Оқыту әдісі: анықтама, элементтері және түрлері


Slide 1

Лекция №9

Тақырыбы: «Оқыту әдісі» ұғымына түсінік

Орындаған: Рай Гаухар

Тексерген: Керімбаева Ы

2017 жыл

Slide 2

Бала оқытуды жақсы білейін деген адам әуелі балаға үйрететін нәрселерін өзі жақсы білуі керек

Slide 3

Әдіс - оқу-тәрбие жұмыстарының алдында тұрған міндеттерді дұрыс орындау үшін мұғалім мен оқушылардың бірлесіп жұмыс істеу үшін қолданатын тәсілдері. Әдіс арқылы мақсатқа жету үшін істелетін жұмыстар ретке келтіріледі. Оқыту әдістері танымға қызығушылық туғызып, оқушының ақыл-ойын дамытады, ізденуге, жаңа білімді түсінуге ықпал етеді. Оқытуда ең басты нәрсе - оқушылардың танымдық жұмыстары. Оқыту әдістері ең анық фактілерді білуді қамтамасыз етеді, теория мен тәжірибенің арасын жақындатады.

Тәсіл - оқыту әдісінің элементі. Жоспарды хабарлау, оқушылардың зейінін сабаққа аудару, оқушылардың мұғалім көрсеткен іс-қимылдарды қайталауы, ақыл-ой жұмыстары тәсілге жатады. Тәсіл оқу материалын түсінуге үлес қосады.

Slide 4

Оқыту тәсілдерінің түрлері:

• ой, зейін, ес, қабылдау, қиялды жақсарту тәсілдері;

• мәселелі жағдаят тудыруға көмектесетін тәсілдер;

• оқушылардың сезімдеріне әсер ететін тәсілдер;

• жеке оқушылар арасындағы қарым-қатынасты басқару

тәсілдері.

Slide 5

Мақсатты көздеген əдістер тобына енетіндер:

- білім жинақтау əдісі;

- ептілік жəне дағды қалыптастыру əдісі;

ептілік

- білімді қолдану

пайдалану əдісі

дағдыларды бекіту мен тексеру (бақылау) əдістері

Slide 6

И. Ф. Харламов оқыту әдістемесіне оқу материалын игеруге бағытталған түрлі дидактикалық міндетті шешу мақсатындағы оқытушы жұмысының және оқушылардың оқу-танымдық әрекетін ұйымдастыру тәсілдерінің жүйесі деген анықтама береді.

Ю. К. Бабанскийдің пікірінше, ол оқу міндеттерін орындауға бағытталған оқытушы мен оқушылардың тәртіпке келтірілген өзара байланысты қызметі.

Т. А. Ильина оқыту әдістемесін оқушылардың танымдық қызметін ұйымдастыру жолдары деп біледі. Осы тәрізді басқа да пікірлерді саралай келе, бәріне ортақ белгілерінің негізінде оқыту әдістемесінің анықтамасын беріп, жалпы әдістерін топтастыруға болады. Оқыту барысында түсіндіру, әңгімелесу, лекция, кітаппен жұмыс істеу секілді сөздік әдістер, иллюстрация және демонстрация сияқты көрнекі, сондай-ақ зертханалық, практикалық, графикаық, жаттығу жұмыстары іспетті тәжірибелік әдістер қолданылады.

Slide 7

Тəжірибеде негізгі үш білім көзі нақты танылған:

Осыған орай ажырататынымыз: сөздік əдістер (білім көзі ретінде ауызша не жазба сөз қызмет етеді) ; көрнекі əдістер (білім көзі- бақылауға түскен заттар, құбылыстар, көрнекі құралдар) жəне іс-əрекеттік əдістер (білім жəне ептіліктер ойын, оқу, қарапайым еңбектік істер процесінде қалыптасады) .

Сөз

көрнекілік

іс-əрекеттік

(практика) .

Slide 8 Slide 9
Ұқсас жұмыстар
Сұрыптаудың теориясы және таңдау әдісі: анықтама, түрлері және талдау
Оқыту әдістерінің ұғымы, элементтері және классификациясы
Сабақтағы көрнекілік әдісі мен оқыту әдістерінің классификациясы
Конус: анықтама, элементтері және бет аудандары мен көлемін есептеу
Жазықтықтағы аналитикалық геометрияның элементтері және орта мектепте оқыту әдістемесі
Комбинаторика мен ықтималдық теориясының элементтері: математиканы оқыту әдістемесі
Сын тұрғысынан ойлау: анықтама, дағдылар және оқыту тәсілдері
Жиындар және олардың элементтері: анықтама, ішкі жиындар, Эйлер-Венн диаграммалары және жиын операциялары (бірігу, қиылысу)
Lesson Study әдісі: оқыту мен оқу үдерісін жетілдіруге арналған коучинг және практикалық тәсілдер
Аукцион әдісі: түрлері, принциптері және өткізу ерекшеліктері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz