КӘСІПОРЫННЫҢ МАРКЕТИНГТІК ЖӘНЕ ӨНДІРІСТІК ҚЫЗМЕТІ



КӘСІПОРЫННЫҢ МАРКЕТИНГТІК ЖӘНЕ ӨНДІРІСТІК ҚЫЗМЕТІ

Жоспары:
Маркетингтің өндірісті ұйымдастыруға және кәсіпорынның негізгі функцияларына ықпалы
Маркетингтік шешімдерге арналған ақпараттар
Кәсіпорынның өндірістік бағдарламасын әзірлеу

Маркетинг - жоғары пайда табу мақсатында тұтынушының сұранысын зерттеу негізінде кәсіпорын, фирма, корпорция тауарын өңдеу, өндіру және сату қызметін ұйымдастыру жүйесі болып табылады.
Өндіруші мен тұтынушыны байланыстыру, олардың бірін-бірі табуына көмектесу - бұл кез-келген маркетингтік қызметтің негізгі мақсаты.
Маркетингтік қызмет жағдайында нарықтың 2 түрін қарастырады:
Сатушы нарығы - бұл, ережеге сәйкес тапшылық нарығы, мұнда сатушы үлкен билікке ие, сондықтан сатып алушы анағұрлым белсенділік танытуы қажет.
Сатып алушы нарығы - бұл ережеге сәйкес, қаныққан нарық, бұл жерде сатып алушы үлкен билікке ие, ал сатушы белсенділік танытуы қажет.

Нарықты зерттеу екі тұрғыда жүргізіледі:
сипаттамалық ерекшелігі, қажеттілігі мен мүмкіншілігі;
оның сыйымдылығы, толықтыру дәрежесі, бәсеке жағдайы, ұқсас тауардың пайда болу ықтималдылығы және т. б.

МАРКЕТИНГТІК АЯДА КЕЛЕСІ МІНДЕТТЕР ОРЫНДАЛАДЫ:
нарықты кешенді зерттеу;
әлеуетті сұраныс пен қанағаттандырылмаған қажеттілікті анықтау;
тауар ассортименті мен бағаны жоспарлау;
нақты сұранысты анғұрлым толық қанағаттандыру үшін шараларды қарастыру;
өткізуді жоспарлау мен жүзеге асыру;
өндірісті басқару мен ұйымдастыруды жетілдіру бойынша шараларды қарастыру.
Notes: карастыру

Маркетингтің негізгі принципі - жалпыға бірдей мақсаттылығы, яғни өндірістің соңғы нәтижесін тұтынушының нақты талабы мен жағдайына бағдарлау.
Осындай негізгі принциптен бірқатар басқа принциптер туындайды:


Маркетингтегі ең бастысы - мақсатты бағыт пен кешендік, яғни кәсіпкерлік, шаруашылық, өндірістік және өткізу қызметінің бірігуі.
Маркетинг мақсаты - өндірістік тауардың өндірісі мен өткізудің жоғарғы рентабельділігін қамтамасыз ету.
Кешендік - бұл маркетингті пайдалану, оны тек жүйе ретінде қолданған жағдайда ғана әсер береді.


Есеп - басқару процесін тиімді ұйымдастыру үшін ақпарат қорын толық алу мақсатында шаруашылық қызметін сипаттау барысында қолданылатын мәліметтерді тіркеу жүйесі.
Есептің негізгі үш түрі қолданылады: Оперативтік,
Бухгалтерлік
Статистикалық.



- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz