Психологиялық дайындық



Қостанай облысы
Жангелдин ауданы
Шилі ауылы
Қ. Жармағанбетов атындағы орта мектебінің
биология пәнінің мұғалімі:
“Назарбаев зиткерлік мектебі ”және Кембридж университетімен әзірленген халықаралық оқыту бағдарламасының негізінде 3-ші (базалық) негізгі біліктілікті арттыру курсының тыңдаушысы
Сертификат №0006450
Мукышева Динара Тургановна
І-санат
Жұмыс өтілі-13 жыл

Шағын жинақталған мектептерде 7, 8 сыныптарға арналған биология пәнінен кіріктірілген сабақ
Бунақденелілердің дамуы
Бунақденелілердің даму жолдарына, пайдасы мен зиянына түсінік беру;
Организмнің ішкі ортасы
) Оқушыларға ағзаның ішкі ортасы-қан екеніне түсінік бере отырып,
атқаратын қызметтерін меңгерту;

Психологиялық дайындық
Осы сабақта білімімізді көрсету
үшін барлығымызға
сәттілік тілейміз!

Типі: Жаңа білімді меңгеру.
Түрі: Демонстрациялық сабақ
Әдісі: СТО стратегиялары, пікірін айту,, мағлұмат беру, оқулықпен жұмыс, топтастыру, ой қозғау, талдау, іздендіру, салыстыру.
Көрнекілігі: слайдтар, интерактивті тақта, ашық журнал.

Ұйымдастыру кезеңі
Қызығушылығын ояту
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
тапсырма бойынша топқа бөлу

Т о п е р е ж е с і
Ұйымшылдық
Сыйластық
Тәртіп сақтау
Жетістікке жету
Тапсырманы сапалы орындау
Уақытқа бағыну
Бірге шешім қабылдау

Сабақтың технологиялық картасы
“Ұйымдастыру”
Үй тапсырмасын сұрау
“Миға шабуыл”
сұрақ-жауап
“Жұмбақ сурет”
Бекіту.
Интерактивті ойын
Жаңа сабақ
“Білу” деңгейі
“Ара ұясы”техникасы
“Түсіну” деңгейі
Эссе жазу
“Талдау” деңгейі
“Ой қозғау” стратегиясы
Қорытындылау,
жинақтау
Рефлексия

“Миға шабуыл” сұрақ-жауап
(Әр сұрақ 1 ұпаймен белгіленеді)
”Омыртқалылар” тобына
1. Бұлшық ет жұмысын қандай жүйе басқарады?
2. Қажу дегеніміз не?
3. Бүгу және жазу бұлшық еттеріне анықтама бер.
4. Еңбек физиологиясын кім зерттеді?
“Омыртқасыздар” тобына
1. Кенелер қайда тіршілік етеді?
2. Кененің ауыз мүшесі қалай бейімделген?
3. Кенелер қалай көбейеді?
4. Жайылым кенесі туралы айтып бер

Жұмбақ суреттер
“Омыртқалылар” тобына
Сандардың тұсына аталымын жазыңдар
“Омыртқасыздар” тобына
Кененің сыртқы құрылысын атап бер.
Кененің түрлерін ата

Интерактивті ойын
Қорытындылау

Жаңа сабақ кезеңі- білімнің шыңдалар шағы
«Біле бер, қанша білсең, тағы тіле,
Жетесің мақсатыңа біле-біле» - деп Жүсіп Баласағұни айтқандай, сабағымызды одан әрі жалғастырамыз.
Жаңа сабақ “Блум жүйесі” бойынша жүзеге асады.

Ызыңдап ән салып,
Жұп-жұқа қанаты.
Тәттіге тамсанып
Қоқысқа қонады.
( . . . )
Қарақұрым нөпірі,
Егін, шөптің жебірі.
( . . . )
Өзі кілем түріндей,
Құдды қырдың гүліндей.
Гүлге қонса кетеді,
Айырмасы білінбей.
( . . . )
Бүгінгі сабақтың тақырыбын ашу үшін,
алдымен мен сіздерге жұмбақ жасырамын.
Осы жұмбақтың шешуін тапсаңыздар тақырыптың
басты кейіпкерлері шығады.


Жұмыртқа-имаго
Жумыртқа-дернәсіл-имаго


Бунақденелілер табиғаттағы және адам
өміріндегі атқаратын рөлі
( Адам өмірінде пайдасы )
Көңқоңыз-топырақтан ін қазып, оны қопсыту
арқылы топырақ түзетуге
Қатысады.
Қанқоңыз, құмырсқа, шаншар-ауыр
шаруашылығына зиян келтіретін
сан алуан зиянкестерді жояды.
Баларалар-адамға бал және балауыз береді,
өсімдіктерді тозандандырады

Бунақденелілер табиғаттағы және адам
өміріндегі атқаратын рөлі
( Адам өмірінде зияны)
Көптеген бунақденелілер (бүйі, қарақұрт, құршаян, кене, т. б. )
улылығымен,
паразиттік тіршілігімен,
ауру таратқыштығымен, омыртқалы жануарға және адамға зиянды
Паразит бунақденелілер (маса, қандала, бүрге, бит, тарақан, т. б. )
көптеген қауіпт ауруларды таратып, адамдарға зиянын тигізеді
Ауыл шаруашылығына өте қауіпті бунақденелілердің
бірегейі - азиялық шегіртке.

“Бунақденелілер” тақырыбында
эссе жазу
“Түсіну” деңгейі

Организмнің ішкі ортасы- қан
Қан (гр. haemo ; лат. sanguis - қан) -
дегеніміз
-организмдегі ішкі сұйық ортаның бірі. Адам организмінің ішкі ортасын ұлпа сұйықтығы, қан мен лимфа құрайды. Ұлпа сұйықтығы қанның сұйық бөлігі-плазмадан түзіледі. Плазма құрамында жасушаның барлық тіршілік әрекеттеріне қажетті заттар еріген күйде болады. Организмде ұлпа сұйықтығы үнемі қозғалыста болады, ол қан тамырлары арқылы жаңартылып отырады

Қан плазмасының
көлемі
Қан жасушалары
Қанның құрамы
Адам ағзасындағы қан
Су, нәруыз,
май, глюкоза,
Минералды тұздар,
ферменттер,
Гормондар т. б
Эритоциттер
Лейкоциттер
Тромбоциттер

Қанның қызметі
Қан келесі қызмет атқарады:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz