Драманың түрлері мен жанрлық-теориялық негіздері


Slide 1

Драманың

түрлері

Slide 2 Slide 3

«Айтыс-тартыста ақынның айтқан әңгімесін естиміз, уақиғаның өзін, уақиғада болған адамдардың өздерін көреміз. Уақиға көз алдымызда болып, адамдардың тіршілік жүзінде айтысып-тартысып өмір шеккенін көреміз. Тіршілік майданында адамдардың ақылы жеткенше амалдап, қайратына қарай қару қылып алысқаны, арбағаны, қуанғаны, жылағаны, ойнағаны, күлгені, сүйінгені, күйінгені, жауласқаны, дауласқаны, бітіскені, жарасқаны өмір жүзіндегідей көрініп, көз алдыңнан өтеді”.

А. Байтұрсынов «Әдебиет танытқыш»

Slide 4 Slide 5

Драма (грекше drama - қимыл, әрекет) -

әдебиеттің үшінші тегі, шындықты айрықша тәсілдермен синтез қалпына келтіріп, шиеленіскен тартыстар үстінде жинақтап, оқиғаға қатысатын адамдардың сөзі мен ісі арқылы көрерменнің көз алдына қолма - қол көрсететін күрделі жанр.

З. Қабдолов «Сөз өнері»

Slide 6 Slide 7 Slide 8

А. Байтұрсынов. «Әдебиет танытқыш»

Slide 9 Slide 10

С. Мақпырұлы «Адамтану өнері» атты оқулығында драманы 3 түрге бөледі:

Slide 11 Slide 12

З. Қабдолов драмалық шығарманың 4 түрлі белгісін көрсетеді:

Драмалық шығармалардың көлемі де белгілі мөлшерден аспайды.

Драматург барлық шындық пен образды сол белгіленген мөлшерде қалай да сыйғызуы тиіс.

4. Драмадағы шындық көркемдік шешімін тек сахнада табады, драмадағы образ тек сахнада жасалады. «Сахнасыз драма - денесіз дем» (Гоголь)

2. Драматургиялық шығарма тек қана қатысушылардың сөздерінен құралады. Шындық пен образ тек қана диалог пен монологқа негізделеді.

3. қимыл, әрекет жоқ жерде драматургиялық шығарма да жоқ. Тартыс атаулының ең бір шиеленіскен, шым-шытырық, күрделі түрі пьесада жатады.

Slide 13 Slide 14

Аристотель трагедияның

4 түрін атап көрсеткен:

1. Шиеленіске құрылған трагедия

2. Азапнама трагедиясы

3. Характерлер трагедиясы

4. Ғажайыптық трагедия

Slide 15

«Кеңес трагедиясы - философиялық трагедия; бірақ біздің қоғамның философиясы - дерексіз философия емес, миллиондаған адамдардың үміт - арманымен терең тамырлас философия, демек, кеңес трагедиясы - терең

психологиялық трагедия»

Илья Сельвинский

«Комедия, трагедияға керісінше, «өмірдің биік поэзиялық сәттерін» суреттемейді, қарапайым «күнделік прозасын, ұсақ - түйегін, кездейсоқ жайттарын» суреттейді»

Белинский

Slide 16

Назарларыңызға

рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Жоспарлау мен болжаудың теориялық негіздері
Көркем әдебиет тілі: анықтамасы, қызметтері және жанрлық-стилдік ерекшеліктері
Саяси элита: теориялық негіздері, түрлері және қалыптасу механизмдері
Потенциометрия: теориялық негіздері мен аналитикалық әдістері
Психологиядағы іс-әрекет табиғаты: құрылымы, түрлері және теориялық негіздері
Әрекет пен мінез: құрылымы, түрлері және теориялық негіздері
Қаржы нарығының теориялық негіздері мен құрылымы: Қазақстанның ерекшеліктері
Мәдениет ұғымы мен қалыптасуы: мәдениеттанудың теориялық негіздері
Зейіннің психологиясы: анықтамасы, түрлері, қасиеттері және теориялық негіздері
АҚШ әдебиетіне негізделген маркетингтің теориялық негіздері мен концепциялары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz