Маркетинг баға саясаты


Slide 1 Slide 2

1. Бағаның мәні және оның атқаратын қызметтері

2. Бағаға әсер ететін факторлар

3. Баға белгілеу әдістері

Ұсынылатын әдебиеттер:

1. Даулетова А. М., Кішкентаева Қ. М. Баға және баға белгілеу. - Оқу құралы. ҚҚЭУ баспасы, 2013 ж.

2. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Дж., Вонг В. Основы маркетинга: - М. ; СПб. ; К. : Издательский дом «Вильямс», 2009

3. Есипов В. Е. Цены и ценообразование. Учебник для вузов. 5-е изд. - СПб. Питер, 2008.

4. Данченок Л. А., Иванова А. Г. Маркетинговое ценообразование. Политика, методы, практика. - М. Эскмо, 2006.

5. Даулетова А. М. Мейрамхана ісіндегі менеджмент және маркетинг . - Оқу құралы. ҚҚЭУ баспасы, 2013 ж.

Slide 3 Slide 4

Маркетинг-микс элементтері:

Slide 5 Slide 6

Баға ұғымы мен түсінігі

Slide 7

Баға - кіріске жататын маркетингтік кешеннің жалғыз элементі, басқалары шығындарға жатады.

Баға - маркетингтік кешеннің ең икемді элементі

Баға белгілеу - тауардың өзіндік құнына, жұмсалған шығындарға, бәсекелестікке, өнімнің инновациялығына және нарықтағы конъюнктураға негізделе отырып, тауардың ең соңғы баға деңгейін қою

Slide 8

Бағаның атқаратын қызметтері

Slide 9

Есептік қызметіне сәйкес баға тауарды өндіруге жұмсалған шығындарды көрсетіп, кәсіпкерлік қызметтің тиімділік көрсеткіштерін сипаттайды;

Ынталандырушы қызметіне сәйкес бағалар қандайда бір тауарлардың өндірісін ұлғайтуға әсер етуі немесе кедергі келтіруі мүмкін;

Сұраным мен ұсынымды теңестіруші еркін нарық бағаларының барлық түрлері нарықты тепе-теңдікке келтіруші қызметтерді орындайды;

Slide 10

Бағаның бөлу қызметі ұлттық табысты, экономиканың түрлі салалары, түрлі меншік нысандары, аймақтар, халықтың түрлі жіктері арасында бөлу және қайта бөлу құралы болып қатысады. Бұл қызметтер қосымша құнға салынатын салық, акциздер және басқа салықтар арқылы жүзеге асырылады. Бұл қызмет әсіресе әлеуметті міндеттерді шешуде айрықша маңызды.

Slide 11

Бөлу қызметі ұлттық табысты экономиканың түрлі салалары, түрлі меншік нысандары, аймақтар, халықтың түрлі топтары арасында бөлу және қайта бөлу арқылы іске асады.

Бұл қызметтер қосымша құнға салынатын салық, акциздер және т. б. салықтар арқылы жүзеге асырылады. Бұл қызмет әсіресе әлеуметті міндеттерді шешуде айрықша маңызды

Өндірісті рационал орнықтыру баға механизмі арқылы өндіруші қай экономиканың қай саласына капитал салу пайдалы екендігі туралы ақпарат алып, сәйкесінше капитал сол салаға қарай құйыла бастайды. Бұндай капитал қозғалысы өндірушінің өз еркімен бәсекежәне сұраным заңдарына сйәкес іске асады.

Slide 12

Баға саясатының мақсаттары: - пайда максимизациясы; - экономикалық өсім; - нарықты тұрақтандыру; - тұтынушының бағаға сезімталдығын төмендету; - баға бойынша лидерлікті сақтау; - бәсекелік қауіпті төмендету; - фирма мен оның тауарларының имиджіне қолдау көрсету; - тұтынушының қызығушылығын арттыру; - ассортименттік позицияны нығайту; - нарықта бекем орынға иелену.

Slide 13 Slide 14

Баға белгілеуге әсер ететін факторлар

Ішкі факторлар

Сыртқы факторлар

Маркетингтік мақсаттар

Нарықтағы жағдай және сұраным

Маркетинг кешенінің стратегиясы

Бәсеке

Шығындар

Сыртқы ортаның басқа да факторлары (экономика, саясат, халықаралық жағдай, ҒТП, делдалдар, Үкімет)

Баға белгілеуді ұйымдастыру

Бағаларды мемлекттік реттеу

Slide 15 Slide 16

Тиімді маркетингтік бағдарлама құру үшін баға саясатын, өнім дизайнын, өткізу каналдарын және алға жылжыту әдістерін үйлестіру қажет.

Slide 17 Slide 18 Slide 19 Slide 20

Айнымалы шығындар өнімді өндіру көлеміне тікелей байланысты бола отырып, осы көлеммен анықталады;

Айнымалы шығындарға келесілер жатады:

шикізат

материал

отын

газ

электр энергиясы

еңбек ақы шығындары.

Айнымалы шығындар өндіріс көлеміне пропорционалды түрде ұлғаяды

Slide 21

Айнымалы шығындардың өзгеру сызығы

Айнымалы шығындардың сомасы

Өндіріс көлемі

VC

Slide 22

Тұрақты шығындарға - қысқа мерзімде өнім көлеміне тәуелді емес: ғимаратты ұстап тұру шығындары, арендалық төлем, сақтандыру, амортизациялық төлем, несие пайыздары және т. б.

Slide 23

Тұрақты шығындардың өзгеру сызығы

Айнымалы шығындардың сомасы

Өндіріс көлемі

FC

Slide 24

Тікелей тұрақты шығындар (FC) мен жиынтық шығындар (ТС) арасындағы қашықтық айнымалы шығындардың сомасын құрайды. Орташа жиынтық шығындар (АС) өнімнің бір данасын өндіруге жұмсалатын шығындар:

ТС

АС = (2)

Өндіріс көлемі (Q)

Slide 25

Жиынтық шығындар сызығы

Өндіріс көлемі

Айналым шығындарының сомамы

TC

FC

VC

Slide 26 Slide 27

Шығындар бағаның төменгі шегін, ал нарық пен сұраным - оның жоғарғы шегін анықтайды.

max

min

Slide 28 Slide 29

Сұраным иекемділігі тауар бағасының 1% Өзгеруінің сату көлеміндегі өзгерісті анықтайтын көрсеткіш

ЕР = ((Q2 -Q1 ) : Q1 ) : ((Р2 -Р1) :Р1) = ∆ Q / Р

Мұндағы:

Q2 және Q1 -бастапқы және соңғы сұраным көлемі,

Р2 және Р1 - тауардың бастапқы және соңғы бағасы,

∆ Q- сұраныс көлемінің (шамасының) %-дық өзгерісі,

∆ Р - тауар бағасы ) %-дық өзгерісі,

Slide 30 Slide 31

Сұраным

сипаты

Баға қымбаттағандағы тұтынушының шығындары

Баға арзандағандағы тұтынушының шығындары

Икемсіз

Артады

Төмендейді

Бірлік икемділікке тең

Өзгермейді

Өзгермейді

Икемді

Төмендейді

Артады

Баға бойынша сұраным икемділігінің тұтынушы шығындарына тәуелділігі

Slide 32

ЕР = ((2000-2050) :2050) : ((110-100) :100) =-0, 0024:0, 1= -0, 24

Сұраныс бойынша баға икемділігі үнемі кері шама болады, өйткені сұраныс пен баға арасында кері байланыс бар. Икемділік коэффициентінің абсолюттік мәні 1-ден > болса, яғни ЕР > 1

Біздің мысалда ЕР = 0, 24 тең болғандықтан, Samsung Duos ұялы телефонына деген сұраныс икемді.

Slide 33 Slide 34
Ұқсас жұмыстар
Сұранымын саясаты
Маркетингтің қағидалары және қызметтері
ФИРМАНЫҢ БАҒА САЯСАТЫ МЕН БАҒА СТРАТЕГИЯСЫ
Бағаны қалыптастыру әдістері
Кәсіпкерлік қызметті жоспарлау
Кондитерлік кафесін ашудың бизнес жоспары
Менеджменттің анықтамалары
Бизнесті жоспарлау процесінің кезеңдері
Дәріхана ашудың инвестициялық жоспары
Маркетингінің мәні мен мақсаты
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz