Гетероскедастикалық. Гетероскедастикалықты анықтау тесттері


Slide 1

Гетероскедастикалық. Гетероскедастикалықты анықтау тесттері

Slide 2

1. маңызы және оның салдары.

Ең кіші квадраттар әдісінің алғы шарттарының бірі кездейсоқ ауытқудың тұрақтылық дисперсиясы: кез келген і және j бақылаулары үшін:

Slide 3

Осындай жағдайлардың пайда болуы гомоскедастикалық (дисперсия ауытқуының тұрақтылығы) деп аталады.

Ал керісінше жағдайда оны гетероскедастикалық (дисперсия ауытқуының тұрақсыздығы) деп атайды.

бар болуын көрнек түрде корелляция өрісінен көруге болады .

Slide 4

х-тің өсуі бойынша қалдықтар дисперсиясы өседі.

Slide 5

х айнымалысының орташа мәнінде дисперсия қалдықтары

максималды шамасына жетеді және х-тің максималды және минималды мәндерінде азаяды.

Slide 6

х-тің аз мәндеріндегі дисперсия қалдықтарының максимал шамасы және х ұлғаюына байланысты дисперсия қалдықтары біртекті.

Slide 7

салдары:

регрессия теңдеуінің параметрлерін бағалау эффективті емес болады;

регрессия параметрлерінің стандартты қателеріне баға беру бұрыс болып шығады.

Slide 8

2. Гетероскедастикалықты байқау.

Ең көп тарағаны Голдфельд-Квандт тесті болып табылады.

Бұл тест келесі түрін тексеруге қолданылады: егер орташа квадраттық ауытқуы кездейсоқ і бақылауындағы хі белгі - факторына пропорционал болса.

Бұл жағдайда кездейсоқ жиынтығы нормальды үлестірілген деп болжау жасалады.

Slide 9

Голдфельд-Квандт алгоритм - тесті төменде келтірілген.

Барлық бақылаулар хі мәндері бойынша реттеледі.

Бірінші п/ (1; n) бақылаулар үшін

регрессия бағаланады.

Ақырғы п/ бақылаулар үшін

регрессия бағаланады.

Slide 10

Белгі - нәтиже мәні фактілік квадраттар сомасының ауытқуынан және оның екі регрессиясы үшін де есеп айыру мәндерімен есептеледі:

және

Slide 11

Ауытқу квадраттар сомасының қатынасы есептелінеді: алымында ауытқу квадраттар сомасының көбірегі болу керек. Бұл қатынас Ғ үлестіруіне ие болады,

және еркіндік дәрежелерімен,

к1=к2, мұнда h - регрессия теңдеуіндегі бағаланатын параметрлерінің саны.

Slide 12

Егер Ғбақылау,

онда орны болады.

Егер модельде бірден көбірек факторлар болса, онда бақылаулар сол факторлардан лайықты реттелуі керек, қайсысы қалай болжамданғандай, -мен тығыз байланысқан және n/ h-тан үлкен болу керек.

Slide 13

Мысал. 20 зерттеу бойынша азық-түлікке у (бірлік ақша) моделі құрылған

у=20, 84+0, 44 х-тың әр мәнінде қалдықтар шамалары мынадай болады:

Slide 14

X

Қалдық еi

1

30

-12, 0

2

36

-11, 7

3

40

-5, 4

4

45

-5, 6

5

50

-2, 8

6

60

0, 8

7

70

-1, 6

8

80

-4, 0

9

85

-6, 2

10

90

6, 6

Slide 15

Х

Қалдық еi

11

92

13, 7

12

100

12, 2

13

120

4, 4

14

130

4, 0

15

145

3, 4

16

150

23, 2

17

200

16, 2

18

250

-16, 8

19

300

-27, 8

20

360

9, 8

Slide 16

1. Х айнымалының мәніне байланысты қалдықтар графигін салыңыз және шешімдер жасаңыз.

2. Гетероскедастиканы анықтау үшін Гольдфельд - Квандт тестін қолданыңыз.

3. Жалпыланған ең кіші квадраттар әдісін пайдаланып, модельді жақсартыңыз.

Slide 17

Шешуі. 1) Қалдықтар графигі мынадай болады:

Slide 18

Әртүрлі х-тің мәндерінде қалдықтар тербелесі бірдей еместігін графигі көрсетеді:

егер х<90 болса, онда e< 0;

ал егер х (90; 200) аралықта жатса, онда e>0.

Егер х>200 үлкен болса, е-нің өзгеру аралығы, х-тің кіші мәндеріне қарағанда, одан да көп.

Сонымен, график арқылы қалдықтардың барын болжауға болады.

Slide 19

2) Гольдфельд-Квандт тестін қолдану үшін у жөнінде ақпараттар қажет.

Бұл ақпараттар берілмесе де, оларды табуға болады.

Регрессия теңдеуі негізінде есептеуші мәндерін табамыз.

Енді фактілік мәндерін табамыз.

Slide 20

Х

е

У

30

34

-12, 0

22

36

36, 7

-11, 7

25

40

38, 4

-5, 4

33

45

40, 6

-5, 6

35

50

42, 8

-2, 8

40

60

47, 2

0, 8

48

70

51, 6

-1, 6

50

80

56

-4, 0

52

85

58, 2

-6, 2

52

90

60, 4

6, 6

67

Slide 21

X

e

y

92

61, 3

13, 7

75

100

64, 8

12, 2

77

120

73, 6

4, 4

78

130

78

4, 0

82

145

84, 6

3, 4

88

150

86, 8

23, 2

110

200

108, 8

16, 2

125

250

130, 8

-16, 8

114

300

152, 8

-27, 8

125

360

179, 2

9, 8

189

Slide 22

Орталық С бақылауларды кестеден шығарайық. Жиынтықты екі бөлікке бөлеміз: а) бір бөлігінде х мәндері орта мәндерінен төмен; б) екінші бөлігінде - х мәндері орта мәндерінен жоғары.

С=4 болсын, бұл бақылаулар мынадай реттік нөмірлерімен: 9, 10, 11, 12. Онда әр бөлікте 8 бақылаулардан қалады. Әр бөліктін регрессия теңдеуін табамыз.

Бірінші бөлігін қарастырамыз және оған есептеуші кестені құрамыз.

Slide 23

X

Y

X*Y

1

30

22

660

-21, 375

456, 891

-16, 125

260, 016

2

36

25

900

-15, 375

236, 391

-13, 125

172, 266

3

40

33

1320

-11, 375

129, 391

-5, 125

26, 2656

4

45

35

1575

-6, 375

40, 6406

-3, 125

9, 76563

5

50

40

2000

-1, 375

1, 89063

1, 875

3, 51563

6

60

48

2880

8, 625

74, 3906

9, 875

97, 5156

7

70

50

3500

18, 625

346, 891

11, 875

141, 016

8

80

52

4160

28, 625

819, 391

13, 875

192, 516

Σ

411

305

16995

2105, 88

902, 875

Slide 24

Қажетті мәндерін табамыз:

Онда

,

,

,

Slide 25

Сонда, мынадай теңдеу шығады

Осыған ұқсас, екінші бөлігіне кесте құрамыз:

Slide 26

1

120

78

9360

-86, 875-

7547, 26

-35, 875

1287, 02

2

130

82

10660

-76, 875

5909, 77

-31, 875

1016, 02

3

145

88

12760

-61, 875

3828, 52

-25, 875

669, 516

4

150

110

16500

-56, 875

3234, 77

-3, 875

15, 0156

5

200

125

25000

-6, 875

47, 2656

11, 125

123, 766

6

250

114

28500

43, 125

1859, 77

0, 125

0, 01563

7

300

125

37500

93, 125

8672, 27

11, 125

123, 766

8

360

189

68040

153, 125

23447, 3

75, 125

5643, 77

Σ

1655

911

208320

54546, 9

8878, 88

Slide 27

Қажетті мәндерін табамыз:

Онда

,

,

,

,

,

Slide 28

Сонда, мынадай теңдеуді аламыз

Енді әр топқа: у-тін теоретикалық мәндерін, қалдықтар е-ні және оның квадраттарын е2 анықтаймыз.

.

Slide 29

Х

У

топ арқылы

е 1-ші топ арқылы

е2

30

22

24, 66967

-2, 66967

7, 12716

36

25

28, 44661

-3, 44661

11, 8791

40

33

30, 96456

2, 035437

4, 143002

45

35

34, 11201

0, 887992

0, 78853

50

40

37, 25945

2, 740547

7, 510599

60

48

43, 55434

4, 445658

19, 76387

70

50

49, 84923

0, 150769

0, 022731

80

52

56, 14412

-4, 144112

17, 17374

Σ=68, 40874

Slide 30

X

Y

топ арқылы

е 2-ші топ арқылы

120

78

82, 24961

-4, 24961

18, 05921

130

82

85, 88995

-3, 88995

15, 13168

145

88

91, 35044

-3, 35044

11, 22547

150

110

93, 17061

16, 82939

283, 2284

200

125

111, 3723

13, 62773

185, 715

250

114

129, 5739

-15, 5739

242, 5474

300

125

147, 7756

-22, 7756

518, 7277

360

189

169, 6176

19, 38241

375, 6779

Σ=1650, 313

е2

Slide 31

Енді қалдықтар квадраттарының ең үлкен соммасының кіші соммасына қатынасын

табамыз:

5% маңыздылық деңгейінде және дәреже еркіндік санында 8-2=6 (өйткені әр топта 8 элементтен бар) осы шаманы (Ғ фактолықты) Ғ-критериінің кестелік мәнімен салыстырамыз:

Slide 32

Сонымен Ғфакт>Ғкриз, бұдан мына қорытындыға келеміз: қалдықтардың гетероскедастикалығы бар.

Қалдықтардың гетероскедастикалығын төмендету үшін жалпыланған ең кіші квадраттар әдісін қолдануға болады. Ол үшін есептеуші кесте құрамыз.

.

Slide 33

Х

У

y/x

1/x

1

30

22

0, 7

0, 0

2

36

25

0, 69

0, 027778

3

40

33

0, 825

0, 025

4

45

35

0, 8

0, 0

5

50

40

0, 8

0, 02

6

60

48

0, 8

0, 016667

7

70

50

0, 714286

0, 014286

8

80

52

0, 65

0, 0125

9

85

52

0, 611765

0, 011765

10

90

67

0, 7

0, 0

11

92

75

0, 815217

0, 01087

Slide 34

X

Y

y/x

1/x

12

100

77

0, 77

0, 01

13

120

78

0, 65

0, 008333

14

130

82

0, 630769

0, 007692

15

145

88

0, 606897

0, 006897

16

150

110

0, 7

0, 006667

17

200

125

0, 625

0, 005

18

250

114

0, 456

0, 004

19

300

125

0, 416667

0, 00

20

360

189

0, 525

0, 002778

2433

1487

13, 57993

0, 260231

Σ

Slide 35

Нормальдық теңдеулер жүйесі мұнадай болады:

Онда болады:

Теңдеулер жүйесін Крамер әдісімен шығарамыз.

Slide 36

Онда болады :

Осыдан шығады :

.

Slide 37

Осыдан шыққан теңдеуінде

гетероскедастикалылық жойылған.


Ұқсас жұмыстар
Гетероскедастикалықты түзету тәсілдері
Оқушылардың танымдық саласы
Математика сабағындағы тексеру жұмыстарының маңызын әдістемелік негіздеу
Сабақтың интенсификациясы
Интернет WWW құралдары
Психологиялық диагностика практикалық психологтардың әрекетінің басты бағыты
Қарапайым суреттер жаттығуы
Технология Оқыту интерактивті режимі
Тамшылатып суғару жүйесі
Оқыту технологиясы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz