КАРБЮРАТОРЛЫҚ ДВИГАТЕЛЬДІҢ ЦИЛИНДРЛІ – ПОРШЕНДІ ТОБЫНА ДИАГНОСТИКА ЖАСАУ ЖӘНЕ ТЕХНИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ


Slide 1

«Карбюраторлық двигательдің цилиндрлі - поршенді тобына диагностика жасау және техникалық қызмет көрсету»

Slide 2

ЦПТ-ның сыртқы ақауларының белгілері

ЦПТ-ның жұмыс қабілеттілігі поршень гильза арасындағы саны үлкенділігі порщень палецтарының компресслондық сақиналарының жағдайлары, сондай - ақ порщеннің жағдайы арқылы анықталады. ЦПТ-ның ақауларын бағалау әдістерінің (түрлі) мынадай түрлері бар.

Slide 3

Майдың «жағу» шығыны - бұл ЦПТ-ң маңызды көрсеткіштерінің бірі. Майдың шекті шығыны бойынша ЦПТ-ң шекті жағдайын анықтайды. Шекті жану «глушитальдің» айқын түтіндеуі арқылы білінеді. Түтін поршендік сақиналардың тозғанын білдіреді. Қозғыш картеріндегі үлкен көлемді шығу газдары гильзалардың, поршендердің және прошень полецтерінің қатты тозғандығын білдіреді. Алайда май шығу ұзақ уақыт бойы бір қалыпты болады, тек ЦПТ шекті тозғанда ғана бірден жоғарылай бастайды. Қатарлы пайдалану жағдайында жануы (угар) ұзақ уақыт ішінде 0 бойынша алынған жанармай шығынының жалпы шығыны арқылы талдайды.

Slide 4

Қозғыштың жұмыстық кезінде бөтен дыбыстар. Гильза поршеннің қаптағы төзу кезінде жүктелу (погрузка) және иілді білікті төменгі айналым кезінде жай тықыл естіледі. Поршенді полецтердің тықылын қозғалтқыштың бас айналымы кезінде екі қатты метал тықылы арқылы байқалады. Бөтен тықылды дроссельді жабынын бірдей ашық қойғанда және тұтану шамдарын кезекпен кезек айырғанда анықтауға болады.

Slide 5

Шығу газдарының сапасы. Ақаусыз қозғағыштың ең тиімді тежеу режіміндегі жұмысы кезінде шығу газдары түссіз болуы керек. Түтіннің ішкі бөлігінің түсі қақырықтай болу тиіс. Жанармай құрылғысы ақаусыз болып газдар басқа түстері пайда болса, онда ол ЦПТ-ң ақауы бар екендігін білдіреді.

Slide 6

ЦПТ-ң комперсиялық көлеміне қарай диагносткалау

Комперссия бұл ЦПТ-ң техникалық жағдайын көрсеткіш болып табылады. Сығу тактісі кезінде әрбір целиндірдегі қысым 1 кестедеден төмен болмауы тиіс, және әрбір цилиндрдің айырмасы 100кПа аспауы тиіс.

Slide 7

Кесте 1. Сығу тактісі сондағы қысым.

Қозғалтқыш

Қысым

Қозғалтқыш

Қысым

МеМЗ-969

0. 62-0. 65

ВАЗ-2108

1. 0

МеМЗ-245

1. 2

УАЗ-451

0. 7-0. 75

ВАЗ-2101, 2106

1. 2

ЗМЗ-24

1. 0

Slide 8

Комперссияны компрессометр арқылы тексереді. Тексеруді дроссельдік жапқышты толық алып қойып жылытылған қозғ-та жүргізіледі. Компроссометр оталдыру шамықтау тесігіне енгізіледі және көрсету құрылғысының тілі тах көрсеткішке жеткенше стартер арқылы иінді білікті айналдырады. Егер компрессия нормадан төмен болып шықса, онда цилиндірге 25 см3 мотор майын құйып тексеруді қайталау ұсынылады. Компрессияны ұлғайту ЦПТ-ң ақаулы екендігін білдіреді. Егер компрессия өзгермесе онда ақау себебі клапандардың жабылуы, тығыз болмауы немесе блок башсасының төсеніштерінің (прокладки головки) жануы бола алады. Компрессияның бірден төмендеуі поршень сақиналарының сынғандығын білдіреді.

Slide 9

Қолды компрессометр М179 карбюраторлы қозғалтқыш цилиндірлерінің қысымын өлшеуге арналған (Манометр) . Фиксациялы стрелкасы бар мономерт өлшеу кезінде оталдыру жалынының тесігіне тақалып тұратын, соңына конусты ұшы орнатылған метал түтікпен өлшеу кезінде қосылады. Түтік ішінде ауа шығаратын қайту клапаны бұралған.

Slide 10

Компрессометр «BEST» моделіне ұқсас, бірақ корбюраторлы қозғалтқышқа арналған және моношколасының өлшеу шегі 0, 6-1, 2

(6-12 кг с/см3) ал К 183 компрессометрлердің жалпы көрінісі көрсетілген.

Сүрет 1. Компрессометр

Slide 11

ЦПТ-ң сығылған ауа шығуы бойынша диагностикалау

Клапандары жабық болған кезде сығылған ауаның шығып кетуі сақиналардың тозуын, олардың шайқақтығын жоғалтуын, сығуын немесе көпсталуын, цилиндр желеьзкаларының немес поршень жолсалары қабырғаларының тозуын, клапондардың тығыздығын жоғалтуын білдіреді. Сығылған ауаның шығуы мүмкін жолдары 2 суретте көрсетілген.

Сығылған ауаның шығуы мүмкін жолдары 2 суретте көрсетілген.

Сурет 2. Ауаны шығып кетуін анықтау аймақтары: 3 - шығып кету - слағу конолдары арқылы. 2 - шығып кету - май құю мойыншастарды. 1 - шығып кету - ең капала арқылы. 4 - шығып кету - головка және блок арасынан немесе радиотор мойкалық арқ. Ауалық шығып кетуін өлшеу К 69 М құрылысы арқылы жүргізіледі.

Slide 12

К-69М құрылғысының жұмыс бағыты

Автотрактор қозғалғандағы ЦПТ-ң техникалық жағдайын анықтауға арналған К-69М моделіндегі құрылғы автокөліктік кәсіпкерліктерде қолдануға және цилиндрлердің, поршендік сақиналардың, клапандардың, цилиндр диаметрі 50 ден - 130 мм-ге дейінгі автоцилиндрлерінің головка төсенштердің (прокладка) техникалық жағдайын анықтау үшін техникалық жағдайын анықтау үшін техникалық күтім станцияларында қолданылады.

Slide 13

Құрылғы төбесі жабық жағдайда немесе толық жабық жерде -10 +40° С температура аралығында 80 дейінгі ылғалдылықта, 650-800 мм№ рт. ст. атмосфералық қысым жағдайында қолдану керек. Ауада шаң, зиянды газ және металды таттандыратын бу болмауы тиіс.

Slide 14

Қозғалтқыш пен құрылғыны жұмысқа дайындау

Дұрыс көрсеткіштерді қамтамасыз ету үшін қозғалтқышты қалыпты жылулық жағдайына дейін қыздыру қажет, содан кейін шамдардың затяжкасын босатып, қозғалтқышты қайтадан 10-15секундқа қосу керек. Кейін карбюраторлы қозғалтқыштағы шамдарды бұрайды. Карбюраторлы қозғалтқышта бөлгіш үзгіштің қақпағын және токоразносчик шешеді.

Тез түсірілетін муфтаның көмегімен ауа магистралының шлангысын құрылғының кіру штуцерімен байланыстыру қажет. Редуктордың қолұстағышын(рукоятка) айналдыра отырып, өлшеуіш құрылғының тілшесін нольдік көрсеткішке қоямыз, ол 0, 16 МПа қысымына тең. Кешенді қажеттіліктер арсынан тезтусірілетін муфтаға тарировтық штуцерды салып, манометр көрсеткіштерін паспортта көрсетілген көрсеткіштірімен салыстыру 35

керек.

Slide 15

Жұмыстың орындалу тәртібі

1. Бірінші цилиндр шамының тесігіне штуцерды қайтарып, оған сигнализатор кигізу;

2. үзгіш бөлгіштің корпусына қойғышы(подставка) бар шкаланы, ал бөлгіштің валигына тілшені орнату, 5 сурет;

5 сурет. Үзгіш -бөлгішке шкала мен тілшені орнату: 1-қойғышы бар шкала;

2-тілше;

3-үзгіш-бөлгіштің корпусы.

Slide 16
Ұқсас жұмыстар
Машиналарға диагностика жасау құралдарының құрылысымен танысу және оларды қолдану ережелерін меңгеру
Стирлинг қозғалтқышы, жұмыс принципі
Қозғалтқыштың негізгі ақаулары
Двигательдердің атқаратын қызметі мен түрлері
ОНЛАЙН САБАҚ
Сабақты пысықтау
Қозғалтқыштың ақаулары
ЖЕЖ жүйесінің негізгі қағидалары
Жылу қозғалтқыш
Техникалық диагностика құрылымы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz