Тәрбие




Презентация қосу
Тәрбие
ЖОСПАР
I.КІРІСПЕ
1.Тәрбие
II.НЕГІЗГІ БӨЛІМ
2.Тәрбие принциптері
3.Тәрбие процесі
3.1.Тәрбие процесінің
ерекшелігі
4.Тәрбие мақсаты
III.ҚОРЫТЫНДЫ
Тәрбие - мақсатқа бағытталған тұлға
бойында көзқарастар мен сенімдер,
қасиеттер мен құндылықтар, мінез-
құлық нормаларын қалыптастыру
процесі.

Тәрбие - мақсатты, арнайы
ұйымдастырылған жан-жақты үйлесімді
дамыған тұлғаны қалыптастыру процесі.
Тәрбие - мақсатты түрде,
адамзаттың өмір сүру
барысында жинақтаған
әлеуметтік тәжірибесін,
ұрпақтан ұрпаққа
алмастыру процесі.
Тәрбие - тұлғаны
қалыптастыруға
бағытталған қоғамдық
институттардың (отбасы,
балабақша, мектеп,
қоғамдық бірлестік) балаға
әсер ету процесі.
Тәрбие принциптері

Принцип-
тері

Тәрбиенің өмір мен
Тәрбиенің Ұжымда және ұжым
Тәжірибемен
мақсаттылығы Арқылы тәрбиелеу
байланысы

Тәрбиеленушінің Тәрбиелік
Тұлғасына қойылатын ықпалдардың Үздіксіздігі мен
Талаптар мен құрметтің тізбектестігі беріктігі
бірлігі жүйелігі

Жас және жеке
Ізгілік бағыттағы Табиғатқа
Ерекшеліктеріне
принцип сәйкестілік принцип
байланысты
Тәрбие процесі

Тәрбие процесі-жеке адам мен балалар ұжымын әлеуметтік
тұрғыдан қалыптастыруда, оларды, өмірге дайындап, қоғамда өз
орнын таба білуге үйретіп, әрбір әрекетімен, қызметімен қоғамға
пайда келтіруде, өз жеке басына қанағаттанған сезіммен қарауға
тәрбиелеу.

Тәрбие процесінің құрылысы өз ерекшеліктеріне байланысты
алдына айқын мақсаттар қойып, тәрбие мазмұның соған негіздеп,
оларды іс-жүзіне асыруда тәрбиенің формалары мен әдіс-
тәсілдерін, объективтік мүмкіндіктерін сонымен қатар ең соңында
жеткен жетістіктерідің қорытындысын белгілейді.

Тәрбие процйесінің екі жақтылық функциясының мәні –педагогтің
белгілі мақсат пен жасаған педагогикалық ықпалы, табиғи түрде,
оқушының өмірі мен іс-әрекеттерінің үйлесуі қажет.
Тәрбие процесінің ерекшеліктері
Тәрбие процесі-жеке тұғаны қалыптастыруды мақсатқа бағытталған үрдіс.
Тәрбие процесі-тәрбиеші мен тәрбиеленушіні ң тиімді өзара іс- әрекеті (ынтықмастығы).
Тәрбие процесінің көп факторларлығы объективтік және субъективті.
Тәрбие процесінің ұзақтылығы тікелей емес тәрбие ықпалы кезеңінен нәтижеден алыстау мен сипатталады.
- Жеке адам тәрбиесі мен
дамуының бірлігі мен өзара
байланыстылығы- тәрбие
процесі заңдылығының
екінші құрамын құрайды.

- Тәрбие процесінің мазмұны
жеке адамның ішкі
позициясына жасаған
ықпалы өте жоғары
болатындығын тәрбиенің
үшінші заңдылығы тудырады
Тәрбие мақсаты түсінігіне сипаттама

Мақсат құру процесі

Мақсатты Оған жету
негіздеу және жолдарын
ұсыну анықтау

Күтілетін
нәтижені
жобалау
Тәрбие мақсаты түсінігіне сипаттама

Тәрбие мақсатын анықтауға әсер ететін
қажеттіліктер мен факторлар.

қажеттіліктер факторлар

әлеуметтік-экономикалық
баланың жағдай
ата-аналардың Тәрбие мақсаты білім беру мекемесінің
жағдайы
педагогтардың
оқушылардың жас және
білім беру дара ерекшеліктері
мекемесінің
Ұжымның даму деңгейі
қоғамның
Бүгінгі таңдағы тәрбие мақсаты мәселесі

Бүгінгі таңдағы педагогикалық еңбектерде тәрбиенің
ортақ мақсаты жан-жақты үйлесімді дамыған
тұлғаны тәрбиелеу деп айқындалып отыр.
Тұлғаның ақыл-ойын қалыптастыру әдістері

Әңгіме

Этикалық сұхбат

Пікірталас

Түсіндіру

Өнеге
Қорытынды
Тәрбие - мақсатқа бағытталған тұлға бойында
көзқарастар мен сенімдер, қасиеттер мен
құндылықтар, мінез-құлық нормаларын
қалыптастыру процесі. Мақсатты, арнайы
ұйымдастырылған жан-жақты үйлесімді
дамыған тұлғаны қалыптастыру процесі.
Тәрбие - мақсатты түрде, адамзаттың өмір
сүру барысында жинақтаған әлеуметтік
тәжірибесін, ұрпақтан ұрпаққа алмастыру
процесі, тұлғаны қалыптастыруға
бағытталған қоғамдық институттардың
(отбасы, балабақша, мектеп, қоғамдық
бірлестік) балаға әсер ету процесі.

Ұқсас жұмыстар
Тәрбие процесінің ерекшеліктері
Тәрбиенің парадигмасы
Тәрбие әдістерінің жіктелуі
ТӘРБИЕ ПРОЦЕССІ
Вставка тәрбие жүйесі Мектеп рисунка ретінде
Тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру формалары
Педагогикада тәрбие әдістерінің түрлері
Тұтас педагогикалық үдерістің (ТПҮ) мәні, құрылымы, оның заңдары мен заңдылықтары
Тәрбие түрлеріне сипаттама
ТӘРБИЕ ОБЬЕКТІСІ МҰҒАЛІМ
Пәндер