“Бір айнымалысы бар сызықтың теңдеу”


Slide 1

Сабақтың тақырыбы:

“Бір айнымалысы бар сызықтың теңдеу”

Slide 2

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: оқушыларға бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шығару, осы тақырып бойынша, оқушылардың білім дәрежесін анықтау, алған білімдерін тиянақтау;

Дамытушылық: оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, практикалық дағдысын қалыптастыру;

Тәрбиелік: топпен жұмыс істеуді қалыптастыру, өзара көмектесуді дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру.

Slide 3

Сабақтың түрі:

Бекіту сабағы

Сабақтың жабдықталуы:

Технологиялық карталар

Компьютерлік оқу құралдар

Слайдтар

Жұмыс дәптері

Slide 4

Сабақтың құрылымы:

Ой қозғау

Іздену іс-әрекет

Ой жинақтау

Қорытынды

Үйге тапсырма

Бағалау

Slide 5

Сабақтың эпиграфы:

“Адамның басшысы-ақыл, шолушысы -ой, жетекшісі-талап, қорғаушысы-сабыр, сынаушысы-халық, таусылмайтыны -арман, ең қымбаттысы-ар сақтау, бәрінен ардақсысы-өмір сүру, соның ішінде ең тәттісі -сыйластық!”

Төле би

Slide 6

Сабақтың барысы:

1. Ұйымдастыру кезеңі

2. Үй тапсырмасын сұрау

а) “Миға шабуыл”

Өзара тексеру парағы бойынша жұмыс.

ә) Есептерді тексеру

3. “Қарлы кесек” ойыны

4. Сәйкестендіру тесті

5. Деңгейлік тапсырмалар

6. Тірек-сызба. Сабақты қорытындылау

7. Үйге тапсырма. Кроссворд “Математика”

Slide 7

Ұйымдастыру

а) Оқушыларды түгендеу

ә) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру

Slide 8

Үй тапсырмасын тексеру

“Миға шабуыл”. Өзара тексеру парағы бойынша сұрақтарға жауап беру.

Қандай теңдеуді бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу деп атайды?

Қандай теңдеулер мәндес теңдеулер деп аталады?

Теңдеудің қандай қасиеттерін білесіңдер?

Егер болса, бір айнымалысы бар сызықтың теңдеудің түбірі қалай табылады?

Теңдеулерге негізгі ғылыми еңбектерін арнаған қазақтың қандай ғалымын білесіңдер?

Slide 9 Slide 10

Есептерді тексеру:

2х+17=22+3x 18+3x=x+14

2x-3x=22-17 3x-x=14-18

-x=5 2x=-4

x=-5 x=-2

13x+70=2x+15 5x-8=2x+1

13x-2x=15-70 5x-2x=1+8

11x=-55 3x=9

X=-5 x=3

Slide 11

“Қарлы кесен” ойыны

Сынып оқушылары үш топқа -А. Б. В. бөлінеді. Әр үстелде үш оқушыдан А1, А2, А3; Б1, Б2, Б3; В1, В2, В3 болады. Әр оқушының маршрут қағазы болады. Сол арқылы әр үстелге жүре отырып, өз қызметін атқарады.

Slide 12

I кезең.

Әр оқушы парақта берілген сұраққа жауапты кітаптан оқып, берілген есепті шығарады. Әр топқа тапсырмалар беріледі.

Slide 13

II кезең.

Дайындалып болған соң оқушылар келесі тәртіппен орындарын алмастырады.

№1 үстел басына А1, Б1, В1

№2 үстел басына А2, Б2, В2

№3 үстел басына А3, Б3, В3

Жиналған жаңа топта әрбір алғашқы топ өкілі өз тақырыбын және есептің шығарылуын талдайды. Әр оқушыға 2-3 минут беріледі. Тыңдаушылары сызба немесе жоспар түрінде есептің шығарылуын жазып алады. Осы уақытта А3, Б3 тақтаға шығады.

Slide 14

III кезең.

5 минут. Оқушылар алғашқы орындарына отырады. Ал А3, Б3 ойыншылары тақтада өз есептерінің шығарылуын талдап, қорғап шығады. Компьютерден есептерінің жауабын өздері тексереді. Мұғаліммен басқа оқушылар оқу материалын қаншалықты меңгергенің нақты сауатты баяндалғанын бақылап отырады.

Slide 15

А тобының тапсырмасы

1) ах=b теңдеуінің түбірін жаз

2) Теңдеуді шешіңдер:

1, 1х - =

3) Теңдеудің түбірлерін табыңдар

7х-(3+2х) = х+9

Б тобының тапсырмасы:

1) ах=b теңдеуінде болса, түбірі қандай болады?

2) Теңдеуді шешіңдер:

6, 75х = - 9

3) Теңдеудің түбірін табыңдар:

13-(2х-5) =х-3

В тобының тапсырмасы:

1) ах=b теңдеуінде а=0; , болса теңдеудің түбірі болады ма?

2) Теңдеуді шешіңдер:

6у- =2, 5 у

3) Теңдеудің түбірің табыңдар:

3х-(10-9х) =22х

Slide 16

А3 тобының тапсырмасы

В3 тобының тапсырмасы

Slide 17

Сәйкестендіру тесті

Теңдеуді шешіңіз:

х+5=7 а) 5

Х-2=3 б) 2

Х+8=11 в) 3

Slide 18

Деңгейлік тапсырмалар

Теңдеуді шешіңдер:

25-4х=12-5х

13х+27=16х+4, 5

9, 5х + 2 = 5, 7х - 5, 6

Slide 19

Тірек сызба

ах=b түріндегі теңдеу (мұндағы х-айнымалы, а және b-қандай да бір сандар) бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу деп аталады.

1 қасиет:

теңдеудегі қосылғыштың таңбасы қарама-қарсыға өзгертіп, оны теңдеудің бір жағынан екінші жағына көшіргенде теңдеу мәндес теңдеуге түрленеді.

2 қасиет:

теңдеудің екі жағын да нөлден өзге бірдей санға көбейткенде немесе бөлгенде теңдеу мәндес теңдеуге түрленеді.

Бір айнамаласы бар сызықтық теңдеуді шешу үшін:

Теңдеуді теңбе-тең түрлендіріп ықшамдау керек;

Айнымалысы бар мүшелерді теңдеудің сол жағына, бос мүшелерді теңдеудің оң жағына жинақтау керек;

Теңдеудегі ұқсас мүшелерді біріктіріп, теңдеуді ах=b түріне келтіру керек;

Теңдеудің екі бөлігін де айнымалының коэффициентіне бөліп, теңдеудің түбірін табу керек.

Slide 20

ах=в теңдеуді шешудің үш түрлі жағдайы бар:

, болса түбірі болады

, ох=b теңдеудің түбірі болмайды

, ох=o теңдеуінің түбірі кез келген

сан болады

Slide 21

Кроссворд “Математика”

2

а

е

4

м

5

а

т

6

и

к

2. Тақ цифрлармен аяқталатын сандар 3. Құрамында мәнін табу қажет болатын әрпі бар теңдік 4. Бөлгіштерінің саны еніден көп сандар 5. 1-ге және өзіне бөлінетін сандар 6. Шеңбердің бойындағы кез-келген нүктені центрмен қосатын кесінді 7. бөлшектің. . .


Ұқсас жұмыстар
САБАҚТЫҢ ЭПИГРАФЫ
«Жұлдызды сәт» математикалық сайыс
Сандар тізбегі және олардың берілу тәсілдері
Біртектес тригонометриялық теңдеулерді шешу
Теріс санның модулі неге тең
Салдар - теңдеу
Тригонометриялық теңдеулер жүйесін шешу
Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерге есептер шығару
Иррационал теңдеулер және олардың жүйелері
Көрсеткіштік теңдеулер және оларды шешу тәсілдері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz