Қазақ тілі сабағында ойын түрлерін пайдалану арқылы оқушылардың сауаттылығын арттыру



Шығармашылық тақырыбы:
Қазақ тілі сабағында ойын түрлерін пайдалану арқылы оқушылардың сауаттылығын арттыру

КІРІСПЕ
ҚОРЫТЫНДЫ

Ойын ұғымына түсініктеме берсек - бұл адамның мінез - құлқын өз басқаруымен анықталатын қоғамдық тәжірибені қалыптастыруға арналған жағдаяттар негізідегі іс - әрекеттің бір түрі.

Ойын - адамның өмір танымының алғашқы қадамы.

ОЙЫН АРҚЫЛЫ ОҚУШЫНЕНІ МЕҢГЕРЕДІ


Ойындар
Грамматикалық
фонетикалық
лексикалық
орфографиялық

Ойын түрлері

Ойын түрлері
төмендегідей

«Дыбыстардан сөз құра» ойыны
бала

Мұхтар

«Буындап сөз құрау» ойыны

Төртінші артықты
тап

Қызанақ.
Ол - көкөніс.

Төртінші артықты
тап

Картоп.
Ол - көкөніс.

«Қай сөз артық» ойыны
Қызыл, қара, қарындаш, қысқа.

Тізбек ойыны Берілген сын есімнің соңғы дыбысынан басталатын басқа сын есімді тауып айту тапсырылады: таза - ақылды - . . . . .

«Кім тапқыр?” ойыны

«Ребусты шеш” ойыны


«Адасқан әріптер» ойыны
Айлардың атауын дұрыс жазылуы:
- қаңтар
- ақпан
- наурыз
- мамыр
- маусым
- қыркүйек
- қараша
- қазан
- желтоқсан
- тамыз
- шілде
- сәуір

«Ұйқасын тап» ойыны
Мысалы: Еңбек деген сөзі бар карточканы көрсетеді. Соған қарап түбірлері бірдей сөздерді тез ойлап табу керек.
Еңбекші, еңбекақы

«Әріптерге байланысты сөз айту» ойыны
Мысалы: Ә
Әке, әпке, әпер.

«Тізбектен шықпа» ойыны
Бір оқушы сөздер айтады. Сол сөздің соңғы буынынан басталатын бір сөзді келесі оқушы айту керек.
Кітап - тапсырма - масса - сабақ - бақша - шапан - нан;
Қазақстан - таным - мұғалім.

«Қызық сөздер» ойыны.
Азат
Есек
Нас
Қысым
Ақсық

Ойын «Кім тез?» ай аттарын дұрыс жаз.

«Кім тапқыр»
Ойын шарты: Берілген әріптерден «Отбасы» тақырыбына сөздер тауып, қаламмен қоршау.

«Лото» Мақсаты: оқушыларда заттың атын білідретін сөздер
туралы түсінік қалыптастыру
Сөздерге сұрақ қоя білуге және сауатты оқуға дағдыландыру. Ойын шарты: Суреттегі заттың атын білдіретін кеспе сөздерді тауып, тиісті орнына қою қажет.

«Кім көп біледі?»
Мақсаты: Заттың атын, сынын,
қимылын, санын білдіретін
сөздерді меңгерту.
Ойын шарты: Сынып төрт топқа
бөлінеді. Әр топ өздеріне
берілген сөз таптарына белгілі
бір дыбысқа сай сөз ойлауы
қажет. Мысалы: бала, баяу, бес,
барды. Осы сөздерге сұрақ
қоя білуі керек.

«Ұйқасын тап» ойыны.
Бұл ойын арқылы балалардың білсем деген ұғымы артып, белсенділігі танылады.
Өзінше ноян
Қорқақ кім
( Қоян)
Тұмсығымен шымшып,
Құрт тереді
(Шымшық)
Бата алмас тіпті
Үсті тікен
(Кірпі)
Өңеші кең таңдайын
Дәнге тосты
(Комбайн)

Ұтымдылыққа
Шыдамдылыққа
ОЙЫН
Ұтқырлыққа
Талаптылыққа
Тапқырлыққа
Адамгершілікке
Белсенділікке
Шапшандыққа

Ойын ойнап, ән салмай, өсер бала бола ма деген пікірінен бала өміріне ойынның маңыздылығын көруге болады.
Абай Құнанбайұлы

Назарларыңызға рахмет
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz