Жеке тұлғалар және азаматтық субъектілері
Презентация қосу
Жеке тұлғалар және азаматтық
субъектілері
Орындаған: Пк-32тобының студентті
Тургунбаева Аружан
Жоспар
Жеке тұлғаға түсінік.
Жеке тұлғаны қалыптастырудағы ең
маңызды фактор-тәрбие.
Жеке тұлғаның дамуы.
Жеке тұлғаның азаматтық субъектісі.
Мақсаты: Қалыптасып келе жатқан жеке
тұлғаның әлеуметтік тәжірибені меңгертіп,
оны жан-жақты үйлесімді етіп дамыту.
Міндеті: Жеке тұлғаның дамуын
байланыстыратын өзара факторларларының
мәнісін ашу.
Өзектілігі: Қоғамның, жеке тұлғаның дамуы
мен қалыптасуына тәрбие факторын негіздеу.
Жеке тұлға Психологияда “жеке тұлға” деген
ұғымның әртүрлі түсіндірмелері бар,
бірақ олардың көбісі мына түсінікке
келіп тіреледі: “жеке тұлға” дегеніміз
әлеуметтік қатынастар мен саналы іс
әрекеттің субъектісі ретіндегі индивид.
Жеке тұлғаның ең басты белгісі оның
әлеуметтік мәнінің болуы және оның
әлеуметтік функцияларды
(қызметтерді) (болмысқа, адамдарға,
өзіне,жалпы қоғамға қатысты)
атқаруы. Жеке тұлға, сондай ақ,
психологиялық дамудың белгілі бір
деңгейіне ие (темперамент, мінез,
қабілеттілік, мақсат-мүдделер).
“Даралық” ұғымы бір адамды басқа
бір адамнан, бір тұлғаны басқа
тұлғадан ажыратып, оған өзіне тән
қайталанбас қасиет беретін жалпы
мен жекеден тұрады.
Жеке тұлға,психологиялық дамудың белгілі бір деңгейіне ие
Темперамент Мінез құлық
Мақсат
ҚАабілеттілік
м үдделері
қыл ой
Жеке тұлғаның дамуы мен қалыптасуының
негізгі объективтік факторлары
Тұқымұқуалаушылық Орта Тәрбие
Тәрбие жеке тұлғаны қалыптастырудағы
ең маңызды фактор
Тәрбие – бұл тұлғаның қалыптасуына мақсатты
бағытталған процесс, сонымен қатар тәрбие туа
біткен нышандарды түзетеді және микро-ортаны
өзгертеді. Барлық балалар тәрбиелік-білім беру
мекемелерінен өтеді,ол мекемелер педагогикалық
процесті сауатты құрастырып, оқушылардың жан-
жақты іс-әрекетін нәтижелі ұйымдастырады,
өйткені ол жеке тұлғаның дамуының шешуші
шарты болып табылады.
Жеке тұлғаның дамуы
Даму табиғатқа, қоғамға және әрбір жеке тұлғаға тән жалпы қасиет болып табылады.
Даму дегеніміз – төменнен жоғарыға, қарапайымнан к үрделіге қарай қоз ғалыс;
сатылай эволюциялық ауысу немесе революциялық секіріс т үрінде ж үзеге асатын
жоғары сапалы күйге қарай спиральды өрлеу процесі. Даму барысында барлы қ
философиялық заңдар жүзеге асады: өзгеру, санның сапа ға ауысуы, бір сапаны ң бас қа
бір сапаға ауысуы (бұлардың кейбіреуі, теріске шы ғарылуы). Жеке т ұл ғаны ң қоз ғалыс
күшіне, яғни қарама-қайшылық күресінің арқасында б ұл қоз ғалыста өзгеріс ж үріп
жатыр.
Жеке тұлғаның азаматтық субъектісі.
Құқық субъектілерін сипаттайтын негізгі құқы қ қасиеттері құқы қ
қабілеттілігі болып табылады. Азаматты қ құқы қ қабілеттілігі АК-ті ң
13- бабында азаматтық құқыққа ие болып, міндет ат қару қабілеті барлы қ
азаматтарға бірдей деп тұжырымдалады. Конституцияны ң 14-бабына
сәйкес, заң мен сот алдында жұртың бәрі те ң, тегіне, әлеуметтік,
лауазымдық және мүліктік жағдайына, жынысына, н әсіліне, ұлтына,
тіліне , дінге көзқарасына, нанымына, т ұр ғылы қты жеріне байланысты
немесе кез келген өзге жағдаяттар бойынша ешкімді еш қандай кемсітуге
болмайды. Конституцияның аталған тұжырымына орай азаматтарды
құқық қабілеттілігі заңда бәріне бірдей ж әне бірі ңғай құрыл ған.
Азаматтық кодекстің 13-бабында азаматтаржы құқы қ қабілеттілігі
барлық азаматтар үшін тең дәрежеде екендігі таныл ған. Дейт ұр ғанмен,
құқық қабілеттілігінің теңдік принципі на қты субъективтік құқы қ
шеңберәіне жекеленген азматтарға берілетін міндеттілік те ңдікті
корсетіле қояды деуге болмайды. Азаматтарды ң бәрінде бірдей кез
келген құқықты ала беру мумкіндігі бола бермейді.
Қорытынды
Жеке тұлға дегеніміз- биологиялық құрылысы бар
тіршілік иесі. Жеке тұлға-бұл интегративті жүйе,
ыдырамайтын тұтастық. Оның ең маңызды белгілері-
саналылығы, жауапкершілігі, бостандығы, қадір қасиет,
даралығы. Жеке тұлғаның қалыптасуына, сонымен қатар,
қоршаған орта да әсер етеді, адам және қоғам өміріндегі
әлеуметтік экономикалық, тарихи қалыптасқан
жағдайлар.
“Тәрбиеші тұлғасының жас жанға әсері оқулықтармен де,
моральдық нұсқаулармен де, жазалау мен мадақтау
жүйесімен де алмастыруға болмайтын тәрбиелік к үшті
құрайды”. К.Д.Ушинский.
Пайдаланылған әдебиеттер
Педагогика. С.Әбенбаев, Ж.Әбиев (Астана,2009)
Педагогика. Бейсенбаева А.А 1.3 (Алматы, 2003)
Педагогика. Ж. Қоянбаев, Р. Қоянбаев. (Астана, 1998.)
Назарларыңызға Рахмет!!!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz