Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдысын қалыптастыру жолдары




Презентация қосу
БАСТАУЫШ СЫНЫП
ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ОҚУ
ДАҒДЫСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
ЖОЛДАРЫ
Зерттеу
мақсаты

Бастауыш сынып оқушыларының оқу мен
жазу дағдыларын
қалыптастыру,байланыстырып сөйлеуге
үйрету,алғашқы грамматикалық
мағлұматтарды меңгерту
Зерттеу міндеті

Түрлі
әдістер
арқылы
Сауат ашу баланың
Көркем оқу
пәнінің
Оқыту
шығармала ынтасын,
мақсатын сабаққа
әдістерін
рдағы
анықтау мысалдың деген
талдау,
маңызын қызығушыл
жіктеу ы -ғын
қарастыру
арттыру
Бастауыш сынып оқушыларының оқу
дағдысын қалыптастырып,сөйлеу тілін
дамыту ,жаңа әдістермен қызығушылығын
арттыра отырып, сөздерді таза, қатесіз, әрі
түсініп оқуға дағдыландыру керек..
. Тәсіл-оқыту әдісінің
Әдіс-оқу-тәрбие элементі.
жұмыстарының алдында Жоспарды хабарлау,оқушы
тұрған міндеттерді дұрыс зейінін сабаққа
орындау үшін мұғалім мен аудару,оқушылардың
оқушының бірлескен мұғалім көрсеткен іс-
жұмысында қолданылатын қимылды қайталауы,ақыл-
тәсілдері ой жұмыстары тәсілге
жатады.
Оқыту
әдістері

Репродуктивтік Эвристикалық

Бинарлық
Әңгімелес
Сөздік
у

Көрнекілік Түсіндіру
Ойын
Репродуктивті әдіс арқылы оқушы
«дайын»білімді есінде сақтап,ойын қатесіз
айтып бергенімен,ақыл-ой белсенділігі
төмен болады

Эвристикалық әдіс арқылы ақыл-ой жұмысы
күшейеді,оқушы білімді өзінің танымдық іс-
әрекеті арқылы алады.

Бинарлық әдістер бір-бірімен тығыз
байланысты оқыту мен оқудың тәсілдерін
қолдануды талап етеді.
Көрнекілік әдісі

Иллюстрация
Демонстрация(кино-
(плакат,кесте,картина,
фильмдер,диафильмдер
карта тақтадағы
теледидар)
суреттер)
Ойдан ойға
жетелейтін
Алысқа
меңзейтін

Ойын әдісі
Өз бетінше
Қызығушылығы
күрделі
н арттырады
мәселені
шешеді
Ынтымақтасы
п жұмыс
жасайды
Сөздерді дұрыс буынға бөліңіз:
Алма, алмұрт, Айша,
Алтынай, Ақшақар, Алакөл,
Алматы, Астана, айбатты,
ара, аю, аққала, Айзере,
асық, Алаша, Айбалта, алты,
Айгүл, Айна, адам, ана,
ақылды, анар, Асыл, ата
Затты тап ойыны
Бір оқушы кесте бейнеленген бір затты
таңдайды, заттың атын атамай, қасиеттерін
сипаттайды. Сипаттау кезінде заттың түсін,
көлемін (тән емес белгілер де болуы мүмкін ),
түрін, неге пайдаланатынын т.б., айтуға
болады.Аталған белгілер бойынша затты тез
тапқан бала жеңімпаз болады
Жүзеге асыру қадамдары:
1-қадам: шеңбер сызып, ортасына
тақырыптың атын жазу, мысалы, «Күз».

күз

2-қадам: жекеақпараттар жазу ,
нәтижесін жұпта талқылау, шағын
топта талқылау.

Ұқсас жұмыстар
Сынып Оқушылар Жоғары деңгей Орта деңгей Төмен деңгей саны
Кіші мектеп жасындағы оқушылардың эстетикалық тәрбиесін қалыптастыру
Бастауыш мектеп
Әдістемелік бірлестіктің мақсаты:
Роза қолдану Қалалық сайыс
Бастауыш мектепте информатика негіздерін енгізудің қажеттілігі
Әдістеменің атауы Әдістеменің мақсаты
БАСТАУЫШ СЫНЫПТА ЗАТ ЕСІМДІ МЕҢГЕРТУДІҢ ЖОЛДАРЫ
Орта мектепте геометрияны оқытудың жалпы әдістемелік мәселелері
Оқушылардың жас және дербес ерекшеліктеріне психологиялық- педагогикалық сипаттама
Пәндер