МШБ көмек көрсететін мекемелер




Презентация қосу
Қазақ Мемлекеттік Қыздар Педагогикалық Университеті

МШБ көмек көрсететін мекемелер

Орындаған: Әділ Н.
Абдималик Ә.
Қабылдаған: Нурсейтова Ж.Ж.
Арнайы білім беру ұйымдарының типтері.

• а) мектепке дейінгі білім беру және
тәрбиелеудің түзету (қалпына келтіру)
ұйымдары;
• б) түзетушілік білім беру ұйымдары;
• в) бастапқы кәсіби және орта кәсіби білім
берудің түзету ұйымдары;
• г) арнайы білім беру ұйымдары;
• д) жетім балаларға және ата-анасынын
қамқорлығынсыз калған, мүмкіндіктері шектеулі
балаларға арнайы білім беру ұйымдары.
• Психикалык және дене дамуының бүзылуына ж әне жас
шамасына қарай арнайы білім алуды қажет ететіндерге
кажетті орындар саны карастырыл ған, топтары 3 жаска дейін
және 3 жастан үлкен балалардан құралатын арнайы мектепке
дейінгі ұйымдар түрлері.

МШБ
Бөбекхана
балабақшасы

Дені cay, мүмкіндіктері шектеулі
Жалпы даму және жэне дамуы калыпты
түзету функцияларын балаларды окыту жэне
катар колданатын тэрбиелеуге арналған жалпы
типтегі жалпы
кұрама балабакша даму балабақшасы (бөбекхана -
(бөбекхана-бакшасы) бақшасы)
Мүмкіндігі шектеулі балалар
балабақшасының төмендегідей түрлері бар:
• сөйлеу қабілетінде ауыр естімейтін (саңырау)
бұзылыстары бар балалар: балалар:
• 3 жасқа дейін - 10 3 жаска дейін - 10 баладан
баладан артық емес; артык емес;
• 3 жастан жоғары - 12 3 жастан жоғары - 12
баладан артық емес. баладан артык емес;
• ойлау кабілеті (акылы тірек-козғалыс аппараты
кем) балалар: бұзылған балалар:
• 3 жаска дейін - 6 баладан 3 жаска дейін - 10 баладан
артык емес; артык емес;
• 3 жастан жоғары - 10 3 жастан жоғары - 12
баладан артык емес; баладан артык емес;
көзі көрмейтін (зағип) балалар: күрделі мүкістіктері
жас шамасына қарай
бөлінген екі топта да - 10 бар балалар:
баладан артық емес; - жас шамасына
нашар көретін, амблиопияға карай бөлінген екі
шалдыккан, қыли көзді
балалар: топта да - 8
3 жаска дейін - 10 баладан баладан артық
артық емес; емес;
3 жастан жоғары - 15 баладан
артык емес;
психикалык дамуында
бөгелістері бар балалар:
ақылында терең 3 жаска дейін - 6 баладан
кемістіктері бар балалар: артық емес;
3 жастан жоғары - 8 3 жастан жоғары - 10
баладан артык емес; баладан артык емес;
Арнайы білім беру ұйымдарының
түрлері:
• а) Психологиялык-медициналық-педагогикалык
кеңес беру (бір кеңес 60 мың адамға беріледі);
• б) реабилитациялық орталық (республикалық
жэне облыстық дәрежедегі калаларда);
• в) психологиялық-педагогикалық түзету
кабинеттері (аудан орталықтарында);
• г) мектеп жанындағы логопедиялық пункттер
(мектепте 20 бастауыш сынып бар болған
жағдайда).
Жетім және ата-анасының камқорлығынсыз
қалған, мүмкіндіктері шектеулі балаларға
білім беретін арнайы ұйымдар түрлері:

• мүмкіндіктері жалпы типті балалар
шектеулі үйі мен
балаларға мүмкіндіктері
арналған балалар шектеулі балаларға
үйі (әртүрлі арналған балалар
балалар тобына үйінің функцияларын
арналған); катар қолданатын
кұрама балалар үйі.
Арнайы оку-тәрбиелеу мекемелерін ұйымдастырудың
негізгі жалпы принциптеріне мыналар жатады:

• мекемелерді балалардың негізгі мүкістіктері
бойынша толымдау;"
• әр топтағы балалар санының 15-тен аспауы;
• кызметкерлер штатына дефектолог-мамандардың
енгізілуі;
• тэрбиешілер мен дефектологтар арасында сабақ
түрлерін қайта үйлестіру;
• арнайы сабақтар түрлерін үйымдастыру (есту
зейінінің дамуы, дене шынықтыру жэне т.б.)
Пайдаланылған әдебиеттер:
• А.Р.Маллер «Социальное воспитание и обучение детей с
отклонениями в развитии».
• Л.И.Акатов «Социальная реабилитация детейс
ограниченными возможностями здоровья».
• Журнал «Дефектология», 2007-2 «Педагогические условия
социальной реабилитации детей со сложной структуой
дефекта» Сайтханов А.Ф.
• Журнал «Дефектология», 2000-4 «Социально-
психологические особенности детей с нарушениями речи »,
В.И.Терентьева
• Журнал «Дефектология» «Социальный педагог в школе для
глухих детей », И.Л.Соловьева, И.В.Цукерман

Ұқсас жұмыстар
Денсаулық сақтауды мемлекет тарапанынан реттеу
МЕДИЦИНА КОЛЛЕДЖІ УПРАВЛЕНИЯ МЕМЛЕКЕТТІК ЗДРАВООХРАНЕНИЯ
Денсаулық сақтау жүйесін ұйымдастыру
Сауықтыру қаласы, ауылы
Халық денсаулығыр сақтаудың негізі ретінде қоғамдық денсаулық сақтауды дамыту
Республикасындағы арнайы және инклюзвиті білім берудің жағдайы мен дамуы
Медицина мекемелерінің типтері
Емдеу алдын алу мекемелері
Ерекше білім алуында қажеттілігі бар балаларды сипаттау
Тәрбие түрлері
Пәндер