Барокко


Slide 1

Барокко

Slide 2

16-шы ғасырдың соңғы онжылдығында - 17-ші ғасырдың алғашқы онжылдығында ең маңызды жұмыстарын жасаған екі ұлы итальяндық суретші - Караваджо және Аннибале Карраччи - кескіндемедегі барокко дәстүрінің алдыңғы қатарында. XVI ғасырдың аяғында итальяндық кескіндеме табиғатсыздық пен стиль белгісіздігімен ерекшеленеді. Караваджо және Карраччиөз өнерімен өзінің мінсіздігі мен көркемдігін қайтарды.

Аннибале Карраччи

Караваджо

Slide 3

Барокко (италяндық barocco - әлеміш) . - 17 ғасырдың аяғы мен 18 ғасырдың 1- жартысында Батыс Еуропада дамыған архитектуралық стиль. Барокко Қайта өрлеу дәуірінен кейін пайда болып, Еуропа архитектурасы ауқымынан асқан бірінші әлемдік стиль. Оның негізгі ерекшелігі - көрнекі салтанат, еңселілік, құрылыс жобасы мен қасбетіндегі күрделі формалар, мүсін мен архит. өрнектерді шамадан артық қолдану. Бароккода аумақты мүсін мен кескіндеменің ерекше дамығаны сонша, тіпті негізгі архитектуралық құрылыстың өзімен “тайталасып” қалатын кездері болған.

Шулеры, Караваджо 1594 г.

Slide 4

Миланның туған жерінде Caravaggio атымен аталған Микеланджело Меризи 16 ғасырдың соңында кескіндемедегі жаңа стильді жасаған итальяндық суретшілердің ең маңызды шебері саналады [5] . Діни тақырыптарға салынған суреттері заманауи өмір авторына шынайы сахнаға ұқсайды, бұл ежелгі дәуір мен заманның заманындағы арасындағы айырмашылықты тудырады.

Караваджо. Призвание апостола Матфея.

Италияда

Рим 1600-1606

Slide 5

Барокко өнері Италияда дамыды және гүлденді, онда ең үлкен сәулетші және мүсінші Л. Бернини жұмыс істеді

Slide 6

Барокко өнері таңғажайып, шаттық пен динамикаға, сезімнің қарқындылығы, таразылар мен ырғақтардың, материалдар мен текстуралардың, жарық пен көлеңкедің иллюзорлық және нақты, күшті контрастын біріктіреді.

Барокк бейнелеу өнерінде діни, мифологиялық немесе аллегориялық сипаттағы виртуоздық декоративті композициялар басым, адамның әлеуметтік мәртебесін айрықша белгілейтін салтанатты портреттер.

Slide 7

Кескіндеме, эмоционалдық, ырғақты және бояу тұтастығы, көбінесе мүсіннің еркіндіксіз еркіндігі, мүсінде - пішіннің әдемі ағыны, кескіннің қалыптасуының өзгермелілігі сезімі, аспектілер мен әсерлердің байлығы үлкен маңызға ие.

Slide 8

Кейінірек итальяндық барокко С. Роза мен А. Магнаско кескіндемесіне, Дж. Б. Тьеполо суреттерінің басталу жеңілдігіне айналды. Фландрияда 1566-1602 голландтық буржуаз революциясынан туылған әлемдік көзқарас барокко-қуатты тіршілікке негізделген шынайы принциптерді кескіндеме өнеріне әкелді.

Slide 9

Испан кескіндеме ешқашан ғибадатханалардың «қабырғаларынан» шықпайтын көрінген. Бірақ оны Диего Веласцес (1599-1660) - психологиялық портреттің, кейіпкерлердің суретшісінің керемет шебері жасаған. Оның картиналары композициялардың көпфункционалды күрделілігімен, көпфункционалды, экстремалды детальмен, тамаша түс басқарумен сипатталады. Веласкес - кескіндеменің керемет полифонисті. «Таңғы ас», «Olivares портреті», «Jester», «Breda жеткізу» («Spears»), «Spinning».

Slide 10

«Гадалка» (1594)

Slide 11

«Давид с головой Голиафа» (1607-1610)

Караваджо өнері көптеген итальяндықтардың ғана емес, сондай-ақ XVII ғасырдың батыстық еуропалық шеберлерінің шығармашылығына үлкен әсерін тигізді.

«Больной Вакх» (фрагмент) (1593), галерея Боргезе


Ұқсас жұмыстар
Барокко сәулетінің негізгі ерекшеліктері
Барокко сәулеті
Батыс Еуропада дамыған архитектуралық стиль
ЗАЛДАРДЫҢ ИНТЕРЬЕРЛЕРІ
Әдебиеттанудағы ағымдар - бағыттар, әдебиет теориясының зерттелуі
Қазақ тілі және әдебиеті факультеті
Ландшафттық дизайнның қалыптасуы, түрлері және оның ерекшеліктері
Бөлмені тоқыма материалдарымен аймақтарға бөлу
Дюрердің көркем тілі күрделенген, аллегориялы
Қайта өрлеу кезеңінің сәулет өнері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz