МАРКЕТИНГТІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ ЖӘНЕ ТҰЖЫРЫМДАМАЛАРЫ


Slide 1

МАРКЕТИНГТІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ ЖӘНЕ ТҰЖЫРЫМДАМАЛАРЫ

Slide 2

1. Маркетингтің пайда болу және дамуының экономикалық алғы шарттары

2. Маркетингтің негізгі тұжырымдамалары

3. Сұранымға байланысты маркетингтің типтері мен түрлері: конверсионды, дамушы, ремаркетинг, синхромаркетинг, ынталандырушы, қолдаушы, демаркетинг, қарсы әрекеттеуші

Slide 3

Маркетингінің мәні мен мақсаты

Экономиканы‚ жарнаманы‚ инженерлік істі‚ психологияны, жоспарлауды‚ болжауды оңтайлы ұштастыру‚ яғни Маркетинг - тауарларды өндіру мен өткізу туралы ғылым. Оның негізгі мақсатыбарынша көп пайда алумен бірге айырбас‚ тауарлардың тұтынушыға жеткізілуін тездету және өндірістік-коммерц. қызметтің тиімділігін арттыру арқылы нарықтың (адамдардың‚ фирмалардың, кәсіпорындардың) тауарларға (жұмыстарға‚ қызметтерге) сұранымын қанағаттандыру.

Slide 4

1926 жылы АҚШ-та Маркетинг жəне жарнама бойынша Ұлттық ұйым құрылды. Осы ұйымның негізінде Американдық маркетинг қоғамы жасақталып, ол 1973 жылы Американ маркетинг ассоциациясы (АМА) болып өзгерді. Кейінірек мұндай ассоциациялар мен ұйымдар Батыс Еуропада, Жапонияда пайда болды.

Slide 5

1. 2. Маркетингтің негізгі тұжырымдамалары

Маркетинг тұжырымдамасы - нарықтағы фирманың немесе кəсіпорынның іс-қимыл стратегиясын анықтайтын басты ойы, бизнестің мақсаттары мен идеялары жүйесін таңдауы.

Маркетинг тұжырымдамасының негізгі міндеті - ұйымның алдына қойған мақсаттарына жетуі үшін көмектесу. Жеке компанияның негізгі мақсаты - табыс; коммерциялық емес немесе қоғамдық ұйымның мақсаты - аман қалу жəне өз қызметін жалғастыруға жеткілікті қаржы тарту. Бірақ, табысқа бағытталған ұйымдардың мақсаты - кірістің шығыннан өздігінен артып кетуі емес, табыс жақсы орындалған жұмыстың нəтижесі ретінде қарастырылады. Компания бəсекелестерге қарағанда, клиенттердің қажеттіліктерін анағұрлым тиімді қанағаттандыру арқылы табыс табады.

Slide 6

Маркетинг тұжырымдамасының ұтымды жақтары

ретінде келесі дəлелдерді айтуға болады:

Slide 7 Slide 8
Ұқсас жұмыстар
Маркетингтің теориялық негіздері және тұжырымдамалары туралы
МАРКЕТИНГ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Маркетнигтік экономикалық маңызы
Ғылыми таным әдістерінің деңгейлері
Эмпирикалық деңгей
Баскару алгоритмі
Маркетинг ұғымы
Маркетингті стратегиялық жоспарлау
Маркетинг және Маркетингтік зерттеулер
Тәрбие мақсаты
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz