Өзін өзі бағалау және өзара бағалау бойынша нұсқаулық




Презентация қосу
Дереккөздер:

http://nationalstrategies.standards.dcsf.gov.uk/node/18700
http://www.ukcle.ac.uk/resources/assessment/group.html
http://www.sedl.org/pubs/tl05/images/icons.gif
www.nsead.org/downloads/Art_Peer_Assessment_example.doc
МАЗМҰНЫ
Кіріспе

Көрсеткіш

Жалпылама

Сабақтарда пайдалануға арналған слайдтар

Бонус!
Жұппен жұмыс істеу кезінде сыныптастарды бағалау және өзін өзі бағалау
– бұл балалардың бір-бірінің жұмыстарына немесе өз жұмысына жай баға
қоюдан біршама өзгеше. Оқыту үдерісін жақсарту үшін бұл әрекет
балаларды өз жұмыстарының сапасына қатыстыруы және оны қалай
жақсартуды ұғынуына көмектесуі тиіс.
Сыныптастарын бағалау балаларға бір-біріне құнды кері байланыс
ұсынуға мүмкіндік береді, осылайша, олар бір-бірінен үйренеді және
бірін-бірі қолдайды. Бұл оқыту үдерісінің бағалы өлшемін ашады:
қарым-қатынас жасау, талқылау, түсіндіру және бір-бірін тартысқа
шақыру мүмкіндігі балаларға дербес оқу шегінен шығатын әрекетке
қол жеткізуге мүмкіндік береді. Сыныптастарын бағалау өзін өзі
бағалау қабілетін дамытуға көмектеседі, ол балаларға өз прогресі
үшін үлкен жауапкершілік алуға көмектесе отырып, тәуелсіз оқуға
ықпал етеді.
Дереккөз:http://nationalstrategies.standards.dcsf.gov.uk/node/18700
Мазмұнына оралу
«Оқушылар бағалау бойынша
көптеген тапсырмаларды орындай
алады, бұл тек мұғалімнің уақытын
үнемдеп қана қоймай, оқуда,
әсіресе ойлау дағдыларын дамыту
барысында пайдалы болады».

Rust (2001: 10)

Мазмұнына оралу
Олардың күнделіктеріне баға
қоюдан қорықпаңыз.

Жұмыстың шамамен 25%-ын
бағалауға ұмтылыңыз және оны
белгілі бір мақсаттарды орнату
үшін қолданыңыз.
Өзара бағалау бойынша
жұмыстар бағалаудың қалған
бөлігін жабады.
Мазмұнына оралу
Мазмұнына оралу
Өзара бағалау және өзін өзі бағалау
мүмкіндіктерін ойластырыңыз, мысалы,
талқылау
жауап алу кезінде «жұппен
және қалғандарымен бөлісу»

Мазмұнына оралу
Әрбір тапсырма үшін болжанған нәтижелерді
және олардың оқу мақсаттарына қатысын
түсіндіріңіз, бұл орайда балалардың оқу
ұсынатын мүмкіндіктерді ұғынатынына көз
жеткізіңіз (мүмкін, өте қабілетті балалар үшін
оқытуды ұзарту немесе балалардың нақты
қызығушылығымен өзара байланыс орнату
мүмкіндіктері бар шығар).

Мазмұнына оралу
Балаларға өз
жұмысының
сапасын
бағалауға
көмектесу
үшін нақты
табыс
критерийлерін
ұсыныңыз.

Мазмұнына оралу
Уақыт өткен сайын балаларға
өз жұмыстарын және
басқалардың жұмысын
бағалауды үйретіңіз және тиісті
сөйлеу дағдыларын
қалыптастырыңыз
Әрекет

Оқыту Стратегия

ғ а
Үлес

ты
ақ
Күтілетін қысқа

н
ан мерзімді нәтиже
ыд
лп

Күтілетін ұзақ
Жа

мерзімді нәтиже

Мақсаттар
Міндет
Мазмұнына оралу
Сабақта балаларға
проблемаларды шешу
жолдарын талқылап,
пайымдауға және тәсілдерді
салыстыра және бағалай
отырып, стратегияны
әзірлеуге мүмкіндік беріңіз.

Мазмұнына оралу
Балаларды өз
оқуларын талдап
отыруға үнемі әрі жиі
итермелеңіз және
олардың келесі
қадамдарды
анықтауына
бағыттаңыз.

Мазмұнына оралу
Тағы да
1) Өзара бағалау және өзін өзі бағалау жүргізуге мүмкіндік беріңіз.

2) Нәтижелерді оқу мақсаттарымен байланыстырыңыз.

3) Нақты табыс критерийлерін ұсыныңыз.

4) Бағалау барысында балаларды тиісті сөйлеу дағдыларын дамытуға
үйретіңіз. оқыту

5) Талқылауға және ойлауға мүмкіндік беріңіз.

6) Өзін өзі талдау барысында балаларға бағыт беріңіз.

Мазмұнына оралу
«Сіз шын мәнінде мақтан тұтатын бір мысалды табыңыз да оны
дөңгелетіп сызыңыз. Бұл неге ұнайтыны туралы көршіңізге
айтыңыз».

«Жетістіктің қай критерийінде сіз бәрінен көп табысқа
жеткеніңізді, олардың қайсысы көмекті талап ететінін немесе
бұдан да артық дамуы мүмкін екендігін өз серіктесіңізбен
шешіңіз».

(1-2 минут ішінде бүкіл сынып өз пікірін айтып болған соң) «Сізде
сіздіңше жақсы жұмыс істедім деп санайтын екі үзіндіні анықтап,
оны өз серіктесіңізге оқып беруге үш минут уақыт бар».

«Сізде жақсартуға болатын бір үзіндіні табуға бес минут
уақыт бар. Жақсартуды жұмысыңыздың төменгі жағына
жазыңыз»'

«Сіз бүгін шешкен сұрақтарды қарап шығыңыз. Қайсысында сіз
табысқа жеттіңіз? Қандай әдісті қолдандыңыз?» Мазмұнына о
ралу
Мазмұнына оралу
Бұл не?

«CE» белгісі заттардың
денсаулық пен
қауіпсіздіктің
еуропалық
стандарттарына сәйкес
екендігін көрсетеді.

Мазмұнына оралу
1) Біркелкілік - барлығы бірдей өлшемдермен жұмыс
істейтіндігін әркім білуі үшін;

2) Сын - не жақсы, ал нені жақсартуға болатынын
түсінуге көмектесу үшін;

3) Қарым-қатынас – одан не күтілетіні, неге қол
жеткізгені
және нені жақсарту мүмкін екендігін
әркімнің
түсінуіне көмектесу үшін.

Мазмұнына оралу
Сіз немесе басқа біреу жасаған бірдеңе туралы сіз пікір
қалыптастырған сәтті еске алыңыз.

ОЙЛАНЫҢЫЗ жұппен ТАЛҚЫЛАҢЫЗ БӨЛІСІҢІЗ

Енді осымен жұптарда бөлісіңіз

Өзара бағалау және өзін өзі бағалау сіздің өз жұмысыңыз
және басқалардың жұмысы туралы пікір қалыптастыру
Мазмұнына оралу дегенді білдіреді.
Өзара бағалау және өзін өзі бағалау сіздің өз
жұмысыңыз және басқалардың жұмысы туралы пікір
қалыптастыру дегенді білдіреді.

Сыныптастарды бағалау

Мазмұнына оралу
Сізге –
І) Не жақсы істелгендігін айқындау
ІІ) Бұл неге жақсы істелгенін түсіндіру керек.

Содан кейін...

ІІІ) Нені жақсартуға болатынын айқындап,

ІҮ) Бұны қалай істеуге болатынын түсіндіру керек.

Мазмұнына оралу
Мазмұнына о

Түсініктемелер
ралу

әрқашан оқуға
жетелеуі тиіс

Егер жұмыстың: жақсы ұсынылған
айқын
әсерлі, бояуы қанық екенін айтсаңыз,
бұл адамға жұмыстың неге жақсы немесе оны
жақсартуға болатынын түсінуге көмектеспейді. Оларды
әрқашан оқуға жетелеңіз!
Бонус!
Мазмұнына оралу

1кілт
Ең үздік сәттер
Не?
Оқытудың Үздік бестік
нақты Жақсы бағалаудың кілттері
және
орынды Жоғары сапаны бағалау стандарттары
мақсаттар
ы

Шағын әңгімелер

Сыныптан мысалдар

Назарға алу Ұсынылатын жақсартулар
Үздік бестік
Әңгімелерді сүйемелдеуге арналған
түсініктемелер

Сіз білесіз бе?

Қызықты статистика және ғылыми
ізденістер

Байқап көруге болатын бірдеңе
Барынша терең түсінікті қалыптастыруға
арналған қысқа сабақтар
Мазмұнына о
«Ғажайып құс» тобының бағалау ралу
парағы
Үш адамнан тұратын топта өз жұмысыңыз және басқа 2 оқушыны ң жұмысы
туралы жауап беріңіз

Бағалау критерийлері 1-есім 2-есім Менің
есімім
Артқы фонның белгілері бар ма? Иә жоқ Иә жоқ Иә жоқ

Ортаның белгілері бар ма? Иә жоқ Иә жоқ Иә жоқ

Алдыңғы беттің белгілері бар ма? Иә жоқ Иә жоқ Иә жоқ

Алдыңғы жақ ұқыпты салынған ба? Иә жоқ Иә жоқ Иә жоқ

және барынша бөлшектенген бе? Иә жоқ Иә жоқ Иә жоқ
Жапырақтар әртүрлі үлгіде салынған ба? Иә жоқ Иә жоқ Иә жоқ

Топта жоғарыда ұсынылған ақпаратты пайдалана отырып, қай жұмысты ң
композициясы ең үздік екендігін талқылаңыз.
Аты

Мен өз жұмысымды қалай жақсартуға болатыны туралы ескертпелер.

Енді өзіңізге «А», «В» немесе «С» қоя отырып,
жұмысыңызды мына жерде бағалаңыз
(Сіз тырысқаныңыз үшін «+» немесе «-» қоса аласыз)

Серіктесті бағалау үлгісі мына жерден алынған:
www.nsead.org/downloads/Art_Peer_Assessment_example.doc
Көбірек біліңіз
http://nationalstrategies.standards.dcsf.gov.uk/node/18700

http://www.qub.ac.uk/directorates/AcademicStudentAffairs/CentreforEducationalDe
velopment/Resources/PeerandSelfAssessment/

http://video.google.com/videoplay?docid=-2041806810929460474#
(Пол Блэк өзара бағалау және өзін өзі бағалауды сипаттайды)

http://www.ltscotland.org.uk/video/s/selfandpeerassessmentdylanwiliam.asp
(Дилан Уиллиям өзара бағалау және өзін өзі бағалау туралы)

http://www.qcda.gov.uk/4334.aspx

http://www.ltscotland.org.uk/assess/index.asp

Ұқсас жұмыстар
ҚАЛЫПТАСТЫР УШЫ БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОНЫҢ ӘДІСТЕРІ
ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ ӘДІСТЕРІ
БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ
Қалыптастырушы бағалау үдерісі
Оқуды бағалау
Педагогикалық менеджменттің функциялары
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Критериалды бағалау моделі Ішкі жиынтық бағалау
Интелектуалды ойындар ойнау қабілетін дамыту
Бағалаудың түрлері
Пәндер