ЭКОЛОГИЯ және ТҰРАҚТЫ ДАМУ


Slide 1

ЭКОЛОГИЯ және ТҰРАҚТЫ ДАМУ

Ағза және тіршілік орталары

Slide 2

ЭКОЛОГИЯ және ТҰРАҚТЫ ДАМУ

1. Аутэкология - особьтар экологиясы.

2. Негізгі тіршілік орталары және экологиялық топтар.

Slide 3

Экология және тұрақты даму пәнінде қарастырылатын тақырыптар:

АУТЭКОЛОГИЯ

ЭКОЛОГИЯЛЫҚ

ФАКТОРЛАР

ЭКОЛОГИЯЛЫҚ

ЗАҢДАР

ТІРШІЛІК ОРТАЛАРЫ

Slide 4

ЭКОЛОГИЯ және ТҰРАҚТЫ ДАМУ

Аутэкология - бұл бір түр өкілінің немесе особьтың қоршаған ортасымен өзара байланыстарын зерттейтін экологияның бір бөлімі.

Басқаша айтқанда, аутэкология тірі ағзаға қоршаған орта факторларының әсерін және сол әсерлерге особьтың табиғи реакцияларын зерттейді. Ортаның ағзаға әсері жеке факторлар арқылы бағаланады.

Notes: На первых уроках по новой для школьников дисциплине экологии интересно узнать, как сами школьники понимают основную цель и задачи этой интегративной науки, что они знают об экологических проблемах, каковы источники этой информации. Небезынтересно, с педагогической точки зрения, было бы посмотреть, как учащиеся смогли бы изобразить понятие «экология» графически, т. е. создать графический образ экологии как науки.

Может быть полезным попросить школьников предложить 3-5 ключевых слов, которые, с их точки зрения, должны быть обязательно в определении экологии как науки. Как правило, такими словами являются: природа, человек, загрязнение, животные, растения и др. Таким образом, обыгрывая смысл предложенных школьниками понятий, учитель постепенно может перейти к их систематизации и подведению самих учащихся к системообразующим понятиям «живые системы» и «ОКРУЖАЮЩАЯ СРЕДА».

Затем учитель может перейти к изложению непосредственного материала.

Слово «экология» было впервые использовано немецким биологом Эрнстом Геккелем в работе «Всеобщая морфология организмов» (1866 г. ) . «Экология» происходит от двух греческих слов: oicos, что означает дом, жилище, и logos - наука. В буквальном смысле, экология - это «наука о местообитании». Термин «экология» введен в науку 14 сентября 1866 года, когда автором было подписано предисловие к книге «Всеобщая морфология организмов». В отечественной литературе нередко указывается 1869 год, что связано с выходом из печати публичной академической лекции Э. Геккеля «О ходе развития и задачах экологии».

Современное определение экологии можно сформулировать следующим образом:

«экология - это комплексная наука, изучающая законы существования (функционирования) живых систем в их взаимодействии с окружающей средой».

В школьном курсе экологии учащиеся ознакомятся с такими интересными направлениями современной экологии, как классическая экология, глобальная экология, социальная экология, геоэкология, экология человека, прикладная экология (промышленная экология, агроэкология, урбоэкология (экология города), радиоэкология), мониторинг окружающей среды.

Slide 5

ЭКОЛОГИЯ және ТҰРАҚТЫ ДАМУ

Тіршілік ортасы - дегеніміз кез келген ағзаның өсіп-өнуіне, көбеюіне және ұрпақтарын жалғастыруына қолайлы табиғи және тарихи қалыптасқан орта.

Қазіргі кезде Жер шарында эволюция барысында негізгі төрт тіршілік орталары қалыптасқан. Әрбір тіршілік ортасының өзіне тән шектеуші экологиялық факторлары мен орта мекендеушілері бар.

ТІРШІЛІК ОРТАЛАРЫ:

Су ортасы

Құрлық- әуе ортасы

Топырақ ортасы

Ағзалық орта

Notes: На первых уроках по новой для школьников дисциплине экологии интересно узнать, как сами школьники понимают основную цель и задачи этой интегративной науки, что они знают об экологических проблемах, каковы источники этой информации. Небезынтересно, с педагогической точки зрения, было бы посмотреть, как учащиеся смогли бы изобразить понятие «экология» графически, т. е. создать графический образ экологии как науки.

Может быть полезным попросить школьников предложить 3-5 ключевых слов, которые, с их точки зрения, должны быть обязательно в определении экологии как науки. Как правило, такими словами являются: природа, человек, загрязнение, животные, растения и др. Таким образом, обыгрывая смысл предложенных школьниками понятий, учитель постепенно может перейти к их систематизации и подведению самих учащихся к системообразующим понятиям «живые системы» и «ОКРУЖАЮЩАЯ СРЕДА».

Затем учитель может перейти к изложению непосредственного материала.

Слово «экология» было впервые использовано немецким биологом Эрнстом Геккелем в работе «Всеобщая морфология организмов» (1866 г. ) . «Экология» происходит от двух греческих слов: oicos, что означает дом, жилище, и logos - наука. В буквальном смысле, экология - это «наука о местообитании». Термин «экология» введен в науку 14 сентября 1866 года, когда автором было подписано предисловие к книге «Всеобщая морфология организмов». В отечественной литературе нередко указывается 1869 год, что связано с выходом из печати публичной академической лекции Э. Геккеля «О ходе развития и задачах экологии».

Современное определение экологии можно сформулировать следующим образом:

«экология - это комплексная наука, изучающая законы существования (функционирования) живых систем в их взаимодействии с окружающей средой».

В школьном курсе экологии учащиеся ознакомятся с такими интересными направлениями современной экологии, как классическая экология, глобальная экология, социальная экология, геоэкология, экология человека, прикладная экология (промышленная экология, агроэкология, урбоэкология (экология города), радиоэкология), мониторинг окружающей среды.

Slide 6

ЭКОЛОГИЯ және ТҰРАҚТЫ ДАМУ

Notes: На первых уроках по новой для школьников дисциплине экологии интересно узнать, как сами школьники понимают основную цель и задачи этой интегративной науки, что они знают об экологических проблемах, каковы источники этой информации. Небезынтересно, с педагогической точки зрения, было бы посмотреть, как учащиеся смогли бы изобразить понятие «экология» графически, т. е. создать графический образ экологии как науки.

Может быть полезным попросить школьников предложить 3-5 ключевых слов, которые, с их точки зрения, должны быть обязательно в определении экологии как науки. Как правило, такими словами являются: природа, человек, загрязнение, животные, растения и др. Таким образом, обыгрывая смысл предложенных школьниками понятий, учитель постепенно может перейти к их систематизации и подведению самих учащихся к системообразующим понятиям «живые системы» и «ОКРУЖАЮЩАЯ СРЕДА».

Затем учитель может перейти к изложению непосредственного материала.

Слово «экология» было впервые использовано немецким биологом Эрнстом Геккелем в работе «Всеобщая морфология организмов» (1866 г. ) . «Экология» происходит от двух греческих слов: oicos, что означает дом, жилище, и logos - наука. В буквальном смысле, экология - это «наука о местообитании». Термин «экология» введен в науку 14 сентября 1866 года, когда автором было подписано предисловие к книге «Всеобщая морфология организмов». В отечественной литературе нередко указывается 1869 год, что связано с выходом из печати публичной академической лекции Э. Геккеля «О ходе развития и задачах экологии».

Современное определение экологии можно сформулировать следующим образом:

«экология - это комплексная наука, изучающая законы существования (функционирования) живых систем в их взаимодействии с окружающей средой».

В школьном курсе экологии учащиеся ознакомятся с такими интересными направлениями современной экологии, как классическая экология, глобальная экология, социальная экология, геоэкология, экология человека, прикладная экология (промышленная экология, агроэкология, урбоэкология (экология города), радиоэкология), мониторинг окружающей среды.

Slide 7

ЭКОЛОГИЯ және ТҰРАҚТЫ ДАМУ

СУ ТІРШІЛІК ОРТАСЫ

Су ортасының тек өзіне тән бірқатар арнайы қасиеттері бар. Оларға: су тығыздығы, су қысымы, оттегінің құрамы, күн сәулесін сіңіруі т. б. жатады. Соған байланысты мұхиттар мен теңіздер екі экологиялық облысқа бөлінеді:

1) пелагиаль - су қалың қабаты;

2) бенталь - судың түбі.

Су ортасының барлық мекендеушілерін гидробионттар (грек сөзінен hidro - су, biont - мекендеуші) деп атайды.

Notes: На первых уроках по новой для школьников дисциплине экологии интересно узнать, как сами школьники понимают основную цель и задачи этой интегративной науки, что они знают об экологических проблемах, каковы источники этой информации. Небезынтересно, с педагогической точки зрения, было бы посмотреть, как учащиеся смогли бы изобразить понятие «экология» графически, т. е. создать графический образ экологии как науки.

Может быть полезным попросить школьников предложить 3-5 ключевых слов, которые, с их точки зрения, должны быть обязательно в определении экологии как науки. Как правило, такими словами являются: природа, человек, загрязнение, животные, растения и др. Таким образом, обыгрывая смысл предложенных школьниками понятий, учитель постепенно может перейти к их систематизации и подведению самих учащихся к системообразующим понятиям «живые системы» и «ОКРУЖАЮЩАЯ СРЕДА».

Затем учитель может перейти к изложению непосредственного материала.

Слово «экология» было впервые использовано немецким биологом Эрнстом Геккелем в работе «Всеобщая морфология организмов» (1866 г. ) . «Экология» происходит от двух греческих слов: oicos, что означает дом, жилище, и logos - наука. В буквальном смысле, экология - это «наука о местообитании». Термин «экология» введен в науку 14 сентября 1866 года, когда автором было подписано предисловие к книге «Всеобщая морфология организмов». В отечественной литературе нередко указывается 1869 год, что связано с выходом из печати публичной академической лекции Э. Геккеля «О ходе развития и задачах экологии».

Современное определение экологии можно сформулировать следующим образом:

«экология - это комплексная наука, изучающая законы существования (функционирования) живых систем в их взаимодействии с окружающей средой».

В школьном курсе экологии учащиеся ознакомятся с такими интересными направлениями современной экологии, как классическая экология, глобальная экология, социальная экология, геоэкология, экология человека, прикладная экология (промышленная экология, агроэкология, урбоэкология (экология города), радиоэкология), мониторинг окружающей среды.

Slide 8

ЭКОЛОГИЯ және ТҰРАҚТЫ ДАМУ

Планктондар дегеніміз судың беткі қабатында оның ағысымен қалқып жүретін ағзалар. Планктондар - зоопланктон және фитопланктон деп бөлінеді.

Нектондар дегеніміз судың терең қабаттарында еркін жүзетін ағзалар, оларға балықтар жатады.

Бентостар дегеніміз судың түбінде (шөгінділерде) тіршілік ететін ағзалар. Бентостар: фитобентос және зообентос деп бөлінеді.

Notes: На первых уроках по новой для школьников дисциплине экологии интересно узнать, как сами школьники понимают основную цель и задачи этой интегративной науки, что они знают об экологических проблемах, каковы источники этой информации. Небезынтересно, с педагогической точки зрения, было бы посмотреть, как учащиеся смогли бы изобразить понятие «экология» графически, т. е. создать графический образ экологии как науки.

Может быть полезным попросить школьников предложить 3-5 ключевых слов, которые, с их точки зрения, должны быть обязательно в определении экологии как науки. Как правило, такими словами являются: природа, человек, загрязнение, животные, растения и др. Таким образом, обыгрывая смысл предложенных школьниками понятий, учитель постепенно может перейти к их систематизации и подведению самих учащихся к системообразующим понятиям «живые системы» и «ОКРУЖАЮЩАЯ СРЕДА».

Затем учитель может перейти к изложению непосредственного материала.

Слово «экология» было впервые использовано немецким биологом Эрнстом Геккелем в работе «Всеобщая морфология организмов» (1866 г. ) . «Экология» происходит от двух греческих слов: oicos, что означает дом, жилище, и logos - наука. В буквальном смысле, экология - это «наука о местообитании». Термин «экология» введен в науку 14 сентября 1866 года, когда автором было подписано предисловие к книге «Всеобщая морфология организмов». В отечественной литературе нередко указывается 1869 год, что связано с выходом из печати публичной академической лекции Э. Геккеля «О ходе развития и задачах экологии».

Современное определение экологии можно сформулировать следующим образом:

«экология - это комплексная наука, изучающая законы существования (функционирования) живых систем в их взаимодействии с окружающей средой».

В школьном курсе экологии учащиеся ознакомятся с такими интересными направлениями современной экологии, как классическая экология, глобальная экология, социальная экология, геоэкология, экология человека, прикладная экология (промышленная экология, агроэкология, урбоэкология (экология города), радиоэкология), мониторинг окружающей среды.

Slide 9

ЭКОЛОГИЯ және ТҰРАҚТЫ ДАМУ

ЗООПЛАЗоопланктондар

Нектондар және бентостар

Notes: На первых уроках по новой для школьников дисциплине экологии интересно узнать, как сами школьники понимают основную цель и задачи этой интегративной науки, что они знают об экологических проблемах, каковы источники этой информации. Небезынтересно, с педагогической точки зрения, было бы посмотреть, как учащиеся смогли бы изобразить понятие «экология» графически, т. е. создать графический образ экологии как науки.

Может быть полезным попросить школьников предложить 3-5 ключевых слов, которые, с их точки зрения, должны быть обязательно в определении экологии как науки. Как правило, такими словами являются: природа, человек, загрязнение, животные, растения и др. Таким образом, обыгрывая смысл предложенных школьниками понятий, учитель постепенно может перейти к их систематизации и подведению самих учащихся к системообразующим понятиям «живые системы» и «ОКРУЖАЮЩАЯ СРЕДА».

Затем учитель может перейти к изложению непосредственного материала.

Слово «экология» было впервые использовано немецким биологом Эрнстом Геккелем в работе «Всеобщая морфология организмов» (1866 г. ) . «Экология» происходит от двух греческих слов: oicos, что означает дом, жилище, и logos - наука. В буквальном смысле, экология - это «наука о местообитании». Термин «экология» введен в науку 14 сентября 1866 года, когда автором было подписано предисловие к книге «Всеобщая морфология организмов». В отечественной литературе нередко указывается 1869 год, что связано с выходом из печати публичной академической лекции Э. Геккеля «О ходе развития и задачах экологии».

Современное определение экологии можно сформулировать следующим образом:

«экология - это комплексная наука, изучающая законы существования (функционирования) живых систем в их взаимодействии с окружающей средой».

В школьном курсе экологии учащиеся ознакомятся с такими интересными направлениями современной экологии, как классическая экология, глобальная экология, социальная экология, геоэкология, экология человека, прикладная экология (промышленная экология, агроэкология, урбоэкология (экология города), радиоэкология), мониторинг окружающей среды.

Slide 10

ЭКОЛОГИЯ және ТҰРАҚТЫ ДАМУ

ҚҰРЛЫҚ-ӘУЕ ОРТАСЫ - экологиялық жағдайы бойынша ең күрделісі. Бұл ортаның жарық, температура, ылғалдылық сияқты экологиялық факторларына өсімдіктер мен жануарлардың экологиялық адаптациясы қалыптасқан. Бұл ортаның барлық мекендеушілерін аэробионттар деп атайды.

Notes: На первых уроках по новой для школьников дисциплине экологии интересно узнать, как сами школьники понимают основную цель и задачи этой интегративной науки, что они знают об экологических проблемах, каковы источники этой информации. Небезынтересно, с педагогической точки зрения, было бы посмотреть, как учащиеся смогли бы изобразить понятие «экология» графически, т. е. создать графический образ экологии как науки.

Может быть полезным попросить школьников предложить 3-5 ключевых слов, которые, с их точки зрения, должны быть обязательно в определении экологии как науки. Как правило, такими словами являются: природа, человек, загрязнение, животные, растения и др. Таким образом, обыгрывая смысл предложенных школьниками понятий, учитель постепенно может перейти к их систематизации и подведению самих учащихся к системообразующим понятиям «живые системы» и «ОКРУЖАЮЩАЯ СРЕДА».

Затем учитель может перейти к изложению непосредственного материала.

Слово «экология» было впервые использовано немецким биологом Эрнстом Геккелем в работе «Всеобщая морфология организмов» (1866 г. ) . «Экология» происходит от двух греческих слов: oicos, что означает дом, жилище, и logos - наука. В буквальном смысле, экология - это «наука о местообитании». Термин «экология» введен в науку 14 сентября 1866 года, когда автором было подписано предисловие к книге «Всеобщая морфология организмов». В отечественной литературе нередко указывается 1869 год, что связано с выходом из печати публичной академической лекции Э. Геккеля «О ходе развития и задачах экологии».

Современное определение экологии можно сформулировать следующим образом:

«экология - это комплексная наука, изучающая законы существования (функционирования) живых систем в их взаимодействии с окружающей средой».

В школьном курсе экологии учащиеся ознакомятся с такими интересными направлениями современной экологии, как классическая экология, глобальная экология, социальная экология, геоэкология, экология человека, прикладная экология (промышленная экология, агроэкология, урбоэкология (экология города), радиоэкология), мониторинг окружающей среды.

Slide 11

Жарық режиміне ағзалардың бейімделуі бойынша 3 экологиялық топтарды ажыратамыз:

1. Гелиофиттер - жарық сүйгіш ағзалар;

2. Сциофиттер - көлеңке сүйгіш ағзалар;

3. Факультативті гелиофиттер - көлеңкеге төзімді ағзалар.

ЭКОЛОГИЯ және ТҰРАҚТЫ ДАМУ

Notes: На первых уроках по новой для школьников дисциплине экологии интересно узнать, как сами школьники понимают основную цель и задачи этой интегративной науки, что они знают об экологических проблемах, каковы источники этой информации. Небезынтересно, с педагогической точки зрения, было бы посмотреть, как учащиеся смогли бы изобразить понятие «экология» графически, т. е. создать графический образ экологии как науки.

Может быть полезным попросить школьников предложить 3-5 ключевых слов, которые, с их точки зрения, должны быть обязательно в определении экологии как науки. Как правило, такими словами являются: природа, человек, загрязнение, животные, растения и др. Таким образом, обыгрывая смысл предложенных школьниками понятий, учитель постепенно может перейти к их систематизации и подведению самих учащихся к системообразующим понятиям «живые системы» и «ОКРУЖАЮЩАЯ СРЕДА».

Затем учитель может перейти к изложению непосредственного материала.

Слово «экология» было впервые использовано немецким биологом Эрнстом Геккелем в работе «Всеобщая морфология организмов» (1866 г. ) . «Экология» происходит от двух греческих слов: oicos, что означает дом, жилище, и logos - наука. В буквальном смысле, экология - это «наука о местообитании». Термин «экология» введен в науку 14 сентября 1866 года, когда автором было подписано предисловие к книге «Всеобщая морфология организмов». В отечественной литературе нередко указывается 1869 год, что связано с выходом из печати публичной академической лекции Э. Геккеля «О ходе развития и задачах экологии».

Современное определение экологии можно сформулировать следующим образом:

«экология - это комплексная наука, изучающая законы существования (функционирования) живых систем в их взаимодействии с окружающей средой».

В школьном курсе экологии учащиеся ознакомятся с такими интересными направлениями современной экологии, как классическая экология, глобальная экология, социальная экология, геоэкология, экология человека, прикладная экология (промышленная экология, агроэкология, урбоэкология (экология города), радиоэкология), мониторинг окружающей среды.

Slide 12

Температуралық режимге меаболизм деңгейі байланысты жануарларды 2 негізгі топқа жіктейді:

1) пойкилотермдік жануарлар - бұл ағзалардың тіршілігі мен белсенділігі сыртқы орта температурасына тәуелді, яғни олардың дене t0-сы сыртқы орта t0-на өзгереді. Бұларға микроағзалар, өсімдіктер, омыртқасыз жануарлар жатады.

2) гомойотермдік жануарлар - сыртқы орта температурасына тәуелді емес, яғни өздерінің оптимальды дене t0 -сын тұрақты ұстауға қабілетті . Бұларға жоғарғы сатыдағы омыртқалы жануарлар жатады.

ЭКОЛОГИЯ және ТҰРАҚТЫ ДАМУ

Notes: На первых уроках по новой для школьников дисциплине экологии интересно узнать, как сами школьники понимают основную цель и задачи этой интегративной науки, что они знают об экологических проблемах, каковы источники этой информации. Небезынтересно, с педагогической точки зрения, было бы посмотреть, как учащиеся смогли бы изобразить понятие «экология» графически, т. е. создать графический образ экологии как науки.


Ұқсас жұмыстар
Сарқылмайтын ресурстарды пайдалану
ЭКОЛОГИЯ және ТҰРАҚТЫ ДАМУ. Экожүйедегі энергия
Экологияның бөлімдері
МСОП халықаралық
Экологияның даму кезеңдері
Қазақстан Республикасындағы халыққа экологиялық білім және тәрбие беру
Табиғатты қорғаудың мақсаты - экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету
Қоршаған ортаны ластанудан қорғау стратегиясы
Экологиялық аймақтар
Өмір сүру ұзақтығы ЖІӨ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz