Маркетинг жүйесіндегі тауарлар


Slide 1

Маркетинг жүйесіндегі тауарлар

Slide 2

1. Тауар маркетингтік қызметтегі зеттеру объектісі ретінде.

Экономикалық теория тұрғысынан - тауар бұл сатуға арналған еңбек өнімі.

Маркетинг тұрғысынан тауар дегеніміз - бұл заттардың пайдалы қасиеттерінің кешені. Маркетингте өндірілген тауардың тұтынушылар қажеттіліктерін өтеу маңызды болып саналады.

Slide 3

Тауар деп - қызмет көрсетулерді де айтуға болады. Қызмет көрсету деп - бұл біржақтың екінші жаққа ұсына алатын қызметі немесе байлығы. Мысалы, шаш алу, тұрғын үйді жөндеу, банкте ақшаны сақтау, дәрігере бару, адвокаттан кеңес алу және т. б. қызмет көрсету қатарына жатады.

Slide 4

Тауар деңгейіне байланысты үш топқа бөлінеді:

Тауар түпкі ойы бойынша;

Нақты тауар;

Нығайтылған тауар.

Slide 5

Тауарды жасап шығару кезінде өндіруші үш әртүрлі деңгейді ескере отырып, өз өнімін бағалауы тиіс. Шын мәнісінде сатып алушы нені алатын болады деген сұраққа жауап беретін, түпкі ойы бойынша тауар деңгейі негізгі жорамал болып саналады. Өйткені, негізі бойынша кез - келген тауар - бұл қандайда бір мәселені шешу үшін буып - түйілген ораудағы қызмет көрсету.

Slide 6

Нарық қызметкерлерінің міндеті - кез-келген тауар сыртындағы жасырынған мұқтаждықтарды анықтау және аталмыш тауардың қасиетін, одан пайда алу үшін сату болып табылады. Тауардың көзделген түпкі ойы бойынша тауарды тұтастай түсінудің өзегі өтетін тауарлар шығару қажет.

Slide 7

Нақты өтімді тауар бес сипатқа ие болуы тиіс:

Сапа деңгейі;

Қасиеттерінің болуы;

Өзіндік белгілермен безендірілуі;

Маркалық атауы;

Өзіндік белгімен буып - түйілуі (оралуы) .

Slide 8

Тауардың үш деңгейі

Жабдықтау

және несие

беру

Буып түйу

Маркалық Қасиет

ату

Сапа Сыртқы

безендірілуі

Сатылғаннан

кейінгі

қызмет

көрсету

Негізгі

пайда,

қызметтер

Тауар түпкі ойы

бойынша

Нақты тауар

Нығайтылған тауар

Slide 9

Тұтыну тауарлары пайдалану мерзімі бойынша ұзақ мерзімді және қысқа мерзімді пайдаланатын тауарлар боып бөлінеді.

Ұзақ уақыт пайдаланатын тауар - бұл көптеген жылдар бойы қызмет көрсететін тауарлар (тоңазытқыш, теледидар т. б. )

Негізінен бір немесе бірнеше рет қана қысқа мерзімге пайдаланатын тауарлар (сыра, сабын, тұз т. б. )

Slide 10

Тұтынушылардың сатып алу әдеттері негізінде тауарларды келесі түрде жіктеуге болады:

Күнделікті сұраныстағы тауарлар;

Алдын - ала таңдалатын тауарлар;

Ерекше сұранымдағы тауарлар;

Пассивті сұранымдағы тауарлар;

Импульсивті тауарлар.

Slide 11

Күнделікті сұранымдағы тауарлар

Оларды бір - бірімен салыстыруға (темекі, сабын, газеттер) күш жұмсамай және ойланып жатпай-ақ тұтынушылар жиі сатып алатын тауарлар. Оларды қосымша түрде тұрақты сұранымдағы негізгі тауарларға, себеп сатып алу тауарларына және шұғыл жағдайлар үшін сатып алынатын тауарларға бөлуге болады.

Slide 12

Алдын - ала таңдалынатын тауарлар

Тұтынушы жарамдылық көрсеткіштері, сапасы, бағасы бойынша өзара бір - бірімен салыстырылатын тауарлар. Оларды бірыңғай (тоғазытқыштар, теледидарлар) және бірыңғай емес (киім, жиһаз) тауарларға бөлуге болады.

Slide 13

Ерекше сұранымдағы тауарлар

Оларды алу үшін сатып алушылардың маңызды бөлігі қосымша күш жұмсауға дайын, бірыңғай сипаттағы жіне жекелеген маркалық тауарлар. Мұндай тауарлардың мысалы ретінде нақты маркалар және модалы тауарлардың үлгілері, автомобильдер, фотожабдықтар, ерлер костюмдері қызмет етуі мүмкін.

Slide 14

Пассивті сұранымдағы тауарлар

Тұтынушы онша білмейтін тауарлар, оларды сатып алу туралы негізінен ойланбайды. Тұтыну индикаторы үлгісіндегі жаңа тауарлар мен тамақ өнімдерін қайта өңдейтін ас үй машинасы, жаңа тауарлар туралы жарнама тұтынушыларды хабардар еткенше, олар нашар сұранымдағы тауарлар қатарында қала береді.

Slide 15

Импульсивті сұранымдағы тауарлар

Импульсивті (себеппен) сатып алатын тауарларды алдын - ала жоспарламай -ақ және іздеуге күш салмай -ақ сатып алады. Мысалы, шоколадтар мен газеттерді кассаның жанына қалап қояды, өйткені олай қалап, көзге көрсетп қоймаса, оны тұтынушы еске түсірмеуі мүмкін.

Slide 16

2. Тауардың өмірлік цикл тұжырымдамасының мәні.

Тауардың өмірлік кезеңі тқжылымдамасы мынадан туындайды: қандай да бір тамаша тұтыну қасиеттеріне ие болса де кез - келген тауар ерте ме, кеш пе неғұрлым жетілдірілген басқа тауарлармен орнын ауыстырып, нарықтан ығыстырылып шығарылады.

Slide 17

Тауардың өмірлік кезеңі -

Бұл нарыққа тауардың түскен сәтінен бастап, оның нарықтан алынып тасталғанға дейінгі тұтынушылардың табыстарын, бәсекелестердің және маркетинг стратегиясын, өнімдерді өткізуді сипаттайтын тұжырымдама.

Slide 18

Тауардың өмірлік циклін зеттеу келесі жағдайларға байланысты:

Қазіргі уақытта кез - келген тауардың өмір сүру уақыты өте қысқа болатынын анықтаған.

Жаңа тауарлар өсіп отыратын инвестицияны талап етеді.

Тұтынушылар тауарындағы өзгерістерді көре білегу мүмкіндік береді.

Фираманың тауар ассортиментін талдауға мүмкіндік береді.

Slide 19

Тауардың өмірлік кезеңі 4 фазадан тұрады:

Нарыққа шығару немесе енгізу кезеңі.

Өсу кезеңі.

Толысу кезеңі.

Құлдырау кезеңі.

Slide 20

Нарыққа шығару кезеңі - тауардың нарыққа шығару мүмкіндігі бойынша тауарды өткізудің баяу кезеңі. Тауарларды нарыққа шығару үлкен шығындармен байланысты, бұл кезеңде әлі пайда алынбайды.

Өсу кезеңі - нарықтың тауарды тез қабылдау және пайданың тез өсу кезеңі.

Slide 21

Толысу кезені - тауарды әлеуетті сатып алушылардың көбісінің қабылдауына қол жеткізілуіне байланысты, өткізу қарқынының баяулау кезеңі. Тауарларды бәсекелестерден қорғау үшін шығындардың өсуімен байланысты пада тұрақтанады немесе төмендейді.

Құлдырау кезеңі - өткізудің күрт төмендеуі мен пайданың азаюымен сипатталатын кезең.

Slide 22

Сату және

табыс өнімі

Slide 23

3. Жаңа тауар түсінігі мен оның маңызы.

Маткетинг жаңа тауарды реттеуге оның пайда болуына дейін нарықта оның ұқсастықтары болмаған мүлдем жаңа тауар түсіндіріледі. Әр түрлі инновациялар тұтынушылар қажеттілігін өтеудің жаңа шешімдерін табуға мүмкіндік береді немесе бұрын болмаған тауарларға деген қажеттіліктерді қанағаттандырады. Жаңа тауар инновациямен тауар модификациясына тікелей байланысты.

Slide 24

Модификация екі түрлі шешіммен жүзеге асырылады:

Варияция;

Дифференсация.

Варияция - ескі өнімдер өндірістік бағдарламадан алынады, өнімнің параметрлеріне саналы өзгерістер енгізеді;

Дифференсация - бұл уақытта ескі өнім өндірістен шығарылмайды, ескі өнімнің параметрлеріне өзгерістер енгізіледі.

Slide 25

4. Жаңа тауарлар жасау процесі мен оның маңызы.

Жаңа тауар әзірлеу процесі - идея генерациясынан бастап, оны коммерциялық өткізуге дейінгі жеті кезеңді кіргізеді.

Жаңа тауарлар жасау процесі келесі кезеңдерден тұрады:

Slide 26

Идеялар генерациясы

Өнімдерді бағалау

Тұжырымдаманы тексеру

Экономикалық талдау

Өнімдерді әзірлеу

Сынама маркетинг

Коммерциялық өткізу

Slide 27

Идеялар генерациясы

Бұл тұрақты, жүйелі түрде жаңа тауарларды жасау мүмкіндіктерін іздеу. Ол жаңа идеялар көздерінің құрылуы мен оларды іздеу әдістерінен тұрады.

Slide 28

Өнімдерге баға беру

Фирма потенциалды тауарларды бөліп алғаннан кейін идеяларды сүзгіден өткізуге тиіс: тиімсіз идеяларды алып тастайды. Фирма өзіне неғұрлым маңызды деп санайтын жаңа өнімдердің сапасын және барлық идеяларды осы параметрлер бойынша салыстырады.

Slide 29

Тұжырымдамаларды тексеру

Бұл дегеніміз тұтынушыларғы алдын-ала болжаған тауарларын беру және осы тауарларды әзірлеудің бастапқы кезеңінде сауда жасаудағы түпкі ойы мен оның қатынасын өлшеу болып саналады.

Slide 30

Тұжырымдаманы тексеру


Ұқсас жұмыстар
КОМПАНИЯДА МАРКЕТИНГТІК
Бизнес жоспардың міндеттері
Банк маркетингі
Маркетнигтік экономикалық маңызы
МАРКЕТИНГ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Халықаралық маркетинг
Кәсіпорынның қаржы ресурстарын қалыптастыруда маркетингтің атқаратын қызметі
МАРКЕТИНГТІҢ ҚОРШАҒАН ОРТАСЫ
Отандық өнім сапасы
Сұранымын саясаты
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz