Мектепке дейінгі балалардың бейнелеу сабақтарында ТРИЗ әдісін қолдану: шырақданмен және губкамен сурет салу техникаларын енгізу


Slide 1

Триз әдісін бейнелеу

сабағында пайдалану

Slide 2

Триз теориясын ойлап табушы

Баку қаласының ғалымы, қиял-жазушы

Генрих Саулович Альтшулер

Генрих Саулович Альтшулердің

еңбегін жалғастырушы жаңашыл

педагог Михаил Наумович Шурерман

Slide 3

Триз дегеніміз не?

Өнертапқыштық

мәселелерді шешу

теориясы

Балалардың шығармашылық

қабілетін дамыту

әдісі

Slide 4

Триз-мектепке дейінгі

балалар үшін

іс-әрекетке

қызығушылықтарын

дамыта отырып,

барлығын жұмылдыру

жүйесі

Slide 5

Триз әдісін сабақта

қолдану

Ойлау және елестету

қабілеттерін

жетілдіреді

Білімді қызықты және

тартымды меңгеруге

көмектеседі

Шығармашылық

қабілеттерін

ынталандырады

және дамытады

Баланың жетістікке

жетуіне жағдай

туғызады

Қоршаған ортаға деген

қызығушылығы мен

қамқорлығын

қолдайды

Slide 6

Триз әдісін бейнелеу

сабағында қолданудың

мақсаты:

Шығармашыл, ізденімпаз, эстетикалық

дамыған, рухани жетілген, әртүрлі

бейнелеу түрлерінің қызметі арқылы

өз ойын білдіре алатын

жеке тұлғаны тәрбиелеу

Slide 7

Дәстүрден тыс графикалық әдістер:

“Саусақтық кескіндеме”

“Монотопия”

“Сия тамшысы графикасы”

Қағаз бетіне шырақданмен сурет салу

Жартылай құрғақ қатты қылқаламмен нұқып қалу

Ылғал қағаз бетіне сурет салу

Поролонмен басу

Шашырату

Slide 8

Ұйымдастырылған оқу қызметінің тақырыбы

«Көктем келді»

Slide 9

Шырақдан қолдану арқылы сурет салу, губкамен бояу техникасын меңгерту.

Мақсаты:

Slide 10

Білімділігі: Көктем мезгілінің ерекшелігіне тән белгілерді ажырата білуге үйрету.

Дамытушылығы: Балалар бойындағы шығармашылық қабілеттерін дамыту.

Тәрбиелігі: Жас ұрпақты табиғатты сүюге, эстетикалық сезімге тәрбиелеу.

Slide 11

Көктем келді еліме,

Көктем келді жеріме.

Байлық, бақыт тілеймін,

Бүкіл қазақ еліне!

Шаттық шеңбер

Slide 12 Slide 13 Slide 14

Балалар жаңа техниканы пайдалана отырып, шырақданмен сурет салады.

Slide 15

Шырақдан - бөлмені, ашық алаңдарды және жекелеген заттарды жарықтандырып тұратын май шам. Оны ескі замандарда қолданған.

Slide 16

Қазақта «Шырағың сөнбесін» деген сөз бар екен.

Мысалы бізді аналарымыз, әжелеріміз шырағым деп еркелетеді.

Slide 17 Slide 18 Slide 19 Slide 20

Қағаз бетіне шырақданмен

сурет салу

Slide 21

Біледі:суреттің мазмұнын нақты бейнелеуді.

Игереді:эстетикалық сезімін қалыптастыруды.

Меңгереді: шырақданмен сурет салуды меңгереді.

Күтілетін нәтиже:


Ұқсас жұмыстар
Сурет салу арқылы мектепке дейінгі балалардың бейнелеу шығармашылығын дамыту
Мектепке дейінгі балалардың шығармашылығын дамытуда дәстүрлі емес сурет салу әдістерінің әдістемесі
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуда балалардың шығармашылық қабілетін дамыту және бейнелеу терапиясының дәстүрден тыс тәсілдері
Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу және құрастыру әрекеттері арқылы бейнелеу қабілеттері мен шығармашылығын дамыту
Мектепке дейінгі білім беруге инновациялық технологияларды енгізу жүйесі
Мектепке дейінгі әр түрлі жастағы топтарда бейнелеу өнерін өткізу әдістемесі
Мектепке дейінгі балалардың шығармашылығын дамыту: мазмұны мен әдістемесі
Мектепке дейінгі жастағы балалардың сенсорлық дамуы және сенсорлық тәрбие әдістемесі
Мектепке дейінгі жастағы балалардың темперамент ерекшеліктері және педагогикалық ұсынымдар
Мектепке дейінгі жастағы балалардың математикалық түсініктерін қалыптастыруды жоспарлау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz