Жай бөлшектерді қосу туралы ақпарат
Презентация қосу
24.12.2013
Жай бөлшектерді
қосу
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушыларға жай бөлшектерді қосу ережесін
пайдаланып,бөлімдері бірдей бөлшектер және бөлімдері әр түрлі
бөлшектерді қоса білу;
Дамытушылық: оқушылардың нақты ойлау, есте сақтау
қабілетін дамыту, алған білімдерін есеп шығаруда пайдалана
білуге үйрету
Тәрбиелік: оқушыларды өз бетімен еңбектенуге, теориялық
білімдерін есеп шығару шеберлігімен ұштастыру, жүйелі
білім алуға тәрбиелеу
І топ “Дұрыс бөлшек”
ІІ топ “Бұрыс бөлшек”
ІІІ топ ”Аралас сан”
0 ¹ 3 10
1=1
Математикалық диктант
Мұхит атындағы орта жалпы білім беретін мектепте
барлығы 493 оқушы білім алады. Олардың 220 ұл
бала, 273 қыз бала.
5 сыныпта 19 оқушының 6 ұл, 13 қыз бала.
1) 5 сыныптың ___ бөлігі ұл, ал ___ бөлігі қыз балалар.
2) 5 сынып оқушылары мектеп оқушыларының ___ бөлігін
құрайды.
3) Мектеп оқушыларының ___ бөлігі ұл, ал ___ бөлігі
қыздар
4) 5 сыныпта ұлдар барлық ұлдардың ___ , ал қыздар
барлық қыздардың ___ бөлігі.
Математикалық диктант
Мұхит атындағы орта жалпы білім беретін мектепте
барлығы 493 оқушы білім алады. Олардың 220 ұл
бала, 273 қыз бала.
5 сыныпта 19 оқушының 6 ұл, 13 қыз бала.
1. 5 сынып оқушылары мектеп оқушыларының
19 б өлігін
құрайды. 493
6 13
2. 5 сыныптың бөлігі ұл, ал бөлігі қыз балалар.
19 19
220 273
3. Мектеп оқушыларының бөлігі ұл, ал бөлігі
қыздар. 493 493
6 3
4. 5 сыныпта ұлдар барлық ұлдардың 220 110 ,
13 1
273 21
ал қыздар барлық қыздардың бөлігі.
Жай бөлшектерді қосу
7 3 қосындысының мәнін
табайық
12 12 .
7 3 10
12 12 12
Ереже:
Бөлімдері бірдей жай бөлшектердің қосындысы алымы
бөлшектердің алымдарының қосындысына, ал бөлімі
өзгеріссіз қалдырылған бөлшекке тең болады. Оны
жалпы былай жазуға болады:
а в а в
с с с
Мысалы:
4 1 4 1 5
9 9 9 9
Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу.
Ереже:
Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу үшін ,
олардың ең кіші ортақ бөлімге келтіріп ,
бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу керек.
\5 \4
5 7 25 28 25 28 53
Мысалы:
12 15 60 60 60 60
Егер жай бөлшектерді қосу кезінде шыққан бөлшек :
1) бұрыс болса, онда аралас санға айналдырамыз;
2) қысқартылатын болса, онда оны қысқартамыз.
\3 \4
3 5 9 20 9 20 29 5
Мысалы: 1
8 6 24 24 24 24 24
Бөлшектерді қосуда , өрнектерді ықшамдауда қосудың
ауыстырымдылық , терімділік қасиеттері қолданылады.
4 1 5 4 5 1 1 1
1 1
9 2 9 9 9 2 2 2
2 3 жазылуының оқылуы—жетіден екі мен сегізден
үштің қосындысы немесе жетіден екіге сегізден
7 8 үшті қосу
Оқулықпен жұмыс. Жаттығу жұмыстары.
№495(ауызша)
4 1 4 1 5
1)
9 9 9 9
5 1 5 1 6 3
4)
16 16 16 16 8
3 11 3 11 14
5) 1
14 14 14 14
11 4 11 4 15 5
6)
21 21 21 21 7
№ 496.
2 3 2 3 5
1) 1
5 5 5 5
1 5 1 5 6 2
4)
9 9 9 9 3
3 7 3 7 10 1
6)
20 20 20 20 2
№497.
2)
\10 \1
1 9 10 9 19
1)
10 100 100 100
27 \1 7 \10 27 70 97
2)
100 10 100 100
\2 \1
4 7 8 7 15 3 1
3) 1
5 10 10 10 2 2
Оқулықпен жұмыс.
Жаттығу жұмыстары.
№ 496 ( 1, 4, 6). №497 ( 1, 2, 3 )
Есептер.
№ 504, 506, 508
Есептер.
№ 504
2 1
Шарты: Назгүл кітаптың оқыды, тағы
5 5 оқыды.
Ол қанша бөлігін оқыды?
2 1 3
Шешуі:
5 5 5
Жауабы: бөлігін оқыды.
№ 506
2 3
Шарты: Бірінші күні оқыды, тағы оқыды.
11 11
. Ол қанша бөлігін оқыды?
2 3 5
Шешуі:
11 11 11
Жауабы: бөлігін оқыды.
№ 508
3 1
Шарты: Бірінші күні екінші күні қазды.
10 15
Екі күнде қанша бөлігін қазды?
\3 \2
Шешуі: 3 1 9 2 11 ЕКОЕ (10; 15)=30
,
10 15 30 30
Жауабы: 11 бөлігін қазды.
І топ
Сөзжұмбақ шешу:
1.Алымы бөліміне тең немесе алымы бөлімінен үлкен бөлшек.
2.Бөлшек сызығының астындағы сан.
3.Бөлшек сызығының үстіндегі сан.
4.О нүктесінен бірдей қашықтықтағы нүктелерден құралған
тұйық сызық.
5.Ең кіші жай сан.
6.Координаталық сәуледегі таңдап алынған кесінді.
ІІ топ
Сөзжұмбақ шешу.
1.Алымы бөліміне тең немесе одан үлкен бөлшек
2.2*2 неге тең?
3.Бүтін және бөлшек бөліктен тұратын сан
4.Құрамында мәнін табу қажет болатын әріпті өрнек
ІІІ топ
Шығармашылық жұмыс.
Ребус шешу.
Бөлшектерді өсу ретімен жаз;
2. Бөлшектердің қатары бойынша
әріптерді орын-орнына қойсақ,
қандай сөз шығады?
3 1 1 2 1 1
4 4 3 3 6 2
У Е Ң Д Т Е
ЕКОЕ (4, 3, 6, 2 ) = 12
2 3 4 6 8 9
; ; ; ; ;
12 12 12 12 12 12
Үйге тапсырма: §26
№ 496 (8,10,11)
№ 497 (4, 5, 6)
№ 498
Қорытындылау.
1.Бағалау.
2.Бөлімдері бірдей бөлшектер
қалай қосылады?
3.Бөлімдері әр түрлі бөлшектер
қалай қосылады?
Сабақ
аяқталды
Сау
болыңыздар!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz