Дамыта оқыту технологиясы




Презентация қосу
Дамыта оқыту
технологиясы
Мақсаты:
Баланың жалпы жан дүниесін, және оның
сезіміне әсер етіп логикалық ойлауын
дамыту. Сөздік қоры мен сөйлеу
мәдениетін қалыптастыру.

Міндеттері:

Оқу материалдарын балаға дайын
күйінде емес, баламен бірлесіп, жалпы
іс - әрекетті ұйымдастыра отырып, алға
қойған міндеттерді түсіндіру сөздік
қоры мен тілдің арасындағы
байланыстылыққа аса көңіл бөлу.
Дамыта оқыту технологиясының балабақша
жағдайында қолдануға болатын тиімді әдістері:

Ой толғаныс
Раунд-
Салыстыру
Ассоциация
Топтау Робин
әдісі
 Ойтолғаныс әдісі немесе психология
тілінде «Миға шабуыл» деп те
аталады.
Бұл әдіс көбіне ұйымдластырылған
оқу іс - әрекетінің тақырыбын ашуда
қолданылады.
Мыс: Жұмбақ шешу, сөзжұмбақ,
суретті ребустар арқылы.
Ассоциация әдісі.
Бұл әдісте берілген тақырып
бойынша балаларда қандай ой
туады соның барлығы сол сөздің
жан - жағына жазылады.
Мыс:
3) ЖАЛПЫ ОТБАСЫ:
Ата, әже, әке, ана, аға, әпке, іні
Салыстыру әдісі. Бұл әдісте
балалар объектілер арасындағы
ұқсастық пен айырмашылықты
анықтайды.
Мысалы: Алма және қызанақтың
ұқсастығы мен айырмашылығы
Раунд - Робин әдісі.
Бұл әдіс өткен немесе жаңа тақырыпты бекіту
үшін қолайлы тәсілдердің бірі. Мұнда әр бала
берілген тақырып туралы не біледі. Бір сөйлем
немесе сөз тіркесі арқылы бірінің айтқанын бірі
қайталамай түгел айтып шығуы тиіс. Мыс:
«Гүлдер» тақырыбында
- Гүл өсімдік
- Гүл әдемі
- Гүлді жұлуға болмайды
- Анамызға сыйлаймыз
- Достарымызға сыйлаймыз т. б.
Топтау әдісі.
Топтау әдісінде балаларды деңгейлеріне
қарай бірнеше топқа бөледі де, өздері
орындай алатындай топтық тапсырма
беріледі.
Мыс: «Пішіндер» тақырыбын өткенде
І топ – Үлестірмелі картадағы
бейнеленген суреттерден геометриялық
пішіндерді тауып, көрсету, атын атау.
ІІ топ - Жіпті пайдалана отырып әртүрлі
пішіндерді жасау.
ІІІ топ - Санағыштан үшбұрыш пен
төртбұрышты құрастыру.
Дамыта оқытудың нәтижелі
болуы тәрбиеші мен
тәрбиеленушінің арасындағы
жаңаша қарым - қатынас
арқылы ғана өз жемісін
береді. Бүгінгі күн
бәсекелестікпен жоғарғы
технологияның, ғылым мен
білімнің заманы.
Табиғатты аялайық
Мақсаты:

1. Білімділік: Қоршаған ортағадеген білімдерін
кеңейту.
2. Дамытушылық: Табиғат байлығын,
сұлулығын сезіне білуге сурет көрінісін
әңгімелеп, бейнелей білуге үйрету және сөздік
қорын молайту..
3. Табиғатты қорғауға, елін, жерін сүюге,
мейірімділікке, ізгілікке тәрбиелеу,экологиялық
тәрбие беру.
Шаттық шеңбер
Біз қандаймыз,
қандаймыз
Шұғылалы
таңдаймыз
Күлімдеген
күндейміз
Ренжуді білмейміз
Қуанамын менде 
Қуанасын сенде
Қуанайық достарым
Бір жылда неше жыл мезгілі бар?
Тірі бөлме өсімдіктермен
жасанды гүлдерді салыстыру.
Ия дұрыс балалар бұл жасанды гүл
ешқашан өспейді. Тірі бөлме өсімдігіне
қараңдаршы қалай жайқалып бой көтеріп
келе жатыр.
Бұл гүлдергеде күтім керек, оған су құю,
түбін қопсыту, оғанда жарық, сәуле , ауа
керек.
Егерде сендердіде ата-аналарың күтіп
баптамаса, сендерге жақсы киім кигізбесе,
жақсы тамақ бермесе сендерде бұлай
үлкен болып өспес едіңдер.
Бұл гүлдердіде күту керек, оларды ескерту
керек екен балалар. 
Ойын:"Жақсы -жаман" ойыны

Ойын ережесі: "Жақсы-жаман қасиеттер
бейнеленген суреттерге қарап "Жақсы" қасиет
болса қол шапалақтау "Жаман" қасиет болса
тып-тыныш отыру.

•Гүлдерге су құю
•Ағаштарды сындыру
•Құстарға жем беру
•Құстың ұясын бұзу
•Гүлдер жұлу
•Құстарға ұя жасап беру.
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Табиғатты қорғап, оны аялау керектігін

Түсінеді: Жер бетінде қай адам баласы болсын мейлі
жан-жануар болсын, өсімдік болсын қай затқада
ауасыз, күнсіз, сусыз, тіршілік жоқ екенін

Қолдана алады: Ойындарға қызығушылықпен
қатысады, Гүлдерді суарып, шаңын сүртіп, түбін
қопсытады.

Ұқсас жұмыстар
Дамыта оқыту технологиясының принциптері
Бастауыш сыныпта қазақ тілін оқытуда жаңа технологияларды қолдану
ОҚЫТУДА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
Мектеп жасына дейінгі балаларды оқытудың технологиясына схемалық сипаттамасы
Дамыта оқытудың маңыздылығы
Білім берудегі педагогикалық технологиялардың оқыту үдерісінде жіктелуі
Мектепке дейінгі ұйымда оқыту технологиялар
Дамыта оқыту
Информатика сабағын түрлендірудегі жаңа ақпараттық технологиялар
Пәндер