МАРКЕТИНГТІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ ЖӘНЕ ТҰЖЫРЫМДАМАЛАРЫ



МАРКЕТИНГТІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ ЖӘНЕ ТҰЖЫРЫМДАМАЛАРЫ

1. Маркетингтің пайда болу және дамуының экономикалық алғы шарттары
2. Маркетингтің негізгі тұжырымдамалары
3. Сұранымға байланысты маркетингтің типтері мен түрлері: конверсионды, дамушы, ремаркетинг, синхромаркетинг, ынталандырушы, қолдаушы, демаркетинг, қарсы әрекеттеуші

Маркетингінің мәні мен мақсаты
Экономиканы‚ жарнаманы‚ инженерлік істі‚ психологияны, жоспарлауды‚ болжауды оңтайлы ұштастыру‚ яғни Маркетинг - тауарларды өндіру мен өткізу туралы ғылым. Оның негізгі мақсатыбарынша көп пайда алумен бірге айырбас‚ тауарлардың тұтынушыға жеткізілуін тездету және өндірістік-коммерц. қызметтің тиімділігін арттыру арқылы нарықтың (адамдардың‚ фирмалардың, кәсіпорындардың) тауарларға (жұмыстарға‚ қызметтерге) сұранымын қанағаттандыру.

1926 жылы АҚШ-та Маркетинг жəне жарнама бойынша Ұлттық ұйым құрылды. Осы ұйымның негізінде Американдық маркетинг қоғамы жасақталып, ол 1973 жылы Американ маркетинг ассоциациясы (АМА) болып өзгерді. Кейінірек мұндай ассоциациялар мен ұйымдар Батыс Еуропада, Жапонияда пайда болды.

1. 2. Маркетингтің негізгі тұжырымдамалары
Маркетинг тұжырымдамасы - нарықтағы фирманың немесе кəсіпорынның іс-қимыл стратегиясын анықтайтын басты ойы, бизнестің мақсаттары мен идеялары жүйесін таңдауы.
Маркетинг тұжырымдамасының негізгі міндеті - ұйымның алдына қойған мақсаттарына жетуі үшін көмектесу. Жеке компанияның негізгі мақсаты - табыс; коммерциялық емес немесе қоғамдық ұйымның мақсаты - аман қалу жəне өз қызметін жалғастыруға жеткілікті қаржы тарту. Бірақ, табысқа бағытталған ұйымдардың мақсаты - кірістің шығыннан өздігінен артып кетуі емес, табыс жақсы орындалған жұмыстың нəтижесі ретінде қарастырылады. Компания бəсекелестерге қарағанда, клиенттердің қажеттіліктерін анағұрлым тиімді қанағаттандыру арқылы табыс табады.

Маркетинг тұжырымдамасының ұтымды жақтары
ретінде келесі дəлелдерді айтуға болады:


- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz