Балалардың денсаулық топтары және оларды анықтаудың критерийлері


Slide 1

Балалардың денсаулық

топтары және

оларды анықтаудың

критерийлері

Slide 2

Денсаулық топтары - жоғарыда айтылған төрт белгіні есепке ала отырып, баланың немесе жасөспірімнің денсаулығына кешенді баға берілген соң, төменде көрсетілген 5 денсаулық тобының біреуіне жатқызады:

Slide 3 Slide 4 Slide 5

Мұндай топтастыру, белгілі дәрежеде шартты түрде болғанымен, қандайда бір факторлардың әсер етуін зерттеуге ғана емес, сонымен қатар, салауаттандыру шараларының тиімділігін бағалауда да, балалардың санитарлық жағдайын сипаттауға да мүмкіндік береді.

Slide 6

Балалар мен жасөспірімдердің денсаулық жағдайын зерттеу мен бағалау, жоғарыда көрсетілгендей, С. М. Громбах ұсынған белгілерге сәйкес жүргізіледі.

Slide 7 Slide 8 Slide 9

Алынған деректер негізінде балаларды 5 денсаулық тобының біреуіне жатқызады. Балалар мен жасөспірімдерді денсаулық топтарына бөлу

Slide 10 Slide 11 Slide 12 Slide 13 Slide 14 Slide 15

Денсаулық тобын өз саласы бойынша медициналық тексеруге қатысқан әрбір маман анықтайды. Соңғы бағаны мамандардың қорытындалары негізінде, жаппай медициналық тексерулер немесе диспансерлеу жүргізуге басшылық еткен дәрігер-педиатр немесе мектепке дейінгі мекемелер мен мектеп дәрігері береді.

Slide 16 Slide 17 Slide 18

Н. М. Амосов берген: «Денсаулық - бұл мүшелердің қызмет атқаруының сапалық шегі сақталған кездегі, олардың ең жоғары жұмыс өнімділігі» (1987) .

Балалар мен жасөспірімдер денсаулығы деп, оларда ауруларының болмауы ғана емес, сонымен қатар, дене дамуының биологиялық жасына сәйкес келетін және дене мен ой өрісі сипаттамаларының үйлесімді бірлікте болуымен, және ағзаның өсу мен жетілу үрдістеріндегі бейімделу мен қалпына келу реакцияларының теңбе-тең қалыптасуымен көрсетілетін, ағзаның тіршілік ету жағдайын айтады (Ю. Е. Вельтищев, 2002) .

Slide 19 Slide 20 Slide 21 Slide 22 Slide 23

Психикалық дамудың негізгі көрсеткіштері

Нерв жүйесі барлық мүшелер мен жүйелердің қызмет бірлігін қамтамасыз етіп, организмның сырт ортаға бейімделуін реттейді. Жаңа туған баланың нерв жүйесі өз қызметін толық атқаруға жетілмеген және анатомиялық ерекшеліктерімен өзгешеленеді.

І. Бас миы үлкен, ол баланың өз салмағының 1/8 бөлігіне тең, ересек адамдарда бұл көрсеткіш - 1/40

ІІ. Нерв жүйесі клеткалары суға бай, белок мөлшері аз болады

ІІІ. Ми айғыздары мен зоналары нашар нашар айқындалған.

IV. Мидың сұр заты ақ затынан айқындалып бөліндеген. Сұр зат нерв клеткаларына сай, ол жетілмегендіктен бала көп ұйықтайды (сөткесіне 20 сағатқа дейін), қорғансыз, қимыл қозғалыстары үйлесімсіз.

Slide 24 Slide 25 Slide 26 Slide 27 Slide 28 Slide 29 Slide 30 Slide 31 Slide 32 Slide 33

Сонымен, баланың денсаулық жағдайын бағалауға байланысты, медициналық қызметкерлер тек жалғыз денсаулық деңгейін анықтап тұрмай, ерте пайда болған ауытқуларды айқындауға, уақытында емдеуге, сауықтыруға мүмкіншілік алады.

Slide 34 Slide 35

Назарларыңызға

рақмет!!!


Ұқсас жұмыстар
Ерекше білім алуында қажеттілігі бар балаларды сипаттау
Халық денсаулығын бағалау кезінде сипаттамалық эпидемиологиялық зерттеулердің мақсаты
Аурушаңдықты зерттеу әдістері
SASERS шкаласын шкаласының пайдалана отырып құрылымы
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту
Денсаулық топтары
Жанұя денсаулығы
Ғылымдағы әдіс мәселесі
Жоспарлау Денсаулықты жоспарлау
НӘРЕСТЕГЕ ҮЙІНДЕ ПАТРОНАЖ ЖАСАУ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz