Жуық сандардың шығуы. Абслоют қателік




Презентация қосу
Тақырыбы: Жуық сандардың
шығуы. Абслоют қателік.

Пән мұғалімі: Молдашева Мадина

2013-2014 оқ у жылы
Тақырыбы:
Жуық сандардың
шығуы. Абслоют қателік.
Мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға сапалы терең білім

беру,ой-өрісін дамыта отырып, ақпараттық
құралдар арқылы жуық сандардың шығу
себептерін, жуық шаманың абсолют
қателігін
табуды үйрету.
Тәрбиелік: Сабақ барысында өз ойын ашық
айтуға, тапсырмаларды дұрыс орындауға,
ұйымшыл болуға, өмірдегі өзгерістерге ойлы
көзқараспен қарауға тәрбиелеу.
Дамытушылық: Оқушылардың пәнге деген
қызығушылығын арттыру, білімдерін
практикада пайдалана білу дағдыларын
Жуық мәндердің
абсолют қателігі

Айырымының Жуық
Дәл мән модулі мән
.

α=|A-a |

α- абсолют қателік
А-дәл мән а-жуық мән
1-мысал:
0,216≈0,2
α=|0,216-0,2|=|-0,016|=0,016
3,3756≈3,38
α=|3,3756-3,38|=|-0,0044|=0,0044

Санның мәнді цифрлары - санның ондық
санақ жүйесінде жазылуындағы сол жағынан
бастап орналасқан нөлден өзгеше цифрлары.

0,0587; 5,87; 0,0785 – 5;8;7.
Анық тама: Абсолют қателігі өзі жазылған
разряд бірлігінен артық болмаған жағдайда
жуық санның жазылуындағы цифрлар дұрыс
цифрлар деп аталады. (0,01)
Мысалы: α=|3,375-3,38|=|-0,005|=0,005
Дұрыс цифрлар: 3,3,8
Берілген санды ондық үлеске дейін
дөңгелектейік:
15,641≈15,6
Мыңдық үлеске дейін дөңгелекте:
0,0587≈0,059
Егер абсолют қателік қандайда бір h
санынан аспаса, яғни |A-a|≤h шарты
орындалса, онда а саны h дәлдікпен алынған
А санының жуық мәні деп аталады.
2-мысал: А=127,0374 санының h=0.01
дәлдікпен алынған жуық мәнін және абсолют
қателігін табайық.
a=127,04 – жуық мәні
a=|127,0374-127,04|=|-0,0026|=0,0026 -
абсолют қателігі.
Жауабы: 127,04; 0,0026.
Бекіту бөлімі: Деңгейлік
тапсырмалар
1-топ
№307 (1) А

α=|477-480|=|-3|=3
№307(2)
А
2 -топ

α=|0,27-0,3|=|-0,03|=0,03
3 -топ №307(3) А

α=|9213-9200|=13
Ойлан тап!
І. Топ.

В №308(1)

α=|3,3557-3,36|=|0,0043|=0,0043
№308(2) В
2. Топ.

α=|10,0716-10,07|=0,0016
№308(3) В
3. Топ.

α=|4,0028-4,00|=0,0028
"Көңілді санамақ "
Сандарды өсу
ретімен дұрыс
0,03; 13; 3,36 ; орналастырсаңдар
0,03; 0,3; 3,36 ;
1 , бір бейне сурет 2
10,07; 0,3; шығады 10,07; 13;

13; 0,03; 3,36 ; 0,03; 3,36 ; 13;
3 4
0,3; 10,07; 10,07; 0,3;

ойлан! дұрыс ойлан! ойлан!

1 2 3 4
Семантикалық карта

Жауаптар
Дәл мән Жуық 0,01 0,025 0,028 0,02 0,03
мән
3,77 3,8 к ү қ ұ ғ

12,972 13 н г а в і

4,525 4,5 я р т ә ж
12 сәуір ғ арышкерлер күні.
Қазақстаннан ұшқан тұңғыш
ғарышкерлер:

Тоқтар Әубәкіров Талғат Мұсабаев
Тренинг

«Адам есімінің түстері »
Шарты: Оқушылардың алдына қызыл, жасыл, сары,
көк түсті парақшалар таратылады. Содан таңдау жасап, өзі
қалаған парақшаны алады. Екінші бетіндегі тапсырманы
орындайды.
Нәтиже: Оқушылар дайын болғаннан кейін түстері
бойынша мінездемелік сипаттамалармен танысады.
Қызыл – өзіне сенімді, алдына мақсат қоя білетін
оқушы.
Жасыл - ақ көңіл, табиғатты сүйетін оқушы.
Сары – ниеті таза, пейілі кең жомарт оқушы.
Көк – мейірімді, сенімді, биік армандарды көздейтін
оқушы.
Сары түс – тапсырмалары:
Ондық үлеске дейін дөңгелектеңдер: 3,052; 0,0876; 0,236.

Жасыл түс – тапсырмалары:
Санның мәнді цифрларын атаңдар: 45,92; 0,0431; 0,756.

Қызыл түс – тапсырмалары:
Мыңдық үлеске дейін дөңгелектеңдер: 20,1538; 7,67401; 0,0475

Көк түс – тапсырмалары:
Дәл мән мен жуық мәнді атап шық: 7,366 - 7,4; 0,0017-0,002;
4,7331-4,73.
Қажеттісін алып, қалғанын қоқыс
жәшігіне салыңдар?
5,064≈5,06; α=|A-a|; x2-y2=(x-y)(x+y);
(3c+2)2=9c2+12c+4; 0.2087≈0,209;
4/a+b-n/a+b ; мәнді цифр-0,0582 - 5,8,2;
Үйге тапсырма:
§16, №312, №314

Сабақты қорытындылау,
бағалау:
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!!!

Ұқсас жұмыстар
Өлшеу. Өлшеудің қателіктері. Пайда болу сипаты бойынша түрлері. Өлшеу классификациясы
Мультипликативті қателік - шамасы өлшенетін шамаға пропорционал қателік
Сандардың жуық мәндері
Жай бөлшектердің жазылуы
Басқару теориясы
Оралымды алгоритмдер
Иррационал сандар
Тілдің пайда болуы мен дамуы
Өлшеу қателіктері
Өлшемдердің қателіктері және олардың қасиеттері
Пәндер