Барокко




Презентация қосу
Барокко
16-шы ғасырдың соңғы
онжылдығында - 17-ші ғасырдың
алғашқы онжылдығында ең маңызды
жұмыстарын жасаған екі ұлы Караваджо
итальяндық суретші - Караваджо
және Аннибале Карраччи -
кескіндемедегі барокко дәстүрінің
алдыңғы қатарында. XVI ғасырдың
аяғында итальяндық кескіндеме
табиғатсыздық пен стиль
белгісіздігімен ерекшеленеді.
Караваджо және Карраччиөз
өнерімен өзінің мінсіздігі мен
көркемдігін қайтарды.

Аннибале Карраччи
Барокко (италяндық barocco
— әлеміш). — 17 ғасырдың
аяғы мен 18 ғасырдың 1-
жартысында Батыс Еуропада
дамыған архитектуралық
стиль. Барокко Қайта өрлеу
дәуірінен кейін пайда болып,
Еуропа архитектурасы
ауқымынан асқан бірінші
әлемдік стиль. Оның негізгі
ерекшелігі — көрнекі салтанат,
еңселілік, құрылыс жобасы
мен қасбетіндегі күрделі
формалар, мүсін мен архит.
өрнектерді шамадан артық
қолдану. Бароккода аумақты
мүсін мен кескіндеменің
ерекше дамығаны сонша, тіпті
негізгі архитектуралық
құрылыстың өзімен
“тайталасып” қалатын кездері
Шулеры, Караваджо 1594 г.
болған.
Италияда
Миланның туған жерінде
Caravaggio атымен
аталған Микеланджело
Меризи 16 ғасырдың
соңында кескіндемедегі
жаңа стильді жасаған
итальяндық
суретшілердің ең
маңызды шебері
саналады [5]. Діни
тақырыптарға салынған
суреттері заманауи өмір
авторына шынайы
сахнаға ұқсайды, бұл
ежелгі дәуір мен
заманның заманындағы
арасындағы
айырмашылықты
Караваджо. Призвание апостола Матфея. Рим 1600- тудырады.
Барокко өнері
Италияда дамыды
және гүлденді, онда
ең үлкен сәулетші
және мүсінші
Л.Бернини жұмыс
істеді
Барокко өнері таңғажайып,
шаттық пен динамикаға,
сезімнің
қарқындылығы,таразылар мен
ырғақтардың, материалдар
мен текстуралардың, жарық
пен көлеңкедің иллюзорлық
және нақты, күшті контрастын
біріктіреді.

Барокк бейнелеу өнерінде
діни, мифологиялық немесе
аллегориялық сипаттағы
виртуоздық декоративті
композициялар басым,
адамның әлеуметтік
мәртебесін айрықша
белгілейтін салтанатты
портреттер.
Кескіндеме,
эмоционалдық,
ырғақты және
бояу тұтастығы,
көбінесе мүсіннің
еркіндіксіз
еркіндігі, мүсінде
- пішіннің әдемі
ағыны, кескіннің
қалыптасуының
өзгермелілігі
сезімі, аспектілер
мен әсерлердің
байлығы үлкен
маңызға ие.
Кейінірек итальяндық
барокко С. Роза мен А.
Магнаско
кескіндемесіне, Дж. Б.
Тьеполо суреттерінің
басталу жеңілдігіне
айналды. Фландрияда
1566-1602 голландтық
буржуаз
революциясынан
туылған әлемдік
көзқарас барокко-
қуатты тіршілікке
негізделген шынайы
принциптерді
кескіндеме өнеріне
әкелді.
Испан кескіндеме ешқашан
ғибадатханалардың
«қабырғаларынан» шықпайтын
көрінген. Бірақ оны Диего
Веласцес (1599-1660) -
психологиялық портреттің,
кейіпкерлердің суретшісінің
керемет шебері жасаған. Оның
картиналары композициялардың
көпфункционалды
күрделілігімен,
көпфункционалды, экстремалды
детальмен, тамаша түс
басқарумен сипатталады.
Веласкес - кескіндеменің
керемет полифонисті. «Таңғы
ас», «Olivares портреті», «Jester»,
«Breda жеткізу» («Spears»),
«Гадалка» (1594)
Караваджо өнері көптеген
итальяндықтардың ғана емес,
сондай-ақ XVII ғасырдың батыстық
еуропалық шеберлерінің
шығармашылығына үлкен әсерін
тигізді.

«Давид с головой Голиафа» (1607-1610) «Больной Вакх» (фрагмент) (1593), галерея Боргезе

Ұқсас жұмыстар
Барокко сәулетінің негізгі ерекшеліктері
Барокко сәулеті
Батыс Еуропада дамыған архитектуралық стиль
ЗАЛДАРДЫҢ ИНТЕРЬЕРЛЕРІ
Әдебиеттанудағы ағымдар - бағыттар, әдебиет теориясының зерттелуі
Қазақ тілі және әдебиеті факультеті
Ландшафттық дизайнның қалыптасуы, түрлері және оның ерекшеліктері
Бөлмені тоқыма материалдарымен аймақтарға бөлу
Дюрердің көркем тілі күрделенген, аллегориялы
Қайта өрлеу кезеңінің сәулет өнері
Пәндер