«Оқыту әдісі»




Презентация қосу
Лекция №9
Тақырыбы: «Оқыту әдісі» ұғымына
түсінік

Орындаған: Рай Гаухар
Тексерген: Керімбаева Ы
2017 жыл
Бала оқытуды
жақсы білейін деген
адам әуелі балаға
үйрететін
нәрселерін өзі
жақсы білуі керек
Әдіс – оқу-тәрбие жұмыстарының алдында тұрған
міндеттерді дұрыс орындау үшін мұғалім мен оқушылардың
бірлесіп жұмыс істеу үшін қолданатын тәсілдері. Әдіс арқылы
мақсатқа жету үшін істелетін жұмыстар ретке келтіріледі.
Оқыту әдістері танымға қызығушылық туғызып, оқушының
ақыл-ойын дамытады, ізденуге, жаңа білімді түсінуге ықпал
етеді. Оқытуда ең басты нәрсе – оқушылардың танымдық
жұмыстары. Оқыту әдістері ең анық фактілерді білуді
қамтамасыз етеді, теория мен тәжірибенің арасын
жақындатады.
Тәсіл – оқыту әдісінің элементі. Жоспарды хабарлау,
оқушылардың зейінін сабаққа аудару, оқушылардың мұғалім
көрсеткен іс-қимылдарды қайталауы, ақыл-ой жұмыстары
тәсілге жатады. Тәсіл оқу материалын түсінуге үлес қосады.
Оқыту тәсілдерінің түрлері:

• ой, зейін, ес, қабылдау, қиялды жақсарту тәсілдері;
• мәселелі жағдаят тудыруға көмектесетін тәсілдер;
• оқушылардың сезімдеріне әсер ететін тәсілдер;
• жеке оқушылар арасындағы қарым-қатынасты
басқару
тәсілдері.
Мақсатты көздеген əдістер тобына
енетіндер:
- білім жинақтау əдісі;

- ептілік жəне дағды қалыптастыру əдісі;

- білімді қолдану ептілік пайдалану əдісі

дағдыларды бекіту мен тексеру (бақылау) əдістері
И.Ф. Харламов оқыту әдістемесіне оқу материалын игеруге
бағытталған түрлі дидактикалық міндетті шешу мақсатындағы
оқытушы жұмысының және оқушылардың оқу-танымдық әрекетін
ұйымдастыру тәсілдерінің жүйесі деген анықтама береді. 
Ю.К. Бабанскийдің пікірінше, ол оқу міндеттерін орындауға
бағытталған оқытушы мен оқушылардың тәртіпке келтірілген өзара
байланысты қызметі. 
Т.А. Ильина оқыту әдістемесін оқушылардың танымдық қызметін
ұйымдастыру жолдары деп біледі. Осы тәрізді басқа да пікірлерді
саралай келе, бәріне ортақ белгілерінің негізінде оқыту
әдістемесінің анықтамасын беріп, жалпы әдістерін топтастыруға
болады. Оқыту барысында түсіндіру, әңгімелесу, лекция, кітаппен
жұмыс істеу секілді сөздік әдістер, иллюстрация және
демонстрация сияқты көрнекі, сондай-ақ зертханалық,
практикалық, графикаық, жаттығу жұмыстары іспетті тәжірибелік
әдістер қолданылады.
Тəжірибеде негізгі үш білім көзі
нақты танылған:
Сөз

іс-əрекеттік
көрнекілік (практика).
Осыған орай ажырататынымыз: сөздік əдістер (білім к өзі ретінде ауызша не
жазба сөз қызмет етеді); көрнекі əдістер (білім к өзі- ба қылау ға т үскен заттар,
құбылыстар, көрнекі құралдар) ж əне іс-əрекеттік əдістер (білім ж əне
ептіліктер ойын, оқу, қарапайым еңбектік істер процесінде қалыптасады).
Сабақтарда қолданылатын әдістер
Түртіп алу әдісі
Зерттеу әдісі
Кейс әдісі
Сын тұрғысынан ойлау әдісі
Жалқылау жалпылау әдісі
Ұжымдық оқыту әдісі
Салыстыру әдісі
Ой толғау әдісі
Модульдік әдіс
Диалогтік әдіс
Рөлдік ойын әдісі
Проблемалық әдіс

Ұқсас жұмыстар
Оқыту әдістері мен құралжабдықтары
Проблемалық оқыту
Оқу әдістері және құрал­жабдықтары
Биологияны оқыту әдістері
МҰҒАЛІМ ОҚЫТУ
Оқыту әдістері мен құралдары
Экспрессивтік әдістер
Ауызша тіл дамыту
Оқытуда жиі қолданылатын белсенді оқыту әдістері
Оқыту әдістерінің тобы
Пәндер