ХАЛЫҚАРАЛЫҚ САУДАНЫҢ БАЛАМАЛЫ (АЛЬТЕРНАТИВТІ) ТЕОРИЯЛАРЫ


Slide 1

ХАЛЫҚАРАЛЫҚ САУДАНЫҢ БАЛАМАЛЫ (АЛЬТЕРНАТИВТІ) ТЕОРИЯЛАРЫ

Slide 2

ЖОСПАРЫ

П. Кругманның халықаралық сауда теориясын дамытуы

Сала аралық сауданың теориясын даярлауға Б. Баласстың қосқан үлесі.

Р. Вернердің тауардың өмірлік циклі теориясы.

Slide 3

Қазіргі уақытта ХС құрылымы мен бағытында ХС классикалық теориясы шеңберінде түсіндірілмейтін қарқындар байқалады. Бұл әрекет етуші және жаңа баламалы теориялық концепциялардың дамуына әкеледі.

Slide 4

1. П. КРУГМАННЫҢ ХАЛЫҚАРАЛЫҚ САУДА ТЕОРИЯСЫН ДАМЫТУЫ

Масштаб әсері теориясы.

Өңдеушілер: П. Кругман (2008ж. Нобель сыйлығының иегері), К. Ланкастер (80ж. басы)

Өңдеудің себебі: іс-әрекет ауқымынан табыстылықтың тәуелді болмауы дегенге қатысты Хекшер-Олин моделінен бас тарту

Анықтамасы: технология мен өндірісті ұйымдастыру барысында шығарылатын өнім көлемінің артуына қарай ұзақ мерзімді орташа шығындар қысқарады, яғни жаппай өндіріспен байланысты үнемдеу басталады.

Slide 5

Модельдің мазмұны 4 ережемен сипатталады:

1. Масштабын арттырумен өнім арзандайды.

2. Масштабты арттыру үшін нарық кеңеюі керек.

3. Нарықтың кеңеюін сыртқы сауда қамтамасыз етеді.

4. Масштаб әсеріне байланысты жоғары өндіріс көлеміне қол жеткізген компания бағаны төмендетіп, ішкі және әлемдік нарықтан бәсекелестерін ығыстырады.

Slide 6

Аталмыш теорияға сәйкес, көптеген елдер (өнеркәсіптік дамыған) ұқсас пропорциялардағы өндіріс факторларымен қамтамасыз етілген.

Сондықтан жаппай өндіріс әсерімен сипатталатын салаларға мамандану барысында оларға өзара саудаға түсуге тиімді болады, бұл өнімді неғұрлым төмен бағамен, төмен шығындармен сатуға мүмкіндік береді.

ХС-ға өткізу нарықтарын кеңейту есебінен масштаб әсерінің жүзеге асырылуы ықпал етеді.

Slide 7

Ішкі салалық мамандандыру теориясы

Өңдеді: Бэлл Баласс

Мазмұны: сыртқы сауда дифференциацияланған тауарлардың бір тобына маманданады. Бұл масштаб әсерін пайдалануға мүмкіндік береді.

Өңделу тарихы: 1958 ж. ЕО елдері арасындағы саудада тарифтік және өзге тосқауылдар жеңілдетілген. Бұл модель өнімнің бөліктері және құраушыларының ХС әкелді.

Slide 8 Slide 9 Slide 10

Технологиялық үзіліс моделі

Slide 11 Slide 12 Slide 13

Өнімнің өмірлік циклы теориясы

Өңдеді: 30 жылдары жапондық экономистер (ұшып бара жатқан қаздар), кейіннен 1966ж. Р. Вернон

Мәні: тауардың экспорты/импорты оның өмірлік циклының кезеңдерімен анықталады (циклдың қай кезеңінде тауар экспортталады, қандай кезеңінде - импортталады) . Яғни тауардың экспорты/импорты оның «технологиялық жасымен» анықталады

Slide 14 Slide 15

1 кезең (енгізу) :

-

Slide 16 Slide 17

2 кезең (кеңею) :

Slide 18 Slide 19

4 кезең (ескіру, қартаю) :

Модельдің шынайылығы ауыл шаруашылығы, тоқыма өнеркәсібі, радиотехника, целлюлозды-қағаз, химиялық, электронды сияқты салалардың даму тарихымен дәлелденеді.


Ұқсас жұмыстар
ХАЛЫҚАРАЛЫҚ САУДАНЫҢ КЛАССИКАЛЫҚ ТЕОРИЯЛАРЫ
Валюталық биржалардың қалыптасу кезеңі
Өндірістік мүмкіндіктер
Мендель Заңдары - тұқым қуалау белгілерінің ұрпақтан ұрпаққа берілу заңдылықтары
Халықаралық сауда ұғымы
ХАЛЫҚАРАЛЫҚ САУДАДАҒЫ ЖАЛПЫ ТЕПЕ-ТЕҢДІК
Маркетнигтік экономикалық маңызы
Ұлы Жібек жолы. 7 сынып
Өткізу құралдары
Столпер - Самуэльсон теоремасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz