Виртуалды əлемді ұсыну жəне анимация




Презентация қосу
“Астана медицина университеті” АҚ
Ақпараттық коммуникативтік технология кафедрасы

Презентация
3D
Тақырыбы:Виртуалды əлемді                  ұсыну жəне анимация

     Орындаған:.

Тобы:

Тексерген:

Астана- 2017 жыл.
Шынайы әлем VS Виртуалды әлем

Шынайы мен виртуралды әлемнің айырмашылығы қандай?
Олардың арасына қай жерден шекара қою қажет?
Айналамызда көріп жүрген нысандар: шыны аяқ, мысық,
кітаптар қолымен ұстап, оларды өзгертуге болады. Яғни олар
әбден шынайы. Тіпті жел де шынайы құбылыс, себебі оның
әсер етуін объекттермен өзгерту мүмкін.
Программист математикалық
сипаттау арқылы (қиял көріністі)
объекттер мен шынайы
құбылыстарды немесе ойдан
шығарылған әлемді құрастырады.
Мұндай қиял көріністі виртуалды
объектілері деп атайды. Тек
компьютердің жадында сақталатын
болғандықтан да оларды виртуалды
объектілер дейді, ал компьютер
жадысынан тыс ешқандай виртуалды
объекттер жоқ.
СОНЫМЕН , 3D-ГРАФИКА ДЕГЕНІМІЗ НЕ?
Суретті басыңыз!!!

Көлемдік диаграмма, үш өлшемді
графика (Объемная диаграмма, трехмерная
графика; three dimensional graphis) — үш
өлшемді (көлемді) объектілерді дисплейдің
жазық экранында жаңғырту.
ҮШ ӨЛШЕМДІ БЕЙНЕЛЕРДІ АЛУ ҮШІН БІРНЕШЕ КЕЗЕҢДЕРДЕН ӨТЕДІ:

Модельдеу ­ үш өлшемді объектілер мен 
кейіпкерлерді құру.

Бояу – сурет модельне түстермен бояу.(текстура)

Жарықтандыру ­ жарық көздерің орнату және 
баптау.

Түсіру – сахнаға түсірі нүктелерін таңдау.

5.   Рендеринг – шынайы кескіндемені 
(изображения) құру.
ҮШ ӨЛШЕМДІ ГРАФИКАНЫҢ
ТҮРЛЕРІ
Полигональд
ы

Аналитикалық

Фрактальд
ы
Полигональды графика
Объект полигондар жиынтығынан тұрады. Полигон - бұл жазық көпбұрыш.
Әрбір полигон нүкте жиынтығынан тұрады. 3-өлшемді объект массив немесе
құрылым ретінде беріледі.
ОРЫНДАЛУ ҮРДІСІ
Аналитикалық графика
Объектілерді аналитикалық формулалар арқылы орындалады.
Мысалы: шардың радиусы r нүкте ортасында (x0,y0,z0 ):
   (x­x0)2 +(y­y0)2 +(z­z0)2 =r2
ОРЫНДАЛУ ҮРДІСІ
ФРАКТАЛЬДЫ ГРАФИКА
Фрактал – бұл осындай өзара элементтерден тұратын сурет
болып табылады.
ШЫНАЙ КЕСКІНДІ ЖАСАУ
Объектті құру
1. Объекттің виртуалды қаңқасын жобалау
Объектті құру
Объектті құру
Объектті құру
2. Шынайы визуалды қасиеттерге ұқсас виртуалды материал құру.
Объектті құру
3.Объектке текстураны жобалау
Объектті құру
4.Кеңістікті объект орналасқанына қарай бағыттау керек: жарықтандыру, 
гравитация, беттерінде өзара іс­қимыл жасайтын қасиеттері
ҮШ ӨЛШЕМДІ ГРАФИКАНЫҢ ПРОГРАММАЛАРЫ

•3D Canvas
•Xara 3D
•Adobe Dimension
•Amorphium
•Компас 3D

•PStrata’s Strata 3D •Newtek Lightwave 3D
•ixels •Softimage XSI
•Corel’s Bryce 3D •Alias’s Maya 3D
•Blender •Discreet 3Ds Max

Ұқсас жұмыстар
Мультимедиа технологиясы туралы ақпарат
Сандық дыбыс
Мультимедиялық технологиялар тұжырымдамасы
Power Point программасында жұмыс істеу
Исключить фон образца пунктіне жалаушаны алыңдар
Power Point-та презентация жасау
РАСТРЛЫҚ БЕЙНЕНІ
Мультимедиялық жабдықты демонстрациялық экспериментте қолдану
Электронды есептеуіш машиналардың даму тарихы
Батыс Еуропаның жастар субмәдениеті және олардың қазақстандық жастардың құндылықтық жүйесіне әсері
Пәндер