Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдысын қалыптастыру жолдары


Slide 1

Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдысын қалыптастыру жолдары

Slide 2

Бастауыш сынып оқушыларының оқу мен жазу дағдыларын қалыптастыру, байланыстырып сөйлеуге үйрету, алғашқы грамматикалық мағлұматтарды меңгерту

Зерттеу мақсаты

Slide 3

Зерттеу міндеті

Сауат ашу пәнінің мақсатын анықтау

Көркем шығармалардағы мысалдың маңызын қарастыру

Оқыту әдістерін

талдау,

жіктеу

Түрлі әдістер арқылы баланың оқу ынтасын, сабаққа деген қызығушылы -ғын арттыру

Slide 4

Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдысын қалыптастырып, сөйлеу тілін дамыту, жаңа әдістермен қызығушылығын арттыра отырып, сөздерді таза, қатесіз, әрі түсініп оқуға дағдыландыру керек. .

Slide 5

.

Әдіс-оқу-тәрбие жұмыстарының алдында тұрған міндеттерді дұрыс орындау үшін мұғалім мен оқушының бірлескен жұмысында қолданылатын тәсілдері

Тәсіл-оқыту әдісінің элементі.

Жоспарды хабарлау, оқушы зейінін сабаққа аудару, оқушылардың мұғалім көрсеткен іс-қимылды қайталауы, ақыл-ой жұмыстары тәсілге жатады.

Slide 6

Оқыту

әдістері

Репродуктивтік

Эвристикалық

Әңгімелесу

Бинарлық

Сөздік

Түсіндіру

Көрнекілік

Ойын

Slide 7

Репродуктивті әдіс арқылы оқушы «дайын»білімді есінде сақтап, ойын қатесіз айтып бергенімен, ақыл-ой белсенділігі төмен болады

Эвристикалық әдіс арқылы ақыл-ой жұмысы күшейеді, оқушы білімді өзінің танымдық іс-әрекеті арқылы алады.

Бинарлық әдістер бір-бірімен тығыз байланысты оқыту мен оқудың тәсілдерін қолдануды талап етеді.

Slide 8

Көрнекілік әдісі

Иллюстрация

(плакат, кесте, картина, карта тақтадағы суреттер)

Демонстрация(кино-фильмдер, диафильмдертеледидар)

Slide 9

Ойын әдісі

Ойдан ойға жетелейтін

Алысқа меңзейтін

Өз бетінше күрделі мәселені шешеді

Ынтымақтасып жұмыс жасайды

Қызығушылығын арттырады

Slide 10 Slide 11 Slide 12 Slide 13

Сөздерді дұрыс буынға бөліңіз:

Алма, алмұрт, Айша, Алтынай, Ақшақар, Алакөл, Алматы, Астана, айбатты, ара, аю, аққала, Айзере, асық, Алаша, Айбалта, алты, Айгүл, Айна, адам, ана, ақылды, анар, Асыл, ата

Slide 14

Затты тап ойыны

Бір оқушы кесте бейнеленген бір затты таңдайды, заттың атын атамай, қасиеттерін сипаттайды. Сипаттау кезінде заттың түсін, көлемін (тән емес белгілер де болуы мүмкін ), түрін, неге пайдаланатынын т. б., айтуға болады. Аталған белгілер бойынша затты тез тапқан бала жеңімпаз болады

Slide 15

Жүзеге асыру қадамдары:

1-қадам: шеңбер сызып, ортасына тақырыптың атын жазу, мысалы, «Күз».

2-қадам: жекеақпараттар жазу, нәтижесін жұпта талқылау, шағын топта талқылау.

күз


Ұқсас жұмыстар
Сынып Оқушылар Жоғары деңгей Орта деңгей Төмен деңгей саны
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ОҚУҒА ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН ИННОВАЦИЯЛЫҚ ӘДІСТЕР АРҚЫЛЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Кіші мектеп жасындағы оқушылардың эстетикалық тәрбиесін қалыптастыру
Бастауыш мектеп
Әдістемелік бірлестіктің мақсаты:
Роза қолдану Қалалық сайыс
Бастауыш мектепте информатика негіздерін енгізудің қажеттілігі
Әдістеменің атауы Әдістеменің мақсаты
БАСТАУЫШ СЫНЫПТА ЗАТ ЕСІМДІ МЕҢГЕРТУДІҢ ЖОЛДАРЫ
Орта мектепте геометрияны оқытудың жалпы әдістемелік мәселелері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz