заттар еріген күйде болады. Организмде ұлпа сұйықтығы үнемі қозғалыста болады, ол қан тамырлары арқылы жаңартылып отырады

Slide 20

Қан плазмасының

көлемі

Қан жасушалары

Қанның құрамы

Адам ағзасындағы қан

Су, нәруыз,

май, глюкоза,

Минералды тұздар,

ферменттер,

Гормондар т. б

Эритоциттер

Лейкоциттер

Тромбоциттер

Slide 21

Қанның қызметі

Қан келесі қызмет атқарады:


Ұқсас жұмыстар
Организмнің ішкі ортасы және оның маңызы: қан, лимфа, ұлпа сұйықтығы және гомеостаз
6-8 сыныптарға арналған Ғажайыптар әлемі биология пәнінен интеллектуалдық сайысы
Бунақденелілердің құрылысы мен тіршілігі: 7-сыныпқа арналған сабақ жоспары
Жаратылыстану ғылымдары және болашақ мамандықтар: 9-сыныптарға арналған кіріктірілген сабақ жоспары
8-сынып: Қызғалдақ құрағын жасау - кіріктірілген сабақ (Технология, Биология, Информатика)
8-а сынып биология сабағы: Витаминдер және олардың маңызы
7-8 сыныптарға арналған Ғажайыптарға саяхат тақырыбындағы физика сабақ-сайысының жоспары
8-сынып биология сабағы: Бұлшықеттердің маңызы мен құрылысы
Ағзаның ішкі ортасы: қан, ұлпа сұйықтығы және лимфа жүйесінің құрылымы мен қызметтері
Ағзаның ішкі ортасы: қан, лимфа және ұлпа сұйықтығының құрамы, қызметі мен иммундық қорғау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz