Ғылыми зерттеудің нәтижелерін рәсімдеу және презентациялау




Презентация қосу
Ғылыми зерттеудің
нәтижелерін рәсімдеу
және презентациялау
Жоспары:
Нәтижелерді әдеби түрде рәсімдеу;
Жұмыстың мазмұнына қатысты талаптар;
Апробация;
1. НӘТИЖЕЛЕРДІ ӘДЕБИ ТҮРДЕ
РӘСІМДЕУ;
Нәтижелерді әдеби түрде
рәсімдеу – зерттеудің маңызды бөлігі.
Ол қисындылықты, негіздемені
бекітумен, түсініксіз жерлерді
анықтаумен байланысты. Осыған
қоса, бұл кезең зерттеу ұсыныстарын
дәлелді түрде ашуға ынталандырады
және негізгі идеяларды, әдістерді,
қорытындылар мен ұсыныстарды
нақты түрде беруді талап етеді.
2. Жұмыстың мазмұнына қатысты
талаптар
И.В. Загвязинскийдің пікірінше зерттеу
нәтижелерін ұсынған кезде келесідей
мәселелер туындауы мүмкін:
а) жұмыстың мазмұнына қатысты (не
туралы айтқан жөн)
б) әдістемелік (оны қалайша істеген
жөн).
Жұмыстың мазмұнына қатысты негізгі келесідей талаптар аны қтал ған:
- Концептуалдық бағыттылығы. Ол берілген ұсыныстар жүйесі арқылы және
басты идеялар арқылы анықталады.
- Жалпылау мен сараптаманы жүргізу. Яғни, берілген дәйектемелерді терең
зерттеу, жалпылау, түсіндіру, анализдеуді жүзеге асыру, құбылыстар мен
процестерді атап айту ғана емес, сонымен қатар ішкі факторларды,
себептерді, даму перспективаларды да қарастыруды білдіреді.
- Аспектті анықтылық. Бұл дегеніміз мәселені қарастыру, белгілі бір
көзқарас тұрғысынан тәжірибені немесе зерттеу жұмысын баяндау.
Көпаспектті анализ зерттеу жұмысының мәнін тереңдетеді, оның
объективтілігін күшейеді.
- Кең ауқымды әлеуметтік әдістемені жеке-дара қарастырған әдістемемен
үйлестіру. Бұл дегеніміз әлеуметтендіру процестері мен жекелендіру
процестерін бірлесе етіп тәрбиелеу
- Қолданылған ұғымдар мен терминдердің бір ғана мағынаны беруі. Бұл
зерттеу жұмысында ұсынылған ұғымдар мен ерминдер зерттеудің
міндеттеріне сәйкес болуы тиіс.
- Зерттеу кезінде анықталған жаңашылдықты нақты түрде белгілеу.
Аторлық позицияны белгілеудің екі әдісі бар: а) пайдаланған әдебиет
көздеріне сілтеме жасау б) пайдаланған әдебиеттер тізімін беру;
- Зерттеуші дұрыс деп санап отырған басты концептуалды ұстанымдар мен
тәрбеулеуші ортаның шарттары мен мүмкіндіктеріне, тәрбиелеу мен
дамудың жағдайларына байланысты өзгерістерге ұшырайтын
ұстанымдардың өзара үйлестірілуі.
- Ұсыныстардың құрылымдығы. Бұл дегеніміз тәжірибе негізінде алынған
мәліметтер бар институттарды, байланыстарды, педагогика жүйесіндегі
қарым-қатынастарды жаңартуы тиіс.
ЗЕРТТЕУ НӘТИЖЕЛЕРІН ҰСЫНУДЫҢ
НЕГІЗГІ ҮШ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАСЫ БАР:
Ж ү р г і з і л г е н з е р т т е у д і ң н е г і з г і
кезеңдерін және қисындылығын атау;
О б ъ е к т і н і ң т у ы н д а у ( г е н е з и с )
тарихын көрсету;
З е р т т е у о б ъ е к т і с і м е н п ә н і н
теориялық тұрғыдан құру.
Жоғарыда аталған әдістердің
бірін таңдаған кезде автор ашық не
жабық нысандағы мазмұндамасын
ұсынады.
Мазмұндаманың қисындылығы,
толықтылығы, тілі көп жағдайда
рәсімделіп отырған жұмыстың түріне
байланысты болады.
3. Апробация
Апробация (лат. Approbation – мақұлдау, жақтау,
қасиеттерді бекіту) қазіргі кезде бұл дегеніміз
ақиқаттылықты бекіту, дұрыс баға беру, жұмыс
нәтижелерінің, әдістемесі мен негіздемесіне сыни
пікір білдіру.
Апробация баяндамалар, талқылаулар,
дискуссиялар, ұсынылған жұмысты рецензиялау
(жазбаша немесе ауызша) нысандарында, сонымен
қатар пректті, есеп беруді, курстық немесе
диссертацияны жариялы түрде қорғау
нысандарында жүргізілуі мүмкін.Әріптестер мен
мамандар арасындағы пікір-таластар нысанындағы
ресми емес апробацияның өзі маңызды ролді
атқарады.
Апробация туындаған сұрақтарды, оң және
теріс бағаларды, қарсы пікір мен кеңестерді
ескеруді білдіреді. Апробация жұмыстың зерттеу
әдістерін қайта қарастыруға, толықтыруға,
дәйекті негіздемені ұсынуға ынталандырады,
қорғап отырған жұмыстың ақиқаттылығына көз
жеткізуге не болмаса оны өзгертуге көмектеседі.
Жағымды пікірлер мен сыни ескертулерді,
берілген кеңестер мен ұсыныстарды бірдей
қабылдау аса маңызды. Осы орайда туындаған
сұрақтарды терең қарастыру да пайдалы.
Сұрақтар нақтылау, толықтыру, дұрыстау
сипатында болуы мүмкін. Демек, аталған
бағалардың, кеңестердің барлығын, оның ішінде
оппоненттердің сыни бағалады да ескерген жөн.
Алайда, олардың ішінен тек зерттеу дәйектілігін,
дұрыстылығын тереңдететін және таңдалған
концепцияға қарсы пікір білдірмейтін
ұсыныстарды ғана жүзеге асыру керек.
ҚОРЫТЫНДЫ
Зерттеу үшін оның әдіби түрде
рәсімделуі мен жарияланымдарды
дайындау маңызды ролді атқарады.
Бұл зерттеу процесінің соңғы кезеңі.
Ол зерттеу жұмысы аяқталған кезде,
койылған міндеттердің барлығы
шешілген кезде, гипотиза тексеріліп,
әдістемелік ұсыныстар апробациядан
өткен кезде басталады.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

ОРЫНДАҒАН: ИРГЕБЕКОВА ФАРИЗА
БОЛАТҚЫЗЫ, ЗАҢ ФАКУЛЬТЕТІ, 2-КУРС
СТУДЕНТІ (СЫРТТАЙ БӨЛІМ)
ТЕКСЕРГЕН: НАКИШЕВА МАХАББАТ
КЕНЖЕХАНОВНА;

Ұқсас жұмыстар
Сапалық зерттеудің негізгі әдістері
Биология бойынша зерттеушілік әрекетке үйрету
Педагогикалық зерттеудің кезеңдері
Мақсат пен міндеттерді анықтау
БИОХИМИЯ ПӘНІНЕН ЖОБА ЖҰМЫСТАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ
Ғылым тарихы мен философиясының пәні
Сандык зерттеудің мәліметтерін жинау әдістері
Сандық зерттеулер
Ғылыми мақалалардың түрлері
Зерттеуге дайындау
Пәндер