Қозғалтқыштың қос иінді- шатунды тобының диагностикасы



«Қозғалтқыштың қос иінді-шатунды тобының диагностикасы»

Жұмыстың мақсаты: қос иінді-шатынды тобының бөлшектерінің техникалық жағдайын шатунды мойынтіректердегі саңылау үлкендігі мен жұмыс жасамайтын қозғалтқыш барысында гүрсіл бойынша анықтауды үйрену, қалдық ресурстардың түйінін шығару.

Аспаптар мен құрылғылар: автостетоскоп ТУ IIБе0-003, КИ-5472 құралы майдың қысымын тексеруге арналған, компрессорлы-вакуумды құрылғы КИ-4942, КИ-III40M құралы, барлық құралдарды, жұмысшы және монтажды қозғалтқыштарды, шатунның төменгі және жоғарғы басындағы саңылауларды өлшеуге арналған.

Қауіпсіздік шаралары:
ҚШТ-ң техникалық жағдайының құрамды параметрлері, шатунның жоғарғы төлкелік бөлігі мен поршенді саусақ аралығындағы мойынтіректердегі иінді біліктің саңылаулары болып табылады. ҚШТ-ң функционалды тәуелді параметрлері: басты магистральдағы майдың қысымы, шу мен діріл параметрлері, өнімнің майдағы детальдардың тозуы мен кетуінің концентрациясы, шатынды мойынтірекке қатысты тіке бағыт бойынша поршеннің бос жолының көлемі, шатунға қатысты тіке бағыт бойынша поршеннің бос жолының көлемі.

Иінді мойынтіректің жалпы жағдайын, иінді біліктің атаулы және минималды тұрақты айналу жиілігі барысында қыздырғыш қозғалтқыштағы майдың қысымы бойынша кіріктірілген манометрдің көмегімен бағалау қажет. Егер қысым қалыпты шекте болса, онда мойынтіректердің жалпы жағдай қанағаттандырарлық дегенді білдіреді.

Көрсеткіште май қысымы төмендегенде, аусымды штуцерлердің (жалғастырғыш тетік) қысымының өзгеруі барысында, майды жағу үшін демпферді, сомын (гайка) жамылғысы мен бұрандалы түтігі бар жалғастырғыш жеңінен, монометрден тұратын КИ-5472 құрылғысы арқылы тексереді. Жұмыс жасамай тұрған кезінде, жеңінің бос тұрған соңғы жағы бітеуішпен жабылады. КИ-5472 құрылғысын, шамамен монометр датчигін ажыратып, майлы фильтрге қосады.

КИ-III4ОМ приборының құрылғысы және тағайындалуы
КИ-III4ОМ ГосНИТИ құрылғысы, Д-37, Д-50, Д-240, СМД-60, ЯМЗ-238, Д-108 қозғалтқыштарының және модификацияларының, сонымен қатар шатунды мойынтіректегі және жоғарғы бас жағындағы барлық саңылауларының көлемі бойынша жіберілетін қозғалтқыштардың ПД-8 және ПД-10 қос иінді-шатунды механизмнің техникалық жағдайын анықтауға тағайындалған.

Прибор өзіне пневматикалық қабылдағыштан, цилиндр басына форсунка орнына қатайту үшін кигізілетін құрылғыға арналған ауысымдық ернеуден, бағыттаушы штоктың қатаюы, индикатор аяғымен қатты жалғанған және пневматикалық қабылдағыштағы бағыттағышты фиксациялауға арналған 13
тоқтатқыш винттен, сағаттық типтегі индикатормен бекітілген корпусынан тұрады.

ҚШТ техникалық жағдайын, жұмыс жасамайтын қозғалтқыш барысында гүрсіл арқылы анықтау қажет:
фосункаларды шешіп, форсунканың орнына бірінші цилиндрлік құрылғыны КИ-III40M орнату немесе компрессорлы құрылғыға арнайы ұштық кигізу керек;
поршеньді қысу ырғағы бойынша ВМТ бірінші цилиндрге қойып, арнайы құралдары қолдану арқылы немесе тапсырыстардың біреуін қоса отырып, дәл сол жағдайдағы иінді білікті белгілеу керек;
компрессорлы құрылғыны қосып, оның ресерверленің бірінде 200-250 кПа (2, 0-2, 5 кгс/см2) қысым туғызу керек, ал басқа ажыратқышта 60-70 кПа 0, 6-0, 7 кгс/см2) ;
поршенді дөңгелек зонасындағы цилиндр блогына қосулы тұрған стетоскопқа ұштық салып, камерада ажыратуды алма кезек туғызып және копрессорлы құрылғының кранына қайта қосу жолымен сығу арқылы жоғарғы жағының гүрсілін тыңдау;
стетоскоп ұштығын торцқа немесе иінді біліктің тегершігіне қою, берілген қысымды ресиверде ұстай ұстай тұрып, иінді біліктің шатунды мойынтірегіндегі гурсілді есту;
басқа цилиндрлердегі шатунның басындағы гүрсілді есту.

КИ-III40М приборының көмегімен қос иінді-шатунды тобындағы саңылауларды өлшеу
1. Приборды жұмысқа дайындау.
2. Форсункаларды шешу, қысу ырғағы бойынша ВМТ жағдайындағы тексерілетін цилиндрдің поршенін орнату және иінді білікті тоқтату. Шамамен стопорлы винтті босатып және индикатормен және штокпен жоғарыға қарай көтеріп, құрылғыны форсунка үшін саңылауларда бекіту.
3. Бағытталушыны поршен түбіндегі шток тіреуішіне дейін жіберу (индикатор бойынша итермелілігі 1 мм) және оны стопорлы винтпен белгілеу. Индикаторды нөлге қою.
4. Штуцерге компрессионды-вакуумды құрылғының шлагындағы прибордың пневматикалық қабылдағышына қосу.

5. Компрессионды-вакуумды құрылғыны қосу, қысым туғызу және 50-100 кПа (0, 5-1, 0 кгс/см2) және (0, 6-0, 7 кгс/см2) сәйкес ауаны ажырату.
6. Ажыратылған ауаның ресиверін ажыратуды ақырындап ұлғайту арқылы поршенді кеңістікпен жалғау, поршеннің алғашқы жағдайының бірінші тоқтауға дейінгі және кейінгі ауысымы арқылы индикатор бойынша ара қашықтықты белгілеу. Өлшеу нәтижелерін лабораториялық жұмыс журналына тіркеу. Поршеннің ауысымы процедурасын қайталау қажеттілгі туындаған жағдайда, қысым туғыза отырып, сонан соң поршень кеңістігінің үстіндегі қажетті ажыратуды жасайды.

7. Қалған цилиндрлердегі көрсетілген саңылауларды тексеру және шатунның төменгі және жоғарғы басындағы барлық саңылаулардың мағынасы бойынша қалдық ресурстарды анықтау.
Поршенді бастапқы күйінен бірінші тоқтауға дейін ауыстыру шатунды мойынтіректегі саңылауға сәйкес болады, ал біріншіден екінші тоқтауға дейін - поршеннің жоғарғы жақ басының - поршенді саусақ саңылауы.

Кесте 1. Шатунды мойынтіректердегі және шатунның жоғарғы басындағы барлық саңылауларының салыстырмалы мағынасы
Саңылау
Қозғалтқыштар
А-OIM,
A-4I
СМД-60, СМД-62
ЯМЗ-240 Б, ЯМЗ-238 МБ
Д-240,
Д-250,
Д-65н.
Д-37
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz