Кәсіпорынның маркетингтік және өндірістік қызметін ұйымдастыру және жоспарлау


Slide 1

КӘСІПОРЫННЫҢ МАРКЕТИНГТІК ЖӘНЕ ӨНДІРІСТІК ҚЫЗМЕТІ

Slide 2

Жоспары:

Маркетингтің өндірісті ұйымдастыруға және кәсіпорынның негізгі функцияларына ықпалы

Маркетингтік шешімдерге арналған ақпараттар

Кәсіпорынның өндірістік бағдарламасын әзірлеу

Slide 3

Маркетинг - жоғары пайда табу мақсатында тұтынушының сұранысын зерттеу негізінде кәсіпорын, фирма, корпорция тауарын өңдеу, өндіру және сату қызметін ұйымдастыру жүйесі болып табылады.

Өндіруші мен тұтынушыны байланыстыру, олардың бірін-бірі табуына көмектесу - бұл кез-келген маркетингтік қызметтің негізгі мақсаты.

Маркетингтік қызмет жағдайында нарықтың 2 түрін қарастырады:

Сатушы нарығы - бұл, ережеге сәйкес тапшылық нарығы, мұнда сатушы үлкен билікке ие, сондықтан сатып алушы анағұрлым белсенділік танытуы қажет.

Сатып алушы нарығы - бұл ережеге сәйкес, қаныққан нарық, бұл жерде сатып алушы үлкен билікке ие, ал сатушы белсенділік танытуы қажет.

Slide 4

Нарықты зерттеу екі тұрғыда жүргізіледі:

сипаттамалық ерекшелігі, қажеттілігі мен мүмкіншілігі;

оның сыйымдылығы, толықтыру дәрежесі, бәсеке жағдайы, ұқсас тауардың пайда болу ықтималдылығы және т. б.

Slide 5

МАРКЕТИНГТІК АЯДА КЕЛЕСІ МІНДЕТТЕР ОРЫНДАЛАДЫ:

нарықты кешенді зерттеу;

әлеуетті сұраныс пен қанағаттандырылмаған қажеттілікті анықтау;

тауар ассортименті мен бағаны жоспарлау;

нақты сұранысты анғұрлым толық қанағаттандыру үшін шараларды қарастыру;

өткізуді жоспарлау мен жүзеге асыру;

өндірісті басқару мен ұйымдастыруды жетілдіру бойынша шараларды қарастыру.

Notes: карастыру

Slide 6

Маркетингтің негізгі принципі - жалпыға бірдей мақсаттылығы, яғни өндірістің соңғы нәтижесін тұтынушының нақты талабы мен жағдайына бағдарлау.

Осындай негізгі принциптен бірқатар басқа принциптер туындайды:

Slide 7 Slide 8

Маркетингтегі ең бастысы - мақсатты бағыт пен кешендік, яғни кәсіпкерлік, шаруашылық, өндірістік және өткізу қызметінің бірігуі.

Маркетинг мақсаты - өндірістік тауардың өндірісі мен өткізудің жоғарғы рентабельділігін қамтамасыз ету.

Кешендік - бұл маркетингті пайдалану, оны тек жүйе ретінде қолданған жағдайда ғана әсер береді.

Slide 9 Slide 10

Есеп - басқару процесін тиімді ұйымдастыру үшін ақпарат қорын толық алу мақсатында шаруашылық қызметін сипаттау барысында қолданылатын мәліметтерді тіркеу жүйесі.

Есептің негізгі үш түрі қолданылады: Оперативтік,

Бухгалтерлік

Статистикалық.

Slide 11 Slide 12 Slide 13
Ұқсас жұмыстар
Кәсіпорынның маркетингтік қызметін ұйымдастыру, басқару және талдауы
Кәсіпорынның инновациялық қызметін ұйымдастыру негіздері
Кәсіпорынның кәсіпкерлік қызметін ұйымдастыру және шағын кәсіпорындардың дамуы
Кәсіпорынның маркетингтік қызметі мен стратегиялары: маркетингтік орта, зерттеу әдістері және Рахат компаниясының тәжірибелік талдауы
Мейрамхана бизнесіндегі маркетингтік жоспарлау мен стратегиялар
Кәсіпорынның ішкі жоспарлауы: жоспарлау түрлері, өндіріс көлемін болжау және шығындарды жоспарлау
Кәсіпорынды басқаруды ұйымдастыру: басқару құрылымы, функциялары мен маркетингтік тәсілдер
Өнеркәсіптік кәсіпорынның инвестициялық қызметін талдау: ҚазМұнайГаз ұлттық компаниясының мысалы
Кәсіпорынның негізгі өндірістік қорлары және айналым қорлары
Кәсіпорынның өндірістік құрылымын талдау және жетілдіру жолдары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz