Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдысын қалыптастыру жолдары



Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдысын қалыптастыру жолдары

Бастауыш сынып оқушыларының оқу мен жазу дағдыларын қалыптастыру, байланыстырып сөйлеуге үйрету, алғашқы грамматикалық мағлұматтарды меңгерту
Зерттеу мақсаты

Зерттеу міндеті
Сауат ашу пәнінің мақсатын анықтау
Көркем шығармалардағы мысалдың маңызын қарастыру
Оқыту әдістерін
талдау,
жіктеу
Түрлі әдістер арқылы баланың оқу ынтасын, сабаққа деген қызығушылы -ғын арттыру

Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдысын қалыптастырып, сөйлеу тілін дамыту, жаңа әдістермен қызығушылығын арттыра отырып, сөздерді таза, қатесіз, әрі түсініп оқуға дағдыландыру керек. .

.
Әдіс-оқу-тәрбие жұмыстарының алдында тұрған міндеттерді дұрыс орындау үшін мұғалім мен оқушының бірлескен жұмысында қолданылатын тәсілдері
Тәсіл-оқыту әдісінің элементі.
Жоспарды хабарлау, оқушы зейінін сабаққа аудару, оқушылардың мұғалім көрсеткен іс-қимылды қайталауы, ақыл-ой жұмыстары тәсілге жатады.

Оқыту
әдістері
Репродуктивтік
Эвристикалық
Әңгімелесу
Бинарлық
Сөздік
Түсіндіру
Көрнекілік
Ойын

Репродуктивті әдіс арқылы оқушы «дайын»білімді есінде сақтап, ойын қатесіз айтып бергенімен, ақыл-ой белсенділігі төмен болады
Эвристикалық әдіс арқылы ақыл-ой жұмысы күшейеді, оқушы білімді өзінің танымдық іс-әрекеті арқылы алады.
Бинарлық әдістер бір-бірімен тығыз байланысты оқыту мен оқудың тәсілдерін қолдануды талап етеді.

Көрнекілік әдісі
Иллюстрация
(плакат, кесте, картина, карта тақтадағы суреттер)
Демонстрация(кино-фильмдер, диафильмдертеледидар)

Ойын әдісі
Ойдан ойға жетелейтін
Алысқа меңзейтін
Өз бетінше күрделі мәселені шешеді
Ынтымақтасып жұмыс жасайды
Қызығушылығын арттырады




Сөздерді дұрыс буынға бөліңіз:
Алма, алмұрт, Айша, Алтынай, Ақшақар, Алакөл, Алматы, Астана, айбатты, ара, аю, аққала, Айзере, асық, Алаша, Айбалта, алты, Айгүл, Айна, адам, ана, ақылды, анар, Асыл, ата

Затты тап ойыны
Бір оқушы кесте бейнеленген бір затты таңдайды, заттың атын атамай, қасиеттерін сипаттайды. Сипаттау кезінде заттың түсін, көлемін (тән емес белгілер де болуы мүмкін ), түрін, неге пайдаланатынын т. б., айтуға болады. Аталған белгілер бойынша затты тез тапқан бала жеңімпаз болады

Жүзеге асыру қадамдары:
1-қадам: шеңбер сызып, ортасына тақырыптың атын жазу, мысалы, «Күз».
2-қадам: жекеақпараттар жазу, нәтижесін жұпта талқылау, шағын топта талқылау.
күз
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz