Қозғалтқыштың қос иінді- шатунды тобының диагностикасы




Презентация қосу
«Қозғалтқыштың қос иінді-
шатунды тобының
диагностикасы»
Жұмыстың мақсаты: қос иінді-шатынды
тобының бөлшектерінің техникалық
жағдайын шатунды мойынтіректердегі
саңылау үлкендігі мен жұмыс жасамайтын
қозғалтқыш барысында гүрсіл бойынша
анықтауды үйрену, қалдық ресурстардың
түйінін шығару.
Аспаптар мен құрылғылар: автостетоскоп
ТУ IIБе0-003, КИ-5472 құралы майдың
қысымын тексеруге арналған, компрессорлы-
вакуумды құрылғы КИ-4942, КИ-III40M
құралы, барлық құралдарды, жұмысшы және
монтажды қозғалтқыштарды, шатунның
төменгі және жоғарғы басындағы
саңылауларды өлшеуге арналған.
Қауіпсіздік шаралары:
ҚШТ-ң техникалық жағдайының құрамды
параметрлері, шатунның жоғарғы төлкелік бөлігі
мен поршенді саусақ аралығындағы
мойынтіректердегі иінді біліктің саңылаулары
болып табылады. ҚШТ-ң функционалды тәуелді
параметрлері: басты магистральдағы майдың
қысымы, шу мен діріл параметрлері, өнімнің
майдағы детальдардың тозуы мен кетуінің
концентрациясы, шатынды мойынтірекке қатысты
тіке бағыт бойынша поршеннің бос жолының
көлемі, шатунға қатысты тіке бағыт бойынша
поршеннің бос жолының көлемі.
Иінді мойынтіректің жалпы жағдайын, иінді
біліктің атаулы және минималды тұрақты
айналу жиілігі барысында қыздырғыш
қозғалтқыштағы майдың қысымы бойынша
кіріктірілген манометрдің көмегімен бағалау
қажет. Егер қысым қалыпты шекте болса, онда
мойынтіректердің жалпы жағдай
қанағаттандырарлық дегенді білдіреді.
Көрсеткіште май қысымы төмендегенде, аусымды
штуцерлердің (жалғастырғыш тетік) қысымының
өзгеруі барысында, майды жағу үшін демпферді,
сомын (гайка) жамылғысы мен бұрандалы түтігі
бар жалғастырғыш жеңінен, монометрден тұратын
КИ-5472 құрылғысы арқылы тексереді. Жұмыс
жасамай тұрған кезінде, жеңінің бос тұрған соңғы
жағы бітеуішпен жабылады. КИ-5472 құрылғысын,
шамамен монометр датчигін ажыратып, майлы
фильтрге қосады.
КИ-III4ОМ приборының
құрылғысы және тағайындалуы

КИ-III4ОМ ГосНИТИ құрылғысы, Д-37, Д-50, Д-240,
СМД-60, ЯМЗ-238, Д-108 қозғалтқыштарының және
модификацияларының, сонымен қатар шатунды
мойынтіректегі және жоғарғы бас жағындағы барлық
саңылауларының көлемі бойынша жіберілетін
қозғалтқыштардың ПД-8 және ПД-10 қос иінді-шатунды
механизмнің техникалық жағдайын анықтауға
тағайындалған.
Прибор өзіне пневматикалық қабылдағыштан,
цилиндр басына форсунка орнына қатайту
үшін кигізілетін құрылғыға арналған
ауысымдық ернеуден, бағыттаушы штоктың
қатаюы, индикатор аяғымен қатты жалғанған
және пневматикалық қабылдағыштағы
бағыттағышты фиксациялауға арналған 13
тоқтатқыш винттен, сағаттық типтегі
индикатормен бекітілген корпусынан тұрады.
ҚШТ техникалық жағдайын, жұмыс жасамайтын
қозғалтқыш барысында гүрсіл арқылы анықтау
қажет:
фосункаларды шешіп, форсунканың орнына бірінші цилиндрлік құрыл ғыны КИ-
III40M орнату немесе компрессорлы құрылғыға арнайы ұшты қ кигізу керек;
поршеньді қысу ырғағы бойынша ВМТ бірінші цилиндрге қойып, арнайы
құралдары қолдану арқылы немесе тапсырыстарды ң біреуін қоса отырып, д әл сол
жағдайдағы иінді білікті белгілеу керек;
компрессорлы құрылғыны қосып, оның ресерверлені ң бірінде 200-250 кПа (2,0-2,5
кгс/см2) қысым туғызу керек, ал басқа ажыратқышта 60-70 кПа 0,6-0,7 кгс/см2);
поршенді дөңгелек зонасындағы цилиндр блогына қосулы т ұр ған стетоскоп қа
ұштық салып, камерада ажыратуды алма кезек ту ғызып ж әне копрессорлы
құрылғының кранына қайта қосу жолымен сығу ар қылы жо ғар ғы жа ғыны ң г үрсілін
тыңдау;
стетоскоп ұштығын торцқа немесе иінді білікті ң тегершігіне қою, берілген
қысымды ресиверде ұстай ұстай тұрып, иінді білікті ң шатунды мойынтірегіндегі
гурсілді есту;
басқа цилиндрлердегі шатунның басындағы гүрсілді есту.
КИ-III40М приборының көмегімен қос иінді-
шатунды тобындағы саңылауларды өлшеу

1. Приборды жұмысқа дайындау.
2. Форсункаларды шешу, қысу ырғағы бойынша ВМТ жағдайындағы
тексерілетін цилиндрдің поршенін орнату және иінді білікті то қтату.
Шамамен стопорлы винтті босатып және индикатормен және штокпен
жоғарыға қарай көтеріп, құрылғыны форсунка үшін саңылауларда
бекіту.
3. Бағытталушыны поршен түбіндегі шток тіреуішіне дейін жіберу
(индикатор бойынша итермелілігі 1 мм) және оны стопорлы винтпен
белгілеу. Индикаторды нөлге қою.
4.Штуцерге компрессионды-вакуумды құрылғының
шлагындағы прибордың пневматикалық қабылдағышына қосу.
5. Компрессионды-вакуумды құрылғыны қосу, қысым туғызу
және 50-100 кПа (0,5-1,0 кгс/см2) және (0,6-0,7 кгс/см2)
сәйкес ауаны ажырату.
6. Ажыратылған ауаның ресиверін ажыратуды ақырындап
ұлғайту арқылы поршенді кеңістікпен жалғау, поршеннің
алғашқы жағдайының бірінші тоқтауға дейінгі және кейінгі
ауысымы арқылы индикатор бойынша ара қашықтықты
белгілеу. Өлшеу нәтижелерін лабораториялық жұмыс
журналына тіркеу. Поршеннің ауысымы процедурасын
қайталау қажеттілгі туындаған жағдайда, қысым ту ғыза
отырып, сонан соң поршень кеңістігінің үстіндегі қажетті
ажыратуды жасайды.
7.Қалған цилиндрлердегі көрсетілген саңылауларды тексеру
және шатунның төменгі және жоғарғы басындағы барлық
саңылаулардың мағынасы бойынша қалдық ресурстарды
анықтау.
Поршенді бастапқы күйінен бірінші тоқтау ға дейін ауыстыру
шатунды мойынтіректегі саңылауға сәйкес болады, ал
біріншіден екінші тоқтауға дейін – поршеннің жоғарғы жақ
басының - поршенді саусақ саңылауы.
Кесте 1. Шатунды мойынтіректердегі және
шатунның жоғарғы басындағы барлық
саңылауларының салыстырмалы мағынасы
Қозғалтқыштар

Саңылау Д-240,
ЯМЗ-240 Б, СМД-60, А-OIM,
Д-250, Д-37
ЯМЗ-238 МБ СМД-62 A-4I
Д-65н.

Ұқсас жұмыстар
Қозғалтқыш шатундары
ОНЛАЙН САБАҚ
Қозғалтқыштың ақаулары
Сабақты пысықтау
Жану процесі
Қозғалтқыштың негізгі ақаулары
Карбюраторлы қозғалтқыштың қоректендіру жүйесінің құрылымы және бөлшектерінің конструкциясын жобалау
Іштен жану қозғалтқыштарының даму этаптары
Автомобильдердің техникалық қызмет көрсетуді өткізу мерзімі
Сұйытылған газ
Пәндер