Триз әдісін бейнелеу сабағында пайдалану




Презентация қосу
Триз әдісін бейнелеу
сабағында пайдалану
Триз теориясын ойлап табушы
Баку қаласының ғалымы, қиял-жазушы
Генрих Саулович Альтшулер

Генрих Саулович Альтшулердің
еңбегін жалғастырушы жаңашыл
педагог Михаил Наумович Шурерман
Триз дегеніміз не?

Өнертапқыштық
мәселелерді шешу
теориясы

Балалардың шығармашылық
қабілетін дамыту
әдісі
Триз-мектепке дейінгі
балалар үшін

іс-әрекетке
қ ызығ ушылық тарын
дамыта отырып,
барлығ ын жұмылдыру
жүйесі
Триз әдісін сабақта
қолдану

Шығармашылық
Ойлау және елестету Білімді қызықты және қабілеттерін
қабілеттерін тартымды меңгеруге ынталандырады
жетілдіреді көмектеседі және дамытады

Қоршаған ортаға деген
Баланың жетістікке
қызығушылығы мен
жетуіне жағдай
қамқорлығын
туғызады
қолдайды
Триз ә дісін бейнелеу
сабағында қолданудың
мақсаты:

Шығармашыл, ізденімпаз,эстетикалық
дамыған, рухани жетілген,әртүрлі
бейнелеу түрлерінің қызметі арқылы
өз ойын білдіре алатын
жеке тұлғаны тәрбиелеу
Дә стү рден тыс графикалық ә дістер:

• “Саусақтық кескіндеме”
• “Монотопия”
• “Сия тамшысы графикасы”
• Қағаз бетіне шырақданмен сурет салу
• Жартылай құрғақ қатты қылқаламмен нұқып қалу
• Ылғал қағаз бетіне сурет салу
• Поролонмен басу
• Шашырату
Ұйымдастырылған оқу
қызметінің тақырыбы
«Көктем келді»
Мақсаты:

Шырақдан қолдану арқылы сурет
салу , губкамен бояу техникасын
меңгерту.
Білімділігі: Көктем мезгілінің ерекшелігіне тән
белгілерді ажырата білуге үйрету.
Дамытушылығ ы: Балалар бойындағы
шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелігі: Жас ұрпақты табиғатты сүюге, эстетикалық
сезімге тәрбиелеу.
Шаттық шеңбер
Көктем келді еліме ,
Көктем келді жеріме.
Байлық, бақыт тілеймін,
Бүкіл қазақ еліне!
Балалар жаңа техниканы
пайдалана отырып,
шырақданмен сурет салады.
Шырақдан – бөлмені, ашық алаңдарды және
жекелеген заттарды жарықтандырып тұратын
май шам. Оны ескі замандарда қолданған.
Қазақта «Шырағың сөнбесін» деген
сөз бар екен.
Мысалы бізді аналарымыз ,
ә желеріміз шырағым деп еркелетеді.
Қағаз бетіне шырақданмен
сурет салу
Күтілетін нәтиже:
Біледі:суреттің мазмұнын нақты бейнелеуді.
Игереді:эстетикалық сезімін қалыптастыруды.
Меңгереді: шырақданмен сурет салуды
меңгереді.

Ұқсас жұмыстар
Мектепке дейінгі ұйымда оқыту технологиялар
Оқиғаның шиеленісуі
Бастауыш сыныптың қазақ тілі сабақтарында оқытудың көрнекілік әдісін жүзеге асыру жолдары
Оқыту және тәрбие әдістемесі
Домбыра құрылысы
Көрнекілік әдіс
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТІ
Музыканы тыңдау әдістемесі
Пән мен тілді кіріктіріп оқыту
Бейнелеу өнерінің әдістемелік негіздері
Пәндер