Триз әдісін бейнелеу сабағында пайдалану



Триз әдісін бейнелеу
сабағында пайдалану

Триз теориясын ойлап табушы
Баку қаласының ғалымы, қиял-жазушы
Генрих Саулович Альтшулер
Генрих Саулович Альтшулердің
еңбегін жалғастырушы жаңашыл
педагог Михаил Наумович Шурерман

Триз дегеніміз не?
Өнертапқыштық
мәселелерді шешу
теориясы
Балалардың шығармашылық
қабілетін дамыту
әдісі

Триз-мектепке дейінгі
балалар үшін
іс-әрекетке
қызығушылықтарын
дамыта отырып,
барлығын жұмылдыру
жүйесі

Триз әдісін сабақта
қолдану
Ойлау және елестету
қабілеттерін
жетілдіреді
Білімді қызықты және
тартымды меңгеруге
көмектеседі
Шығармашылық
қабілеттерін
ынталандырады
және дамытады
Баланың жетістікке
жетуіне жағдай
туғызады
Қоршаған ортаға деген
қызығушылығы мен
қамқорлығын
қолдайды

Триз әдісін бейнелеу
сабағында қолданудың
мақсаты:
Шығармашыл, ізденімпаз, эстетикалық
дамыған, рухани жетілген, әртүрлі
бейнелеу түрлерінің қызметі арқылы
өз ойын білдіре алатын
жеке тұлғаны тәрбиелеу

Дәстүрден тыс графикалық әдістер:
“Саусақтық кескіндеме”
“Монотопия”
“Сия тамшысы графикасы”
Қағаз бетіне шырақданмен сурет салу
Жартылай құрғақ қатты қылқаламмен нұқып қалу
Ылғал қағаз бетіне сурет салу
Поролонмен басу
Шашырату

Ұйымдастырылған оқу қызметінің тақырыбы
«Көктем келді»

Шырақдан қолдану арқылы сурет салу, губкамен бояу техникасын меңгерту.
Мақсаты:

Білімділігі: Көктем мезгілінің ерекшелігіне тән белгілерді ажырата білуге үйрету.
Дамытушылығы: Балалар бойындағы шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелігі: Жас ұрпақты табиғатты сүюге, эстетикалық сезімге тәрбиелеу.

Көктем келді еліме,
Көктем келді жеріме.
Байлық, бақыт тілеймін,
Бүкіл қазақ еліне!
Шаттық шеңбер



Балалар жаңа техниканы пайдалана отырып, шырақданмен сурет салады.

Шырақдан - бөлмені, ашық алаңдарды және жекелеген заттарды жарықтандырып тұратын май шам. Оны ескі замандарда қолданған.

Қазақта «Шырағың сөнбесін» деген сөз бар екен.
Мысалы бізді аналарымыз, әжелеріміз шырағым деп еркелетеді.




Қағаз бетіне шырақданмен
сурет салу

Біледі:суреттің мазмұнын нақты бейнелеуді.
Игереді:эстетикалық сезімін қалыптастыруды.
Меңгереді: шырақданмен сурет салуды меңгереді.
Күтілетін нәтиже:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz