Интербелсенді оқыту әдістерінің ортакәсіптік білім беру саласындағы ерекшеліктері
Презентация қосу
Қ.И. Сәтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық зерттеу
университеті
«Қолданбалы химия» кафедрасы
Диплом тақырыбы:Интербелсенді оқыту әдістерінің орта-
кәсіптік білім беру саласындағы
ерекшеліктері
Диплом жетекші: Сатыбалдиева Н.К
Орындаған: Еркебай А.А
Жұмыстың өзектілігі оқытyшының мiндeті бәрiн айқындaп бeру ғaна емес,студeнттi
терең ойлayға,прaктикалық әрeкeттeрдiң дaғдысын үйрeтeтіндігіндe.
Президент Нұрсұлтан Назарбаев 2006 жылы мамыр айының 26 жұлдызында Л.Н Гумилев
атындағы Еуразия Ұлттық университетінде оқыған “Инновациялар мен оқу-білімді
жетілдіру арқылы білім экономикасына ” лекциясында : ”Жеке т ұл ғаны функционалды қ
әзірлеу тұжырымдамасынан жеке тұлғаны дамыту тұжырымдамасына көшу ж үріп
жатыр. Жаңа тұжырымдама білім берудің даралық сипатын көздейді,өзін-өзі дамыту ға
қабілеттілігін ескерге мүмкіндік береді“ деп айтқан.яғни б үкіл әлемге б әсеке бола
алатын білім экономикасына жету үшін бәсекеге түсе алатын білім беру ба ғарламаларын
орта-кәсіптік білім беру саласында қолдану өзекті м әселелерді ң бірі. Орта-к әсіптік
білім беру саласында жаңа әдістерді енгізу мәселені ң пайда болу себептеріні ң бірден-бір
бастауы осы. Берілген дипломдық жұмыста интербелсенді оқыту әдістеріні ң орта-
кәсіптік білім беру саласында қолданудың негізі, ерекшеліктер,
мәселелері,келешегі,мүмкіндіктері сипатталды.
Жұмыстың мақсаты интербелсенді оқыту әдістерінің орта-кәсіптік
білім беру саласындағы ерекшеліктерін айқындау.Осыған орай мынадай
міндеттер шешімін тапты:
-коммуникативті біліктер мен дағдыларды дамытуды жүзеге асыру;
-ақпараттық міндеттер;
-студенттердің топта жұмыс істеуде,тәрбиелік міндеттер;
-жаңа технологияның маңызды міндеттері.
Интербелсенді әдiстеменің теориялық негiздeмесi,пайда болу тарихы
Пассивті әдістер Активті әдістер Интербелсенді әдістер
Оқытушы
Мұғалімнің бағытаушы
болуы; дәстүрлі педагогика;
- Жұппен,топпен жұмыс,өзара -Білім,білік,дағыдының
қарым-қатынастың дамуы; басты нысанда болуы;
- Бағалаудың жаңа түрлерін -студенттің кейбір
пайдалану; саладағы іс-
-студенттер көп уақыт бойы әрекеттерін
дербес жұмыс жасайды; құрастырудың
-студенттің сұраққа жалпылама
жауапты өзі ізденуі; ұстанымдарына
-өмірлік машықтардың сүйенуі,анықталған
қалыптасуы; мәселелерді шешудің
дайын әдістері
ИОӘ артықшылығы ДОӘ артықшылығы
ЗЕРТТEУ ОБЪEКТІЛЕPІ МЕН ӘДІСТЕPІ
Зерттеу объектісі-студенттер
Дөңгелек үстел,дискуссия,дебат;
Миға шабуыл;
Зерттеу әдістеріІ
Іскерлік және рөлдік ойындар;
Case study.
I Дөңгелек үстел әдісі
Сабақ тақырыбы: “Эфирлер мен майлар”.
Мақсаты:Эфирлер мен майлардың қасиеттерін,қолданылуы туралы
студенттерді толық ақпаратпен қамту .
I топ
Эфирлер
II топ
Майлар
III топ
Сарапшылар
эфирлер
Абсолютті үлгерім Сапалы үлгерім
Қатысқандар саны 20 20
Үздіктер саны 6 6
Жақсы баға алған 10 10
студенттер саны
Қанағаттанарлық баға 2 2
алған студенттер саны
Қорытынды 90% 80%
Миға шабуыл әдісі
Ұйымдастыру
Жағымды
аудитория
Қызықты
тапсырмалар
Кері
байланыс
Сұрақтар:
1 бөлім Жез қармақтай майысып», «Жез таңдай»,
«Күміс көмей», «Қолдары алтын», «Темірдей
тәртіп», «Сынаптай сырғып...»т.б .Осы
теңеулердің мәнін ашу тапсырмасы,сол арқылы
металдардың қасиетін талдау.
Топтық тапсырмалар
Ауыр металдар 2 бөлім
Түсті металдар
Асыл металдар
3 бөлім Кері байланыс
Абсолютті үлгерім Сапалы
үлгерім
Қатысқандар 23 23
саны
Үздіктер саны 6 6
Жақсы баға алған 14 14
студенттер саны
Қанағаттанарлы 3 3
қ баға алған
студенттер саны
Қорытынды 100% 87%
Үлгерім көрсеткіші
Рөлдік ойын Галогендер
Қатысушылар:
Жүргізуші;
«Тараз химия паркі» директор;
«ХИМ-плюс» ЖШС «Күйдіргіш сода мен
хлор өндірісі» технология бөлімінің
басшысы;
«Каустик» АҚ басқарма төрағасы.
Журналистер.
Абсолютті үлгерім Сапалы үлгерім
Қатысқандар саны 20 20
Үздіктер саны 6 6
Жақсы баға алған 10 10
студенттер саны
Қанағаттанарлық 2 2
баға алған
студенттер саны
Қорытынды 90% 80%
Case study
Сабақ тақырыбы:Спирттер
Топқа бөліну
Ситуациялық жағдай орнату
Қорытынды
ҚОРЫТЫНДЫ
Орта-кәсіптік білім беру салаларында итербелсенді әдісті
қолданудың ерекшеліктері:
Сабақты өмірмен байланыстыру.
Ұжымдық қарым-қатынастың тиімділігі.
Интербелсенді сабақтың құрылымы.
Интербелсенді әдістің қағидалары.
Интербелсенді әдістердің студент психологиясы,үлгерім
ретіне қарай қолданылуымен байланысты
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz