Жай бөлшектерді қосу туралы ақпарат



Жай бөлшектерді қосу
24. 12. 2013

Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушыларға жай бөлшектерді қосу ережесін
пайдаланып, бөлімдері бірдей бөлшектер және бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қоса білу; Дамытушылық: оқушылардың нақты ойлау, есте сақтау
қабілетін дамыту, алған білімдерін есеп шығаруда пайдалана білуге үйрету Тәрбиелік: оқушыларды өз бетімен еңбектенуге, теориялық
білімдерін есеп шығару шеберлігімен ұштастыру, жүйелі
білім алуға тәрбиелеу

І топ “Дұрыс бөлшек”
ІІ топ “Бұрыс бөлшек”
ІІІ топ ”Аралас сан”

1 = 1

Математикалық диктант
Мұхит атындағы орта жалпы білім беретін мектепте барлығы 493 оқушы білім алады. Олардың 220 ұл бала, 273 қыз бала.
5 сыныпта 19 оқушының 6 ұл, 13 қыз бала.
1) 5 сыныптың ___ бөлігі ұл, ал ___ бөлігі қыз балалар.
2) 5 сынып оқушылары мектеп оқушыларының ___ бөлігін құрайды.
3) Мектеп оқушыларының ___ бөлігі ұл, ал ___ бөлігі қыздар
4) 5 сыныпта ұлдар барлық ұлдардың ___, ал қыздар барлық қыздардың ___ бөлігі.

5 сынып оқушылары мектеп оқушыларының бөлігін құрайды.
5 сыныптың бөлігі ұл, ал бөлігі қыз балалар.
Мектеп оқушыларының бөлігі ұл, ал бөлігі қыздар.
5 сыныпта ұлдар барлық ұлдардың,
ал қыздар барлық қыздардың бөлігі.
Математикалық диктант
Мұхит атындағы орта жалпы білім беретін мектепте барлығы 493 оқушы білім алады. Олардың 220 ұл бала, 273 қыз бала.
5 сыныпта 19 оқушының 6 ұл, 13 қыз бала.

қосындысының мәнін табайық.
Жай бөлшектерді қосу

Ереже:
Бөлімдері бірдей жай бөлшектердің қосындысы алымы бөлшектердің алымдарының қосындысына, ал бөлімі өзгеріссіз қалдырылған бөлшекке тең болады. Оны жалпы былай жазуға болады:
Мысалы:

Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу.
Ереже:
Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу үшін,
олардың ең кіші ортақ бөлімге келтіріп,
бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу керек.
Мысалы:

Егер жай бөлшектерді қосу кезінде шыққан бөлшек :
1) бұрыс болса, онда аралас санға айналдырамыз;
2) қысқартылатын болса, онда оны қысқартамыз.
Мысалы:

Бөлшектерді қосуда, өрнектерді ықшамдауда қосудың
ауыстырымдылық, терімділік қасиеттері қолданылады.
жазылуының оқылуы-жетіден екі мен сегізден үштің қосындысы немесе жетіден екіге сегізден үшті қосу

Оқулықпен жұмыс. Жаттығу жұмыстары.
№495(ауызша)
4)
5)
6)
1)

№ 496.
1)
4)
6)

№497.
2)
1)
2)
3)

Оқулықпен жұмыс.
Жаттығу жұмыстары.
№ 496 ( 1, 4, 6) .
№497 ( 1, 2, 3 )
Есептер.
№ 504, 506, 508

Есептер.
№ 504
Шарты: Назгүл кітаптың
оқыды, тағы
Ол қанша бөлігін оқыды?
бөлігін оқыды.
Шешуі:
оқыды.
Жауабы:

№ 506
Шарты: Бірінші күні
оқыды, тағы
оқыды.
. Ол қанша бөлігін оқыды?
Шешуі:
Жауабы:
бөлігін оқыды.

№ 508
Шарты: Бірінші күні
екінші күні
қазды.
Екі күнде қанша бөлігін қазды?
Шешуі:
, ЕКОЕ (10; 15) =30
Жауабы:
бөлігін қазды.

І топ
Сөзжұмбақ шешу:
Алымы бөліміне тең немесе алымы бөлімінен үлкен бөлшек.
Бөлшек сызығының астындағы сан.
Бөлшек сызығының үстіндегі сан.
О нүктесінен бірдей қашықтықтағы нүктелерден құралған тұйық сызық.
Ең кіші жай сан.
Координаталық сәуледегі таңдап алынған кесінді.


с
ы
р
ұ
Б
л
і
м
А
ы
м
е
б
е
р
ң
к
і
і
р
л
Б
і

ІІ топ
Сөзжұмбақ шешу.
Алымы бөліміне тең немесе одан үлкен бөлшек
2*2 неге тең?
Бүтін және бөлшек бөліктен тұратын сан
Құрамында мәнін табу қажет болатын әріпті өрнек


с
ы
ұ
р
Б
л
і
м
А
р
а
а
с
Т
е
ң
д
е

ІІІ топ
Шығармашылық жұмыс.
Ребус шешу.
1. Бөлшектерді өсу ретімен жаз;
2. Бөлшектердің қатары бойынша әріптерді орын-орнына қойсақ, қандай сөз шығады?
У
Е
Ң
Д
Т
Е

ЕКОЕ (4, 3, 6, 2 ) = 12

Үйге тапсырма
Үйге тапсырма: §26
№ 496 (8, 10, 11)
№ 497 (4, 5, 6)
№ 498



Қорытындылау.
1. Бағалау.
2. Бөлімдері бірдей бөлшектер
қалай қосылады?
3. Бөлімдері әр түрлі бөлшектер
қалай қосылады?

Сабақ аяқталды Сау болыңыздар!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz