Он сұрақ әдісі




Презентация қосу
«Он сұрақ!» әдісі.
(мұғалімдермен жұмыс, гүл, семинар,
сабақ, оқу сөздерін келтіру)
Мұғалім бір оқушыны таңдап алады
және оның маңдайына негізгі сөз
жазылған стикерді жапсырады –
қатысушы сыныпқа 10 сұрақ қоя
алады, оған жауап не ИӘ, не ЖОҚ
деп беріледі.
«Онсұрақ!»
әдісі.

(мұғалімдермен жұмыс, гүл, семинар,
сабақ, оқу сөздерін келтіру)
Мұғалім бір оқушыны таңдап алады
және оның маңдайына негізгі сөз
жазылған стикерді жапсырады –
қатысушы сыныпқа 10 сұрақ қоя
алады, оған жауап не ИӘ, не ЖОҚ
деп беріледі
«Миға шабуыл» стратегиясы

(Мұғалімдермен жұмыс)
Тақырыпқа байланысты идеяларды көбірек жазыңыз.
Уақыт аяқталғанда кезектесіп өз идеяларыңызды
оқисыз, идея қайталанбау керек. Қайталанған
идеяларды сызып тастап отыру керек
4. “3 таяқша” әдісі
(мұғалімдермен жұмыс)
Берілген тақырыпқа байланысты
1 сұрақ
1 жауап
1 идея әр топ даярлап, көпшілікке салады.
Мысалы: “деңгейлі оқыту туралы”
13"Өз жұбыңды тап"
оқыта үйрету ойыны.

Сөз тіркесетірн меңгертуге арналған ойын. Мұғалім
сабақта сөз тіркестерінің лексикалық мағынасын
жаттықтыру мақсатында осы ойынды ойнатуына болады.
Бұл ойында оқушылар саны жұп болуы керек. Мұғалім әр
оқушыға бір-бірден сөз үлестіреді. Барлық оқушылар
өздеріне берілген сөздерді дауыстап оқиды. Осыдан кейін
оқушылар сөз тіркесін жасау үшін өз жұбын іздейді.
Мысалы жаңбыр, жауады, көктем, айлары деген сөздер
таратылады. Жаңбыр деген сөзді оқыған бала жауады деген
сөзді оқыған баланың қасына барып, екеуі бірігіп, жаңбыр
жауады деген тіркесті айтады.
Лездеме

Сіздің топтың 2 қалған оқушысына
бүгінгі сабақтың негізгі сөздерін
түсіндіру үшін сізде 1 мин бар.
Конвертте бір сөзді бір рет алу,
сөздің өзін атамай түсіндіру, сөзді
тапқан бірінші адам конверттен
келесіні таңдайды және
қалғандарына түсіндіреді.
Жадыны дамыуға арналған ойын
• Біз бүгін соңғы бірнеше сабақ барысында
оқыған негізгі сөздер келтірілген. Оларды
жаттау үшін сендерде 2 мин бар.
• Топта шектеулі уақыт ішінде бұл сөздер
еске алу қажет. Барынша көп дұрыс
жауаптарға сыйлық тағайындалады.
• - дұрыс сөз
• + жазу ережесін сақтау
Бірге ойлаймыз.
• Көршілеріңіз естімейтіндей етіп, сіздің
сұрағыңызға жауапты талқылаңыз.
• Мұғаліміңіз 1-4 дейін санды таңдайды;
• Осы санға сәйкес келетін оқушы жауап
береді;
• Талқылау және саралау үшін тамаша
тәсіл.
“Сөзілгек” ойыны
Бұл ойынды әр пәнге лайықтап алуға болады.
Мысалы, математика сабағында: интерактивті
тақтадан бір формула көрсетіледі, бірнеше
секундтан соң жабылады. Ал оқушылар есте
сақтағанын қағазға түсіреді.
Сол формула қайта көрсетіліп, оқушылар өздерін
тексереді. Әрі қарай бірнеше формула көрсетуге
болады. Осылайша оқушының есте сақтау
қабілетінің артуына ықпал ете аламыз.
Орыс тілі мен ағылшын тілі сабақтарында жаңа
сөздерді үйрету барысында да өте тиімді.
т е з? «
ж ә не .
к ө п ы н ы
ім у о й
"К ү й р е т
қ ы т а
о
Мұғалім қазақ тіліне тән белгілі бір дыбысты
атайды, оқушылар сол дыбыс кездесетін
сөздерді атауы керек. Әрбір дұрыс айтылған
сөз үшін мұғалім оқушыға жұлдызша береді.
Көп жұлдызша жинаған бала жеңімпаз
атанады.
Blob Tree ағашы

Бұл парақшаларды сабақ басында немесе сабақ соңында көңіл күйлерін
білу үшін алуға болады. Сонымен бірге Кері байланысқа да алуға болады.
Өтілген сабақтан қаншалықты түсінгенін ағаштағы адамдарды белгілеп
“ Ыстық орындық” әдісі.

Берілген тапсырмаға
байланысты қойылған
сұрақтарға жылдам жауап
беру керек, себебі, орындық
ыстық.
“ Ыстық орындық” әдісі.
Берілген тапсырмаға байланысты
қойылған сұрақтарға жылдам
жауап беру керек, себебі, орындық
ыстық.
“Автор орындығы”
Оқушының өзі жазған шығарма,
эссесін оқытқанда отырғызып
оқытуға болады. Бұл әдістер үй
тапсырмасын сұрауда, өткен
сабақты бекітуде тиімді.
“Автор орындығы”

Оқушының өзі жазған шығарма, эссесін
оқытқанда отырғызып оқытуға
болады. Бұл әдістер үй тапсырмасын
сұрауда, өткен сабақты бекітуде
тиімді.
«Бинго» ойыны.
Лотоға түскен сандарға
байланысты сұрақтар беру.
Мысалы: 16 - сұрақ.
Семинарға не үшін келдіңіз?
Алдымен мұғалімдерге
жауап бергізіп, соңынан
дайын жауапты ашу,
салыстыру.
«Әдіс алмасу үшін.»
«Бинго» ойыны.
Лотоға түскен сандарға
байланысты сұрақтар беру.
Мысалы: 16 - сұрақ.
Семинарға не үшін келдіңіз?
Алдымен мұғалімдерге
жауап бергізіп, соңынан
дайын жауапты ашу,
салыстыру.
«Әдіс алмасу үшін.»
Серпілген сауал
• (Жаңа сабақты бекітуге арналған ойын)
• Тақырыптың түсіну деңгейін
арттыруға және талқылау дағдыларын
дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы
оқушылардың арасында сұрақтарды
лақтырыңыз.
Серпілген сауал
• (Жаңа сабақты бекітуге арналған ойын)
• Тақырыптың түсіну деңгейін
арттыруға және талқылау
дағдыларын дамытуға қол жеткізу
үшін сыныптағы оқушылардың
арасында сұрақтарды лақтырыңыз.
“ПОПС-формула” әдісі
П ұстаным немесе көзқарас ( позиция )
түсіндіру немесе негіздеу (объяснение или
О обоснование)
мысал (пример)
П нәтижесі немесе пайымдау
С (следствие или суждение).

П «Менің ойымша, .... / Я считаю, что …».
«Себебі …». «Потому что, ...»
О «Мен мұны келесі мысалдармен дәлелдей
П аламын ... / Я могу доказать это на п.
«Осыларға сүйене отырып, мен
С мынадай қорытындыға келдім... /
Исходя из этого, я делаю вывод о том, что…»
“ПОПС-формула” әдісі
П ұстаным немесе көзқарас ( позиция )
түсіндіру немесе негіздеу (объяснение или
О обоснование)
мысал (пример)
П нәтижесі немесе пайымдау
С (следствие или суждение).

П «Менің ойымша, .... / Я считаю, что …».
«Себебі …». «Потому что, ...»
О «Мен мұны келесі мысалдармен дәлелдей
П аламын ... / Я могу доказать это на п.
«Осыларға сүйене отырып, мен
С мынадай қорытындыға келдім... /
Исходя из этого, я делаю вывод о том, что…»

Ұқсас жұмыстар
Сұхбат алушы Жауап беруші
Миға шабуыл әдісі
Кейбір оқушылар
Салыстырмалы шырай
Қызметкерлерді жинау және басқару
БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУДЫҢ ЗЕРДЕЛЕ
Оқушылардың көңіл - күйін ширатып, белсенділігін арттыру
Монғолдардың Қазақстан жерін жаулап алуы
ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕР
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс - тәсілдер
Пәндер