КАРБЮРАТОРЛЫҚ ДВИГАТЕЛЬДІҢ ЦИЛИНДРЛІ – ПОРШЕНДІ ТОБЫНА ДИАГНОСТИКА ЖАСАУ ЖӘНЕ ТЕХНИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ



«Карбюраторлық двигательдің цилиндрлі - поршенді тобына диагностика жасау және техникалық қызмет көрсету»

ЦПТ-ның сыртқы ақауларының белгілері
ЦПТ-ның жұмыс қабілеттілігі поршень гильза арасындағы саны үлкенділігі порщень палецтарының компресслондық сақиналарының жағдайлары, сондай - ақ порщеннің жағдайы арқылы анықталады. ЦПТ-ның ақауларын бағалау әдістерінің (түрлі) мынадай түрлері бар.

Майдың «жағу» шығыны - бұл ЦПТ-ң маңызды көрсеткіштерінің бірі. Майдың шекті шығыны бойынша ЦПТ-ң шекті жағдайын анықтайды. Шекті жану «глушитальдің» айқын түтіндеуі арқылы білінеді. Түтін поршендік сақиналардың тозғанын білдіреді. Қозғыш картеріндегі үлкен көлемді шығу газдары гильзалардың, поршендердің және прошень полецтерінің қатты тозғандығын білдіреді. Алайда май шығу ұзақ уақыт бойы бір қалыпты болады, тек ЦПТ шекті тозғанда ғана бірден жоғарылай бастайды. Қатарлы пайдалану жағдайында жануы (угар) ұзақ уақыт ішінде 0 бойынша алынған жанармай шығынының жалпы шығыны арқылы талдайды.

Қозғыштың жұмыстық кезінде бөтен дыбыстар. Гильза поршеннің қаптағы төзу кезінде жүктелу (погрузка) және иілді білікті төменгі айналым кезінде жай тықыл естіледі. Поршенді полецтердің тықылын қозғалтқыштың бас айналымы кезінде екі қатты метал тықылы арқылы байқалады. Бөтен тықылды дроссельді жабынын бірдей ашық қойғанда және тұтану шамдарын кезекпен кезек айырғанда анықтауға болады.

Шығу газдарының сапасы. Ақаусыз қозғағыштың ең тиімді тежеу режіміндегі жұмысы кезінде шығу газдары түссіз болуы керек. Түтіннің ішкі бөлігінің түсі қақырықтай болу тиіс. Жанармай құрылғысы ақаусыз болып газдар басқа түстері пайда болса, онда ол ЦПТ-ң ақауы бар екендігін білдіреді.

ЦПТ-ң комперсиялық көлеміне қарай диагносткалау
Комперссия бұл ЦПТ-ң техникалық жағдайын көрсеткіш болып табылады. Сығу тактісі кезінде әрбір целиндірдегі қысым 1 кестедеден төмен болмауы тиіс, және әрбір цилиндрдің айырмасы 100кПа аспауы тиіс.

Кесте 1. Сығу тактісі сондағы қысым.
Қозғалтқыш
Қысым
Қозғалтқыш
Қысым
МеМЗ-969
0. 62-0. 65
ВАЗ-2108
1. 0
МеМЗ-245
1. 2
УАЗ-451
0. 7-0. 75
ВАЗ-2101, 2106
1. 2
ЗМЗ-24
1. 0

Комперссияны компрессометр арқылы тексереді. Тексеруді дроссельдік жапқышты толық алып қойып жылытылған қозғ-та жүргізіледі. Компроссометр оталдыру шамықтау тесігіне енгізіледі және көрсету құрылғысының тілі тах көрсеткішке жеткенше стартер арқылы иінді білікті айналдырады. Егер компрессия нормадан төмен болып шықса, онда цилиндірге 25 см3 мотор майын құйып тексеруді қайталау ұсынылады. Компрессияны ұлғайту ЦПТ-ң ақаулы екендігін білдіреді. Егер компрессия өзгермесе онда ақау себебі клапандардың жабылуы, тығыз болмауы немесе блок башсасының төсеніштерінің (прокладки головки) жануы бола алады. Компрессияның бірден төмендеуі поршень сақиналарының сынғандығын білдіреді.

Қолды компрессометр М179 карбюраторлы қозғалтқыш цилиндірлерінің қысымын өлшеуге арналған (Манометр) . Фиксациялы стрелкасы бар мономерт өлшеу кезінде оталдыру жалынының тесігіне тақалып тұратын, соңына конусты ұшы орнатылған метал түтікпен өлшеу кезінде қосылады. Түтік ішінде ауа шығаратын қайту клапаны бұралған.

Компрессометр «BEST» моделіне ұқсас, бірақ корбюраторлы қозғалтқышқа арналған және моношколасының өлшеу шегі 0, 6-1, 2
(6-12 кг с/см3) ал К 183 компрессометрлердің жалпы көрінісі көрсетілген.
Сүрет 1. Компрессометр

ЦПТ-ң сығылған ауа шығуы бойынша диагностикалау
Клапандары жабық болған кезде сығылған ауаның шығып кетуі сақиналардың тозуын, олардың шайқақтығын жоғалтуын, сығуын немесе көпсталуын, цилиндр желеьзкаларының немес поршень жолсалары қабырғаларының тозуын, клапондардың тығыздығын жоғалтуын білдіреді. Сығылған ауаның шығуы мүмкін жолдары 2 суретте көрсетілген.
Сығылған ауаның шығуы мүмкін жолдары 2 суретте көрсетілген.
Сурет 2. Ауаны шығып кетуін анықтау аймақтары: 3 - шығып кету - слағу конолдары арқылы. 2 - шығып кету - май құю мойыншастарды. 1 - шығып кету - ең капала арқылы. 4 - шығып кету - головка және блок арасынан немесе радиотор мойкалық арқ. Ауалық шығып кетуін өлшеу К 69 М құрылысы арқылы жүргізіледі.

К-69М құрылғысының жұмыс бағыты
Автотрактор қозғалғандағы ЦПТ-ң техникалық жағдайын анықтауға арналған К-69М моделіндегі құрылғы автокөліктік кәсіпкерліктерде қолдануға және цилиндрлердің, поршендік сақиналардың, клапандардың, цилиндр диаметрі 50 ден - 130 мм-ге дейінгі автоцилиндрлерінің головка төсенштердің (прокладка) техникалық жағдайын анықтау үшін техникалық жағдайын анықтау үшін техникалық күтім станцияларында қолданылады.

Құрылғы төбесі жабық жағдайда немесе толық жабық жерде -10 +40° С температура аралығында 80 дейінгі ылғалдылықта, 650-800 мм№ рт. ст. атмосфералық қысым жағдайында қолдану керек. Ауада шаң, зиянды газ және металды таттандыратын бу болмауы тиіс.

Қозғалтқыш пен құрылғыны жұмысқа дайындау
Дұрыс көрсеткіштерді қамтамасыз ету үшін қозғалтқышты қалыпты жылулық жағдайына дейін қыздыру қажет, содан кейін шамдардың затяжкасын босатып, қозғалтқышты қайтадан 10-15секундқа қосу керек. Кейін карбюраторлы қозғалтқыштағы шамдарды бұрайды. Карбюраторлы қозғалтқышта бөлгіш үзгіштің қақпағын және токоразносчик шешеді.
Тез түсірілетін муфтаның көмегімен ауа магистралының шлангысын құрылғының кіру штуцерімен байланыстыру қажет. Редуктордың қолұстағышын(рукоятка) айналдыра отырып, өлшеуіш құрылғының тілшесін нольдік көрсеткішке қоямыз, ол 0, 16 МПа қысымына тең. Кешенді қажеттіліктер арсынан тезтусірілетін муфтаға тарировтық штуцерды салып, манометр көрсеткіштерін паспортта көрсетілген көрсеткіштірімен салыстыру 35
керек.

Жұмыстың орындалу тәртібі
1. Бірінші цилиндр шамының тесігіне штуцерды қайтарып, оған сигнализатор кигізу;
2. үзгіш бөлгіштің корпусына қойғышы(подставка) бар шкаланы, ал бөлгіштің валигына тілшені орнату, 5 сурет;
5 сурет. Үзгіш -бөлгішке шкала мен тілшені орнату: 1-қойғышы бар шкала;
2-тілше;
3-үзгіш-бөлгіштің корпусы.

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz