Өзін өзі бағалау және өзара бағалау бойынша нұсқаулық


Slide 1

Дереккөздер:

http://nationalstrategies. standards. dcsf. gov. uk/node/18700

http://www. ukcle. ac. uk/resources/assessment/group. html

http://www. sedl. org/pubs/tl05/images/icons. gif

www. nsead. org/downloads/. doc

Slide 2

МАЗМҰНЫ

Кіріспе

Көрсеткіш

Жалпылама

Сабақтарда пайдалануға арналған слайдтар

Бонус!

Slide 3

Жұппен жұмыс істеу кезінде сыныптастарды бағалау және өзін өзі бағалау - бұл балалардың бір-бірінің жұмыстарына немесе өз жұмысына жай баға қоюдан біршама өзгеше. Оқыту үдерісін жақсарту үшін бұл әрекет балаларды өз жұмыстарының сапасына қатыстыруы және оны қалай жақсартуды ұғынуына көмектесуі тиіс.

Сыныптастарын бағалау балаларға бір-біріне құнды кері байланыс ұсынуға мүмкіндік береді, осылайша, олар бір-бірінен үйренеді және бірін-бірі қолдайды. Бұл оқыту үдерісінің бағалы өлшемін ашады: қарым-қатынас жасау, талқылау, түсіндіру және бір-бірін тартысқа шақыру мүмкіндігі балаларға дербес оқу шегінен шығатын әрекетке қол жеткізуге мүмкіндік береді. Сыныптастарын бағалау өзін өзі бағалау қабілетін дамытуға көмектеседі, ол балаларға өз прогресі үшін үлкен жауапкершілік алуға көмектесе отырып, тәуелсіз оқуға ықпал етеді.

Дереккөз:http://nationalstrategies. standards. dcsf. gov. uk/node/18700

Мазмұнына оралу

Slide 4

«Оқушылар бағалау бойынша көптеген тапсырмаларды орындай алады, бұл тек мұғалімнің уақытын үнемдеп қана қоймай, оқуда, әсіресе ойлау дағдыларын дамыту барысында пайдалы болады».

Rust (2001: 10)

Мазмұнына оралу

Slide 5

Олардың күнделіктеріне баға қоюдан қорықпаңыз. Жұмыстың шамамен 25%-ын бағалауға ұмтылыңыз және оны белгілі бір мақсаттарды орнату үшін қолданыңыз. Өзара бағалау бойынша жұмыстар бағалаудың қалған бөлігін жабады.

Мазмұнына оралу

Slide 6

Мазмұнына оралу

Slide 7

Өзара бағалау және өзін өзі бағалау мүмкіндіктерін ойластырыңыз, мысалы, жауап алу кезінде «жұппен талқылау және қалғандарымен бөлісу»

Мазмұнына оралу

Slide 8

Әрбір тапсырма үшін болжанған нәтижелерді және олардың оқу мақсаттарына қатысын түсіндіріңіз, бұл орайда балалардың оқу ұсынатын мүмкіндіктерді ұғынатынына көз жеткізіңіз (мүмкін, өте қабілетті балалар үшін оқытуды ұзарту немесе балалардың нақты қызығушылығымен өзара байланыс орнату мүмкіндіктері бар шығар) .

Мазмұнына оралу

Slide 9

Балаларға өз жұмысының сапасын бағалауға көмектесу үшін нақты табыс критерийлерінұсыныңыз.

Мазмұнына оралу

Slide 10

Уақыт өткен сайын балаларға өз жұмыстарын және басқалардың жұмысын бағалауды үйретіңіз және тиісті сөйлеу дағдыларын қалыптастырыңыз

Мазмұнына оралу

Оқыту

Мақсаттар

Жалпыдан нақтыға

Slide 11

Сабақта балаларға проблемаларды шешу жолдарын талқылап, пайымдауға және тәсілдерді салыстыра және бағалай отырып, стратегияны әзірлеуге мүмкіндік беріңіз.

Мазмұнына оралу

Slide 12

Мазмұнына оралу

Балаларды өз оқуларын талдап отыруға үнемі әрі жиі итермелеңіз және олардың келесі қадамдарды анықтауына бағыттаңыз.

Slide 13

Тағы да

Өзара бағалау және өзін өзі бағалау жүргізуге мүмкіндік беріңіз.

Нәтижелерді оқу мақсаттарымен байланыстырыңыз.

Нақты табыс критерийлерін ұсыныңыз.

Бағалау барысында балаларды тиісті сөйлеу дағдыларын дамытуға үйретіңіз.

Талқылауға және ойлауға мүмкіндік беріңіз.

Өзін өзі талдау барысында балаларға бағыт беріңіз.

Мазмұнына оралу

оқыту

Slide 14

«Сіз шын мәнінде мақтан тұтатын бір мысалды табыңыз да оны дөңгелетіп сызыңыз. Бұл неге ұнайтыны туралы көршіңізге айтыңыз».

«Жетістіктің қай критерийінде сіз бәрінен көп табысқа жеткеніңізді, олардың қайсысы көмекті талап ететінін немесе бұдан да артық дамуы мүмкін екендігін өз серіктесіңізбен шешіңіз».

(1-2 минут ішінде бүкіл сынып өз пікірін айтып болған соң) «Сізде сіздіңше жақсы жұмыс істедім деп санайтын екі үзіндіні анықтап, оны өз серіктесіңізге оқып беруге үш минут уақыт бар».

«Сізде жақсартуға болатын бір үзіндіні табуға бес минут уақыт бар. Жақсартуды жұмысыңыздың төменгі жағына жазыңыз»'

«Сіз бүгін шешкен сұрақтарды қарап шығыңыз. Қайсысында сіз табысқа жеттіңіз? Қандай әдісті қолдандыңыз?»

Мазмұнына оралу

Slide 15

Мазмұнына оралу

Slide 16

Бұл не?

«CE» белгісі заттардың денсаулық пен қауіпсіздіктің еуропалық стандарттарына сәйкес екендігін көрсетеді.

Мазмұнына оралу

Slide 17

Біркелкілік - барлығы бірдей өлшемдермен жұмыс

істейтіндігін әркім білуі үшін;

Сын - не жақсы, ал нені жақсартуға болатынын

түсінуге көмектесу үшін;

Қарым-қатынас - одан не күтілетіні, неге қол жеткізгені

және нені жақсарту мүмкін екендігін әркімнің

түсінуіне көмектесу үшін.

Мазмұнына оралу

Slide 18

Сіз немесе басқа біреу жасаған бірдеңе туралы сіз пікір қалыптастырған сәтті еске алыңыз.

ОЙЛАНЫҢЫЗ жұппен ТАЛҚЫЛАҢЫЗ БӨЛІСІҢІЗ

Енді осымен жұптарда бөлісіңіз

Өзара бағалау және өзін өзі бағалау сіздің өз жұмысыңыз және басқалардың жұмысы туралы пікір қалыптастыру дегенді білдіреді.

Мазмұнына оралу

Slide 19

Өзара бағалау және өзін өзі бағалау сіздің өз жұмысыңыз және басқалардың жұмысы туралы пікір қалыптастыру дегенді білдіреді.

Сыныптастарды бағалау

Мазмұнына оралу

Slide 20

Сізге -

І) Не жақсы істелгендігін айқындау

ІІ) Бұл неге жақсы істелгенін түсіндіру керек.

Содан кейін . . .

ІІІ) Нені жақсартуға болатынын айқындап,

ІҮ) Бұны қалай істеуге болатынын түсіндіру керек.

Мазмұнына оралу

Slide 21

Түсініктемелер әрқашан оқуға жетелеуі тиіс

Егер жұмыстың: жақсы ұсынылған

айқын

әсерлі, бояуы қанық екенін айтсаңыз,

бұл адамға жұмыстың неге жақсы немесе оны жақсартуға болатынын түсінуге көмектеспейді. Оларды әрқашан оқуға жетелеңіз!

Мазмұнына оралу

Slide 22

Бонус!

Мазмұнына оралу

Ең үздік сәттер

Үздік бестік

Ұсынылатын жақсартулар

1кілт

Не?

Оқытудың нақты және орынды мақсаттары

Жақсы бағалаудың кілттері

Жоғары сапаны бағалау стандарттары

Шағын әңгімелер

Сыныптан мысалдар

Назарға алу

Әңгімелерді сүйемелдеуге арналған түсініктемелер

Сіз білесіз бе?

Қызықты статистика және ғылыми ізденістер

Байқап көруге болатын бірдеңе

Барынша терең түсінікті қалыптастыруға арналған қысқа сабақтар

Үздік бестік

Slide 23

Серіктесті бағалау үлгісі мына жерден алынған: www. nsead. org/downloads/. doc

Бағалау критерийлері

1-есім

2-есім

Менің есімім


Ұқсас жұмыстар
ҚАЛЫПТАСТЫР УШЫ БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОНЫҢ ӘДІСТЕРІ
ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ ӘДІСТЕРІ
БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ
Қалыптастырушы бағалау үдерісі
Оқуды бағалау
Педагогикалық менеджменттің функциялары
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Критериалды бағалау моделі Ішкі жиынтық бағалау
Интелектуалды ойындар ойнау қабілетін дамыту
Бағалаудың түрлері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz