Мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған арнайы білім беру ұйымдарының түрлері мен ұйымдастыру принциптері


Slide 1

Қазақ Мемлекеттік Қыздар Педагогикалық Университеті

Орындаған: Әділ Н.

Абдималик Ә.

Қабылдаған: Нурсейтова Ж. Ж.

МШБ көмек көрсететін мекемелер

Slide 2

Арнайы білім беру ұйымдарының типтері.

а) мектепке дейінгі білім беру және тәрбиелеудің түзету (қалпына келтіру) ұйымдары;

б) түзетушілік білім беру ұйымдары;

в) бастапқы кәсіби және орта кәсіби білім берудің түзету ұйымдары;

г) арнайы білім беру ұйымдары;

д) жетім балаларға және ата-анасынын қамқорлығынсыз калған, мүмкіндіктері шектеулі балаларға арнайы білім беру ұйымдары.

Slide 3

Психикалык және дене дамуының бүзылуына және жас шамасына қарай арнайы білім алуды қажет ететіндерге кажетті орындар саны карастырылған, топтары 3 жаска дейін және 3 жастан үлкен балалардан құралатын арнайы мектепке дейінгі ұйымдар түрлері.

Бөбекхана

МШБ балабақшасы

Жалпы даму және түзету функцияларын катар колданатын

кұрама балабакша (бөбекхана-бакшасы)

Дені cay, мүмкіндіктері шектеулі жэне дамуы калыпты

балаларды окыту жэне тэрбиелеуге арналған жалпы типтегі жалпы

даму балабақшасы (бөбекхана - бақшасы)

Slide 4

Мүмкіндігі шектеулі балалар балабақшасының төмендегідей түрлері бар:

сөйлеу қабілетінде ауыр бұзылыстары бар балалар:

3 жасқа дейін - 10 баладан артық емес;

3 жастан жоғары - 12 баладан артық емес.

естімейтін (саңырау) балалар:

3 жаска дейін - 10 баладан артык емес;

3 жастан жоғары - 12 баладан артык емес;

тірек-козғалыс аппараты бұзылған балалар:

3 жаска дейін - 10 баладан артык емес;

3 жастан жоғары - 12 баладан артык емес;

ойлау кабілеті (акылы кем) балалар:

3 жаска дейін - 6 баладан артык емес;

3 жастан жоғары - 10 баладан артык емес;

Slide 5

психикалык дамуында бөгелістері бар балалар:

3 жаска дейін - 6 баладан артық емес;

3 жастан жоғары - 10 баладан артык емес;

ақылында терең кемістіктері бар балалар:

3 жастан жоғары - 8 баладан артык емес;

күрделі мүкістіктері бар балалар:

- жас шамасына карай бөлінген екі топта да - 8 баладан артық

емес;

көзі көрмейтін (зағип) балалар:

жас шамасына қарай бөлінген екі топта да - 10 баладан артық емес;

нашар көретін, амблиопияға шалдыккан, қыли көзді балалар:

3 жаска дейін - 10 баладан артық емес;

3 жастан жоғары - 15 баладан артык емес;

Slide 6

Арнайы білім беру ұйымдарының түрлері:

а) Психологиялык-медициналық-педагогикалык кеңес беру (бір кеңес 60 мың адамға беріледі) ;

б) реабилитациялық орталық (республикалық жэне облыстық дәрежедегі калаларда) ;

в) психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттері (аудан орталықтарында) ;

г) мектеп жанындағы логопедиялық пункттер (мектепте 20 бастауыш сынып бар болған жағдайда) .

Slide 7

Жетім және ата-анасының камқорлығынсыз қалған, мүмкіндіктері шектеулі балаларға білім беретін арнайы ұйымдар түрлері:

мүмкіндіктері шектеулі балаларға арналған балалар үйі (әртүрлі балалар тобына арналған) ;

жалпы типті балалар үйі мен мүмкіндіктері шектеулі балаларға

арналған балалар үйінің функцияларын катар қолданатын кұрама балалар үйі.

Slide 8

Арнайы оку-тәрбиелеу мекемелерін ұйымдастырудың негізгі жалпы принциптеріне мыналар жатады:

мекемелерді балалардың негізгі мүкістіктері бойынша толымдау; "

әр топтағы балалар санының 15-тен аспауы;

кызметкерлер штатына дефектолог-мамандардың енгізілуі;

тэрбиешілер мен дефектологтар арасында сабақ түрлерін қайта үйлестіру;

арнайы сабақтар түрлерін үйымдастыру (есту зейінінің дамуы, дене шынықтыру жэне т. б. )

Slide 9

Пайдаланылған әдебиеттер:

А. Р. Маллер «Социальное воспитание и обучение детей с отклонениями в развитии».

Л. И. Акатов «Социальная реабилитация детейс ограниченными возможностями здоровья».

Журнал «Дефектология», 2007-2 «Педагогические условия социальной реабилитации детей со сложной структуой дефекта» Сайтханов А. Ф.

Журнал «Дефектология», 2000-4 «Социально-психологические особенности детей с нарушениями речи », В. И. Терентьева

Журнал «Дефектология» «Социальный педагог в школе для глухих детей », И. Л. Соловьева, И. В. Цукерман


Ұқсас жұмыстар
Мүмкіндігі шектеулі балаларға инклюзивті білім: ұйымдастыру шарттары және арнайы қолдау шаралары
Қазақстандағы мүмкіндігі шектеулі балаларға инклюзивті білім беру: психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу және арнайы білім беру жүйесі
Арнайы мектептердегі мүмкіндігі шектеулі балаларға қосымша білім беру және отбасылық тәрбиенің ерекшеліктері
Инклюзивті білім беру: тұжырымдама мен принциптер, мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған диагностикалық-түзету және әлеуметтік-әдістемелік шаралар
Мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту және тәрбиелеуде инклюзивті білім беру
Арнайы білім беру жүйесіндегі тәрбиелеуді ұйымдастыру түрлері мен әдістерінің классификациясы
Мүмкіндігі шектеулі балаларға педагогикалық-психологиялық қызметтің теориясы, тарихы және коррекциялық педагогика негіздері
Мүмкіндігі шектеулі балаларға әлеуметтік-педагогикалық көмек көрсету: теория, тәжірибе және Қазақстандағы жағдай
Мүмкіндігі шектеулі және мүгедек оқушыларға арналған мектептің әлеуметтік төлқұжаты мен түзету-педагогикалық жүйесі
Есту қабілеті бұзылған балаларға арналған арнайы білім беру жүйесі: ерте анықтау, түзету және оқыту әдістемелері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz