Психологиялық дайындық




Презентация қосу
Қостанай облысы
Жангелдин ауданы
Шилі ауылы
Қ.Жармағанбетов атындағы орта мектебінің
биология пәнінің мұғалімі:
“Назарбаев зиткерлік мектебі ”және Кембридж
университетімен әзірленген халықаралық оқыту
бағдарламасының негізінде 3-ші (базалық) негізгі біліктілікті
арттыру курсының тыңдаушысы
Сертификат №0006450
Мукышева Динара Тургановна
І-санат
Жұмыс өтілі-13 жыл
Шағын жинақталған
мектептерде 7,8 сыныптарға
арналған биология
пәнінен кіріктірілген сабақ
Организмнің ішкі ортасы
Бунақденелілердің дамуы )Оқушыларға ағзаның ішкі ортасы-
Бунақденелілердің даму қан екеніне түсінік бере отырып,
жолдарына,пайдасы мен атқаратын қызметтерін меңгерту;
зиянына түсінік беру;
Психологиялық дайындық

Осы сабақта білімімізді көрсету
үшін барлығымызға
сәттілік тілейміз!
Типі: Жаңа білімді меңгеру.
Түрі: Демонстрациялық сабақ
Әдісі: СТО стратегиялары, пікірін
айту,, мағлұмат беру, оқулықпен ж ұмыс,
топтастыру, ой қозғау, талдау, іздендіру,
салыстыру.
Көрнекілігі: слайдтар, интерактивті
тақта, ашық журнал .
Ұйымдастыру кезеңі
Қызығушылығын ояту
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
тапсырма бойынша топқа бөлу
Топ ережесі
Ұйымшылдық
Сыйластық
Тәртіп сақтау
Жетістікке жету
Тапсырманы сапалы орындау
Уақытқа бағыну
Бірге шешім қабылдау
Сабақтың технологиялық картасы

Жаңа сабақ Қорытындылау,
“Ұйымдастыру”
жинақтау
Үй тапсырмасын сұрау

“Білу” деңгейі
“Ара ұясы”техникасы
“Миға шабуыл”
сұрақ-жауап
“Түсіну” деңгейі
Эссе жазу Рефлексия

“Жұмбақ сурет”

“Талдау” деңгейі
Бекіту. “Ой қозғау” стратегиясы
Интерактивті ойын

Үйге тапсырма
“Миға шабуыл” сұрақ-жауап
(Әр сұрақ 1 ұпаймен белгіленеді)

”Омыртқалылар” “Омыртқасыздар” тобына
тобына
1.Кенелер қайда тіршілік етеді?
1.Бұлшық ет жұмысын
2.Кененің ауыз мүшесі қалай
қандай жүйе басқарады?
бейімделген?
2.Қажу дегеніміз не?
3.Кенелер қалай көбейеді?
3.Бүгу және жазу бұлшық
4. Жайылым кенесі туралы
еттеріне анықтама бер.
айтып бер
4.Еңбек физиологиясын кім
зерттеді?
Жұмбақ суреттер

“Омыртқалылар” тобына “Омыртқасыздар” тобына
Кененің сыртқы құрылысын атап бер.
Сандардың тұсына аталымын Кененің түрлерін ата
жазыңдар
Интерактивті ойын

ау
нд ыл
ты
ор ы
Қ
Жаңа сабақ кезеңі- білімнің шыңдалар шағы

«Біле бер, қанша білсең, тағы тіле,
Жетесің мақсатыңа біле-біле» - деп Жүсіп
Баласағұни айтқандай, сабағымызды одан әрі
жалғастырамыз.
Жаңа сабақ “Блум жүйесі” бойынша жүзеге
асады.
Бүгінгі сабақтың тақырыбын ашу үшін,
алдымен мен сіздерге жұмбақ жасырамын.
Осы жұмбақтың шешуін тапсаңыздар тақырыптың
басты кейіпкерлері шығады.

Ызыңдап ән салып,
Жұп-жұқа қанаты.
Тәттіге тамсанып
Қоқысқа қонады.
(.....)
1. Өзі кілем
Қарақұрым нөпірі,
түріндей,
Егін, шөптің жебірі.
Құдды қырдың
(........)
гүліндей.
Гүлге қонса
кетеді,
Айырмасы
білінбей.
(.......)
Бунақ денелердің дамуы үш түрлі
жолмен өтеді

Толық
түрленіп
даму
Шала түрленіп
Тура даму даму жұмыртқ
а-
Жумыртқа-
дернәсіл-
Жұмыртқа-имаго дернәсіл-имаго қуыршақ
-имаго
Бунақденелілер табиғаттағы және адам
өміріндегі атқаратын рөлі
( Адам өмірінде пайдасы )

Көңқоңыз-топырақтан ін қазып,оны қопсыту
арқылы топырақ түзетуге
Қатысады.
Қанқоңыз,құмырсқа,шаншар-ауыр
шаруашылығына зиян келтіретін
сан алуан зиянкестерді жояды.

Баларалар-адамға бал және балауыз береді,
өсімдіктерді тозандандырады
Бунақденелілер табиғаттағы және адам
өміріндегі атқаратын рөлі
( Адам өмірінде зияны)
Көптеген бунақденелілер (бүйі, қарақұрт, құршаян, кене, т. б.)
улылығымен,
паразиттік тіршілігімен,
ауру таратқыштығымен, омыртқалы жануарға және адамға зиянды

Паразит бунақденелілер (маса, қандала, бүрге, бит, тарақан, т. б.)
көптеген қауіпт ауруларды таратып, адамдарға зиянын тигізеді

Ауыл шаруашылығына өте қауіпті бунақденелілердің
бірегейі - азиялық шегіртке.
“Түсіну” деңгейі

“Бунақденелілер”
тақырыбында
эссе жазу
Организмнің ішкі ортасы- қан

Қан (гр. haemo ;лат. sanguis —
қан) -
дегеніміз
—организмдегі ішкі сұйық
ортаның бірі.Адам организмінің
ішкі ортасын ұлпа
сұйықтығы,қан мен лимфа
құрайды.Ұлпа сұйықтығы
қанның сұйық бөлігі-плазмадан
түзіледі.Плазма құрамында
жасушаның барлық тіршілік
әрекеттеріне қажетті заттар
еріген күйде болады.Организмде
ұлпа сұйықтығы үнемі
қозғалыста болады,ол қан
тамырлары арқылы
жаңартылып отырады
Қанның
құрамы Адам
Қан ағзасындағы
плазмасының қан
Су,нәруыз,
көлемі май,глюкоза
,
Минералды
тұздар,
ферменттер,
Гормондар
т.б

Қан Эритоциттер
Лейкоциттер
жасушалары Тромбоциттер
Қанның қызметі
Қан келесі қызмет атқарады:

тасымалдау – қан ұлпалар мен мүшелерге қоректік
заттарды, суды, минералды тұздарды және
витаминдерді тасымалдайды;

бөліп шығару – қан бөліп шығару мүшелері арқылы
ыдырау өнімдері шығарады;

тыныс алу - өкпе мен ұлпалардыңарасында газ
алмасу процесін қамтамасыз етеді

терморегуляторлық – қан ағзаның тұрақты дене
қызуын сақтайды.
“Талдау” деңгейі
“Ой қозғау” стратегиясы

“Қан-өмір сыйлаушы” деген сөздің мағынасын
ашыңдар.
(оқушыларға парақ таратып беремін,әрқайсылары бір-бір сөйлем жазу
арқылы сөздің мағынасын ашады)
Біліп ал,біліп ал!
Ара бір рет қана шағады екен.Өйткені,оның
құйрығындағы шаншары адамның денесінде
қалып қояды да,шаншарынан айрылған ара көп
кешікпей өледі екен.
Жұлдызқұрттың денесінде адамдарға
қарағанда бұлшықеттер көп.
Араның шағуынан жыл сайын улы жыланның
шағуына қарағанда 3 есе адам өледі.
Денесіне қарағанда миы үлкен жәндік-
құмырсқа.
1кг бал жинау үшін,ара 2 млн. Гүлді айналып өтуі
керек.
Рефлексия. “Көңіл-күй” ағашы
Үйге тапсырма: §27 Кесте толтыру
§13 26-27 суреттерді салып келу
Сабақ аяқталды.
Сау болыңыздар

Ұқсас жұмыстар
Келіссөздерді алдын-ала жобалау және келіссөздердің дайындық кезеңдері
Оқу жылы барысында түлектерге психологиялық көмек көрсету
ӨМІРІНЕ ДАЯРЛАУ
Тәрбие жұмысының моделін кұрайтын бөліктер
СПОРТТЫҚ ЖАТТЫҚТЫРУ ҚҰРЫЛЫМЫНЫҢ НЕГІЗДЕРІ
Оқушылардың физиологиялық дамуы пәні болашақ өсіп келе жатқан оқушылардың денсаулығын сақтау және нығайту, олардың оқу және дене процесстерін жақсарту
Қазіргі білім беру жүйесінің мақсаты - бәсекеге қабілетті маман дайындау
Баланың мектепке баруына байланысты әлеуметтік жағдайды дамыту
Мектеп жасына дейінгі балалар тобында психологтың жұмыс ерекшеліктері
Практикалық кеңес беру түрлері
Пәндер